Vielä viimeinen sipaus huulikiiltoa, ja katse käännettiin taas hänen paikallaan istuvaan neitokaiseen. Tyttö poltti tupakkaa, ja se sai Sophien voimaan pahoin. Hän siirsi käden nopeasti nenänsä ja suunsa eteen. Tummatukkainen ei aikonut väistyä. Hän vain sanoi että siinä ei lukenut nimeä, joten hänen ei tarvitsisi siirtyä. Soph hymähti hiljaa. Hän ei luovuttaisi. Paikka olisi saatava hinnalla millä hyvänsä.
"Tiedän, nimeä näytä lukevan, mut paikka on silti mun. Oon istunu tässä joka ikinen kerta, eikä mun oo tarvinnu kenellekkään ilmoittaa siitä. Joten oo ystävällinen ja siirry", cheerleader sanoi ja sulki Louis Vuittoninsa. Ärsyttävää. Miten joku saattoikaan mennä hänen paikalleen. Oikeastaan Sophien ei tehnyt mieli edes puhua koko tytölle. Olihan tämä alhaisempaa kastia. Hyi. Ei tulisi edes mieleenkään tutustua tähä. Se olisi jo liian nöyryyttävää. Kun tämäkin oli. Näytti aivan varmasti siltä, että Soph yritti kaveerata tämän taviksen kanssa. Jotain olisi tehtävä. Jotain mikä saisi epäilyt katoamaan.
Nuorukainen virnisti ja siirsi käden pois nenänsä ja suunsa edestä. Hän asettui hieman lähemmäs paikallaan istuvaa neitoa, ja pian läimäytti tätä poskelle.
"Hups. Anteeks. Ei ollu tarkotus", Sophie sanoi laittaen käden suunsa eteen. Hän astui askeleen taas kauemmaksi, ja avasi laukkunsa. Neitokainen otti esille vaaleanpunaisen glitterillä koristellun kännykän. Hän avasi sen, ja tekstasi nopeasti äidilleen viestin.
// lyhyt.