Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual   I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Icon_minitime30/9/2009, 07:33

"No okei, mä otan sen kypärän", myöntyi Jetsam ja koppasi sen Snaken heittäessä. Hänet oli kädestä pitäen ohjattu parkkipaikalle. Joskus Jetsam oli nähnyt sinne menevän ihmisiä, mutta itse hän ei yleensä parkkipaikalla ollut. Hädin tuskin tiesi, miltä siellä näytti. Hän meni aina sisään takaovesta, se kun oli fiksummalla paikalla hänen koulureittiään ajatellen.
"Mut sä et sit kuole jos joku ajaa meitä päin."

Ja hän nousi Snaken taakse, tottelevaisesti kietoi kätensä tämän ympäri.
"Öö, joo. Mitenhän mä selitän. Eka tästä pitää ajaa tonne koulun taakse ja sit sitä tietä suoraan, ja kääntyä vasemmalle. Sit siellä pitää ajaa ikuisuuden suoraan... No, ehkä mä selitän sit siellä enemmän", sanoi Jetsam hieman vaivaantuneena, hänen kotimatkansa oli näet jokseenkin monimutkainen. Ei nyt varsinaisesti pitkä, mutta paikka oli hankala löytää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

Viestien lukumäärä : 7478

I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual   I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Icon_minitime1/10/2009, 23:31

Snake nauro Jetsamille. Toinenko otti kypärän tosissaan sillä ehdolla ettei Snake saanut kuolla? Niin, ainakin toinen vaikutti olevansa tosissaan. Tai sitten tuo omasi uskomattomat näyttelijän lahjat. Kuten hänen serkkunsa, se oli välillä jopa raivostuttavaa. Jupiter kun ei osannut olla ollenkaan normaalisti.
"Jos ajaa niin sit mä oon mieluummin henki pois ku halvaantunu", Snake ilmoitti tuokin tosissaan. Hän ei miksikään vihanneksi tahtoisi alkaa.

Jetsam istui hänen taakseen ja kiersi kädet ympärille, mihin Snake hymähti tyytyväisenä. Jos hän olisi ollut hiemankin enemmän pehmo hän olisi voinut kehrätä. Mutta Snakekö kissa, saati sitten pehmo? Tuskin sentään.
"Ok", pahispoika muönsi matalalla äänellä ja antoi itsensä ajaa lievää ylinopeutta. Väliäkö sillä enää siinävaiheessa oli kun kiinni jäi, kuskilla ei kuitenkaan kypärääkään päässään ollut.
Snake ajoi sinne minne neuvottu ja pysähtyi kuulemaan lisää ajo-ohjeita. Tietenkin tuon mustatukkaisen pojan oli makki kääntyä katsomaan toista ja hymyilemään tuolle. Käsi kosketti kevyesti Jetsamin rintakehää.
"Entä nyt...?"
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual   I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Icon_minitime5/10/2009, 08:17

Jetsam ei ollut ennen ollut moottoripyörän kyydissä, mikä sinäänsä saattoi olla ihmekin. Jetsam vain käveli mieluummin, tai ajoi pyörällä. Hänen polkupyöränsä tosin oli hyvin rämä ja huono, ja sillä saattoi koska tahansa kaatua katuojaan ketjujen tippuessa, tai jotain sensuuntaista. Silti Jetsam piti kyseisestä kulkuneuvosta hyvin paljon, etenkin koska se oli kolmekymmentä vuotta vanha ja naisten mallia.

Sitten pysähdyttiin, Snake varmaan halusi kuulla lisää ajo-ohjeita.
"Joo, tosta vasemmalle ja siellä kun alkaa tulla niitä taloja niin mäki alas ja oikeelle ja sit viel sieltä vasemmalle niin siellä", hän selitti, toivon mukaan tarpeeksi selkeästi.
"Sano jos mun pitää toistaa, ihmiset on sanonu että mun ohjeet on ihan surkeita mutta toivottavasti tajusit jotain."
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual   I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Icon_minitime5/10/2009, 10:28

Jetsam neuvoi hankalanpuoleisesti reittiä ja snake katsahti tuohon uudemman kerran. "Mä... Vittu sä oot ihan sekaisin, Jetsam", Snaye huokaisi pudistaen hieman päätään. "Enköhän mä jotenkin osaa, jos mennään väärään suuntaan niin kisko paidasta tai jotain." snake lähti taas ajamaan ja yritti parhaansa mukaan ajaa epämääräisten ohjeiden mukaan. Hänellä ei ollut mitään hajua minne olitiin menossa, joten hän vain odotti Jetsamin nykivän paitaa ja huutaen jotain tai vain osoittaen kädelläämn tai jotain.

Snake ei itse osannu tehdä mitään muuta kuin vain ajaa.

- hittaile ne vaikka Jetsamin pihaan, et saa jotain äksöniä <,x -
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual   I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Icon_minitime6/10/2009, 08:30

//hithit! 8DD tässä nyt on kaikenlaista muutakin, mutta pitäisikö peli ehkä siirtää kotipaikkoihin x'DD saat kirjoittaa vastauksen sinne//

Talo seisoi hieman kauempana kolmesta muusta, melko lailla samannäköisestä talosta. Se oli hyvin tavallisen näköinen talo. Jetsam oli kovin mielissään siitä, että Snake oli onnistunut ajamaan oikein hänen selityksensä epämääräisyydestä huolimatta. Hän nousi pyörän kyydistä ja tyrkkäsi päästään ottamansa kypärän takaisin Snakelle hymyillen säteilevästi.
"Mulla ei ole avainta mukana, joten jos joku ei ole kotona niin mun pitää hakea vara-avain", hän sanoi, ei oikein tiennyt miksi mutta sanoipa kumminkin.

"Etkä sä edes kuollut", hän totesi pirteästi, "se ei olisi ollut mitenkään kovin kiva, jos olisitkin ajanut jotain päin tai joku olis ajanut meitä päin."
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual   I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual - Sivu 4 Icon_minitime12/10/2009, 01:35

- Juu, olis muuten hyvä : D Jos aloittelet sinne töpselin? <; -

Snake taisi onnistua oikealle talolle, vaikka ne kaikki näyttivätkin melko samalta. Heillä päin niistä ei erehdytty. Lähimpään naapuriin kun oli matkaa pitkästi ja jokainen talo oli toistaan loistokkaamman oloinen. Heidän talonsa oli todella iso, parhaimmillaan sielä asui kuitenkin kymmenisen ihmistä. Poislukien, että Judas oli lomailemassa, Destinyllä ja Milalla oli omat asunnot. Snaye suorastaan ihmetteli, etteivät ne asuneet yhdessä... Tai no, Milasta ei olisi sellaista uskonutkaan.
Mustatukka otti vastaan kypäränsä ja parkkeerasi prätkänsä pois tieltä.
"Ok", oli lyhyt vastaus Jetsamin sanoille.

Toinen puhui pirteällä äänellä siitä, kuinka Snake oli hengissä ja totesi vielä ettei olisi ollut kivaa tulla yliajetuksi. "En kuollut", poika hymähti napaten avaimet taskuunsa ja suukottaen nopeasti toista huulille sitten hymyillen.
"Toivotaan sit et jotenkin ees päästään sisälle."

I long for something mystical, hysterical, dark and tantric sexual
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Long way to go
» It's very long time ago when i was previous time in here.
» This hour is too long!
» Long road without problems
» drug dealers on the dark streets, be careful!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Koulu :: Piha :: Tenniskenttä-
Siirry: