Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Why always me?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Why always me? Empty
ViestiAihe: Why always me?   Why always me? Icon_minitime14/11/2009, 11:02

//Kaikki mukaa vaa//

Iv kävelee tasaiseen tahtiin kohti ulko-ovea päällään vaaleanpunainen kesämekko jossa on valkoisia kuvioita ja vilkaisee pikaisesti kelloaan. Hyppytuntia on jäljellä enää puoli tuntia ja nyt täytyisi löytää äkkiä joku nörtti tekemään matikan läksyt. ''Huoh mitäs menin uima-altaalle bongailemaan hyvännäköisiä urheilija kundeja.'' Hän ajattelee tympääntyneenä siitä ettei altaalla ollut ketään hyvän näköistä. Ivyn mielessä käväisee jo lintsaaminen ja shoppailemaan lähtö, mutta se katoaa nopeasti, sillä hän kuitenkin tahtoisi lintsata toistekkin ja silloin saattaisi tulla lähtöpassit cheerleader joukkueesta. Lopulta Ivy tajuaa haahuilevansa käytävillä etsien nörttiä.

//Sori lyhyt mut ei voi jatkaa ennen ku nörtti löytyy tai joku muu..//
Takaisin alkuun Siirry alas
Wrai

Wrai

Viestien lukumäärä : 2136
Ikä : 33

Why always me? Empty
ViestiAihe: Vs: Why always me?   Why always me? Icon_minitime24/11/2009, 08:53

Denley lueskeli mietiskelevä ilme kasvoillaan kemian kirjaansa. Ensimmäisen kerran pitkään aikaan hänen piti todella miettiä mitä hän luki. Yleensä kaikki koulujutut tulivat niin luonnostaan häneltä. Laukussa oleva vihko tosin hihkui hänelle koko ajan, miten se pitäisi ottaa mielummin esiin, mutta muusikkonörtti piti pintansa. Ensin koulutyöt, sitten...No, elämän tarkoitus. Hänellä olisi seuraavana hyppytunti, mikä taas johtui ihan vain siitä, että seuraavan tunnin hommat oli tehty jo reilusti ennen muita. Pari poikaa oli siitä jo kerennyt nälväistä, mutta Denley ei kyllä pistänyt pahakseen ylimääräisestä vapaa ajasta yhtään. Jos hän saisi tehtyä nyt kaikki koulu hommat, niin kotona jäisi aikaa soitella ja autella pikkuveljeäkin. Missäköhän päin koulua Dayson muuten viiletti?

//Jos vaan käy nörttimuusikko Denley seuraksi, niin niin näin >< //
Vieraili
Vierailija

Why always me? Empty
ViestiAihe: Vs: Why always me?   Why always me? Icon_minitime25/11/2009, 22:13

Tyttö havahtui yhtäkkiä haahuilemasta käytävältä ja varmisti pikaisesti että vaatteet olivat kunnossa kun huomasi sivusilmällä nörtin. Iv käveli pojan luo ja rykäisi.
-Öhöm antaisitsä kopsata sult vastaukset? Iv kysyi niin kuin pojan vastauksella olisi merkitystä sillä vastasi poika mitä tahansa hän kopsaisi toiselta vastauksen. Iv vilkuili välinpitämättömästi pojan vaatteita miettien arvasiko nyt varmasti oikein tuon nörttiyden suhteen muta sitä tyttö ei todellakaan kysyisi pojalta. Iv kumartui pikaisesti nappaamaan laukun maasta ja alkoi tutkimaan sitä napaten hetken kuluttua matikan kirjan ja vihon pojan laukusta.
-Kiitos, Iv tokaisee kasvoillaan valloittava hymy ja alkaa tutkimaan kirjaa.
-No voi lol! Sä oot vast kakkosel! Iv huudahtaa heittäen kirjan päin poikaa.

//sori ei kerkee enempää//
Wrai

Wrai

Why always me? Empty
ViestiAihe: Vs: Why always me?   Why always me? Icon_minitime1/12/2009, 04:10

Denley nosti ihmeissään katsettaan ja hymyili sievälle tytölle, joka tuli hänen luokseen ja pyysi kopsata vastauksensa.
"Jep. Tietty vo-" Blondi aloitti vastaamaan, mutta tyttö olikin alkanut jo kaivamaan hänen laukkuaan. Toista kulmaa kohotettiin hieman. No, eihän sitä aina lupaa tarvinnutkaan kysellä, mutta olisihan se ollut kohteliasta pyytää häntä itseään kaivamaan laukustaan kirja. No, ainakin hän saisi olla nätille tytölle mieliksi! Tyttö ei kuitenkaan vaikuttanut olevan mielissään, sillä tuo tajusi Denleyn olevan kakkosluokalla ja viskasi kirjan suoraan pojan kasvoille. Sivu raapaisi hieman poskea ja sai aikaan pintanaarmun. Ei siitä kai edes verta tullut.

"Mitä teil on viime tunnilla ollu? Oon aika hyvä matikas?" Nörttipoika kysyi sitten ja hymyili edelleen. Ei häntä helposti tuollainen käytös masentanut. Niinpä hän todella hymyili leveästi edelleen.
"Saatan osata kolmosen asioita... Jos siis neiti on itse ylemmällä?"
Vieraili
Vierailija

Why always me? Empty
ViestiAihe: Vs: Why always me?   Why always me? Icon_minitime1/12/2009, 08:32

Ivy huomasi kulmankohotuksen muttei tapansa vastaisesti reagoinut siihen mitenkään. Samassa hän huomasi kirjan tehneen punaisen naarmun pojan poskeen ja joutui tekemään kaikkensa sen eteen ettei olisi pyytänyt anteeksi pojalta. Mutta poika tarjosi vielä apua jolloin Ivy ei voinut enää hillitä itseään.
-Okei käyhän se, meil oli viime tunnilla tälläsii yhtälöitä joita mä en tajuu, Iv tokaisi näyttäen kirjaa pojalle.
-Vaik normisti mä oon aika hyvä matikas. Nii ja sori tost naarmusta, hän jatkoi osoittaen kirjasta tullutta naarmua.
-Joo oon mä kolmosel, Iv vastasi pojalle.
-Nii ja mun nimi on Ivynna Wade voi sanoo Ivyks tai ihan miks vaa, Iv sanoi.
-Ja sä oot kai se joku Shipman jos muistan oikein, Iv jatkoi hymyillen ja istui siihen johonkin Denleyn viereen.

//plääh miks en saa koskaa kunnon inspistä tääkin on kammottavan lyhyt!!//
Wrai

Wrai

Why always me? Empty
ViestiAihe: Vs: Why always me?   Why always me? Icon_minitime15/12/2009, 01:55

Denley nyökkäili samaa tahtia mitä tyttö puhui ja katseli toisen näyttämää kirjaa.
"Mä voin tehdä kyllä noi...Ivynna? Nätti nimi." Poika totesi ja nappasi tytöltä kirjan. Oli oikeastaan hassua miten poika piti koulutehtävistä. Kaikille muille kun se tuntui olevan pakko pulla. Ehkä se johtui ihan vain siitä, että opiskelu oli aina ollut niin helppoa nörtille.

"Joo. Sukunimi on Shipman. Etunimi Denley, mutta kyllä minua Danikskin kutsutaan." Poika kertoi katsellen tarkemmin Ivynnan tehtäviä.
"Mun pikkuveli osais nämä vielä paremmin kuin minä, mutta kyllä sinä kaikki oikein minun avullani saat."

Vedän hahmoni pois, kun yli kuukaus on kulunut ja vastausta ei ole kuulunu ^^
Sponsored content

Why always me? Empty
ViestiAihe: Vs: Why always me?   Why always me? Icon_minitime

Why always me?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Koulu :: Käytävät-
Siirry: