((Rautaaja + Blaise, tänne kiitos!))
Jono liikkui luvattoman hitaasti, ottaen huomioon että oli perjantai-iltapäivä ja oppilaiden olisi pitänyt kirmata koulusta kotiinsa eikä suinkaan tukkimaan kahvilantiskiä. Näin ainakin Deborahin mielestä. Hän itse oli sopinut tapaavansa kaverinsa täällä ennen kuin he lähtisivät ostoksille. Harmi vain, että puolet koulun oppilaista näyttivät ajatelleen aivan samaa.
Päästessään viimeinkin tekemään tilaustaan tiskille tyttö tilasi rasvattoman latten. Odottaessaan tilaustaan hän loi kaihoisan katseen maapähkinävoikekseihin, jotka oli aseteltu lautaselle ja suojattu lasikuvulla. Harmi että hän oli mennyt lupaamaan itselleen vähentävänsä herkkujen syömistä. Mitään näkyvää tarvetta siihen ei ollut, mutta Deborahista tuntui, että pian olisi jos hän jatkaisi kaiken maailman herkkujen mussuttelemista ilman mitään kontrollia.
Musta, tikattu Chanelin rahapussi vilahti takaisin laukkuun Deborahin maksettua kahvinsa ja hän astui sivummas, ettei jäisi seisomaan muiden asiakkaiden eteen. Katseellaan hän haeskeli kaveriaan, jota oli vaikea paikantaa täydestä kahvilasta. Etsiskelyn keskeytti puhelin, joka piippasi merkiksi tekstiviestistä. Kulmat kurtistuivat kevyesti neidin lukiessa viestiä. Hänelle oli tehty oharit.
Puhelin päätyi rahapussin seuraksi laukkuun, Deborahin alkaessa kierrättää jälleen katsettaan kahvilassa, tällä kertaa vain kohteenaan vapaana oleva pöytä. Sellaisia ei näyttänyt olevan, joten täytyi vain etsiä joku tuttu, jonka seuraan istua. Lopulta sellainen löytyikin; Blaise. Deborah suuntasi lattelasi kädessään kohti pöytää, jonka ääressä poika istui.
”Moi. Voinko mä istua tähän vai onko sulla jo seuraa?” tyttö tiedusteli pienen hymyn kera. ”Täällä on niin täyttä, etten mä löytänyt vapaata pöytää.”