Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Hän on kuin kissa kuumalla katolla

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Hän on kuin kissa kuumalla katolla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hän on kuin kissa kuumalla katolla   Hän on kuin kissa kuumalla katolla - Sivu 2 Icon_minitime12/1/2011, 14:07

Belinda ei ehkä tajunnut, mikä siis tietenkin oli hyvä juttu, että Mickey ei tosiaankaan oikeasti ollut tällainen kohtelias normaalissa elämässä. Tai siis ellei hänellä ollut taka-ajatuksia. Ja tietenkin nyt hänellä oli taka-ajatuksia, sillä jos hän saisi Belindan kuvittelemaan, että olisi oikeasti kiva kundi ja ettei hän ollutkaan niin naistenmies mitä puhuttiin, voisi hänellä olla mahdollisuuksia kellistää taas yksi kermanneidoista. Mutta nyt piti vain käyttäytyä hillitysti ja hallitusti. Ei mitään hätiköityä.
"Mä en oo kovin hyvä tanssija", Mickey naurahti sitten tytön sanoille ja vilkaisi itsekin ympärilleen. Keski-ikä tosiaan oli huomattavasti suurempi, mitä nämä nuoret olivat. Mutta eiväthän he olleet itse paikkaa valinneetkaan, varmasti valitsijoiden ilkeä idea pistää etenkin Mike hienosto paatille. Senkin takia Mickeyn piti hieman esittää, eihän hän halunnut että juoruilijat saisivat mitä odottivat, eli jotakin sekoilua.

"Ei tollein hei saa alottaa! 'Lupaa ettet naura' mitä toi nyt oli", Mickey sanoi hieman leikkisästi kettuillen ja toivoi, että tyttö ymmärsi sen olevan vain viatonta flirttia. Poika hymyili hampaat välkkyen ja pörrötti hajamielisen näköisenä hiuksiaan. Sitten tyttö jatkoikin lausettaan ja Mickey ei voinut olla hieman hymähtämättä, vai että Titanic aiheutti laivapelon.
"Voi kuinka traagista, Titanicissa olis pitänyt olla joku K-merkintä selvästi", Mickey sanoi ja kiersi kätensä tytön hartoille, kun itse seisoi edelleen toisen vieressä.
"Et sä ois pelännyt mun kanssa täällä, vaikka millanen kammo oliskin. Oonhan mä tällanen suojeleva nallekarhu", Mickey puhua pälätti minkä ajatuksistaan sai irti. Sisäisesti poika nauroi omille sanoilleen ja varmasti hänen kaverinsa olisivat myöskin nauraneet jos olisivat paikalla olleet. Tosin oli sitä ennenkin ties mitä iskurepliikkiä käytetty. Esimerkiksi hyvin erikoinen 'Mitä sä syöt aamiaiseks?' oli ihan hyvä, varsinkin kun naikkonen vastasi syövänsä mitä nyt söi, niin Mickey supliikkina oli pyytänyt tyttöä luokseen, tietenkin kaupan kautta.

Sitten tyttö jo arvuutteli asiasta ja lähestyi Mickeytä. Nuorukainen katsoi Lindaa hieman alaviistoon kun toinen oli hieman lyhyempi. Pojan kädet automaattisesti kiertyivät tytön alaselälle.
"No mennään tonne baarin puolelle, niin mä arvailen siellä sit", Mike naurahti matalasti ja lähti johdattamaan heitä baaritiskille. Poika istuutui yhdelle jakkaroista ja tilasi tarjoilijalta yhden martinin ja yhden vodkarussian. Tytölle tietenkin martini.
"Vai miten pääsit yli laiva pelosta... Ehkä sä pääsit siitä yli vasta tänään mun ansiosta?", Mike aloitti sitten vitsaillen ja hörppäsi ensikulauksen heidän eteen tuoduista juomista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rare

Rare

Viestien lukumäärä : 886

ViestiAihe: Vs: Hän on kuin kissa kuumalla katolla   Hän on kuin kissa kuumalla katolla - Sivu 2 Icon_minitime23/4/2011, 11:41

Belinda ei tiennyt oliko vain vaatimaton tanssitaitojensa suhteen vai oliko tuo tosissaan. Mutta miksi olla vaatimaton, vaaleaverikkö ei sitä ymmärtänyt alkuunkaan. "Onneksi kerroit, ennen kuin olisin vienyt sut tanssilattialle ja hävennyt silmät päästäni", naurahdettiin. Asia ei kuitenkaan vähentänyt yhtään tytön käsitystä tuon täydellisyydestä.

Belinda naurahti uudestaan. "Sori, mut aloitin jo..." sanottiin pahoittelevaan sävyyn. Oli hauska nähdä toisen reagoivan noin, se oli söpöä. Hän oli halunnut varmistaa ettei toinen nauraisi hänen asialleen, olihan se vakavanpuoleinen, ainakin pienesti. Mike voisi ajatella häntä hulluna, koska kuka saisi laivapelon jonkun elokuvan perustella? "Niin ois pitänyt! Mut muuten se on hieno elokuva, romanttinen ja kaikkea", Bel katsahti nopeasti käteen, joka oli ilmestynyt hänen hartioilleen juuri sopivasti. Se lämmitti sekä hartioita että mieltä. "Joku merikarhu ois varmaan helpottanu mun ahdistusta enemmän, mut eiköhän se nallekin kelpaa", hymyiltiin vastatessa. Nallekarhu. Ehkä hän pystyi löytämään sen kaltaisia piirteitä toisesta. Niihin sinisiin silmiin olisi voinut kauemminkin katsella, mutta baari kutsui. Mitäs oli itse halunnut juotavaa.

Belinda ehti pudistaa päätänsä Mickeyn vastaukselle kun tuo jo kumosi juomaansa kurkusta alas. "Hyvä arvaus, muttei oikein", rikas pentu ilmoitti. "Saat arvata toisen kerran jos haluat", tyttö ehdotti miettien hetken. "Voin kyllä helpottaa sen verran et siihen yleensä käytetään sellasta juttua, mitä sitten heilutellaan", Bel antoi vihjeen, ja yritti arvella osuisiko poika sitten oikeaan vai johdattaisiko se aivan väärille jäljille. Hän otti lasistaan siemauksen. "Tää on tosi hyvää, kiitti", tyttönen kehui, ja katsoi lasiaan. "Sä olet varmasti naisten suosiossa", sanottiin, mitä oltiin illan aikana jo ajateltu itsekseen. Tällaisen kohtelun, mitä hän oli saanut, jälkeen tunne vain vahvistui. "Mä en ymmärrä miten joku voi olla noin... ihana", Belinda ihmetteli ja hymyili ujosti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hän on kuin kissa kuumalla katolla   Hän on kuin kissa kuumalla katolla - Sivu 2 Icon_minitime3/5/2011, 04:08

Mickey naurahti pienoisesti toisen sanoille ja hymähti jotakin vastaukseksi. Harvemmin miehenalkua tanssilattialle saatiin. Ja silloin kun saatiin, oli tämän herra jo melkoisessa humalassa. Tanssiminen ei oikein ollut tämän herraskaisen juttuja, mieluummin katseli muitten tanssimista ja joi alkoholia sopivassa tahdissa. "No teille likoillehan noi tommoset romanttiset lässyn lää leffat on tehty, mut Titanicissa kyl on aika epätavallinen loppu, verrattuna muihin samanlaisiin massaleffoihin", Mike totesi sitten rennosti. Nuorukainen ei itse ollut mikään romanttisten leffojen kannattaja. Harvemmin hän niitä suostui katsomaan ja yleensä naisetkaan eivät saaneet tuota poikkeusta rikottua. Mieluummin herra katseli toimintaa ja komediaa.

Miehenalku pyöritteli lasiaan käsissään ja näytti mietiskelevältä. "Vai että jotain mitä heilutetaan.. et sitten yhtään vaikeampaa arvoitusta voinut keksiä", Mickey naurahti ja hörppäsi taas juomastaan kulauksen. "En kyllä millään keksi mitään, tulee vaan jotkut liput mieleen, mut miten niiden avulla vois päästä peloista", Mike jatkoi sitten ja katsoi Belindaa hetken silmiin virnistellen. "Joten alappas laulaa, millä sä oikein pelostas sitten pääsit?", herra kysyi sitten mielenkiinnosta.

Tyttö kuitenkin sanoi Mickeytä ihanaksi ja pojalla oli mennä jumat väärään kurkkuun. Herra köhi vähän juomiaan ja pyyhki sitten huuliaan. Eihän ihan tätä odottanut, ihana? Mickeykö ihana? Nyt oli tytöllä pää mennyt alkoholista varmasti sekaisin. Tai sitten herra oli kyllä kunnolla saanut pidettyä oikeat puolensa piilossa. Toisaalta... sehän oli vain hyvä juttu? Tai siis tässähän varmaan oli paremmat mahdollisuudet taas päästä toisen kanssa vällyjen alle. Niin, sitä Mickey tässä nyt taas loppupeleissä vaan haki. Yhtä naista lisää 'kokoelmiinsa'.
"No sanotaanko, et kyllä mä naisten kanssa juttuun tuun..", Mike aloitti sitten virnistäen ja vinkkasi Belindalle silmää, ".. mut ihanasta en tiiä, hyvä jos susta mä oon ihana", tämä jatkoi sitten naurahtaen rennosti ja otti pienen kulauksen drinkistään.
"Et säkään varmaan kovin usein ilman seuraa joudu olemaan, tai siis kyllä mä sua tulisin baarissa iskemään, jos yksin olisit", Mike puhui sitten ja nyt mies kyllä puhui ihan totta. Belinda nimittäin oli ulkonäöltään juuri sitä, mistä Mickey piti.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hän on kuin kissa kuumalla katolla   Hän on kuin kissa kuumalla katolla - Sivu 2 Icon_minitime

Hän on kuin kissa kuumalla katolla
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Kissa ja Hiiri ajavat takaa toisiaan
» Pirteä kuin peipponen - not
» Istun kuin tatti
» Kaikki loppui ennen kuin alkoikaan
» Rakastan sua vain niin kovin paljon etten muuta tee kuin aattelen vain sua

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa