|
| Amor fati | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nova
Viestien lukumäärä : 2064 Join date : 20.10.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Pandora
| Aihe: Amor fati 29/6/2010, 10:44 | |
| Travis Fineout istui Dusty'sin kahvilassa ja hörppi kahviaan kartonkimukistaan. Ei se ihan starbucksin tasoa vastannut, mutta menetteli ihan hyvin. Kello oli varttia yli kaksitoista lauantaina, mutta hän oli herännyt jo viisi ja puoli tuntia sitten. Ulkona oli se perinteinen San Diegolainen päivä; aurinko paistoi lämpimästi, vieno tuuli lievensi kuumudesta kärsiviä ihmisiä ja oli muutenkin upea ilma eli ei mitään uutta täälläpäin. Hän otti uuden kulauksen kahvistaan ja joutui toteamaan, että se oli jo puolikylmää. Oli hänellä syykin miksi istuskelella Dusty'sissä, nimittäin astonin pääpimpparella-ryhmä eli suositut olivat suuressa neroudessaan järjestäneet sokkotreffejä ja valitettavasti myös hänet oli sellaiseen ilmoitettu. Se oli kerrassaan mukavaa, ensin jälki-istunto ja nyt treffit neiti x:n kanssa.
Tosiaankin, eilinen jälki-istunto..
Travis ajautui muistelemaan eilistä päivää, jolloin hän oli tavannut irlantilaisen Eileenin koulun katolla. Valitettavasti myös talonmiehen, joka ei ollut eriyisen mielissään siitä, että hän oli maleksinut kielletyllä alueella..
''Fineout! Mitä hittoa oikein teet katolla? Jälleen kerran. Tiedät varsin hyvin, ettei oppilailla ole tänne mitään asiaa, luulisi ensimmäisen jälki-istunnon jo takoneen asian paksuun kalloosi, mutta selkeästikin ei. Selvä on, mennäänpäs sitten.'' talkkari viittoi ja tietenkin minun oli pakko seurata tätä kaljuuntuvaa käppänää.Olin varsin tietoinen siitä, että hän järjestäisi minulle jälki-istuntoa, noh. Ei sillä ollut niin väliä ja ainakin Eileen oli päässyt seuraamuksitta karkuun. Vain meidän kenkiemme askeleet kaikuivat käytävällä, koska siellä ei ollut juuri ketään.. korkeintaan pari, jotka olivat joko lähdössä ulos, tai mahdollisesti syömään. Ei siinä kestänyt varmaan kuin vartti, kun jo seisoin rehtorin huoneessa. ''Terse herra rehtori''' virnistin ja tervehdin Abel Brownia rennolla käden heilautuksella, vähän turhankin rennosti hänen makuunsa. Tässä vaiheessa oli varmaa, etten selviäisi rangaistuksetta.
Ei aikaakaan kun suljin kanslian oven ja lähdin kävelemään käytävää pisi poispäin, kohti aulaa jotta pääsisin ulos. Maanantaina olisi jälki-istunto, mutta jäisi nähtäväksi menisinkö sinne..
Muistelot kuitenkin keskeytyivät, kun tarjoilija tuli kysymään tilaisiko hän muuta kuin kahvin. Tämä vastasi komeasti hymyillen, että odotti seuralaistaan, muttei maininnut sitä, ettei tällä ollut kyllä hajuakaan kuka tämä seuralainen olisi. Muuta kuin nainen hänen koulustaan, mikä ei kyllä kertonut hevon paskaakaan. Hänellä ei tosiaankaan ollut mitään käryä kuka se olisi, ehkäpä joku vetävä kermalainen jos oikein hyvä lykky kävisi tai vastaavasti söpö tavis. Jos kävisi hyvin.
Tarjoilija jatkoi menoaan ja Travis otti paremman asennon tuolissaan, miten kummassa hän kykeni viettämään treffejä jonkun kanssa kun ei edes tiennyt kenet huikkaisi istumaan pöytäänsä, mutta ehkäpä tytölle olisi annettu jotain vinkkiä siihe suuntaan mistä hänet tunnistaisi?
--sori höttöinen alku, nyt ei oikein kirjottaminen suju :''D mutta siis, kursivoidulla flashbackiä edellisestä pelistä~
Viimeinen muokkaaja, Nova pvm 8/7/2010, 10:24, muokattu 1 kertaa | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Amor fati 4/7/2010, 12:11 | |
| //Here I come <3
"Kyllä sä sen löydät. Se on sellanen maajussi." ... Maajussi. "Se on sellanen.. Tiedäthän. Sellanen." Ööö? "Kyllä sä sen löydät!" Ollaanko ihan varmoja?
Eileen Von Hussle avasi Dusty'sin oven ja astui sisälle. Hänen siniharmaat silmänsä hakeutuivat heti ihmisiin, jotka olivat vallanneet kahvilan sillä hetkellä. Tavis oli pukeutunut hieman hienommaksi kuin yleensä. Hänellä oli keltainen mekko, jossa oli valkoisia palloja. Kenkinä hänellä oli mustat tennarit, koska Eileen ei tosiaan omistanut muita kuin tennareita. Tosin ei tämäkään pukeutuminen kovin hieno ehkä joidenkin mielestä ollut. No anteeksi vaan, jos Eileen ei sattunut omistamaan satoja tuhansia dollareita vaatteisiin. Eileenin kukkaro ei ollut pohjaton. Valitettavasti. Hetken aikaa tavis seisoi oven luona tyrmistyneenä, koska hänen ajatuksensa eivät tuntuneet toimivan. Hetkinen, mikä olikaan homman nimi? Ah, ai niin! Eileenin piti etsiä hänen deittiparinsa. Hienoa, missäs istui yksinäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja, joka näyttäisi odottavan jotakuta?
Hei, kuka tuo äsköinen oli? Eileenin silmät liukuivat takaisin sinne, missä ne olivat äsken tarkastelleet ihmisiä. Kun Eileen sai erään ihmisen taas silmiinsä, hänen silmänsä suurenivat ja ne alkoivat tuikkia silkasta innostuksesta. Tuossa oli se jätkä, jonka Eileen oli tavannut eilen koulun katolla! Ja tuo samainen jätkä oli kertonut muuttaneensa maalta kaupunkiin ja myynyt hevonsensa. Murr... Mutta lisäksi tämä kyseinen nuorukainen oli pelastanut Eileenin toruilta. Eihän koulun katolla saanut hengata. Eikä mennyt kauaakaan, kun Eileen jo suunnisti mitään enempää ajattelematta tämän Travis Fineoutin luokse.
"Kappas, hevosten petturi!" Eileen tervehti iloiseen tapaansa ja pian hänen kasvojaan koristi taas tuo samainen aurinkoinen ja leveä virne. "Mitäs sä täällä?" tyttö kysyi hyväntuulisena ja istuutui Traviksen pöytään lupia kyselemättä. |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Amor fati 8/7/2010, 12:55 | |
| Sekoitellessaan kylmennyttä kahviaan Travis ei tullut huomanneeksi Dusty'sin ovista sisään astunutta tyttöä, sillä ei kiinnittänyt sillä hetkellä huomiota siihen kuka tuli ja kuka lähti ovesta. Hän ei ollut pukeutunut sen erikoisemmin kuin normaalistikkaan, sillä päällään rokkari kantoi hieman kuluneita farkkuja, väriltään tylsän siniset. Nahkavyö oli ruskea ja siinä oli iso, hieman koristeellinen solki, sellainen soikean mallinen. Ylävartaloa taasen peitti musta-sininen megadethin bändi-tpaita ja koska ilma oli niin lämmin, ei hänellä ollut takkia mukanaan. Ties kuinka kauan hän joutuisi vielä odottamaan, niin ehkäpä sitä voisi tilata vielä toisenkin kahvin, tai sitten jotain viilentävää. Toisaalta viilennys ei ollut tarpeen hyvin ilmastoidussa kahvilassa.
Travis havahtui ajatuksistaan, kun joku istuutui hänen vierelleen. Jolloin rokkari tietenkin kohdisti katseensa tähän ihmiseen, joka oli pieneksi yllätykseksi varsin tuttu tapaus. Nimittäin se Eileen Irlannista johon oli eilen tutustunut. Joka ei näköjään vieläkään ollut unohtanut hänen pientä vitsiään siitä, että Fineoutit olivat mukamas myyneet hevosensa makkaraksi ja vieläpä syöneet ne suihinsa. Travis ei ehtinyt mainita sen olleen pelkkä vitsi, sillä heidän juttutuokionsa keskeytyi kun talonmies tuli häiritsemään. ''Kas, sehän on neiti joka rakastaa blondeja hiuksia!'' TJ vastasi brunetelle pirteästi virnuillen.
''Empä ihmeellistä, olen koulun suosittujen järjestämällä sokkotreffillä. Tosin ei ole hajuakaan kuka se seuralaiseni on'' tämä nauroi hyväntuulisesti, eikä ollut moksiskaan vaikka Eileen olikin istuuntunut hänen pöytäänsä. Tämä nojasi taaksepäin selkänojaa vasten ja risti treenatut kätensä löyhään puuskaan, katsellen Elleniä. ''Entä mikäs sinut tänne lennätti?'' vaaleahiuksinen kysyi puolestaan. Rokkari nosti katseensa kelloon ja totesi odottaneensa jo jonkun aikaa, eikä ollut moksiskaan vaikka sokkotreffit jäisivätkin käymättä. Niimpä hän laski katseensa tavikseen ja kysyi ''Haluaisitko jotain? Kenties voileipää hevosmakkaralla?'' Travis uteli leveä ja kiusoitteleva virne huulillaan. ''Mä voin tarjota.'' | |
| Aihe: Vs: Amor fati 13/7/2010, 08:32 | |
| Eileen virnisti yhä suuremmin, kun Travis muisti hänet. Oikeastaan Eileenkin kaltaista ylivilkasta tyttöä oli harvinaisen vaikea unohtaa. Suurin osa kylläkin toivoi unohtavansa hänet, koska Elliellä oli tapana osoittautua välillä hieman ahdistavan suorasanaiseksi ja roikkuja-tyypiksi. "Säkin? Hahaha, kuinkas sattukaan!" irlantilaistyttö hihkaisi valkoiset hampaat hohtaen, kun rokkari oli kertonut olevansa sokkotreffeillä. "Mä nimittäin kanssa oon! Siis sokkotreffeillä meinaan!"
Tyttö nyrpisti happamesti nenäänsä, kun Travis kehtasikin vitsailla hevosparoista. Mitä ne muka olivat miehenalulle tehneet! Mur, toiselle pitäisi antaa hieman opetusta siitä, miten Traviksen pitäisi oikeasti suhtautua hevosiin. "Hmm, jos sä kerran tarjoot..." Ellie hymisi sitten itsekseen ja siirsi katseensa hintalistoille. Sen jälkeen katsetta nostettiin, jotta tytön siniharmaat silmät kohtaisivat tarjoilijan kasvot. "Tuopa mulle sitte kalleinta juotavaa, mitä teiltä löytyy. Tää herra tässä lupas maksaa", tavis pyysi oikein kauniisti silmät säkenöiden ja käänsi päänsä sitten Traviksen suuntaan. Kieltä vilautettiin 'siitäs sait' -tyylisesti toiselle.
"Tiiäks sä yhtään, ketä oot odottamassa?" Eileen kysyi sitten ja hänen kasvoilleen kohosi pohtiva ilme. "Kun mä en oikein tiedä, ketä mä odotan. No, siis tietenkin se on jätkä. Ja että se on kolmannella luokalla. Ja että se on... Sellanen.." tyttö hiljentyi pohtimaan itsekseen niitä vinkkejä, joita hän oli saanut. Hänen saamansa vinkit olivat kyllä todella reikäisiä. Sellainen kuvaus sopi melkeinpä keneen tahansa! .. Tosin kuka keksisi järjestää kahdet sokkotreffit samaan aikaan Dusty'siin? |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Amor fati 31/7/2010, 12:59 | |
| Ai oliko irkkulandian Eileenkin sokkotreffeillä? Travis hämmästyi hieman ja kohtautti kulmiaan kerran ylös, ''ai ootsä? sepäs on hauska yhteensattuma!'' rokkari naurahti ja virnisti sitten leveästi. Vaaleita hiuksia pörrötettiin ja samalla rapsutettiin hiukan takaraivoa. Sen väriaineen jota Lessi oli tunkenut shampoo pulloon piti olla sellaista joka lähtee yhdessä tai kahdessa pesussa, mutta eipä se ollut vieläkään lähtenyt vaan tuntui pysyän kiinni kuin punkki katukoiran turkissa. Noh, hän tottui nopeasti uusiin asioihin ja vaaleat hiukset menivät ihan yhtä hyvin kuin ruskeat.
Ilme kiharahiuksisen söpöliinin kasvoilla kertoi hyvin, ettei toinen ollut mielissään hänen vitsistään ja Travis virnuili vieläkin leveämmin, väläyttäen lähes täydellisen pepsodent hymynsä. ''Siitä vaan, jos kerran molemmat odotetaan ja mä nyt oletan, että odotat seuralaistasi vielä.'' sillä välin, kun Elle tarkasteli ''pikkupurtavat & juomat'' listaa, niin TJ vinkkasi käden liikkeellä tarjoilijaa tulemaan lähemmäksi. Hän itse tiesi jo, että mitä ottaisi. Nimittäin toisen kahvin. Blondi oli hetken aikaa hiljaa, kun Eileen tilasi kalleinta juomaa, minkä paikasta löysi ja se hänen piikkiinsä. Travis naurahti tuntuvasti, kun hänelle näytettiin kieltä, ''Sellanen neidille ja sitte mulle musta kahvi.'' Katse käännettiin takaisin kiharatukkaan. ''Onneks sain kuukauden palkan, muuten olisin saattanut joutua jäämään tänne koko illaksi, tiskaamaan läskin kokin seuraksi, jotta saisin sun juoman maksettua.'' tämä heitti vitsillä ja virnuili siihen päälle.
Huulilta pääsi ''hmm''- ääni ja päätä pudisteltiin kieltävästi, ''Ei sitten hajuakaan, kyllä mun kuulemma pitäisi se tunnistaa. Tosin siitä tiedosta ei vaan ollut kauheesti hyötyä..'' päätä nyökyteltiin 'ai sinäkään?'- tyylillä, ''Sellanen millainen?'' rokkari kohotti kulmaansa kysyvästi. Travis hiljeni hetkeksi ja katsoi Eileeniä miettivästi. Olisikohan mahdollista, että he olisivat toistensa sokkotreffi-partnerit? Se olisi ainakin aika hauska yhteensattuma... ''Mietitkö säkin samaa kuin mä? Että me oltaisiin toistemme treffi seurat?'' Kannatti sitä ainakin kysyä.
-- pyydän anteeksi tekstin laatua ja myös kestoa :''D | |
| Aihe: Vs: Amor fati 2/8/2010, 12:02 | |
| Nyt kun Travis tosiaan mainitsi, että voisivatko he kaksi olla sokkotreffipari, syventyi Eileen miettimään asiaa oikein kunnolla. Hänen silmänsä siristyivät hitusen ja tyttö tuijotti edessä istuvaa rokkaria arvioiden. Kyllä kun sitä tarkemmin mietti, niin Travis sopi jotenkin niihin vihjeisiin, joita tytöt olivat Ellielle hänen paristaan antaneet. Mutta voisiko se muka olla totta, että nämä kaksi olisivat muka sokkotreffipari? Vasta eilenhän he tutustuivat ja nyt jo treffeillä! Ajatus alkoi naurattaa brunettea ja pieni huvittunut hymy kohosikin hänen huulilleen. "Oisitko sä muka mun sokkotreffipari", tavis totesi sitten ihan ääneen ja kallisti päätään tuijottaessaan miehenalkua yhä silmät tarkkaavaisena. Pian hän käänsi päätään pois Traviksesta ja katseli ympärilleen. No, kukaan muu kahvilassa ei näyttänyt siltä, että olisi ketään etsinyt. Mutta hei oikeasti, Eileen ja Travisko muka sokkotreffipari?
"Tää on oikeesti pelottavaa", irlantilaistyttö totesi sitten kääntäessään päänsä takaisin miehenalun suuntaan. Tyttö osoitti sormellaan itseään. "Mä", hän aloitti ja osoitti sormella sitten Travista. "Ja sä?" brunette ei meinannut vieläkään uskoa tätä yhteensattumaa, mikä oikeastaan alkoi vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä. "Ihan ku tää ois suunniteltu juttu", Eileen totesi sitten ja asetti kätensä puuskaan. Kukakohan tämän olisi voinut sitten järjestää? Eilinen talonmies? Ei, ei se voinut olla talonmies. Eihän mies edes ollut nähnyt Eileeniä, kun tyttö oli kiipenyt palotikkaita alas ja Travis oli ottanut syyt niskoille.
Eileen nojautui sitten kyynärpäillään pöytään ja katsoi Travista suoraan silmiin. Sitten ilkikurinen virne kohosi tavistytön kasvoille. "Jos me kerran nyt ollaan treffeillä, niin sun täytyy kohdella mua nätisti", Ellie sanoi ja vinkkasi leikkimielisästi silmää rokkarille. "Älä enää puhu meetvurstista, okei? Kiva."
|
| | | Nova
| Aihe: Vs: Amor fati 10/8/2010, 08:31 | |
| Oisitko sä muka mun sokkotreffipari? no miksikäs ei? Travis tuumaili mielessään ja loihti vinon hymyn kasvoilleen, pitäen katseensa Eileenissä. ''No, okei, mietitääs, saitko sä jotain vinkkejä, millä löytäisit tän treffiparis?'' hän kysyi ja nojasi nyt eteenpäin, kyynerpäät pöydällä. Annettiinkohan 'uhreille' ollenkaan vinkkejä, vai joutuivatko kaikki vain sutimaan aavistuksen varassa eteenpäin? Meinaan, hänelle ei ainakaan ollut kerrottu yhtikäs mitään.
''Ei kai se nyt niin pelottava ajatus ole? Huvittava sattuma enemmänkin.'' rokkari virnuili ja hieraisi pientä sänkeään. Laiskuuttaan hän oli taas jättänyt orastavan parran alun ajelematta, mutta mitäpäs väliä sillä oli? ''Tässähän tulee ihan Tarzan ja Jane olo'' tokaistiin tavikselle, vitsailevaan äänensävyyn. ''Mutta hei, sä oot vaan onnen tyttö, mähän olen niin fiksu ja filmaattinen ja hyvännäköinen tapaus'' rokkari röyhisti rintaansa ja heitti koko jutun puhtaalla läpällä, eikä siitä voinut erehtyä. Häntä itseäänkin nauratti moinen väite. Jääräpäinen, macho, ylpeä ja pälli olisi ollut paljon osuvampi kuvaus. ''Ihanko suunniteltu juttu?'' sitä TJ ei ihan meinannut uskoa, sillä ei kukaan tiennyt eilisestä, eikä sillä talonmiehellä ollut mitään valtaa päättää asiaa.
Kun Eileen kohdisti katseensa hänen silmiinsä, otti Travis samanlaisen ilmeen kuin toisellakin oli. Hän naurahti hyväntahtoisesti Eileenin sanoille ja otti hurmurin hymynsä. ''Älä huoli, kohtelen sua kuin kukkaa kämmenellä.'' Tai ainakin jotain siihen suuntaan. ''Selvä, ei enää vitsailua hevosista ja meetvursteista.'' Hän kohotti kättään ylöspäin, vannomisen merkiksi.
''Eikä me muuten myyty meidän hevosia teurastamolle.''
Tarjoilija neiti käveli heidän pöytäänsä, tuoden tilaukset eli mustan kahvin ja jonkinlaisen jättikokoisen pirtelön, laskettiinko nekin muka juomiksi? Tätä naishenkilöä kiitettiin kohteliaaksi ja hän otti maustetelineestä itselleen kaksi sokeripalaa, jotka sitten tiputti kofeiini annokseensa. '''Joten, kerrohan jotain itsestäni, niin minä teen samoin, kuinka vanha olet?'' Travis avasi keskustelun. | |
| Aihe: Vs: Amor fati 11/8/2010, 09:13 | |
| "En oikeestaan," Eilen totesi, kun Travis oli kysynyt, oliko hän saanut jonkinlaisia vinkkejä löytääkseen sokkotreffiparinsa. "Ne vinkit ois sopinu kehen tahansa... Ei kun! Joo, ne sano maajussi", tyttö sanoi ja hymyili tyytyväisesti muistaessaan tuon. "Sähän oot jonkin sortin maajussi? Eikä, me ollaan oikeesti sokkotreffipari.." tyttö tajusi sitten viimein ja katsoi edessä istuvaa rokkaria suurin silmin. He kaksi olisivat tosiaankin toistensa parit, vaikka he olivatkin jo eilen ensimmäisen kerran nähneet. Melkoinen sattuma tosiaan.
Eileenin kulma kohosi korkealle ylös, kun Travis kehui itseään fiksuksi ja filmaattisesti. "Älä viitti. Jos jompikumpi meistä on fiksu ja filmaattinen, niin se olen mä!" Eileen sanoi ja hymyili leveästi. Sitten hän alkoi nauraa heleästi ja pudisteli päätään. Hän ei oikein vieläkään uskonut, että he kaksi olivat päätyneet toistensa sokkotreffipariksi. Tyttö oli vakavasti sitä mieltä, että tämä oli suunniteltu juttu. "No joo, suunniteltu juttu! En usko, että keillekää muille on aikasemmin tällei käyny", tyttö ilmoitti ajatuksensa ääneen. Seuraavaksi brunette vilkaisi ympärilleen muka vainoharhaisen näköisenä ja nojautui lähemmäs Travista asettaen kätensä suunsa vierelle kuiskatakseen asian mahdollisimman hiljaa rokkarille. "Se vahtimestari on varmasti jonkin sortin agentti ja nyt se ihan varmaa väijyy meitä jossain kulman takana haluten tietoa meistä molemmista... Mitä sä salaat?" Eileen kuiskasi muka vakavalla äänellä, mutta lopussa hänen pokkansa petti ja nyt tyttö virnuili huvittuneena Travikselle. Ellie päätyi sitten takaisin nojaamaan oman tuolinsa selkänojaan hiljaa nauraen.
Kun Travis sitten sanoi, etteivät he myyneet hevosiaan teurastamolle, nyökkäsi Eileen. "Kyllä mä sen tiesin", tyttö myhäili iloisena ja katsahti saamaansa pirtelöä himokkaasti. "Kiitti Keira", Ellie kiitti tarjoilijatyttöä, joka sattui tosiaankin olemaan yksi Eileenin työkavereista. Olihan tavis yksi Dusty´sin työntekijöistä. "Näyttää tosi hyvältä. Säkö tän teit?" Eileen rupatteli ja Keira nyökkäsi alkaen sitten selittää, miten kiireistä täällä oli tänään ollut. "Onneks mulla oli tänään vapaapäivä", irlantilaistyttö virnisti, jonka jälkeen Keira sitten katosi heidän viereltään päätään pudistellen.
Eileen ehti hörpätä suuresta pirtelöstään hitusen, kunnes Travis sitten keskeytti hänet. Ellie nielaisi suussa olevan pirtelömassan kurkkuunsa. "17 vuotta", tyttö vastasi lyhyesti, sillä hän tahtoi käydä pirtelönsä kimppuun. Hän imaisikin jälleen pillistä pirtelöä suihinsa. "Entäs sä? Ei, anna mä arvaan... Oot ainaki mua vanhempi?" Haha, hieno arvaus. |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Amor fati 19/8/2010, 06:42 | |
| Maajussi.... hänhän oli maajussi, tai no.. ei enää, mutta kuitenkin maalta koitin, maanviljelijä perheestä... Travis pörrötti huvittuneena vaaleita hiuksiaan ja naurahti hiukan. ''Njoo, oonhan mä jonkinsortin maajussi. Nii-in, onhan se aika hauskaa.'' tämä virnisti Eileenille, katsoen tätä nyt silmiin. Mutta eipä sen kummempaa, tässä he olivat ja Travis oli aikalailla varma, että Eileenin kanssa ei ainakaan tylsiä treffejä tulisi.
TJ teeskenteli kasvoillensa nousevan pöyristyneen ilmeen, ''Kuinka edes voit väittää moista? Kyllähän kaikki tässä ympärillä näkevät, että minä-- joo, nyt menee jo överiksi.'' rokkari remahti nauramaan, ei kuitenkaan palleasta saakka kumpuavaa röhönaurua joka olisi kaikunut koko Dusty'sin tiloissa. ''Alatko nyt kehitellä uskomattomia salaliittoteorioita siitä, miten meidät on paritettu samoille treffeille, huh?'' kasvoille nousi viekas virnistys ja kohautettiin tummia kulmia. Eileen vilkuili epäileväisenä ympärilleen ja kumartui lähemmäksi häntä, aikoen ilmeisesti sanoa jotain joten Traviskin nojautui lähemmäs Eileeniä, niin että kuuli mitä tämä aikoi sanoa. Mitäkö hän salasi? Nyt oli rokkarin vuoro vilkuilla ympärilleen ja kun hän oli 'varma, ettei kukaan kuuntele heitä' Travis kuiskasi Eileenille, ''Mä olen oikeasti valtion agentti ja mulla on salainen tehtävä, tämä henkilöllisyys on vain peitetehtävä.. mutta et saa kertoa kellekään.'' Fineout virnisti ja iski tytölle leikkisästi silmäänsä. Mutta kun Ellen alkoi nauramaan, niin hänenkin pokkansa petti ja kundi yhtyi nauruun.
Sillä välin kun brunette puheli Keira-tyttösen kanssa niin hän joi kahvinsa pohjanmaan kautta, ettei se ehtisi jäähtymään. Eikä ehtinytkään, päinvastoin. Hän oli ollut niin malttamaton, että poltti kielensä. Travis irvisti tunteelle ja pyöritti kieltä suussaan. Tj nyökkäsi, väläyttäen pepsodent hymynsä ''jep, mä olen 18 eli olen sua vanhempi ja viisaampi. En muistakkaan mainitsitko jo harrastuksistasi, mä soitan kitaraa, mutta sen tiesitkin jo.'' | |
| Aihe: Vs: Amor fati 22/8/2010, 07:44 | |
| Kyllä, Eileenin mieli kehitteli kaikenlaisia salaliittoteorioita siitä, kuinka hän ja Travis olivat päätyneet yhdessä sokkotreffeille. No ei nyt sentään. Hänestä oli vain kiva heittää läppää Traviksen kanssa, joka oli myös huumori-ihmisiä. Ihanaa, vihdoinkin joku oikeasti ymmärsti brunettea ja nauroi hänen jutuilleen! "Valtion agentti? Vau.. Mikä mä sitten oon, sun kohtees, johon satuit vahingossa rakastumaan tulisesti?" Ellie virnisti ja heilautti hiuksiaan selkänsä taakse kuin shampoomainoksesta konsanaan. Tyttö oli yhtä hymyä, mutta ei mahtanut mitään sille, että hänellä oikeasti oli hauskaa Traviksen kanssa.
"Mä pelaan tennistä", irlantilaistyttö vastasi pirteästi harrastuskysymykseen ja hörppäsi jälleen hyvästä juomastaan. "Ajattele, kohta tulee täyteen kymmenen vuotta. Se on aika pitkä aika, kun alkaa tarkemmin miettiä... On siinä tosiaan ehtinyt oppia kaikenlaista tenniksestä ja siitä, miten tärkeää jotkin tietyt liikkeet ovat", tyttö selitti ja heilutti hieman käsiään puhellessaan Travikselle tenniksestä. "No joo, harrastuksiin vois luokitella sitten moottoripyörien stalkkailun, musiikin kuuntelemisen jaaa.. Ehkä ne olivat sitten siinä. En mä oikein tiedä, mitä muuta voisin harrastukseks luetella", Eileen naureskeli itsekseen ja kohautti pohtivasti olkiaan.
"Istutaanko me täällä koko ajan vai ajatteliks viedä mut jonnekin muualle? Ei sillä, että täällä ois mitenkää tyhmä olla. Kysyin vain", tavis räpsytteli viattomasti silmiään juodessaan jälleen pirtelöään. Voi että se oli oikeasti taivaallisen makuista! |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Amor fati 8/9/2010, 10:22 | |
| Fineout esitti hämmästynyttä, ''Eihän sun pitänyt saada sitä selville! Toivottavasti vastapuolen agentit eivät saa selville, että olet heikko kohtani, muuten olet suuressa vaarassa--'' Enempää hän ei saanut tältä erää sanottua, sillä mies purskahti nauramaan remakkaa nauruaan ja virnuili Eileenille. Hänellä ainakin oli hauskaa irkkuneidin kanssa, jonka huumori kukki vähän samaan tapaan kuin hänellä. Eli ylikierroksilla. Vaikka olihan Traviksella vakavatkin hetkensä, mutta yleensä hän otti kaiken huumorilla.
Kymmenen vuotta tennistä.. Rokkari nyökkäili ja mietti sitä aikaa, se oli paljon ja hän oli aika varma, että jos he kaksi olisivat vastakkain niin Eileen päihittäisi hänet vaikka oikea käsi sidottuna ja niin edelleen. Travis kun ei osannut pelata tennistä. Pätkän vertaa. Sama juttu oli sulkapallossa ja golfissa, mutta ei sillä ollutkaan niin väliä, kun ei blondia kiinnostanut moiset lajit. ''Vau, se on aika pitkä aika, toivottavasti et haasta mua otteluun, oon huono häviäjä.'' TJ virnisti leveästi, tuttuun tapaansa.
''Noh.. Kyllähän sitä pitää jotain tekemistä olla, voi tulla aika vähän pitkäks joten voin mä vaikka viedäkki sut jonnekin.'' Rokkari nyökkäili myöntyväisenä, huulet hieman mutrullaan. Mutta minnekäs hän tytön veisi? Joku kävely rannalla, tai vierailu huvipuistossa olivat jotenkin kuluneita hänen mielessään. Pitiköhän Eileen eläimistä? Jos he menisivät San Diego Zoo- eläintarhaan. Mikäli Ellie ei pitäisi ajatuksesta käydä katsomassa söpöjä eläimiä lukkojen takana, niin ehkä, mahdollisesti hän saattaisi heruttaa kukkaronsa nyörejä sen verran, että vuokraisi moottoripyörän ja veisi tämän ajelulle sen kanssa. ''Mitä mieltä olet eläintarhasta?'' | |
| Aihe: Vs: Amor fati 13/9/2010, 06:01 | |
| Eileen nyrpisti sitten huvittuneena nenäänsä, kun Travis oli luovuttanut sen agentin roolin näyttelemisen. Miehenalku oli purskahtanut kovaan nauruun, eikä tyttökään voinut olla virnuilematta. Hän oli varma, että Traviksen seurassa hänellä ei ainakaan tulisi koskaan olemaan tylsää.
"Jepa, se on aika pitkä aika", tyttö myönsi, kun rokkari hämmesteli sitä ääneen. "Kyllähän siinä ajassa on ehtiny oppii tenniksestä vähän kaikenlaista", Ellie sanoi tyytyväisesti ja loihti kasvoilleen ylpeän hymyn. Ei hän kuitenkaan ollut mitään mestaruustasoa, mutta jotain sinne päin kuitenkin. Ei hän siis huonokaan ollut. Kyllä Eileen varmasti pääsisi mukaan kisaamaan mestaruusliigaan, siis nuorten sellaiseen, mutta... Jotenkin irlantilaistyttö ei vain tahtonut päästä mestaruusliigaan asti. Liian paljon paineita ja liian paljon stressiä. Ei lainkaan Eileenin juttu. Hänestä tulisi aivan vallaton stressin aikana; tyttö ei pysyisi paikoillaan sitten millään ja saisi itkukohtauksia. Todettu ja nähty juttu.
"Jeiii", tavis taputti käsiään innoissaan yhteen, kun Travis sanoi voivansa viedä Eileenin jonnekin. Tyttö joi pirtelönsä sitten viimein loppuun ja tapitti Travista odottavasti. Tämän mainitessa eläintaran nyökytteli tyttö myöntävään tyyliin, "Juu juu, sopii!" irlantilaistyttö hihkaisi ja oli tekemässä jo nousua tuolilta. "Mä haluan nähdä hevosia! Ei kun hetkinen... Onko eläintarhassa hevosia? No jaa, ehkä siellä on seeproja. Neki on ihan kivoja. Oi juu, kirahveja!" Ainakin Eileen oli jo nyt aivan myyty eläintarhaan menemisestä. |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Amor fati 18/10/2010, 09:35 | |
| Kun puheeksi nousi harrastukset, niin rokkarin mieleen juolahti hänen kitaransa. Siihen pitäisi ostaa uudet kielet.. oikeataan hänen tarvitsisi hommata joku työpaikka josta saisi kaavittua tarpeeksi rahaa uuteen kitaraan. TJn vanha kitara alkoi käydä pieneksi, se kun oli ostettu monta vuotta sitten, jolloin hän oli pienempi ja Travis ei viitsinyt pyytää vanhemmiltaan rahaa. Lisäksi työskenteleminen voisi olla ihan hyvä juttu muutenkin, sillä uuden kitaran lisäksi oma koti kuullosti houkuttelevalta. vaaleahiuksinen oli haaveillut jo jonkun aikaa omasta asunnosta. ''Asutko sinä muuten vanhempiesi kanssa, vai omassa asunnossa?''
Hohhoo... Score! Eileen innostui hänen eläintarha ideastaan ja rokkari myhäilikin tyytyväisesti nerokkaalle idealleen ja ideointikyvylleen. Hänen kasvoilleen nousikin leveä pepsodent-hymy. Oli vain yksi pieni ongelma. (onneksi vain pieni) Traviksellä ei nimittäin ollut pienintäkään hajua, missä koko San Diego Zoo oikein oli! Keskustassa ei nyt ei ainakaan ollut, sen verran hän tiesi. Onneksi oli kaupungin kartta auton hansikaslokerossa ja ainahan sitä kysymällä kykenisi selvittämään suunnan. Bensaa oli hänen muistaakseen riittävästi, ainakin sen verran pitäisi olla, etteivät he jäisi tien poskeen. ''Hyvä juttu!'' Eileen innostui niin paljon, että näytti siltä kuin tyttö olisi meinannut ponkaista saman tien tuolilta ylös. ''kai siellä jotain hevoseläimiä on ja ehkäpä siellä on jokin 'kotieläin'-osasto..'' rokkari mietti ääneen.
Travis vilkaisi taviksen puolelle pöytää ja sitten nosti katseensa toisen silmiin, kysyen tältä josko Ellie olisi jo valmis. ''En ole varma mihin aikaan koko paikka menee kiinni, joten jos olet valmis lähtemään, niin mennäänkö?'' blondien huulille nousi puolittainen vino hymy.
--hyi kun tuli huonoo tekstii ja on kestäny kauheen kauan, sori :s | |
| Aihe: Vs: Amor fati 25/10/2010, 10:19 | |
| //Lopetetaanko tää peli nyt sitten tähän mun vuoroon? : ) Musta tää ois hyvä sauma XD
"Asun isäni luona", Ellie vastasi Traviksen kysymiseen asuinpaikasta. "Äiti asuu nyt jossain pienessä yksiössä, mutta kun se seurustelee nyt jonku suuremmankin pohatan kanssa, niin se jo suunnittelee mielessään muuttoa sinne. Enkä mä halua sen jälkeen kyllä enää nähä äitiä", brunette puheli ja nyrpisti nenäänsä puheenaiheelle. Äiti ei kyllä tosiaankaan osannut ajatella muuta kuin itseään. Sillä jos äiti vähänkään ajattelisi muita, tämä olisi yhä isän kanssa yhdessä eikä hakkaisi tytärtään, kun pieni vastoinkäyminen tapahtuisi.
Jeiii! He menisivät eläintarhaan! Ellie ei tosiaankaan ollut siellä vielä koskaan käynyt, joten hän odotti innolla sitä reissua. Travis ehdotti, että he voisivat jo tehdä lähtöä sinne, eikä tavis tosiaankaan ollut vastaan sanomassa. Eileen nousi nopeasti ylös tuoliltaan ja suoristeli yllään olevia vaatteita. "Joo joo, mennään!" tyttö hihkui leveä virne kasvoillaan ja oli jo valmiina kävelemässä kohti kahvilan ovia. "Mutta koska nää on treffit, niin eiks se mee silleen, että mies maksaa?" Eileen räpytteli säihkyvästi silmiään Travikselle ja hymyili mitä suloisemmin. Eihän kukaan pystyisi tällaista puppydog -katsetta vastustamaan. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Amor fati | |
| |
| | | | Amor fati | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |