|
| My girlfriend is fucking angry, help please? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: My girlfriend is fucking angry, help please? 5/11/2009, 10:23 | |
| # Sikko & Lips tänne parantamaan Dänin päivä :------)
"Hei Lila-kiltti, rauhoitu - se oli pelkkä kaveripusu.", Daniel toisti varmasti kymmenennen kerran, yrittäen pitää äänensävynsä rauhallisena. Tuon eleet olivat jo väsyneitä eripuraan ja äänestäkin kuului läpi kyllästyminen tilaanteeseen, mutta samalla pinnan kiristymisen aiheuttama temperamenttinen sävy. "Kaveripusu? Mä olen nähnyt monta kaveripusua ja se ei vittu ollu sellanen! Ja mitä helvettiä meet kaveripussaa jotain Amberia?!", Lila, hieman riidan miespuolista osapuolea lyhyempi, cheerleaderin asuun pukeutunut tyttö huusi ja huitoi käsillään raivokkaasti ilmaa. Hieman tuosta taaempana oli kolme muuta tyttöä, jotka tuijottivat Dania pistävästi, kädet puuskassa ja samalla keskenään supisten. "Kulta, mä selitin monta kertaa. Se oli vaan kaveripusu poskelle! Poskelle! Mä en koskaan suutelisi ketään huulille, en sellasta ku Amber. Mä suutelisin vaan sua.", poika jatkoi selittelyään ja liikutteli käsiään selittäessään, yrittäen vakuuttaa temperamenttista tyttöystäväänsä eilisillan tekojensa viattomuudesta. Se oli ollut viatonta, sataprosenttisesti - pelkkä ystävyyden tai paremminkin tuttavuuden ele. Daniel alkoi turhautua ja tuijotti Lilaa väsyneesti, tuon puolestaan kihistessä raivosta.
"Miten sä uskallat sanoa mua kullaksi?!", cheerleader kiljaisi ja lämäytti valtavan bitchsläpin päin pojan poskea. Ja se ei loppunut siihen. "Vitun petturi! En haluu nähä sua koskaan! Painu imee sitä Amberiis, jumalauta!", tyttö huusi keuhkojaan pihalle, mutta tässä vaiheessa Dani ei enää katsonut tuohon vaan tuijotti suuntaan johon Lilan lyönti oli pään kääntänyt. Cheerleader huusi vielä lisää, sylkäisi pojan jalkoihin ja marssi tuon ohi. Muut tytöistä tekivät samoin ja murjoivat jätkää vielä kyynärpäillään ja olkapäillään, kuin tuo olisi ollut pahempikin este tai kuin itse olisivat olleet kunnon pahisjätkiä.
Vasta nelikon mennessä Daniel käänsi katseensa eteenpäin ja toi kätensä poskelleen, jota kirvelsi vieläkin. Ulkopuolinen näkisi siinä punaisen kämmenen muotoisen länti. "Ei vittu!", poika ärähti ja potkaisi jalallaan ruohikkoa, pyörähtäen ympäri ja katsoen ympärilleen. Piha näytti tyhjältä, sillä useimmilla oli menossa tunnit. Lila oli pyytänyt Dania tapaamiseen pihalle ja tämän siitä oli saanut. Huokaisten, täysin väsyneenä prinsessansa oikutteluun tuo lysähti istualleen nurmikolle. Daniel veti polvensa lähemmäs rintakehäänsä, pyyhkäisi hiuksiaan ja lopulta hautasi kasvonsa kämmeniinsä. Hemmetti, kun kaiken piti olla niin vaikeaa. Poika olisi voinut alkaa äskettäinkin huutaa ja raivota, mutta siitä olisi seurannut se että tuo olisi käynyt tyttöystävänsä kimppuun. Sekin oli lähellä, kun Lila läpäytti ei niin kevyellä tavalla poikaa päin näköä.
Tunnille Dani ei enää tänään menisi. Ei koko päivänä. Ehkä tuo meni skeittaamaan tai lukittautuisi huoneeseensa koko päiväksi. Ei riidan takia vaan sen aiheuttaman huonon fiiliksen takia. Miksi kaikki suhteet olivat niin monimutkaisia? |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 5/11/2009, 12:11 | |
| Here we are! (---8
Ruskeahapsinen ja –silmäinen poika tallusteli koulun suhteellisen tyhjällä pihalla hyräillen jotain kappaletta autuaana. Valkoiset tiukat pillifarkut pingottuivat joka askeleella siinä missä kirkuvan pinkit tennarit liikuttivat hänen jalkojaan eteenpäin. Räikeys ei loppunut kenkiin: vaaleanpunasankaiset aurinkolasit keikkuivat pojan nenällä ja silmiä riipivän kirkkaat nuotit värittivät hänen muuten valkoista huppariaan. Poika suoristi puseronsa huppua ja kohensi mustan olkalaukkunsa asentoa ottaessaan samalla helponoloisia tanssiaskelia. Välillä hän räppäsi muutamia sanaparsia jalkojensa tahtiin. Oli ilmiselvää, että Seung-lip oli juuri levyttänyt uuden kappaleen ja musiikkivideon kuvauksetkin oli jo aloitettu. Hyppytunnillaankin poika harjoitteli askelia ja ilmeitä, joita hän tarvitsi musiikkivideota varten. Sitä kukaan ei sentään tiennyt, että Lips oli ottanut vähän omaa lomaa koulusta, joskin yhden tunnin vain. Vanhemmat kuitenkin suuttuisivat pahanpäiväisesti jos kuulisivat moisesta.
Lips oli hyvin iloisella mielellä, mikä oli hyvin tavallista hänelle. Pienet naurun tyrskähdykset tahdittivat jalkoja, jotka ottivat välillä harha-askelia. Hän oli oppinut tanssin liikkeet vasta edeltävänä päivänä, joten ei ollut ihme, ettei poika niitä kovin hyvin vielä osannut. Erinomainen tanssija Seung-lip oli silti.
Pojan häikäisevän hyvin ja toisinaan väärinkin tanssahtelevat jalat pysähtyivät kuin seinään outojen äänten vuoksi. Ruskeat nappisilmät kääntyivät äänen tulosuuntaan ja kasvoille muodostui vähän kummasteleva katse. Hän näki aasialaispiirteisen pojan riitelemässä muuan cheerleaderin kanssa. Lips otti muutaman askeleen paria kohti, mutta seisahtui kuitenkin tarpeeksi kauas. Ei tuosta stereotyyppisestä tytöstä tiennyt, jos se vaikka halusi kostaa jollekin jotain. Seung ei halunnut häiritä riitaa, eikä joutua osalliseksi siihen.
Yllättäen tuon pojan kimpussa oli muutama muukin tyttö. Kaikki yrittivät ilmeisesti satuttaa tuota poikaa, jossa oli kovin monia samoja piirteitä kuin Lipsissä itsessään. ”Naiset”, Seung-lip tuhahti itselleen hiljaa ja lähti kävelemään ärtyneennäköistä poikaa kohti sillä varjolla, josko tämä haluaisi vaikka jutella hänelle. Lips oli sangen tyytyväinen nurinkuriseen seksuaaliseen suuntautumiseensa – naiset olivat hänen mielestään kovin vaikeita ja outoja kumppaneita. Seungilla oli joskus ollut tyttöystävä, mutta pian hän oli tajunnut, etteivät hameet ja korkokengät olleet hänen juttunsa.
Lips käveli maassa istuvan pojan viereen äänettömästi ja hymyili itsekseen. ”Naiset!” Hän tokaisi toistamiseen niin, että aasialainen poika varmasti kuuli hänen sanansa. ”Siks mä oon pysytelly lähinnä miehissä – tai siis ei lähinnä, vaan oon pysytellyt”, hän lisäsi vielä ristien jalkansa ja katsellen kauas taivaanrantaan. ”Sun täytyy vaan olla välittämättä siitä, niin se tulee heti vinkuun sua takas. Usko pois, niin se menee. Mä oon monta kertaa joutunut kuunteleen tyttöjen miesongelmia.” Lips käänsi katseensa poikaan ja hymyili tälle ystävällisesti.
|
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 5/11/2009, 12:40 | |
| # Meinasin kokoajan aloittaa kirjottaa "Domino" enkä Daniel :-------DD joorandomkrhm.
Daniel säpsähti kuullessaan jonkun puuskahtavan "Naiset" aivan itsensä viereltä. Tuo vetäisi kasvonsa nopeasti kämmenistään ja siirsi katseensa puhujaan, joka paljastui Lipsiksi. Kyllä poika tämän homoseksuaalina tunnetun räppärin tiesi, oli nähnytkin ja kai ennenkin puhunut, ei voinut muistaa kun oli liikaa kasvoja ja keskusteluja. "Älä.", tuo tyytyi puhahtamaan yhä ärtyneenä, mutta vain Lilalle. Mokoma kana. Toisen jatkaessa jotakin siitä, että oli pysynyt miehissä sai pojan naurahtamaan keveästi. Dani ei voinut kuvitella itseään ainakaan tällä hetkellä poikaystäväksi kenellekään.. pojalle. Tuo kyllä katseli molempia sukupuolia, ei kuitenkaan sitä toista niin avoimesti mutta kuitenkin. "Kivat sulle.", skeittari jatkoi ja alahuultaan puraisten tuijotti suoraan eteenpäin, kuin yrittäen porata reikiä kaikkialle. Toisen pojan seuraavat sanat saivat Danielin siirtämään katseensa tuohon ja kohottamaan kulmiaan. "Mä tiedän sen. Lila tulee aina takasin. Jos ei tänä iltana, niin huomisaamuna. Se itkee mulle puhelimessa puoli tuntia ja hokee 'Anteeks kulta, anteeks!' Mut silti..", tuo selitti ja huitaisi käsillään ilmaa samalla, virnistäen perään. Olisi ollut varmaan helpompi jättää rasittava likka, mutta ehkä Dani rakasti Lilaa. Ehkä. Olkiaan kohottaen tuo siirsi katseensa ruohikkoon ja nyppi joitakin korsia irti, yksitellen.
"Sun nimi oli Lips, eikö?", skeittari kysyi, muttei vilkaissut toista vaan näytti keskittyvän ruohonnyppelyyn. Ei siksi, etteikö tuo halunnut katsoa toista tai mitään sellaista, se oli vain jotain pikku tekemistä. Danin yllä oli mustat farkut ja harmaa huppari, jossa oli keltaisia salamoita ja sinisiä sadepisaroita. Jalassa tuolla oli mustavalkeat skeittarit, kaulalla suuret kuulokkeet ja hiukset sojottivat joka suuntaan villiin tapaansa. |
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 5/11/2009, 13:53 | |
| ”No oiskohan sit jo aika päästää irti?” Seung-lip sanoi varovasti pojalle hymyillen yhä, joskin nyt lähinnä rohkaisevasti. Ei Lips loppujen lopuksi tiennyt pariskunnasta mitään, mutta äskeisen riidan ja pojan sanojen mukaan hän oli muodostanut jonkinlaisen kuvan. Näin ollen hän oletti, että nainen oli suhteessa se paholainen. Tosin se oli muutenkin noin yleisesti ottaen Lipsin ajatusmaailma. ”Onhan se varmaan hankalaa joo, mut jos se tekee noin niin”, Seung kohautti olkiaan ja näytti mietteliäältä. ”Tosin mähän en kyllä voi tietää mitä sä todella oot tehny ja mitä et joten”, hän lisäsi vielä ja virnuili kevyesti pojalle.
Lips ei yllättynyt, kun hänelle tuntematon poika tunnisti hänen nimensä. ”Jeps, se älytön homo räppäri/laulaja, joka no.. on homo. Ei musta suurin osa sen enempää tiedä.” Nuorukainen naurahti huvittuneesti ja alkoi hänkin nyppiä ruohonkorsia irti juurineen päivineen. ”Kehittävää puuhaa”, hän mumisi lähinnä itselleen viitaten ruohon nyppimistä. Vasemman kätensä Lips kuitenkin nosti ottamaan aurinkolasit pois silmiltä. Kädet, jotka hetki sitten olivat kiusanneet ruohoa, veivät nyt aurinkolasit laukkuun piiloon.
”Mä vähän veikkaan että sullakin on joku nimi”, Seung-lip lausahti yrittäen piristää poikaa hymyllään. Lips ei muistanut oliko hän tavannut pojan aikaisemmin vai ei – se ei ollut mikään ihme. Korealainen tapasi nimittäin tavattoman paljon ihmisiä päivittäin, eikä hän voinut pelkän ensivaikutelman perusteella muistaa kaikkia.
Yhtäkkiä Seung lysähti nurmelle selälleen siirtäen kädet päänsä alle ikään kuin tyynyksi. Hetkeksi hän sulki silmänsä, mutta avasi ne kuitenkin nopeasti. ”Miten ihmeessä sä ylipäätään kestät naisia?” Lips kysyi ehkä hiukan asiattomasti, mutta puhtaasti asiasta kiinnostuneena. Ei toinen miltään homojen vastaiselta tyypiltä vaikuttanut.
|
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 5/11/2009, 14:15 | |
| Lipsin kommentti sai Danin vastaamaan melko nopeasti, mutta vilpittömästi. "Ehkä mä rakastan sitä?", ja heti perään katumaan vastaustaan sekä potkimaan itseään henkisesti. Tuo haroi käsillään hiuksiensa läpi ja huokasi itsekseen. Poika repäisi nyrkillisen ruoka irti ja perään toisenkin, puristaen sitten vain korsia nyrkeissään rystyset valkoisina. Toisen jatkaessa tuo viskasi ruohon käsistään kauemmas ja siirsi katseensa räppäriin. "No niin onkin. Sitä itkemistä jaksa kukaan. Viikkoja. Kuukauksia. Believe me.", skeittari totesi ja heilutti käsiään taas selventääkseen asiaansa puhumisen aikana. "Ja mä en ole tehnyt.. um, mitään? Oikeastaan.", tuo jatkoi ja virnisti kuin pikku poika, joka oli nähnyt jonkun hameen alle. "Lila on vaan.. Lila. Se suuttu jos katon edes muurahaista.", poika selitti ja huokasi, siirtäen katseensa taivaalle.
Toisen puhuessa jotain itsestään ja homoudestaan ja sitten alkaessa repimään ruohikkoa, sai kokonaisuudessaan Danin virnuilemaan ja vain seurailemaan tuon touhuja. "Älytöntä puuhaa tosiaankin. Ja kädet muuttuvat pian vihreiksi.. Okei ei nypinnästä, mutta jos otat tupon ruohoa ja.. niin edespäin, u know?", tuo selitti ja huitoi taas käsillään, kuin olisi juuri nousemassa lentoon ja ryhtymässä joksikin.. helikopteriksi. Ha-ha, kuolen nauruun. "Ja kyllä mulla nimikin on - Daniel, mutta sano vaan Dani, kaikki sanoo. Paitsi "porukat", jotka ei oo mun oikeet porukat. Ne sanoo mua Justukseks, se on mun toinen nimi. Ja joo, mä puhun paljon. Älä välitä. Nyt oon hiljaa.", skeittari ryhtyi puhumaan toden teolla ja hymähti välillä, lopulta tuoden toisen käsistään suunsa eteen. Shhh.
Seungin käydessä pitkälleen veti Dani jalkansa risti-istuntaan ja kääntyi enemmän toisen puoleen, oikeastaan ollen nyt jalat tuohon päin. Kysymys sai pojan taas hetkeksi mietteliääksi. Miksiköhän? Tai miksi ei? "Ehkä olen hiukan hullu?", tuo päätti heittää vain huumoriksi ja näytti pojalle kieltään sekä tökkäsi sormellaan ohimoaan; katso nyt - ihan latvasta laho. |
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 6/11/2009, 06:32 | |
| ”Vai että rakastat? Ehkä vieläpä?” Lips naurahti pojan sanoille. ”Et kuulosta kauhean varmalta”, hän lisäsi vielä puhuen totta. Ei poika vaikuttanut lainkaan. Jos hän todella rakastaisi tyttöystäväänsä, olisi Seung-lip saanut vastaukseksi ehdotukseensa luultavasti litanian rumia sanoja sekä nyrkistä silmään. Aasialaispiirteinen poika oli kuitenkin vain vastannut ympäripyöreästi, kysymyslauseella ja epäröiden. Lips ajatteli, ettei tapaus vain osannut päästää irti raivoavasta tyttöystävästään.
Lips ei voinut olla nauramatta pojan pikkupoikamaiselle virnistykselle. ”No sitähän se mäkin”, hän pyöritti päätään huvittuneesti katsellen taivaalla kulkevia pilviä. Tuskinpa poika oli kuitenkaan mitään kovin hirviömäistä tehnyt, tai niin Lips ajatteli. Tiedettävissä oli kuitenkin, että Seung-parka ei ollut koskaan osannut ajatella muista mitään pahaa – ainakaan ensitapaamisella. Sitä paitsi poika vaikutti kaikin puolin kiltiltä, joskaan eihän Lips ollut edes ”tuntenut” tuota kauaa aikaa, jos sitä voi edes tuntemiseksi kutsua. Hän oli vain vaihtanut tämän kanssa muutaman hassun sanan.
”Ai! Miten niin ei oikeat porukat? Mut on adoptoitu! Ja mun veli kans.” Lips käänsi kasvonsa innostuneena poikaan päin. Hän ei ollut tavannut kovinkaan montaa nuorta, joka olisi ollut adoptoitu. Sitä paitsi poika oli selvästi aasialainen – tästähän voisi kehittyä mielenkiintoinen keskustelunaihe. ”Mistä sä oot niinku alun perin kotosin? Me ollaan Royn kans Koreasta.” Hän kertoi innoissaan toiselle. ”Oon opiskellut koreaa omaehtosesti ja osaan sitä aika hyvin jo!” Seung-lip totesi koreaksi ajattelematta lainkaan tajuaisiko poika hänen sanojaan. ”Sulla on kuitenkin ihan perusamerikkalainen nimi”, Lips mietiskeli toisen sanoja ääneen ja katseli pohdiskelevasti taivasta. Ehkä Danielin vanhemmat olivat kuolleet ja hän oli muuttanut isovanhemmilleen asumaan – tai jotain muuta.
Lips ei voinut muuta kuin nauraa Danielin puheille. ”Vai olet sä kova puhumaan?” Hän katsahti toiseen sarkastisesti. Ilmeisestikään Dani ei ollut koskaan jutellut Lipsin kanssa. Seung nimittäin puhui varmasti paljon enemmän kuin toinen.
”Mä oon aina ollu sitä mieltä, että heterot on hulluja”, Seung-lip naurahti toisen höpötykselle ja siirsi vieressä nököttävän laukkunsa tyynyksi. Näin ollen kädet vapautuivat ja pääsivät näpräämään puseron hupun nauhoja. |
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 6/11/2009, 07:25 | |
| "En kuullostakaan, en mä voi vain noin päättää tai edes tietää rakastanko mä sitä!", Dani puhahti nyt jo selvästi kimpaantuneena, huitaisten käsillään villisti ilmaa. Tuo siristi silmiään, sipaisi hiuksiaan ja aloitti uudelleen ruohon nyppimisen. Lila oli palannut mieleen taas, vahvempana vaikkei ollut edes kerennyt kadota. Loistavaa. Suorastaan helvetillisen upeaa. Pojan olisi tehnyt mieli kiroilla ja hajottaa tavaroita, viskellä tuoleja ja huutaa keuhkonsa ulos. Tuo katsoi sivusilmällään Lipsiä, joka selitti ensin jotain ja aloitti sitten kertomisen niin sanotusta menneisyydestään. Danielin mielenkiintoi siirtyi nyt kunnolla räppäriin, joka selitti olevansa adoptoitu veljensä kera Koreasta.
"Mäkin olen Koreasta.", tuo sai sanottua ja tuijotti Lipsiä silmät suurina. Joku toinenkin oli siis Koreasta. Tai siis ei se mikään yllätys ollut, mutta silti.. Pian poika puhuikin koreaa ja sai skeittarin siristämään silmiään ja kallistamaan päätään. Koreaa - kyllähän sinä koreaa osasit? "Mäkin.. jonkun verran.", Dani vastasi koreaksi ja köhäisi perään. Kyllä tuo osasi kieltä, jota oli varmasti opiskellut ja puhunut kymmenen vuotta. Yllättävässä tilanteessa oli vain vaikea löytää oikeita, juuri oikeaan paikkaan sopivia ja oikeanlaisia sanoja. Vaikeaa. "Ja joo se nimi. Vanhemmat anto sen, koska ne ei tienny Koreasta yhtään mitään ja halus normaalin nimen. Tarkotan siis Mirandaa ja Keviniä, mun vanhempia täällä.. Tai mun ainoita vanhempia.", tuo selitti ja kohotti lopuksi olkiaan. Miranda ja Kevin olivat aina olleet Danin ainoat vanhemmat, sillä niitä toisia tuo ei ollut koskaan tavannutkaan.
"Miten vanhana sut adoptoitiin?", skeittari kysyi ja kohotti kulmaansa, siirtäen katseensa Lipsiin. |
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 6/11/2009, 12:41 | |
| ”Relax, take it easy!” Lips lauloi tarkoitukselliset sanat Danielille tämän hiiltymisen tähden. Poika oli selvästi kimpaantunut asiasta, eikä mikään ihme. Naiset olivat ihan varmasti vaikeampia kuin miehet, Seung oli täysin varma siitä. Suhteet ja muut tunteisiin liittyvät asiat olivat hyvin vaikeita käsitellä, sen hän tiesi myös. Lips ei kuitenkaan jaksanut alkaa surkutella Danin kurjaa kohtaloa. Piristäminen yleensä tepsi paremmin, eikä nuorukainen edes pitänyt itsesäälissä rypemisestä. Ennemmin hän ilostuttaisi Danielia kuin voivottelisi tämän kanssa elämän köyhyyttä.
Lips pomppasi nopeasti istuma-asentoon makuulta. Mitä ihmettä? Danielkin oli kotoisin Koreasta? ”Ihan totta, miten tää on ees mahdollista?” Poika ihmetteli ääneen korjatessaan hiustensa asentoa. Nurmella loikoilu ei tehnyt hyvää Seungin kampaukselle, jonka hän oli aamulla vaivalla itselleen taikonut. Tosiasiassa pojan luoma ”kampaus” ei ollut ulkopuolisten silmiin mitenkään erikoinen, hän oli vain itse niin tarkka, että jokaisen suortuvan täytyi kääntyä tarkalleen siihen suuntaan mihin hän halusi. Valitettavaa tuollainen, sillä Seung-lip myöhästyi usein koulusta pikkutarkkuutensa takia.
”Mä olin 7 vuotta. Ei me asuttu kun vaan alle vuosi lastenkodissa.” Lips selitti suhteellisen iloisella äänensävyllä. Joku muu olisi voinut olla katkera kohtalostaan, mutta Seung ei jaksanut kantaa kaunaa kenellekään. Hän olisi mielellään tavannut oikean äitinsä siinä missä Roy oli yhä katkera. Lips ei vain jaksanut vihoitella kenellekään. ”Mut olitko sä lastenkodissa vai mitä? Koreassa?” Seung siirtyi risti-istuntaan Danielin vierelle ja katseli tätä kiinnostuneena. ”Vähän siistiä, että löysin tyypin, joka on kans korealainen ja puhuu koreaa!” Seung-lip hymyili taivaalle, mutta käänsi katseensa nopeasti Daniin hymyillen tälle valloittavasti.
|
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 6/11/2009, 12:57 | |
| "Seitsemän vanhana? Sähän olit.. aika vanha.", Dani mutisi ja toi toisen käsistään raapimaan niskaansa. Seitsemän. Tuo itse oli ollut rääkyvä pikkuvauva, kun Miranda oli ensimmäisen kerran kutsunut poikaa ketuksi vironkielellä. Rebane. Poika oli vieläkin Rebane, vaikkei nimityksestä paljoakaan enää piitannut. Se oli turhaa lellimistä. "Mä olin lastenkodissa Koreassa ehkä.. muutaman kuukauden, en tiiä. Olin tosi pieni, ehkä kuus kuukautta kun mun porukat adoptoi mut.", tuo selitti ja haraisi hiuksiaan, vetäen niitä sormillaan enemmän pystympään ja pörröisemmän näköiseksi. Skeittari itse ei ollut edes tajunnut olevansa lastenkodissa silloin, mutta Lips oli varmasti tajunnut. Miltähän se oli tuntunut? Olla vain.. hylätty? Tuo kohotti olkiaan ja siirsi katseensa nurmikkoon, alkaen taas nyppimään korsia.
"Miten sä sopeuduit uuteen perheeseen?", Dani kysyi ja katsahti Lipsiä. Sopeutuminen oli varmasti ollut hankalaa. Poika itse oli taas vain kasvanut ja saanut myöhemmin kuulla olevansa adoptoitu. Ei sen vaikeampaa. "Mulle se oli helppoa. Kasvoin Kevinin ja Mirandan kanssa. Ne on ja oli mun vanhemmat kaikesta huolimatta.", tuo kertoi ja virnisti, sipaisten taas hiuksiaan. |
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 8/11/2009, 03:18 | |
| / Haluatko sä vaikka tuoda sen Danielin tyttöystävän uudestaan riehumaan, niin sais vähän draamaa tähän. :---D /
”Nii mä kai olin joo”, Lips kohautti olkiaan hämmentyneenä. Ei hän ollut koskaan miettinyt liiemmin adoptointi-ikäänsä. Luultavasti monet adoptoitiin säälittävinä sintteinä, jotka vielä tarvitsivat vaippoja. Kai se oli ollut onni, että pojat oli adoptoitu noinkin vanhoina. ”Oho, tosi vähän aikaa”, Seung henkäisi ja katsoi yllättyneenä Danieliin. Ja kun hän oli kuvitellut, että he olivat päässeet nopeasti uuteen kotiin. Lips kohdisti katseensa taivaaseen ja pilviin, jotka lipuivat suurina röykkiöinä taivaankiitorataa eteenpäin. Noita helmiäismäisiä hattarapalleroita oli mielenkiintoista seurata, sillä niistä sai hyvällä mielikuvituksella kehitettyä ainakin jonkinlaisia esittäviä kuvioita. Sillä hetkellä Lips oli aivan varma, että yksi pilvistä oli Royn muotoinen. Hän naurahti pehmeästi ja laski katseensa takaisin Danieliin.
”Mä sopeuduin tosi hyvin! Mä rakastan Davidia ja Susania ja ne on mulle ainoat oikeat vanhemmat.” Lips kertoi innoissaan. ”Ja mä saan pikkusiskon tai –veljen 7 kuukauden päästä. Mä ootan iin kovasti, koska rakastan lapsia. Ne on jotenki niin omalaatusia.” Seung-lip eksyi vähän aiheesta kovana höpisijänä.
”Mun veli taas..” Lips hetkautti päätään epämääräisesti ilmeen muuttuessa samalla vähän hämmentyneeksi. ”Se ei oikein tykkää tästä Amerikasta ja näin. Kyllä se tulee toimeen äitin ja isän kans, mut en tiedä”, hän jatkoi hymyillen Danielille hieman surullisesti. Olisi ollut paljon mukavampaa, jos Roykin olisi nauttinut elämästään Amerikassa – tai pikemminkin pitänyt siitä. Rakastanut Susania ja Davidia kuin omia vanhempiaan ja kutsunut heitä vanhemmikseen, mutta ei kaikkea voinut saada ja sen Lips tiesi itsekin.
|
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 9/11/2009, 07:36 | |
| # voisinpa näin tehdäkinDani kuunteli kiinnostuneen näköisenä Lipsin puhetta perhe-elämästään ja veljestään. Harmillista, ettei tuon veli ollut sopeutunut niin hyvin. Poika oli juuri avaamassa suutaan, kun kuuli puhelimensa melodisen soittoäänen kantautuvan korviinsa. Tuo kaivoi mustan Samsung Jet puhelimensa taskustaan ja vilkaisi soittajaa jopa hieman yllättyen. Lila. Mitähän asiaa tytöllä olisi nyt? Skeittari painoi vihreää luuria ja nosti kännykän korvalleen, sanoen nopean tervehdyksen. ”Missä helvetissä sä kuhnit?! Meidänhän piti tavata ennen viimeistä tuntia!”, tytön ääni oli kireä ja samalla kimeä, selvästi myös kiukkuinen. Poika hämmentyi, sillä juuri äskettäinhän Lila oli marssinut paikalta pois raivopäisenä. ”Tuotah.. Ajattelin, että sen välikohtauksen jälkeen et haluaisi tavata?”, tuo yritti ja kuuli tyttöystävänsä turhautuneen tuhahduksen. ”No ajattelu ei selvästi sovi sulle! No vittu, aina mun pitää hoitaa kaikki itse! Tuun sinne kohta ja turha luulla, et oon antanu viel anteeks mitään!”, Lila kimitti ja iski perään luuria, jättäen Danin sanattomaksi. Tuo tyttö osasi jos minkä niin hämmentämisen ja mielialojen suuret vaihdokset. Huokaisten poika työnsi kännykän takaisin taskuunsa ja kellahti selälleen, painaen samalla kämmenet kasvoilleen. ”Mä en jaksa.”, tuo vaikersi ja hieraisi kasvojaan, sitten tiputtaen kätensä veltosti kylkiensä vierelle. ”Miten Lila voi muuttaa mieltään noin paljon! Nyt se on tulossa tänne ja äh.”, skeittari marmatti ja käännähti enemmän Lipsin suuntaan, tarkkaillen tuon reaktiota tarkasti. ”Naiset on tosiaankin hankalia.”, tuo mutisi ja siirsi katseensa ruohikkoon, alkaen nyppiä satunnaisia korsia jälleen irti. Pian lepohetki keskeytyisi, sillä tuon tyttöystävähän oli uhannut tulevansa pistäytymään – jälleen. |
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? 10/11/2009, 05:42 | |
| Lips ei pitänyt tirkistelystä, mutta hän ei voinut olla kuulematta, mitä langan toisessa päässä kiukutteleva tyttö oli huutanut. Vaivaantuneena Seung katseli nurmikkoa ja nykki ruohonkorsia irti maasta yksi kerrallaan. Hän ei kehdannut tuijottaa hölmistynyttä Danielia, vaan pyrki näyttämään siltä, ettei ollut lainkaan kiinnostunut mitä tyttö poikaystävälleen saneli. Lips ei tosin tiennyt olisiko pitänyt sanoa entinen tyttöystävä, sillä rakastavaisten välit vaikuttivat olevan jokseenkin hieman riekaleina.
Seung nyökytti päätään ymmärtäväisenä. Itse asiassa hän ei ymmärtänyt millaista oli seurustella tytön kanssa. Kerran hän oli hameväkeen kuuluvan kanssa alkanut seurustella, mutta suhde loppui ennen kuin se oli edes ehtinyt kunnolla alkaa. Sitä paitsi Seung-lip päätti suhteen itse, eikä tyttö ollut kiukutellut lainkaan – tai ainakaan samalla tavalla kuin Danin tyttöystävä. ”No mut hei, se on nainen!” Seung totesi hymyillen. ”Ne on vaikeita, eikä niitä voikkaan ymmärtää”, hän selvitti kantaansa ja katsoi vieressään istuvaan poikaan virnuillen. ”Sun kannattais oikeasti alkaa vaan homoksi, niin kaikki on helpompaa!” Lips osoitti suureleisesti molemmilla käsillään itseään. Lauseen lopuksi hän naurahti vielä huvittuneesti ja jatkoi jälleen ruohonkorsien irti nyppimistä.
”Meinaaks se tulla tänne?” Seung kysyi hieman huolestuneesti. ”Meinaan te varmaan haluatte jutella kahestaan vai?” Lips kysyi toisenkin kysymyksen suhteellisen vakavilla kasvoilla. Ei hän halunnut häiritä kaksikon keskustelua, joskin nuorukainen oli varma, että siitä kehkeytyisi mehevä riita, ellei sitä jo sellaiseksi voinut kutsua. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: My girlfriend is fucking angry, help please? | |
| |
| | | | My girlfriend is fucking angry, help please? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |