|
| Ja luulen, todellisuus on vain unta... | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Ja luulen, todellisuus on vain unta... 12/10/2009, 05:34 | |
| //Silva ja Alysha tännepäin…
Deon hymyili, heilautti pikaisesti kättään Alyshalle vastaukseksi ja lähti askeltamaan reipahkosti asuntoaan kohti. Nopeasti nuorukainen saapuikin sinne ja pamautti oven kiinni perässään. Hän suuntasi kulkunsa makuuhuoneeseensa ja vetäisi tummanruskean puulaatikon auki. Poika nappasi päällimmäiset, suorat farkut itselleen ja pudotti kuraiset housunsa lattialle. Vaihdettuaan housut, hän tipautti kuraiset housut pyykkikoriin ja vetäisi tummansinisen neuleen yltään. Deon puki ylleen beigen värisen, aika kevyen, takin ja jätti tämän vetoketjun auki. Nuori sujautti mustan kännykkänsä farkkujensa taskuun ja tummanpunaisen lompakon takkinsa taskuun. Nuorukainen asteli ulos makuuhuoneeseensa ja vilkaisi ympärilleen kämpässään. Hän oli onnellinen, kun asui yksinään. Jos pojan perhe olisi alkanut nyt kyselemään, että mihinkäs sitä oltiin menossa, Deon olisi varmasti punastunut ja änkyttänyt jotain, jolloin muut olisivat tulleet epäluuloisiksi. Onneksi sitä ei tarvinnut pelätä tällä kertaa.
Nuorukainen lukitsi ulko-oven perässään ja kiiruhti tielle. Hän suorastaan riensi eteenpäin, jottei myöhästyisi, se olisi epämukavaa ja epäkohteliasta. Poika vilkaisi kelloaan ja huokaisi helpotuksesta, hänellä oli vielä seitsemän minuuttia aikaa. Se oli suhteellisen reilusti, joten myöhästymistä ei tarvinnut pelätä. Deon näkikin hetken kuluttua Dusty´sin ja huomasi, että kahvila oli aika täynnä. Nuorukainen etsi katseellaan Alyshaa, tai kahdelle tarkoitettua pöytää. Hän totesi päässeensä ennen tyttöä tänne ja asteli vapaan pöydän luokse, joka oli mukavasti ikkunan vieressä. Istuttuaan toiselle tuolille, Deon huomasi vaaleatukkaisen tytön saapuvan kahvilaan ja hymy suli hänen huulilleen. Nuorukainen yritti saada Alyshaan katsekontaktia ja heilautti kättään tälle. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ja luulen, todellisuus on vain unta... 12/10/2009, 23:14 | |
| Alysha huomasi Deonin istuvan yhdessä pöydässä ja heilauttavan kättään. Tyttö vilkutti vastaukseksi ja hymyili lähtiessään kulkemaan kohti pojan omimaa pöytää. Hän istahti alas suunnaten silmänsä Deoniin. "Ehdit ensin", tyttö totesi. Kahvila oli aika täynnä, joten tiskillekin oli runsaasti jonoa. "Mitä sä otat? Lupasinhan tarjota."
Alysha katseli pöydästä tiskille ja punnitsi vaihtoehtoja. Jos hän ottaisi karamellikahvin, se löisi hänen verensokerinsa niin korkealle, että hän hölöttäisi loppuillan aivan mitä sattuu ja kikattaisi kuin idiootti. Tyttö ei tavallisesti syönyt paljon makeaa. Sama juttu ekspresson kofeiinin kanssa, joten tyttö päätyi suosikkivalintaansa. "Voisin ottaa lattechinon", Alysha totesi puoliääneen, "toivottavasti sitä saa reilun kaupan kahviin, mussa kun on vähän hipin vikaa." Alysha toivoi, ettei Deon pitänyt häntä omituisena hörhönä, mutta ei toisaalta pelännyt tuoda esiin näkemyksiään: "Mä olen aina ollut tällainen vähän outo lapsi. Puolustanut eläinten oikeuksia ja niin edelleen." Tyttö hymyili ja katsoi Deonia silmiin. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ja luulen, todellisuus on vain unta... 14/10/2009, 05:10 | |
| Nähdessään Alyshan vilkuttavan takaisin, Deonin hymy leveni ja tämä katseli, kuinka tyttö asteli häntä kohti. Vaaleatukka istahti hänen pöytäänsä ja katsoi poikaan. ”Jep, niin ehdin”, hän vastasi tytön toteamukselle nyökäten myöntävästi. Nuorukaisen katse etsiytyi tiskille, jolle oli jonoa. Deon rypisti pienesti otsaansa tyytymättömästi, hän ei juuri ollut tottunut liikkumaan tytön kanssa paikassa, missä oli tungosta. Hän kuuli, kun toinen kysyi, mitä hän ottaisi ja alkoikin miettiä valintaansa. Kauaa nuoren ei tarvinnut miettiä, sillä valinta oli aika selvä. ”Ottaisin vaikka expresson”, Deon sanoi ja virnisti rennosti, kun toinen lausui puoliääneen, että hänessä oli hiukan hipin vikaa.
Hänen katseensa kääntyi takaisin Alyshaan, kun tämä selitteli olevansa vähän outo. Nuorukainen pudisti päätään lähes huomaamattomasti. ”Ei se ole outoa, se on erikoista. Ja eikös se nykyään ole jopa vähän trendikästä, kaikki vihreät jutut, esimerkiksi luonnonmukaiset vaatteet tai kirpputori-juttu? On vain hienoa, että jotkut sentään ottavat kantaa luonnon ja ympäristön puolesta”, Deon vastasi ja katsoi toista takaisin silmiin. ”Pitäisiköhän sinne tiskille mennä, ettei tässä koko päivää vierähdä?” hän arveli, vaikkei se olisi yhtään huono juttu viettää koko päivä Alyshan seurassa. Nuori tahtoi oppia tuntemaan tyttöä paremmin ja ystävystyä tämän kanssa. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ja luulen, todellisuus on vain unta... | |
| |
| | | | Ja luulen, todellisuus on vain unta... | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |