Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
lya

lya

Viestien lukumäärä : 1235
Ikä : 31

Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Empty
ViestiAihe: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime28/7/2010, 08:54

// arvailkaamme kenellä on lupa liittyä seuraan :') eli Yuki ja Rodney

Oli kuuma päivä, aurinko paistoi jatkuvasti ja ranta oli tähän aikaan melko suosittu paikka. Pearl oli päättänyt Rodneyn kanssa, että tämä päivä voitaisiin viettää rannalla ja tässä sitä nyt oltiin. He olivat asettuneet hieman kauemmaksi suurimmasta ihmisruuhkasta, mutta silti paahtavan auringonalla. Pearlilla oli tällä kertaa päällään liilat bikinit ja niiden päällä ollut toppi, joka nyt lojui laukun päällä.
Brunette oli käynyt jo pikaisesti virkistäytymässä vedessä ja palaili nyt takaisin Rodneyn luokse paikalleen. Märistä hiuksista valui vettä ihoa myöten maahan ja haasteellisen matkan jälkeen Pearl pääsi kuin pääsikin takaisin pyyhkelleen. Ehkäpä hän voisi yrittää ruskettua vähän, palaa Pearl ei tosin tahtonut, ja sen estämiseksi laukusta löytyi aurinkorasva.
Kun Pearl oli jo vähän kuivunut, hän kaivoi laukusta sen mainitun aurinkorasvan ja kääntyi sitten Rodneyhyn päin hymyillen suloisesti. "Rodneyy, voisitko laittaa tätä mun yläselkään?" Pearl pyysi sitten ja antoi rasvapurkin toiselle. Kun rasvat oli saatu selkään, Pearl kiitti Rodneytä ja antoi tälle suukon poskelle. Tosiaan, häneltä meni vähän aikaa vielä totutella siihen, että he ihan oikeasti seurustelivat.

Juuri kun Pearl oli päässyt selälleen ja alkanu selailla mukaan joutunutta lehteä, hän kuuli jonkun huutavan tyttöä. "Peearl, moi!" ääni kyllä oli tuttu, mutta Pearl ei osannut yhdistää sitä kehenkään ennen kuin nousi istualleen ja nosti katseensa ylös. Mustat aurinkolasit oleilivat yhä päässä. Ensin Pearl katsoi hämmästyneenä vähän matkan päässä seisovaa ilmestystä, koska ei... Veronican pitänyt täällä asua? Veronicallakin oli päällänsä bikinit. "Veronica! Mitä sä täällä teet?" Pearl kysyi kiinnostuneena tietämään vastauksen kysymykseensä. Veronica tosin ei nähnyt sitä pelkkänä uteliaisuutena. "Noinko tervehditään pikkuserkkua?" Veronica hymähti ja jatkoi sitten. "Me muutettiin tänne vähän aikaa sitten", Pearl nyökkäsi toisen sanoille ja muisti jopa sitten myös Rodneyn olemassa olon.

"Rodney, tässä on-", Pearl ei kerennyt sanoa edes lausettaan loppuun, kun pikkuserkkunsa keskeytti esitellen itse itsensä. "..Veronica. Hauska tutustua Rodney, Pearl on kertonut susta", Veronica kertoi säteilevästi ja Pearl tunsi poskiensa hieman punehtuvan. Veronica loi kasvoilleen hymyn, aivan kuin ei olisi tiennyt että Rodney oli Pearlin poikaystävä. Mutta ainiin, eihän toinen tiennytkään. Sillä eihän Pearl ollut ikinä päässyt kertomaan niin pitkälle, että he seurustelivat. Tarvitsikos edes sanoa, että Pearl oli aina jotenkin jäänyt Veronican taakse. Veronica istahti sitten pyyhkeelle Pearlin viereen, edes kysymättä lupaa.
"Tuota eikö noi... tuolla odota sua?" Pearl eksyi sanomaan ja toivoi, että toinen tajuaisi nyt lähteä. Hän oli huomannut nuorten poikien pelaavan rantapalloa ja Veronica oli tullut sieltä päin, joten kai hän oli yhdistänyt toisen niihin poikiin. "No kyllä ne pärjää hetken aikaa yksin ilman mua", Veronica lausahti ja siirsi tarkkailevan katseensa Rodneyhyn. "Rodney, säkin varmaan käyt Astonia?" rikas pentu esitti sitten kysymyksen liiankin uteliaasti pojalle, krhm Pearlin pojalle! Höh, ei hän nyt saisi olla näin mustasukkainen, eihän mitään ollut vielä tapahtunut. Mutta jotenkin vain se, miten Veronica katsoi Rodneytä sai Pearlissa kylmät väreet aikaan. Lähtisi jo pian. Kun Veronican katse oli eksynyt katsomaan Rodneytä, Pearl yritti viestittää ilman sanoja Rodneylle eleiden ja ilmeiden avulla, että 'yritä kestää.'

// muah nyt kyllä tuli kunnon repliikkirooli..... :3 Otsikko Tiktakin - yksin ja irrallaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuki

Yuki

Viestien lukumäärä : 634
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime28/7/2010, 10:28

// here we are (: ja roddiksella ei ole tuota lippistä tuosta kuvasta ! 8D

Rodney makoili pyyhkeen päässä, uimashotsit jalassa. Ilma oli kamalan kuuma, poika nousi istumaan ja hörppäsi vesipullosta kylmää vettä, ottaen aurinkolasit päästään ja etsien Pearlia katseellaan. Pian tuo söpöliini ilmestyikin hänen vierelleen ja Rodney suukotti toista otsalle. Toinen pyysi Rodneytä auttamaan aurinkorasvan kanssa, tummaverikkö hymyili ja nyökkäsi, alkaen hieroa rasvaa tyttöystävänsä selkään. "ole hyvä." hän virnisti kun oli rasvannut toisen selän.
Poika laski lasit taas päähänsä, laittoi kädet päänsä taakse ja kaatui selälleen pyyhkeelle. Aurinkorasvan hän oli levittänyt itselleen jo ennen Pearlin tuloa Rodney sulki silmänsä, veti raitista mutta kuumaa ilmaa keuhkoihinsa ja päästi hitaasti ulos, haukotellen pienesti. Ilma oli toisaalta ihan mukava, olisi kiva saada pieni rusketuskin.

Poika oli jo nukahtaa kunnes kuuli iloinen tyttösen äänen, avasi silmänsä ja nousi sitten istumaankin ja otti lasit päästään, katsoen hiukan unen pöpperöisenä Veronicaa. Poika pudisti päätään ja haukotteli jälleen. Pikkuserkku ? Rodney katsoi vuoroin Pearlia ja vuoroin Veronicaa. Ennen kuin hän muuta ehtikään tekemään, Pearl oli esittelemässä Veronicaa. "öh ? joo kiva tutustua. kertonu musta ?" Poika hölmistyi. Veronica tulikin siihen viereen ja alkoi jutella Rodneylle. "Joo käyn Astonia. alotatko säkin siellä ?" Poika kysyi ja hymyili pienesti. Rodney vilkaisi Pearlia ja virnisti. "se koulu on vähän omituinen, siellä klikitetään kaikki. ehkä ootkin kuullu. nörtit, tavikset, emot, skeittarit plaaplaaplaa.. ja sitten tietty parhaat, rikkaat pennut, kuten minä." Rodney selitti Veronicalle. "veli on urheilija, just sellane ääliö joka luulee itestää liikoja." poika murahti ja virnisti sitten taas. Rodneykö ei luullut itsestään liikoja ?
lya

lya

ViestiAihe: Vs: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime28/7/2010, 12:41

Pearl virnisti pojalle, kun tuo hölmistyneenä ei kai meinannut uskoa, että Pearl oli kertonut pikkuserkulleen Rodneystä. No siitä ei tarvitsisikaan puhua sen enempää. Okei nyt nuo keskustelivat ja Pearl tuntui jäävänsä täysin ulkopuolelle, niimpä hän otti muotilehden ja alkoi selailla sitä mukamas kiinnostuneena. Todellisuudessa Pearl oli hyvin, hyvin tylsistynyt. Pearl virnisti hieman, kun toinen alkoi kertoa klikkisysteemeistä. No parempi vain, että puhuivat koulusta kuin jostain muusta. Toivottavasti Veronica ei nyt alkaisi paljastella mitään noloja lapsuus muistoja Pearlista. Brunette oli selaavinaan lehteä, vaikka oikeasti kuuli joka sanan tarkasti noiden keskusteluista.

Veronica taas katsoi Rodneytä kiinnostuneena. "Joo, itseasiassa alotin vasta pari päivää sitten", Veronica sanoi mielistelevästi, ettei Rodney luulisi tytön vihaavan koulua jota he kävivät. Ties miksi he sitten toista luulisivat. Veronican silmät alkoivat loistaa kirkkaammin, kun toinen alkoi selittää klikkisysteemistä ja siitä, miten astonissa klikitettiin kaikki. Huisia! Oli Veronican ensimmäinen ajatus. Rodney ei ehkä pitäis siitä, miten Veronica tulisi reagoimaan klikkeihin. "Hei mutkin on klikitetty rikkaisiin pentuihin! No mun perhe onkin aika varakas, ettei sen puoleen. Lunastihan mun vanhempani mulle nuorempana paikan yksityiskoulustakin..." kun Veronica kertoi elämäntarinaansa, Pearl pyöräytti silmiään. Mutta sitä tuskin näki kukaan muu paitsi Rodney, tosin ei poikakaan ellei tarkasti katsonut. "Mun mielestä se on ihan hyvä, että on klikit. Siinä erotellaan kerma luusereista eikä ne kapinalliset pääse hyppimään nenille. Sitten osataan myös varoa ettei hengata nörttejen kanssa, ne kelpaavat vaan läksyjen tekemiseen", Veronica sanoi halventavasti, mutta muistikin vasta sitten, että Pearl kuului nörtteihin. Rikas pentu siirsi katseensa Pearliin ja heilautti kätensä tuon niskan taakse halaten Pearlia. Jess, Pearl ajatteli. "Paitsi no Pearl on poikkeus. Sitä paitsi mä en ymmärrä miksi sä edes olet nörteissä! Sulla ois hyvät mahikset päästä kermaan jos haluat, mä voisin vähän yrittää auttaa..." Veronica suunnitteli jo Pearlinkin elämää, kun oman elämän suunnittelut olivat alkaneet loppua jo.

Pearl katsoi toista 'et voi olla tosissasi' –katseellaan, mutta sitä Veronica ei tajunnut. Rodney saattoi ehkä tajuta Pearlin olevan vaivaantunut, tunsihan toinen tytön aika hyvin vai mitä? "Miten vaan", Pearl sanoi ja kun Veronica päästi hänet irti halauksesta tyttö jatkoi taas lehden lukemista ja pyöräytti silmiään. Tajuamatta Pearlin vaivautuneisuutta tai välinpitämättömyyttä kermaa kohtaan Veronica siirsi katseensa Rodneyhyn kuin mitään loukkaavaa ei olisi sanonutkaan. "Mitä valinnaisaineita sulla on?" Veronica kysyi leveästi hymyillen pojalta ja samaan aikaan Pearl laski katseensa lehteen mukamas kiinnostuneena siitä.
Yuki

Yuki

Viestien lukumäärä : 634
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime30/7/2010, 01:35

Rodney kuunteli Veronicaa, toisen ääni oli iloinen ja toisen puhetta oli mukava kuunnella. Vai toinenkin oli rikas pentu ? Niin varmasti olisi Pearlin, ellei pärjäisi niin hyvin koulussa. Mutta ei nörtteys haitannut Rodneytä yhtään ! Hän ahdistui hiukan kun toinen alkoi morkata nörttejä. Ajattelivatko muut samalla tavalla kun Rodney seurusteli nyt nörtin kanssa ? "ehh.. joo.. niin... joo.." tuo ei tiennyt mitä vastaisi, jtoen hän tyytyi vain katselemaan taivasta ja lintuja. Hän laski taas katseensa. "mä en kyllä ole koskaan käyttänyt nörttejä läksyjen tekoon." hän myönsi totuudenmukaisesti. "jos en osaa itse mun läksyjä niin apua voin kysyä, mutta en pistäs nörttejä tekee mun läksyjä. musta se on aika ääliömäistä." Hän virnisti. "..enkä mä mitenkään häpä liikkua Pearlin kanssa vaikka se onkin luu- nörtti ja mä oon rikas pentu." poika katsoi maahan, hän oli meinannut haukkua tyttöystäväänsä luuseriksi ! Rodney, mikä ääliö. Tottahan se oli, Pearl oli luuseri, mutta vain klikeissä ! Rodney itse ei pitänyt tuota luuserina, se vain meinasi lipsahtaa ja poika katui sitä, toivottavasti Pearl ei tajuaisi.

Poika nosti katseensa Veronicaan kun tyttö esitti hänelle kysymyksen. "tietotekniikka ja Espanja. Olisi kyllä pitäny ottaa Italia, osaan puhua sitä täydellisesti, oon puoliksi Italialainen ja syntynyt siellä." Tummaverikkö virnisti. "Entä sulla ?" Hän kysyi ja vilkaisi Pearlia hiukan varovaisesti. "hmm. mitä lehteä luet." hän kysyi hymy huulillaa, ihan kuin hän ei olisi aamulla nähnyt minkä lehden Pearl pisti laukkuunsa. Joku muoti lehti, Rodney ei oikein noista tajunnut. Kotona niitä lehtiä ei koskaan nähnyt, isoäiti oli ainoa naispuolinen eikä tuo mitään sellaisia jaksanut lukea.
Rodney katsoi taas Veronicaa, silmäili toista. Toinen oli nätti, laiha neitonen. Ilmeisesti Pearlin ikäinen. "oletko siis ekalla luokalla ?" Poika kysyi kuitenkin. "itse olen kakkosella." hän virnisti sitten ja otti paremman asennon pyyhkeensä päällä.
lya

lya

ViestiAihe: Vs: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime17/8/2010, 11:10

Veronica hymähti vain pienesti, kun toinen kertoi olevansa sitä mieltä, että nörteiltä avun pyytäminen läksyjen merkeissä oli ääliömäistä. Mitä ääliömäistä siinä nyt oli? No okei, ehkä Pearl sattui olemaan nörtti, mutta olihan koulussa monia muitakin nörttejä! Veronica ei onnistunut oikein ymmärtämään Rodneyn ajatusmaailmaa. Toinen oli sentään rikas pentu, eikai Rodney nyt hengaisi Pearlin kanssa koulun alueella? Tuskin, sillä poika olisi varmaan tiputettu kermasta, jos näin olisi ollut. “Aijaa”, Veronica mutisi jotain vastaukseksi. Hän antoi silmiensä kiertää rantaa pitkin, etsien tietenkin niitä komeita rantaleijonia. Kun Rodney sitten meinasi vahingossa sanoa Pearlia luuseriksi, Veronica loi kasvoilleen pikaisen virnistyksen. Mikäköhän näiden kahden suhde oikein oli? Sitä Veronican miettiessä, Pearl pyöräytti huvittuneesti silmiä Rodneylle, hän tunsi pojan niin hyvin ettei osannut enää edes pahastua tuosta äskeisestä. Kyllähän Pearl tiesi, ettei Rodney ikinä jättäisi tyttöä pulaan.

Veronica palasi takaisin ajatuksiaan selvittämästä, kun Rodney vastasi hänen kysymykseen. Kaikki muu meni hänen korviltaan ohitse, paitsi se, kun Rodney kertoi olevansa puoliksi italialainen! Siis vou. “Italialainen? Siistiä”, Veronica totesi vain. Sitten sama kysymys Veronicalle, tosin ei Veronica kerennyt vastata mitään, kun toinen kysäisi jo Pearlilta mitä nörtti luki. “Tällästä.. lehteä vaan”, Pearl totesi näyttäen kantta Rodneylle ja hymyillen sitten. Noniin. Huomio oli ollut liian kauan poissa Veronicasta ja niimpä tuo aikoi ottaa sen takaisin itselleen. “Niin mulla on valinnaisaineina Espanja ja draama. Oisin ottanu Italian, mutta se on sen verran vaikeeta että en varmaan ois osannu yhtään. Mut Rodney, sähän voisit opettaa mua?” Veronica sai viattoman kysymyksen kuulostaan ei niin viattomalta. Nyt mentiinkin aiheesta eteenpäin. Hmm, kyllä Veronica oli ykkösellä. “Joo ykkösellähän mä”, brunette vastasi sitten.

Ja miksi Veronican päässä oli niinkin hyvä idea, kuin että Rodney voisi näyttää tytölle paikkoja? “Sähän voisit esitellä mulle koulua, kun sitä on seuraavan kerran. Kun kerran molemmat ollaan samassa klikissäkin”, Veronica kysäisi katsoen Rodneytä hymyillen suloisesti. Pearl kiinnitti huomionsa tässä vaiheessa keskusteluun ja nyt hänestää tuntui, että tämä meni liian pitkälle. “Veronica! Sun kaverit odottaa sua varmaan jo tuolla”, Pearl osoitti suuntaan, missä jätkälauma heilutti kättään merkiksi siitä, että tuo tajuaisi jo tulla. “Ai kappas. No Rodney, ollaan yhteyksis”, Veronica sanoi sitten hieman harmistuneesti, nousten ja lähtien niiden poikien luokse pelaamaan lentopalloa.

Pearl huokaisi helpotuksesta. Hän nojautui antamaan suukon Rodneylle, kiitokseksi siitä, että tuo kesti pikkuserkkuaan niin urhoollisesti. Juuri siinä samaisena hetkenä Pearl huomasi sivusilmällä hieman kauempana heidän koulustaan erään cheerleaderin, joka katsoi silmät pyöreinä tänne. Hänen ilmeestään oli selvästi luettavissa jotain tyyliin ‘OMG nörtti ja rikas pentu!’
Pearl nojautui kauemmaksi. “Ahahah, voikun kiva”, tuo naurahti ei niin huvittuneesti. Eihän se häntä haitannut, mutta Rodneytä ajatellen… Pearl yritti unohtaa sen päästään keksimällä jotain muuta juteltavaa. “Tiesitkö muuten, että Deme kerto mulle olevansa ihastunut Veronicaan. Pitäiskö meidän vähän auttaa niitä?” Pearl keksi. Oikeastaan se oli myös hyvä idea sinäänsä, koska Pearl ei kestäisi nähdä enää Veronicaa lirkuttelemassa Rodneylle. Ällöttävää. Rodney oli hänen ja vain hänen. Pearl mustasukkainenko? Ei tietenkään…
lya

lya

ViestiAihe: Vs: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime10/11/2010, 09:31

Tänkin voi lukita.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu   Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu Icon_minitime

Väkisin nyt tuulen suunta muuttuu, tutut kasvot vieraammiksi vaihtuu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Pacific Beach-
Siirry: