Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Normipäivä.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mel

Mel

Viestien lukumäärä : 646
Ikä : 35

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime18/4/2011, 11:57

[Aijaijai & K]

Perjantai ei ollut sujunut erään neitokaisen suunnitelmien mukaisesti. Koulupäivä oli ollut perusleppoisa, mutta sitten koulunjälkeen eräs henkilö, Kieran nimittäin, oli päättänyt yllättää tyttösen iloisesti. Kuten yleensä Kieranin iloiset yllätykset osoittautuivat vähemmän iloisiksi. Milloin Kieran oli ostanut Ayalle, sammakon lemmikiksi, milloin tuo oli tilannut ruokaa jolle neitokainen oli allerginen.. Tänä iltana.. Yllätys oli Ayan väkipakolla raahaaminen oopperaan.. OOPPERAAN. No, Punapään innostus oli epäilemättä korkealla tasolla.

Päälleen neitokainen oli vetäissyt ensimmäisen vastaantulleen mekon. Jalkaan oli laitettu mahdollisimman korkeat korot ja sitten oltiin lähdetty vittuuntunut ilme kasvoilla Kieranin seuralaiseksi. Kieran taas hymyili kuin naantalin keksi, olihan tuo saanut Ayan käsipuoleensa VAIN kolmen tunnin suostuttelun jälkeen.. Erävoitto siis.
"Kieran oikeesti kuka vittu keksii raahautua oopperaan perjantai-iltana" Aya oli marissut matkalla
"Minä.. Ooppera on sivistävää kultturellia toimintaa"
"Sä et edes tiedä mitä toi tarkoittaa......"

No ilta oli sujunut kuitenkin yllättävän rattoisasti, sillä Kieran osasi olla hauskaakin seuraa, varsinkin sitten kun seuralainen ei enää murjottanut. Oopperan jälkeen Ayalle oli tullut nälkä ja parivaljakko oli muitta mutkitta astellut läheiseen mestaan tilaamaan ruokaa.
"Pizzaa" Aya hihkui ilosta, ilmoitti tilauksensa ja marssi vähän matkan päähän istumaan. Kierankin ilmoitti iloisena tilauksensa ja tietenkin herrasmiehenä maksoi tilaukset. Punapää hymyili tyytyväisenä pöydän ääressä, olihan tuo onnistunut hyväksikäyttämään kämppistään.
"Miten sulla muuten meni biologian koe?" Aya kysyi, kun Kieran viimein marssi pöytään. Kieran kohotti kulmaansa yllättyneenä.
"Mikä biologian koe?"
"......................... Sun biologian ryhmällä oli koe tänään"
"Ai oliko.. Paska" Kieranin kasvot olivat muuttuneet punertaviksi, kun tuo muisti tämänkin merkittävän tapahtuman.
"Aya rakaaasss... Oisitko sä kiltti ja sanoisit sille bilsan opelle muutaman söpön sanan mun puolesta?" Kieran marisi.
"Mitä ne mun sanomiset auttaa?" Ihmettelevä äänensävy samalla kun Ayan katse kuljeksi läpi pizzerian. Muutamia tuttuja naamoja tunnisti, mutta kukaan ei näyttänyt kiinnittävän kaksikon puuhiin mitään huomiota.
"Sä voisit sanoa että mä jouduin suojeleen sua hirviöltä enkä joutanut kokeeseen"

Tämän jälkeen Aya naputti kärsimättömänä jalkaansa ja yritti dissata Kierania mahdollisimman hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rare

Rare

Viestien lukumäärä : 886

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime19/4/2011, 12:58

Ree's pizza oli kirjailtu oveen, josta Elijah Thorn astui sisälle, juuri ruskean lompakkonsa sisältöä tutkien. Kolikoita kuten ei myöskään seteleitä löytynyt, epätoivoa tämä ei kuitenkaan tuottanut. Rikkaana pentunahan hänet tunnettiin. Luotti hän siis korttinsa tunnusluvun takana olevan summan riittävän. Tuskinpa Ree nyt hintoja oli nostanut, pitihän täällä saada käymään ne köyhätkin. Elijah liittyi jonon jatkoksi, ottaen aurinkolasit silmiltään. Paikka näytti samalta kuin aina, italialaisittain romanttinen. Tarkoituksena ei ollut jäädä pidemmäksi aikaa vaan ottaa muutama laatikko mukaan ohikulkumatkalla. Ilta tultaisiin viettämään muualla, ihan erilaisissa merkeissä.

Elijah saikin yllättyä pian. Ei keittiöstä leijailevien tuoksujen takia vaan, kenenkäs muunkaan kuin Aya Gerrardin vuoksi. Tyttö näytti istuvan pöydän ääressä, seuralainen mukanaan. Pöytään päin tuijotettiin hetki, arvioiden toista osapuolta, huonosti hän ihmisiä takaraivosta tunnisti. Naispuolisesta ei kuitenkaan ollut kyse, mikä laittoi pojan miettimään monenlaisiakin vaihtoehtoja. Rikkaalle pennulle tuli valtava hyväkäytöksisyyden tarve, eli hänen olisi pakko mennä tervehtimään Ayaa. Muunlainen käytös oli täysin pois suljettua, koska tietenkin ystäviä tervehdittiin kun he sattuivat samoihin paikkoihin. Pojan kävellessä epäröimättä pöytää kohti, lompakko sujautettiin takaisin takataskuun kädet vapauttaen. "Näinhän mä oikein, että sä istut täällä, Aya", Elijah sanoi hymyillen, keskittäen kaiken huomionsa tyttöön, tullessaan pöydän luo viipyilevien katseiden kera. Ensimmäisellä silmäyksellä nähtiin kaikki tarvittava. "Sä näytät tosi hyvältä, niin kuin aina." Thorn oli tosissaan, vaikka naurahtikin perään, mutta se oli enemmänkin naurahdus jälleen näkemiselle. Niistä olikin tullut vallan hienoja kohtaamisia, mikä saattoi ennustaa tällekin tietynlaista suuntaa. Mutta toiseen törmättiin silti mielellään. "Mitäs sä täällä?" kysyttiin, vaikka se olikin päivän selvää, jos mietti uudestaan missä oltiin. Seuralainen jätettiin tyystin huomioimatta, tahallaan tietenkin.
Mel

Mel

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime20/4/2011, 09:09

"Aya muuten... Onko sulla säätöä kenenkään kanssa? Vai vieläkö sä murehdit Elijahin perään.. "Kieran kysyi kuin sopivasti, ennen kuin El itse oli saapunut pizzeriaan.
"En todellakaan murehdi.. Se jätkä on nykyään vain mun kaveri.. Ja ei.. kait mulla sen suurempaa säätöä ole" Aya vastasi olkiaan kohauttaen. Mitä helvettiä Kieran tuollaisia uteli?
"Entäs herralla itsellään" Sehän tästä vielä puuttuisi, että Kieran raahaisi jonkun koulun vajaaälyisistä kermailaisista kotiin...
"Sä oot mun ainut nainen"
"....................................."

Tämän ah-niin-loistavan-tilanteen jälkeen Elijah marssikin jo pöydän luokse. Aya kohotti katseensa ja tuijotti toista hivenen hämillisenä. Mistä toinen oli paikalle pölähtänyt.. Ja ennekaikkea oliko toinen kuullut äsken käydyn keskustelun.. Vittu.
"Hei El.. Mitäs.. Sä täällä" Aya kysyi hivenen hämillisenä ja potkaisi Kierania varovasti pöydän alla, sillä toinen oli selvästi jännittynyt.. Kieran oli nimittäin se henkilö jolle Aya oli aikanaan sydäsurunsa vuodattanut. Olihan Kieran toiminut Ayan ystävänä jo niin pitkään, että tuohon uskalsi luottaa. Siitäkin huolimatta, että miehenalun päässä ei kovinkaan suurta aivotoimintaa ollut havaittavissa.
"Tota.. Me käytiin Kieranin kanssa oopperassa.. Toi halus ja en mä viittinyt sitä yksinkää sinne lähettää." Aya mutisi kaunistellen HIVENEN tapahtumasta käytyä kädenvääntöä. Kieran sen sijaan loihti kasvoilleen leveimmän hymynsä, nousi ja tarttui rivakasti Elijahin käteen.
"Me ei vissiin ainakaan olla esittäydytty.. Kieran" Sitten toinen istahti takaisin alas ja käänsi katseensa Ayaan.
"Toivottavasti ne ruuat tulee kohta.. Kotona ei nimittäin taaskaan vaihteeksi ollut muuta, kuin sun rehujas. Anteeks onhan siellä vielä niitä äklömakeita vanukkaita."

Aya kiemurteli paikallaan ja koitti vältellä kummankin nuorukaisen katseita. Viimein Aya kuitenkin päätti ryhdistäytyä ja kohotti katseensa takaisin Elijahiin.
"Niin siis Kieran asuu mun luona.. Mun vanhemmat ja sen vanhemmat oli tehny jonku sopimuksen, että Kiekko voi asua mun kanssa samassa kämpässä sen aikaa ko opiskelee.." Punapää hymyili vaikeasti. Kieran sen sijaan muistutti olemukseltaan hangon keksiä.
"Niin.. On mulla siis oma huone, mutta ei se kovin usein ole käytössä." Ayan varoittava katse sai Kieranin hymyilemään entistä leveämmin. Eihän poikaa haitannut se tieto, että hän valehteli niin että korvat heilui. Ei Elijahin tarvinnut sitä tietää.
Rare

Rare

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime20/4/2011, 14:01

Elijah vastasi tulleensa hakemaan pizzaa, ei mitään kummempaa. "Vai että oopperassa?" Elijah toisti ääneen ja oli purskahtaa nauruun. Eipä olisi ihan heti poika sellaista arvannut. Oli tainnut olla kalliit päiväunet... Miespuolista tuijotettiin kuin mitäkin vastustajaa, vain sen takia, koska toinen istui Ayan seurassa. Melko vaarattomalta tuo oopperaharrastaja tuntui. Nyt kun takaraivo oli vaihtunut kasvoihin, kyllä hän oli tuon tainnut koulussa nähdä. "Elijah", sanottiin takaisin irrottaen käden nopeasti puristuksesta ja mietittiin oliko aasialaisella mitään tietoa siitä kuka hän mahtoi olla. Mahdollisesti, vaikka uusihan tuo taisi koulussa olla. Kieranin puhuessa kodista, tuli se harhainen kuva että tämä kaksikko olisi asunut yhdessä. Ja juuri sen tyttö sanoillaan vahvisti. "Sä et ootkaan kertonu et sun luona asuu joku", ihmeteltiin Ayalle, eikä tosiaan mitenkään hyvään sävyyn. Hän ei ollut tiennyt tästä järjestelystä, eikä muutenkaan Ayan ja Kieranin yhteydestä toisiinsa. "Millon oot oikein alkanu majottaa jotain randomeita sun luo?"

Kieranin jatkaessa juttua, Elijah tyytyväisyystaso ei noussut. Niin, mitäs sitä omalla huoneella. "Ja mitäköhän sä tolla yrität sit sanoo?" poika murahti kiihtyneesti, ehkä hieman ylireagoiden sanoihin. "Tiedätkö sä kenties paremmin?" vaihdettiin ärsyttävästi hymyilevästä Ayan suuntaan. Hän ei liiemmin pitänyt vihjailuista, eikä ainakaan tuollaisten tyyppien suusta kuultuina. Seuraavaksi tuli mieleen oliko vanhempien sopimus totta ollenkaan.
Mel

Mel

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime21/4/2011, 21:51

Punatukkaista vitutti.. Kierania taas tilanne huvitti äärimmäisen suuresti.
"El.. Kieran ei ole random. Me ollaan tunnettu ihan lapsesta asti ja se on mun ystävä." Aya mutisi sitten ja tuijotti varovaisesti Elijahia. Miksi miesten piti olla niin vaikeita.. Vedettiin hirveitä mustasukkaisuudraamoja pitkin pizzerioita.. sitäpaitsi.. Mitä hemmettiä se Elijahille oikein kuului enää.
"Sitäpaitsi Elijah.. En mä ole sulle enää tilivelvollinen,joten se on mun oma asiani ketä majotan ja missä" Tyttö sanoi vielä, mutta piti äänensävynsä pehmeänä. Se nyt vielä puuttuisi, että Elijah vetäisisi palkokasvon perseeseensä. Aya nimittäin halusi pysyä väleissä exäänsä, nyt kun ne välit olivat jonkinmoiset.

Kieranin vihjailut aiheuttivat Elissä muutoksen, josta Aya ei pitänyt. Toinen oli selkeästi mustasukkainen EXÄSTÄÄN.
"Elijah Kieran ensinnäin valehtelee niin että korvat heiluu, me ollaan vaan kavereita eikä muuksi muututa piste.. Kieran on mulle niinku veli, mikä tarkoittaa että ois vähintäänkin elloa koskea siihen." Aya murisi ja toisen koko keho oli jännittynyt. Kuin toinen olisi odottanut hyökkäystä ja aikoi vastata siihen samanlaisella iskulla. Hmmn.. Kierankin oli hivenen kohottanut asentoaan, kuin valmiina tarttumaan ystävättärestään kiinni, jos tuo aikoisi iskeä toista nyrkillä.
"Joo El, ei sulloo mitään syytä olla MINUSTA mustasukkainen" Kieran sanoi sitten ja venytteli käsiään. Ayan ilme valahti jälleen, Kieranin kutele sen sijaan jatkoi virnistelyään.
"Hemmetti Kieran NYT LOPETAT" Aya ärähti ja potkaisi toista pöydän alla sen verran rajusti, että Kieran älähti.
"Mutta ihan tosi El, mä en ole sulle enää tilivelvollinen, joten mitä hittoa se sulle kuuluu vaikka mä panisin koko kaupunkia" Aya ärähti viimein. Joo, tyttönen rupesi kuumahtamaan. Kuka nyt ei kuumahtaisi kun kaksi idioottia pyörii ympärillä.

"Sä olet El mun E-X se tarkoittaa sitä, että sä et omista mua enää" Aya kihisi, Kieran nautiskeli tilanteesta ja samalla tuota huvitti Elijah. Jätkä oli sen näköinen, että saisi kenet haluaisi, mutta siitäkin huolimatta kohdeltiin exää mustasukkaisesti.. HeHe.
"Sitäpaitsi se olit muistaakseni sinä joka ensin kävi vieraissa, joten jos sulla ei ollut muuta ko tommosta ihme kukkoilua, niin voit poistua" Aya lopetti, tarttui pöydällä olevaan vesilasiin ja kumosi sen kurkkuunsa TODELLA epänaisellisesti.
Rare

Rare

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime23/4/2011, 13:05

Elijah kuunteli puolustavia selittelyjä Kieranista. "Mun mielestä mun on huolehdittava ettet sä sekaannu mihinkään ihme tyyppeihin", Elijah täsmensi. Kavereita he kyllä varmaan olivat, mutta tyttö ei voinut tietää mitä Kieranin päässä liikkui. Etenkin kun oli tuollaisia valheita päästänyt suutaan, joita pystyi helposti tulkitsemaan tietyllä tavalla. "Ehkä sä ajattelet noin, mutta ehkä tää on ihan toista mieltä", puhuessa katse oli kiinnittynyt Kieraniin. Pystyttiinkö Ayaa pitämään vain jotain siskona? Taka-ajatuksia oli varmasti yhdellä jos toisella. "Mä tiiän harvinaisen hyvin, mitä tuollasten päässä liikkuu..."
Kierankin sai osansa Ayan kiivaudesta, jolloin oli Elijahin vuoro naurahtaa. Eipä hänen tarvinnut siitä yksin nauttia.

"Siitä vaan kuule, tee se ja muista panna tätä tyyppiä ihan ensimmäiseksi. Jos se on joku kosto mulle niin antaa mennä", Elijah huudahti takaisin ja katseli ympärilleen turhautuneena. Käyttäytyminen ei täysin johtunut pelkästään Kieranista, vaan yleisesti ajatuksesta tytöstä jonkun toisen kanssa. Tällainen näky teki siitä konkretiaa. "Aya, lopeta. Mä tiiän etten mä omista sua, en oo koskaan omistanutkaan", Elijah oikaisi jo tavallisemmalla äänellään. "En kai mä oo käyttäytyny niin kuin sä olisit joku esine?"

Nyt jo ajateltiin ettei tämän näin pitänyt mennä, mutta meni tietenkin. "Joo, mä tiedän mitä mä tein ja kyllä se muakin vituttaa, vaikket varmaan usko." Elijah yritti tavoittaa toisen katsetta. "Aya, vaikka mä poistuisin nyt, et sä pääse musta eroon. Mä oon huolissani susta, sun pitäis ymmärtää, et miks mä..." Elijah ei jatkanut. Hän ei voinut sanoa kaikkea mitä hän olisi halunnut. Se johtui Kieranista, joka istui lähietäisyydellä. Ei haluttu ulkopuolisen kuulevan heidän kahden välisiä asioita. Niitä oli kyllä jo tarjoiltui aivan tarpeeksi.
"Mikä ihme sulla oikein kestää?" kuului pojan takaa, säikäyttäen tämän. Elijahin vilkaistessa Belinda seisoi vieressä. "Se takapenkkimeno jatku joten oli pakko päästä.. Ai moi", Belinda selitti ensin ja huomasi sitten pöydässä istuvat. "Ootko sä kutsumassa näitäkin sinne?" tyttö kysyi samaan hengenvetoon ja jatkoi hymyllä. Bel oli tuntevinaan kireän tunnelman. "Mut jos mä käyn tuolla siistiytymässä niin oisitko sä sitten valmis?" Elijah nyökkäsi pienesti ja vilkaisi tytön häviämistä vessoihin.
Mel

Mel

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime27/4/2011, 13:51

Aya tuijotti Elijahia, Kieran tuijotti Elijahia, kaverukset katsoivat toisiaan ja seuraavat asiat tapahtuivat: Kieran repesi totaalisesti Elin sanoille, kun taas Ayalla alkoi keittää.
"Mistä sä voit tietää etten mä ole antanu Kieranin kairata mua harvase ilta " Tyttö tiuskaisi toiselle silmät salamoiden ja Kieran oli tukehtua vesilasiin, josta oli juuri hörpännyt. Aya tuijotti toista halveksuvasti, muttei suinkaan ollut lopettanut tilitystään.
"Tai oikeastaan voisin kysyä että miksi vitussa sä luulet et mun pitää tyytyä paneen jotai KIERANIA. Mä luulen että Kieran ei ois elossa enää siinä vaiheessa.. " Porkkanapää lausahti ja loi kasvoilleen vittumaisimman hymyn jonka taisi. Kieran pudotti kädessään olleen lasin pöydälle ja vesi valui onnellisesti pitkin pöytäliinaa.
"Aya mitä hittoa sä selität" Kieran tiukkasi ja sai Ayalta saman vittumaisen virnistyksen.
"Ja El.. Miksi hitossa mä koittasin kostaa sulle.. Mun puolesta sä voit kairaa ketä tahansa, mua ei kiinnosta pätkääkään" Porkkanapää naljaisi vielä ja tyytyi sitten hörppäämään mahdollisimman fiinisti vesilasistaan.

Sitten Elin luo olikin kävellyt Belinda. Aya kohotti kulmaansa ja virnisti Elille. Belindan häivyttyä tytön silmiin oli jumittunut katse, joka oikeasti kertoi että tyttöä ärsytti jälleen Elin notkuminen paikalla
"Kato siinähän on sulle uus muija niin ei tarvii vanhan perään itkee " Tyttönen tokaisi. Hän ei todellakaan ollut toivonut illalle tämmöistä lopetusta, vaikka oli tämäkin kiinnostavampaa kuin Kieranin kanssa oopperassa istuminen.
"Katokko en mäkää juokse sun perässä, joten toi sun mouruamises alkaa olla jo ärsyttävää" Joo, piti vähän aukoa toiselle.. Ihan vähän vaan. Vaikka oltiinkin sovittu että oltaisiin kavereita, niin ainainen saman asian läpikäyminen erinnäisissä tilanteissa ärsytti Ayaa.

Hetken Aya malttoi pitää turpansa kiinni, jolloin taas Kieran aloitti.
"Aya, kenen kanssa sä olet? Kerro heti" Poika sanoi vaativasti, mutta täysin tyynesti. Aya sensijaan tyytyi kohauttamaan kulmaansa ja virnistämään iloisesti.
"En kenenkään, joka kuulus sulle.. " Kieran nyrpisti kasvoilleen hyvin idiootin ilmeen ja mulkoili Ayaa paheksuvasti.
"Mutta kehottasin että kumpikin teistä jättää mut rauhaan.. Se ei tykkää jos mua kiusataan.. Ja se on aika.... Sanotaan nyt vaan, että jos haluatte pitää nätit naamanne tossa kunnossa niin te otatte mun neuvosta vaarin" Heh, tilanne oli Ayan mielestä hyvinkin kutkuttava. Muuttui koko ajan kutkuttavammaksi. Kieran oli vähintään yhtä pihalla kuin El ja se entisestään huvitti Ayaa. Kieranilla kun oli tapana näyttää tälläisissa tilanteissa ihan idiootilta, toisaalta.. Milloinpa toinen ei olisi näyttänyt idiootilta.
Rare

Rare

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime14/5/2011, 08:24

Elijah oli aivan hiljaa, sillä muuten olisi mennyt tytön loukkaukset ja oikaisut ohi korvien. Ja kaikki haluttiin kuulla sanasta sanaan. Nyt ehkä tajuttiin ettei tyttöä kiinnostanut. Ei kiinnostanut. Aha. "Älä sä mun suhteista huolta kanna. Eiköhän niitä naisia ilmesty, mähän tykkään pitää useampaa kerralla", hymyiltiin ystävällisesti, vastaten toisen ehdotukseen. Kieran esitti kysymyksen Elijahin puolesta, tietenkin tämä kiinnosti. Aya oli salaperäinen ja sen takia kuulostikin päästä keksityltä hahmolta. "Sulla siis on joku? No, mä en ainakaan usko ennen kuin näen sen", sanottiin naurahtaen. Ei rikkaaseen pentuun uhkailut tehonneet.

"En tiedä Kieranista, mut ehkä mun kannattais jättää sut rauhaan. Etenkin jos puhutkin totta ja mun naama saattaa odottaa uusiminen", poika tokaisi pohtivasti, hieman sarkastisestikin leukojaan hivellen. Viimeistään nyt hän tajusi ettei tämä ollut minkään arvoista. Aya nöyryytti häntä, eikä sitä ollut helppo niellä. Ei naisilla mitään sanottavaa pitänyt olla. Parempi niiden oli hiljaa olla. Ja Aya ei tosiaankaan pysynyt hiljaa ja oli muutenkin hankala. Mitä helvettiä hän oli ajatellut juostessaan tuon perässä? Tuhlata aikaansa johonkin, joka loppupeleissä johtaisi katastrofiin. Hän huomasi Belindan odottavan sivummalla, joten olisi aika lähteä. "Mut onneks olkoon, sä voitit. Mä lupaan unohtaa sut", Elijah puhui vakavasti otettavalla äänellä. Tosissaan hän olikin ja tuijotti Ayaa. Thorn teki niin kuin tyttö tahtoi eli toivottavasti vihdoin oltiin tyytyväisiä. "Pääset ainakin musta eroon lopullisesti." Samassa koulussa ei ihan lopullisesti päässyt eroon, mutta hän ei puuttuisi toisen elämään enää ja tekisi itsestään pelleä. Ja nyt kun Kierania ei koettu enää uhkana, tuolle kerrottiin että oli hauska tavata. Vielä kerran ennen ulos marssimista Elijah vilkaisi pöytään päin, nähdäkseen vielä punapään, sen jälkeen katse oli vain eteenpäin.
Mel

Mel

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime14/5/2011, 23:51

Viimein Elijah tuntui tajunneen jotain. Tosin aluksihan tuon piti kettuilla siitä, että ei uskonut Ayaa. Ihan sama. Ayaa ei olisi voinut vähempää kiinnostaa toisen uskomukset. Olisi vain tärkeintä, että El ymmärtäisi jättää hänet rauhaan. Ja ilmeisesti niin kävikin, sillä äkkiä miehenkutale oli jo tekemässä lähtöä. Aya hymyili toiselle kuitenkin pienesti, sillä ei halunnut illan jäävän tähän riitelyilmapiiriin, vaikka kuinka vitutti.

"Moro" Tuo lausahti vielä ja kääntyi tuijottamaan Kierania, jonka olisi halunnut hirttää siihen paikkaan. Kierania pikemminkin nauratti moinen tuijotus.
"Äläs nyt Aya. Mutta hei, kerroppas seurusteletko sä jonkun kanssa?"
Aya pyöräytti silmiään ja juuri sillä hetkellä pizzalaatikot ilmestyivät pöytään, olisi aika painella kotiin.

//Kiitos pelistä//
Sponsored content

Normipäivä. Empty
ViestiAihe: Vs: Normipäivä.   Normipäivä. Icon_minitime

Normipäivä.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Ree's pizza-
Siirry: