Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Surf's Up!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Nova

Nova

Viestien lukumäärä : 2064
Ikä : 32

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime1/6/2011, 06:01

joo random otsikko, tökkii hiukan mutta tästä se sitte lähtee :----------D Aimee ja sen Kelsey~

Tänään oli loistava päivä surffaamiselle, niinpä Keagan laittoi Kelseylle viestiä, jotta tämä tulisi rannalle. Keagan oli luvannut opettaa hänelle surffaamista ja hänestä nyt oli täydellinen hetki sille. Viestin lähetettyään nuorukainen nappasi laudan kainaloonsa, lukitsi asuntonsa oven perässään ja lähti kävelemään kohti rantaa. Hän oli hyvin tyytyväinen, että oli saanut asuntonsa Pasific beachin läheltä.

Päästyään rannalle Keagan iski lautansa pystyyn ja upotti varpaansa kuumaan hiekkaan. Hän katseli merta ja sen suuria aallokkoja innoissaan, Kelseyllä kestäisi varmaan vielä jonkun aikaa saapua paikalle joten hän nappasi lautansa ja kirmasi veteen.
Keagan makasi laudallaan ja kauhoi käsillään kohti avomerta, sielläpäin oli suuremmat aallot kuin rannan tuntumassa. Liian kauaksi hän ei kuitenkaan lähtenyt. Sopivan aallo tullessa kohdalle, Keagan nousi seisomaan ja ryhtyi ratsastamaan sen harjalla. Tätä hän rakasti ja sen pystyi näkemään hänen innostusta hehkuvista kasvoistaan, joilla koreili mitä levein virnistys.

Päätyi tuo kerran veteenkin, Keagan nousi liian aikaisin seisomaan ja aalto paiskasiin kovemmn kuin hän oletti, jolloin tasapaino petti ja tämä vilpertti päätyi veteen. Eipä se kuitenkaan tuota haitannut, nauroi vain itsekseen ja nousi uudelleen laudalle. Keagan istui nyt lainelautansa päällä ja katseli kauempana olevia purjelautailijoita, whuu. Tuota hän kokeilisi vielä jonakin päivänä, se näytti sen verran hauskalta, että herätti oitis Keaganin innostuksen. Keagan valitsi aina suurimmat ja hurjimman näköiset aallot, pienet olivat nössyköille.

Keagan uppoutui niin syvästi siihen mitä oli tekemässä, että onnistui unohtamaan ajan kulun joksikin aikaa. Jossain vaiheessa Keagan kuitenkin ryhtyi miettimään kellonaikaa ja siinä vaiheessa muisti, miksi oli ylipäätään tullut rannalle. Voi helvettiläinen.. Barrosa uskoi lainelautailleensa jo varmasti puoli tuntia ja tiesi pahis tytön olevan jo paikalla ihmettelemässä, kun häntä ei näkynyt missään. Niinpä tummatukka ryhtyi kauhomaan itseään rantaa kohden vimmatulla vauhdilla. Toivottavasti Kelsey ei ole joutunut odottamaan kauaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
aimee
Valvoja
aimee

Viestien lukumäärä : 4813

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime2/6/2011, 04:19

// eiköhän joo :---D bikinit + lookki mut tukka tosiaan kiinni.

Kelsey makasi takapihan pienellä terassilla, kun puhelin ilmoitti olemassaolostaan viestin merkkiäänellä. Pähkinänruskeat hiukset oli kietaistu rennolle nutturalle päälaelle, pois silmiltä ja niskasta, päällä oli valkea löysä toppi ja vaaleat, lyhyt farkkushortsit. Tyttö oli uppoutunut lukemaan erästä kirjaa, kohottaen sitten katseensa puhelimensa suuntaan. Kun viestin lähettäjäksi paljastui Keagan, Kel ei tiennyt, oliko hän enemmän innoissaan vai kauhuissaan. Neitokainen oli aina halunnut opetella surffaamaan – se näytti hauskalta ja olikin sitä varmasti, mutta loppujen lopuksi Kelsey myös uskoi sen olevan helvetin vaikeaa. Kun Keagan oli luvannut opettaa häntä, oli Kelly ollut innoissaan, mutta toisaalta hän olisi voinut laittaa päänsä pantiksi siitä, että poika varmaan nauraisi hänet maanrakoon, koska hän tuskin olisi mikään luonnonlahjakkuus mitä surffaamiseen tuli...

Tyttö näpytteli vastauksen, jossa kertoi tulevansa hetken päästä. Kelsey löi kirjansa kiinni ja palasi sisään luoden happaman katseen sohvalla makaavaan Keviniin, joka kuolasi – sohvapöydällä oli eilistä pitsaa, tyhjiä kaljatölkkejä ja tv-lehti, jonka kirjaimet olivat piirtyneet lukukelvottomaksi, kun joku valopää oli kaatanut sen päälle jotakin, mikä haiskahti vahvasti vanhalta viinalta. Veljet olivat pitäneet ryyppäjäiset täällä eilen (tiedättehän, lauma jätkiä, iso kasa viinaa ja kaljaa ja jalkapalloa) ja talo myös näytti siltä.
Kelsey nyrpisti nenäänsä, potkaisi Keviniä kylkeen – saaden veljensä vain ynähtämään ja kääntämään kylkeä – ennen kuin jatkoi matkaa omaan huoneeseensa. Hetkessä tyttö oli viskonut pyyhkeen ja muut tarvikkeet laukkuun, suunnaten sitten herättämään kuskiaan.

Brandon nukkui varsin onnellisen näköisenä omassa huoneessaan, eikä huutokonsertilta vältytty, kun Kelsey meni potkimaan nuoremman veljensä hereille tuon ruususunilta.
"Vitut minä lähde viemään sinua mihinkään", Brandon ärisi, kun Kelsey oli taukoamatta tökkinyt tuota viisi minuuttia saadakseen jonkinlaista eloa poikaan.
"Sinä osaat ajaa itekki ja sulla on ajokortti, mikset sä aja ite?"
"No millä autolla?"
"No milläköhän? Neiti on hyvä, menee ja ottaa avaimet ja lähtee ajamaan. Näytänkö mä edes siltä, että oon ajokunnossa? Oon humalassa varmaan vieläkin."
Kelsey kohotti yllättyneenä kulmiaan – Brandon ei koskaan päästänyt häntä auton rattiin, koska pelkäsi, että tyttö runnoisi mustan volvon ensimmäiseen katutolppaan.
"Okei, muista, että annoit ite luvan!" tyttö hihkaisi virnistäen, ennen kuin kipitti äkkiä huoneesta ulos, ennen kuin veli ehtisi muuttaa mieltään.

Hetken kuluttua Kelsey oli ajanut Pacific Beachille, pysäköiden auton parkkipaikalle. Ovet naksautettiin lukkoon ja isot aurinkolasit nostettiin paremmin nenälle. Bikinit tyttö oli vaihtanut vaatteiden alle kotonaan, joten pukukoppien sijaan Kelly suuntasi kulkunsa suoraan rannalle. Rantahiekalle päästyään Kelsey onki kengät käsiinsä antaen hiekan lämmittää jalkapohjiaan samalla, kun silmät tutkiskelivat rantaa aurinkolasien takaa. Väkeä ei ollut paljon, mutta kovin tyhjääkään ei ollut – tämä ei kuitenkaan edes ollut se niin sanottu pääranta, jossa suurin osa porukkaa ui. Keagania ei kuitenkaan näkynyt missään, joten Kelsey käveli hieman eteenpäin, ennen kuin levitti pyyhkeensä ja istui alas odottelemaan. Kyllä se jätkä jostakin ilmestyisi, varmaankin myöhässä, kuten tavallista...

Aikansa Kelsey odotti vielä hilpeällä mielellä, ennen kuin yksin istuminen alkoi tympäännyttää. Juuri, kun brunette oli aikeissa soittaa Keaganille tai etsiä tuon muuten käsiinsä, katse sattui rantaa kohti kauhovaan surffariin, joka näytti epäilyttävästi Keaganilta. Kelsey nosti aurinkolasit päänsä päälle, varjostaen kädellään silmiään ja todeten sitten, että se todellakin oli Keagan. Helvetin jätkä, saisi kyllä kuulla kunniansa, kun oli selvästi unohtanut odottaa Kelseyn mukaan...

"Keagan Barrosa, naisen ei pidä antaa odottaa", Kelsey huikkasi jätkälle, kun tuo lopulta sai könyttyä vedestä rannalle.
Nova

Nova

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime13/7/2011, 06:14

kylläpäs tulee taas lyhyttä .__.'

Voi vittusaatananperkelejumalautavittuhups.

Niinpä niin ja tottahan toki, Kelsey oli odottamassa rantahietikolla ja vielä hyvin närkästyneen näköisenä. Keagan tiesi saavansa kuulla tästä. Poika kauhoi niin nopeasti kuin käsistä lähti. Rantaan asti päästyään lauta napattiin kainaloon ja poika jolkutti hyvin anteeksipyytäväisen näköisenä tytön luokse ja torut kuultuaan naurahti. ''Hups.'' oli tuon lyhyt ja hyvin ytimekäs vastaus, ''Mä unohdin ajan kulun ihan kokonaan.'' oli ainut mitä hän tähän hätään osasi sanoa, Keagan naurahti ja virnisti poikamaisesti. Yrittäen näyttää mahdollisimman hellyyttävää naamaa, sellaista jolle ei voisi olla vihainen.

Ennen kuin keskustelu etenisi kunnolla nuhteluiden puolelle, Keagan päätti vaihtaa nopeasti aihetta, ''Mutta, nyt kun oot paikalla ja mä pääsin vihdoin vedestä pois, niin eiköhän aleta tuumasta toimeen.'' rokkikukko sanoi reippaasti ja läimäisi kätensä yhteen, jatkaen sitten lausettaan. ''Mä oletan, ettei sulla ole omaa surffilautaa mukana.'' Keagan katsahti Kelseyhyn kysyvästi, hän epäili ettei Kelsey edes omistanut sellaista omasta takaa, ''Vai onko?'' Mikäli olisi, niin aina vain parempi. Jos ei niin ei sekään haittaisi, Pasific Beachilla nimittäin vuokrattaan surffilautoja ja yksi sellainen piste oli aika lähellä. Mikäli tytöllä ei olisi rahaa, niin aina hän voisi kipaista omalle asunnolleen ja hakea toisen laudan itselleen.
Olisi ollut varmaan järkevämpää tuoda samantien kaksi lainelautaa, mutta rokkari oli niin pahuksen tarkka omista surffilaudoistaan, ettei halunnut ottaa ryöstämisen riskiä. Hänelle kerran kävi niin ja sen jälkeen Kean on ollut hyvin varovainen tuodessaan omia tavaroitaan rannalle. (varsinkin kalliita lautoja)

”Mä en päästä sua ihan heti veteen asti, ku sä et oo kerran surffannu ennen. Meiän täytyy ensin aloittaa kuivaharjoittelulla, että saat tuntumaa siihen ja tiiät mitä pitää tehä, kun mennään aaltoihin.” poika selitti tietäväisenä, ”Näytän sen sulle sitten itse, mutta lauta laitetaan hiekkaan ja tehdään ihan samoin kuin sitten tuolla meressä, mutta on helponpaa harjoitella hiekalla kun aallot ei heiluta.'' Hänen mielestään koko homma oli ihan piece of cake ja uskoi tytön tyllerön kyllä pärjäävän. Ainakin sitten parin epäonnistumisen jälkeen.

Neitokaisen puolesta hän ei tiennyt, mutta Keagan itse ei meinannut malttaa odottaa aaltoihin pääsemistä. Ensin piti kuitenkin hoitaa kaikki alustavat jutut pois alta.
aimee
Valvoja
aimee

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime30/7/2011, 05:37

Kelsey kohotti kulmaansa Keaganin anteeksipyynnölle ja irvisti tuolle sitten happaman näköisenä.
"No sen kyllä huomaan", brunette nurisi, vaikka todellisuudessa hymynhäive jo leikitteli toisessa suupielessä. Keagan näytti samalta kuin koirat silloin, kun niillä oli hännät koipien välissä... Näky piirsi väkisinkin hymyn Kellyn huulille, eikä tuo enää pystynyt näyttämään kovin vihaista naamaa kaverilleen.

Keaganin innokkuus opettamista kohtaan sai bruneten voimaan melkein pahoin, hän ei oikeastaan tiennyt, oliko tämä sittenkään kovin hyvä idea. Tyttö oli aika varma siitä, että nolaisi vain itsensä, eikä onnistuisi kertaakaan edes pääsemään sen laudan päälle vedessä.
"Näytänkö mä siltä, että mulla olis?" Kelsey kysyi pyöräyttäen silmiään Keaganin typeryydelle, "ei kun kuule takataskuuni sen pistin, ootahan kun kaivelen sen sieltä."
Tummatukka näytti kieltään Keaganille ja kohautti olkapäitään, "luonnollisestikaan mulla ei ole." Kelsey ei itse asiassa ollut uhrannut ajatustakaan koko laudalle, hän oli olettanut, että jätkä hoitaisi sen puolen.

"Kuivaharjoittelua?"
Sana sai Kelseyn kohottamaan epäilevästi kulmaansa, pitikö hänen ruveta kauhomaan jotakin hiekkaa tässä rannalla? Kuinkahan pahasti hän tulisikaan taas nolaamaan itsensä tällä reissulla. Toki Kelsey oli myös innoissaan, olihan hän aina halunnut oppia surffaamaan ja nyt joku oli jopa luvannut opettaa, mutta jonkinlainen pieni epäilyksen siemen iti silti tytön ajatuksissa.
"Joo, sähän opetat mua sitten ihan kädestä pitäen?" Kelsey heitti leikkisästi virnuillen, iskien silmää Keaganille ja kammeten sitten itsensä pystyyn maasta. Ihoon tarttunut hiekka pyyhkäistiin takaisin maahan, aurinkolasit heitettiin laukun päälle ja ruskeiden silmien katse suunnattiin Keaganiin ja surffilautaan.
"No, mitä me vielä odotellaan?" Kelsey kysyi kädet lanteillaan kallistaen odottavasti päätään, yhtä aikaa odottavan että aavistuksen jännittyneen hymyn leikkiessä tuon huulilla.
Nova

Nova

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime13/8/2011, 08:02

Hahha, onnistui. Keagan yritti olla virnuilematta, hän oli ollut satavarma, että viattoman näköinen koiranpentu-ilme tehoaisi. Onnistuneesti vedettynä se sai kiukkuisimmankin naistiikerin laantumaan.

Keagan oli jo valmis kirmaamaan takaisin aaltojen syleilyyn, mutta alkuvalmistelut piti hoitaa ensin tai Kelsey lentäisi naama edellä veteen heti ensimmäisen aallon kohdalla. Ei siinä mitään, brassipoika oli muutenkin varma siitä, että Kelsey tippuisi laudalta kerran jos toisenkin, ennen kuin onnistuisi surffamaan kunnolla.
Heko heko, Kean irvisti hänelle irvailleelle neiti-ihmiselle, kyllähän sitä nyt kannatti aina kysyä, sillä ei kysyvä tieltä eksy. Oli hyvä, ettei hän ollut herkkänahkaista tyyppiä, sillä joku hieman lapsellisempi ihminen olisi saattanut vetää herneen nenäänsä. Keagan näytti kieltä takaisin, ''Noh, ei siinä mitään sillä mulla olikin kaksi varasuunnitelmaa sen varalle ja koska olen omistus- ja suojelushaluinen omista laudoistani, käydään vuokraamassa sellainen.'' Kea osoitti sormellaan sivulleen ''Kun lähdetään tohon suuntaan ja kuljetaan ihan rantaviivaa pisin, niin vastaan tulee sellanen siirrettävä koju, jossa vuokrataan lautoja. Onneksi ne on vielä suhteellisen halpoja.'' niinpä, Keagan oli tarkka myös rahoistaan, sillä hän joutuu elämään tarkalla budjetilla.

''Aivan niin, eli lauta maahan ja näytän kaikki liikkeet, jotka sä teet perässä ja sitten kun luulet hallittevasi kaikki ni painutaan veteen.'' Keagan totesi, ''Se näyttää ehkä vähän hölmöltä, mutta se on kuitenkin aika tärkeetä.'' Hän oli varma, ettei Kelsey haluaisi tehdä mitään kuivaharjoittelua ja Keagan ymmärsi kyllä varsin hyvin, sillä ei hänkään aikoinaan halunnut mutta oppi kantapään kautta että se kannatti. Keagan oli nimittäin ensimmäisellä surffauskerrallaan antanut piupaut opettajansa neuvolle ja painunut suoraan aaltoihin. Kuten arvatakin saattaa, hän oli lentänyt suoraan veteen ennen kuin oli edes pystyyn päässyt.
Vekkulimainen virne nousi nuorukaisen huulille, ''No tottahan toki opetan. Ja tarvittaessa annan vaikka tekohengitystä, jos satut vaikka menettämään tajuntas kun kaadut veteen'' Keagan heitti vitsaillen.

''Eipä tässä sitten mitään, eiköhän lähdetä.'' Keagan ei aikonut jättää kallista lautaansa yksinään, joten hän nosti sen hiekasta ja piti vasemmassa kainalossaan. Kelseyn noustua seisomaan, hän lähti kävelemään osoittamaansa suuntaan. Matkaa ei ollut varmaan kuin puoli kilometriä jos sitäkään, joten se taittuisi arviolta kymmenessä minuutissa, varmaan vielä allessa jos käveltäisiin hänen ripeää tahtiaan.
''Mä ajattelin pamauttaa päivän kliséen: mites sulle muuten kuuluu?'' Keagan virnisteli hyväntuulisen näköisenä.
aimee
Valvoja
aimee

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime22/8/2011, 11:24

"Suojeluhaluinen..." Kelsey nurisi ja pyöräytti silmiään, "tajuatko sä jätkä hei, että kuulostat ihan joltain tiikeriemolta? Tuskin mä niitä sun lautojas onnistuisin pilaamaan." Viimeisestä sanoistaan Kelly ei oikeastaan uskaltanut mennä takuuseen, eihän sitä koskaan tiennyt, vaikka hän onnistuisi katkaisemaan sen tai jotain, sodassa ja surffauksessa kaikki taisi olla mahdollista. Brunette kallisti päätään ja irvisti hienoisesti sanalle vuokraus.
"Miehet tarjoo", Kelsey kuittasi sitten ja toivoi todella, että Keagan tekisi sen, sillä hän ei nyt varsinaisesti kylpenyt rahoissa. Dusty’sista hankkimilleen rahoille tummatukalla oli parempaakin käyttöä kuin surffilaudan vuokraus – ja sekin piti vuokrata vain sen takia, että Keagan ei suostunut luopumaan omistaan (vielä monikossa!) hetkeksi, että Kelsey olisi harjoitellut. Typerä mies. No, omatpahan olivat rahansa, Kelly ei ainakaan aikonut lautaa maksaa. Hän nurisisi Keaganille niin kauan, että jätkä suostuisi pulittamaan tarvittavan rahamäärän.

"No niin, eiköhän se sitten ole sovittu", Kel heitti leikkisästi, "diili toimii myös toiseen suuntaan." Hän ei oikeastaan ajatellut Keagania muuna kuin kaverina, mutta leikkimielinen flirtti oli aina hauskaa, oli kyseessä sitten kaveri tai vähän enemmänkin kuin kaveri. Se kuului tavallaan Kelseyn luonteeseen, se tuli luonnostaan, eikä tyttö itse oikeastaan edes tajunnut sitä.

Kelsey heitti pyyhkeen harteilleen ja nosti kengät käteensä, ennen kuin lähti kävelemään Keaganin perässä lämpimällä rantahiekalla. Muutamalla pitemmällä askeleella tyttö kiri nuorukaisen vierelle. Ohimennen ruskeat silmät loivat silmäyksen kaverinsa keskikroppaan, Keagan ei oikeastaan ollut hassumman näköinen, nyt kun tarkemmin ajatteli. Katse käännettiin kuitenkin toisaalle eikä Kelsey sen kummemmin enää suonut ajatuksia jätkälle, tuon ei tarvinnut huomata tai tietää Kelseyn katselleen tuota. Barrosan tuntien ego varmaan kasvaisi älyttömiin mittoihin, ja brunette joutuisi itse palauttelemaan tuon takaisin turvallisesti maan tasalle.

Kulman kohotus oli ensin ainut vastaus, jonka nuorin Moore antoi Keaganille tuon mitä kuuluu –kysymykselle.
"No joo, klisee todellakin", Kelsey naljaili ennen virnistystä. ''Eipä kai mitään kummempaa, Aston vituttaa tavallistakin enemmän ja koulussa ei ehkä mee ihan putkeen noin muutenkaan... Ootas", tyttö tokaisee ja alkaa laskea.
"Lensin viime viikolla Hamshiren tunneilta kolmesti, joka tarkottaa, että onnistuin pysymään yhdellä tunnilla koko tunnin. Sillon taisin nukkua. Samalla viikolla lensin Cartneyn tunneilta kahdesti ja Harwoodin kerran. Onnistuin hermostuttaa jopa Atkinsin, ja se äijä ei sentään ees oo mikään tiukkis", Kelsey luettelee ja lopettaa, kun ensimmäisestä kädestä loppuu sormet.
"Sen lisäks, että en liiemmin menesty koulussa, inhoon mun veljiä entistä enemmän ja toivon, ettei me koskaan oltais kuuluttu samaan perheeseen. Paitsi tänään, kun Brandon anto auton lainaan. Ja toivon, että Dusty'sin pomo sais sydänkohtauksen ja kuolis pois, koska en ehkä enää kohta kestä sitä."
Kelsey lopettaa vuodatuksensa, vetää henkeä ja nauraa sitten helisevällä äänellä.
"Joo, elämäni on kurjaa paskaa, mutta ei se mitään. Mitäs sulle?"
Nova

Nova

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime11/9/2011, 23:44

-- laatu 10+

Tiikeriemo.. Keagan väänteli huuliaan miettiessään tuota huvittavaa nimistystä, jonka oli juuri saanut. ''Hmm.. Toi oli itseasiassa aika osuva kuvaus.'' tappelukukko virnisti viekkaasti, kohautellen kulmiaan. ''No jaa, siitä mä en ihan menisi takuuseen.'' Keagan vastasi tälle ja samalla otettiin askeleen verran takapakkia, sillä tytön suunnalta saattaisi parhaimmassa tapauksessa tulla vaikka läimäys häntä kohti. Nyt poikamainen virnistys muuttui irvistykseksi, kun hänen pitäisi toimia maksumiehenä. Budjetti oli aika tiukoilla muutenkin, rokkari kun ei ollut mistään rikkaimmasta päästä. ''Vai sillä vissiin.'' Tämä sanoi hetken hymistyään, ''Kai mä sen sitte maksan, mutta vaan tämän kerran.'' Ja sormella osoitettiin Kelseytä.

Eli hän valitsisi kaikkein halvimman laudan, mitä kyseisestä kojusta löytyisi. Keagan etsi oman rantakassinsa käsiinsä ja kaivoi pyyhkeen alta kukkaron. Hän tarkisti, että kaikki rahat oli tallessa, jonka jälkeen lompsa tungettiin takaisin. Ainut syy, miksi hän uskalsi jättää lompakkonsa ilman valvontaa oli, että siellä oli ainoastaan muutama hassu seteli. Kaikki kortit sun muut hän oli jättänyt kotiin. Kea nosti rantakassin käteensä ja joutui jälleen parantelemaan otettaan laudastaan.
''Mä pidän ton visusti mielessä.'' Läpän heitto oli hauskaa, mutta toisaalta Kelsey oli aika vetävä mimmi, joten jos sellainen tilanne tulisi vastaan niin hän ei pistäisi mitenkään hanttiin.
Mutta hänhän oli vesipeto ja surffitaiturien kingi, joten tuskin tulisi tarvitsemaan tekohengitystä.

Keaganilla ei ollut hajuakaan Kelseyn tarkastelusta, mutta mikäli hän olisi huomannut niin siitä olisi varmasti seurannut tyytyväistä virnistelyä ja rintakehän röyhistämistä.

Nuorukainen kohautti olkiaan, ''Oli pakko kysyä''-tyyliin. Pian hän tuli kuitenkin toisiin aatoksiin. Autsista, miksi hän olikaan mennyt kysymään? ''No oho.'' poika vastasi tyhjentävästi ja ryhtyi miettimään mitä Kelsey oli mahtanut tehdä, kun tämä oli heitetty noin monta kertaa ulos eri tunneilta. ''Sulla onki ollut sitte vähän paskempi viikko, mä lensin tunnilta vaan kerran.''
Kelseyn hilpeä vuodatus sai Keaganin hiljenemään hetkeksi eli aika hyvä saavutus. Mitäs tuohonkin nyt sitten vastaisi.. Poika yritti keksiä jotain oikein nasevaa ja tunnelmaa keventävää vastaukseksi, mutta nyt ei oikein irronnut mitään joten hän tyytyi naurahtamaan.
''Sun täytyy myrkyttää sen kahvi.'' Keagan viittasi tällä Kelseyn sietämättömään pomoon. Hän oli tyytyväinen, ettei joutunut työskentelemään Dusty'sissä. Essu ei edes sopisi hänelle.

''Onneks sulla on mut piristämässä päivää.'' nuorukainen vastasi silmiään räpytellen. ''Ei oikeastaan mitään erikoista, sitä samaa vanhaa. Tämän kuun vuokra on vielä maksamatta, mutta oon persaukinen ja sitärataa.'' Hän meinasi livauttaa perään olevansa edelleen diktaattori-siskojensa korkokenkien alla, mutta ylpeys ei kuitenkaan antanut periksi. Olisi noloa jos joku saisi tietää.

Vuokrauspiste alkoi lupaavasti lähenemään, jolloin tummatukan askeleet nopeutuivat. Hän ei vain itse huomannut sitä.
aimee
Valvoja
aimee

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime25/9/2011, 09:15

"Haista paska Keagan, en mä niin huono voi olla", Kelsey tokaisi naurahtaen ja huitaisi kädellään pojan suuntaan onnistuen läimäisemään tuota olkapäähän. Uusi naurahdus karkasi huulien välistä, kun jätkä taipui varsin vastentahtoisen näköisesti tytön käskyyn siitä, että tuo tarjoaisi ja uhmakkaasti oli vielä sitä mieltä, että maksaisi vain tämän kerran. Brunette hymyili viettelevästi ja lähetti lentosuukon kaverilleen.
"Kiitti muru", Kelly sanoi, "ja voit olla varma, että sä maksat myös ens kerralla." Viimeiset sanat olivat vain hyväntahtoista läppää, hänestä oli hauska kiusata Keagania yhtälailla siinä missä kaikkia muitakin.

Jätkän nenännyrpistely maksamiselle oli huvittavaa seurattavaa, mutta toisaalta Kel kyllä ymmärsi, miksei toinen halunnut maksaa – ei hänkään olisi halunnut, eikä olisi maksanut. Mutta hänellä ei ollut rahaa, joten Keagan oli reilu, kun suostui laudan tarjoamaan. Sitä ei Keaganille sanottaisi, mutta Kelseyn rahatilanne ei ollut mitenkään päätä huimaava ja jokainen sentti, mikä löytyi, piti käyttää ruokaostoksiin sun muihin, ei surffilautailuun, niin mielellään kuin Kelly sen siihen olisi laittanutkin. Se nyt vain ei sattunut olemaan mahdollista, tummatukka kun ei ollut syntynyt kultalusikka suussa, toisin kuin eräät.

"Oho on aika tyhjentävä", Kelsey nauroi toisen sanoille siitä, että hänellä oli ollut paska viikko. Kieltämättä joskus oli mennyt paremminkin.
"No, elämä on, joskus käy tälleen", neitokainen tokaisi kepeästi ja heilautti vähättelevästi kättään. Kyllä se elämä siitä joskus paremmaksi kääntyisi, ei ruletissakaan aina voinut hävitä.
"Kahvin myrkyttäminen on itse asiassa käynyt joskus mielessä", Kelsey sanoi pohdiskeleva ilme kasvoillaan ja kääntyi katsomaan Keagania, "varsinkin sillon, kun hoksasin rotanmyrkkyä siivoushyllyssä. Oli lähellä, etten sujauttanut sitä vähän pomon vaniljalatteen." Tyttö nauroi makeasti päälle ja pudisteli päätään.
"Okei, en nyt sentään, en mä miksikään murhaajaksi ala vaan sen takia, että se pomo sattuu olemaan vitun rasittava."

Brunette virnisti Keaganin sanoille ja heitti kätensä nuorukaisen selälle (hartialle asti hän ei yltänyt), kun poika totesi olevansa Kellyn päivän piristys.
"Niinpä, mieti nyt mihin mä joutuisin ilman sua! Varmaan viiltäisin ranteet lusikalla auki ja hukuttaisin itteni sinne kahvikuppiin."
"Hups", Kelly ynähti ja tunsi hetken huonoa omatuntoa tästä laudan vuokrausjutusta, kun Keagan kertoi, että vuokra oli maksamatta ja jätkä oli köyhä kuin kirkonrotta. Irvistys käväisi kasvoilla, kun ruskeat silmät suuntautuivat nuorukaisen kasvoihin ja huomasi sitten vuokrauskojun lähenevän ja sitä mukaa Keaganin askelten kiihtyvän. Edelleen kättään pojan paljaalla selällä pitävän tytön oli vaikeuksia pysyä itseään melkein kolmekymmentä senttiä pidemmän Barrosan askeltahdissa.
"Hei sori, jos sulla ei oo oikeesti rahaa, niin ei sun tartte maksaa", tyttö sanoi ja loi varovaisesti kysyvän katseen Keaganiin.
"Ja vaikka odotatkin tietty innolla sitä, että pääset nolaamaan mut, niin hidastatko vähän, mulla ei oo yhtä pitkät sulosääret kun sulla."
Nova

Nova

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime24/10/2011, 09:53

-- Shi-shi-shittiä, lalal~

''Eikös ookkin? Mä hallitsen nää tyhjentävät vastaukset aika hyvin. Se on vuosien harjoittelun tulos.'' rokkari röyhisti rintakehäänsä virnistäen veikeästi, ja pyöritti vapaana olevaa kämmentään. ''Mut hei, olis se aika tylsää jos aina vaan menis hyvin.'' Ainakin hän oli tätä mieltä. Hänen väitettään olisi varmaan vaikea sulattaa sillä hetkellä, kun aurinko ei paista risukasaankaan mutta Keaganista olisi puuduttavaa, mikäli kaikki menisi aina niinkuin haluaa. Elämässä piti tulla vastaan vastoinkäymisiä.
''Rotanmyrkky-latte.'' Barrosa maisteli sanaa suussaan ''siitä tulis ihan varmasti oikee jymymenestys, kaikkien vittuuntuneiden työntekijöiden keskuudessa.'' Keagan naureskeli ja nyökytteli päätään. Kaikki oli tietenkin viatonta huulenheittoa. ''Kyllä sä sitten joku kaunis päivä voit haistattaa sille vitut, kun lähet töihin jonnekin muualle.'' Poika veti hieman henkeä ennen kuin jatkoi, ''Ja sillon mä haluun olla paikalla näkemässä sen ilmeen.''

Rokkarin huulien välistä kuului melodramaattinen huokaisu ''Voih, ei siitä mittään tulis. Et sä pärjäis päivääkään ilman mua ja mun hurmaavaa seuraa. '' Okei, tuo oli jo kunnolla liioiteltua sillä he eivät nähneet läheskään päivittäin. Välillä siihen meni parikin viikkoa, molemmilla kun oli omat porukkansa.

Keagan laski päätään alaspäin ja loi katseen tytön silmiin, se tuttu perusvirne valtasi jälleen jätkän kasvot. ''Älä sitä murehdi, mä lupasin jo maksaa sen. Ei yks kymppi mua konkurssiin vie.'' Mutta toista kertaa hän ei kyllä maksaisi. Riippuen Kelseypienen tämänpäiväisestä suorituksesta, hän voisi seuraavalla ''oppitunnilla'' lainata yhden omista laudoistaan. Ainakin molempien rahapahaset säästyisivät. Kieltämättä hänen vahingoniloinen puolensa odotti innolla tulevaa farssia, mutta ehkä se oli parasta jättää mainitsematta. Mooren neitokainen saattaisi suivaantua kyseisestä tiedosta. ''Sori, mä en ees huomannu siirtyneeni hiihtämään.'' vauhti hidastukin sitten toisen tahtiin sopivammaksi.

Kun lauta oli vuokrattu he valitsivat itselleen sopivan paikan rantahietikolta. Keagan näytti ensin mallia brunetelle ja käski tätä tekemään perässä, seisoen itse vieressä. ''Muuten ihan hyvä, mutta kun nouset niin kannattaa laittaa toista jalkaa hieman taaemmas. Sillon oot paremmin tasapainossa ja aallot ei keikauta niin helposti veteen.'' Kean kertoi demonstroiden tukevaa asentoa. Sitten nuorukainen risti käsivartensa puuskaan ja katsoi meren suuntaan ja sitten takaisin tyttöön. ''Haluutko sä kokeilla ihan kunnolla?''
aimee
Valvoja
aimee

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime27/10/2011, 11:15

"No jaa, niinpä kai", Kelsey tokaisi melkein välinpitämättömään sävyyn Keaganin sanoille siitä, että olisi tylsää, jos aina menisi hyvin. Kaipa se niin oli, mutta Kellyllä ei mennyt niin usein niin hyvin, että hän jaksaisi kyllästyä siihen. Brunette uskoi, että vaikka hän saisi elää koko loppuelämänsä yltäkylläisyydessä ilman huolen häivääkään, hän osaisi silti arvostaa sitä elämänsä loppuun saakka. Eikä kusi varmasti nousisi hattuun.
"No hei, tossahan on ainesta!" Kelsey hihkaisi virnistäen läpällään Keaganille.
"Mieti nyt. Rotanmyrkky-latte: Kaikkien vittuuntuneiden työntekijöiden pelastaja!" tyttö selvitti ja kaavaili mainosta käsillään ilmaan.
"Tervetuloa vaan", Kel sanoi virnistäen pirullisesti. "Sillon, kun lopetan duunin siellä paskapaikassa, aion pistää sellasen shown pystyyn että toista ei oo nähty. Voin luvata, että et halua missata sitä." Sellaiset suuret suunnitelmat tummaveriköllä todella olikin – hän aikoi haistattaa paskat pomolleen ja toivottaa tuon helvetin kuuseen, ja järjestää suurenkin kohtauksen, koska sitten hänellä olisi varaa tehdä niin. Tällä hetkellä tilanne oli se, että Kelseyn piti vain niellä kaikki kiukkunsa, sillä hän ei pystynyt ottamaan potkuja.

"Joo, meehän siitä idiootti", Kelly tokaisi ja törkkäsi nuorukaista rintaan leikillään, "sä olet kyllä yks helvetin paskiainen." Sanat olisivat voineet olla pahakin loukkaus, mutta nyt Kelsey vain nauroi – ja vitsiksihän ne tietysti oli tarkoitettu. Kel oikeasti jopa piti Keaganista, jätkän kanssa oli mukava hengailla, vaikka eivät he mitään sydänystäviä olleetkaan. Ehkä se teki juuri kaikesta niin hauskaa. Ei tarvinnut olla niin pirun vakava koko ajan, pystyi vain heittämään kevyttä huulta ja nimenomaan hengailemaan.
Kelsey tuijotti toisen silmiin, siristäen sitten omiaan aavistuksen epäileväisenä, ennen kuin kohautti olkapäitään ja hyväksyi jätkän sanat.
''Okei, sähän sen tiedät", tyttö sanoi nauraen sanojensa päälle. Jos Keagan oli varma, maksakoon sitten. Halvemmallahan he olisivat päässeet, jos jätkä olisi voinut omaa lautaansa lainata, mutta kun tuo piti niitä kuin vauvoinaan, niin ei Kelly oikeastaan yhtään ihmetellyt, miksei Barrosa sitä hänen käsiinsä uskaltanut antaa.

Kelsey antoi Keaganin valita laudan, tuohan sen paremmin tiesi. Tyttö itse keskittyi tuijottelemaan tarjolla olevia vaihtoehtoja ja arvioimaan, mikä niistä oli kaikista siisteimmän näköinen. Ei hän ominaisuuksista ymmärtänyt tuon taivaallista.
Kun lauta oltiin saatu ja he olivat löytäneet hyvän paikan rantahietikolta, Kelsey pääsi harjoittelemaan näin maalta käsin surffauksen saloja. Tyttö teki parhaansa Keaganin perässä, eikä hän ilmeisesti umpisurkea ollut. Kelsey virnisti itsetyytyväisesti – ei tämä nyt niin vaikeaa ollutkaan.
"Totta helvetissä!" brunette vastasi intoa äänessään, kun Keagan kysyi, haluaisiko hän kokeilla ihan oikeasti. Hiekassa räpiköinti alkoi jo riittää, Kelsey halusi kokeilemaan ihan oikeille aalloille.

Tyttö seurasi Keaganin perässä ja pojan ohjeita noudattaen jäi odottamaan hyvää aaltoa. Kun sellainen tuli, Kelsey Keaganin käskystä yritti nousta seisomaan lautansa päälle – kaatuakseen vain samoin tein aallon mukaan.
Suolavettä suustaan pärskivä Kelsey yritti saada korvaansa menneet vedet pois. Pahistyttö mutristi huuliaan tympääntyneesti. Ei tämä nyt ollutkaan ihan niin helppoa.
Nova

Nova

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime30/3/2012, 06:04

Koska Keagan poistui keskuudestamme, niin tämän pelin voi lukita. En voi tarpeeks pyytää anteeksi epäaktiivisuuttani tämän pelin suhteen, mutta kiitos kuitenkin peliseurasta♥
Sponsored content

Surf's Up! Empty
ViestiAihe: Vs: Surf's Up!   Surf's Up! Icon_minitime

Surf's Up!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Pacific Beach-
Siirry: