Oliver oli mukavan viekas ja viettelevä, aivan Ericin mieleen. Ja toinen oli napannut koukun, joten enää täytyisi nostaa kala vedestä ja Eric olisi saanut haluamansa. Ainakin varmaa oli se, että Oliver ja Eric tapaisivat vielä, ehkä hyvin piankin, jos se vain tästä nuorukaisesta olisi kiinni.
"Mä takaan, että päästään molemmat loppuun. Kunniasanalla", Eric sanoi samettisella äänensävyllä ja nosti kätensä rintansa päälle lupauksen merkiksi. Oliver astuikin sitten lähemmäksi ja Eric hymyili.
"Toki voit saada mut niin monesti kuin haluat...", Eric ehti vastata ennen kuin poika suuteli tätä. Nuorukainen vastasi nopeaan suudelmaan niin hyvin kuin ehti ja alkoi sitten kaivaa laukustaan kynää.
"On mulla kynä, kirjota mun käteen niin kirjotan sen jollain tunnilla sitten paperille..", nuoru herra vastasi hymyillen ja vieläkin viettelevällä äänensävyllä. Sitten Eric ojensi kynän Oliverille ja kätensä, jotta toinen voisi kirjoittaa. Samalla Eric saisi tuntea toisen kosketuksen vielä ihollaan, ennen lähtöään.