Taisi Danny taas aukaista suunsa väärään aikaan ja sanoa vielä niin väärät sanat kaupan päälle, ettei mikään ihme vaikka M.A olisikin lyönyt häntä. No helvetti, itse Mary-Ann käyttäytyi oudosti ja jotenkin karmivasti, se todella oli pelottavaa. Ei Danny voinut kaikkea ymmärtää ja hän tiesi, ettei ollut aina mikään kaikkein ihanin luonteeltaan, mutta kai tyttökin voisi ottaa sen huomioon, ettei tämä ollut mukavaa pojallekaan. Ja Danny oli pysynyt toisen luona koko olion poiston ajan ja jopa yrittänyt lohduttaa. Nyt Mary-Ann vain katsoi inhoten ja kylmä katse silmissään.
"No ei väkisin, rauhotu nyt vähän", Danny huokaisi kun neito oli kieltäytynyt tulemasta samaan autoon pojan kanssa. Ei sitten jos ei kelvannut, sen kun satuttaisi itseään. Ihan kuin Danny olisi alkanut toista autossa väkisin lääppimään, ei kyllä käynyt mielessäkään. Ei hän niin kusipää olisi että heti abortin jälkeen yrittäisi päästä toisen hameen alle.
Kai se oli ihan odotettavissa, mutta kyllä kuitenkin tuli hieman yllätyksenä kun Mary-Ann ilmotti, että heidän juttu oli tässä ja ohi. Kokonaan, ohi. Lopullisesti. Mutta.. ei Danny ollut saanut toisesta tarpeekseen vielä. Tai no tietyissä asioissa kyllä, mutta ei seksistä. Tytön luonne oli raivostuttava ja oikeastaan puolet pojasta luultavasti vihasi tuota kaunotarta, mutta.. ei.
"Usko mitä lystäät, kyllä mä välitän. En vaa jaksa enää panostaa, neitiä on niin saatanan vaikea miellyttää. Etkä pahemmin itsekään näytä välittävän muusta kuin itsestäs", Danny töksäytti viileästi. Hän ei jaksanut yrittää enää olla ystävällinen. Nyt oikeasti meni hermot. Mikään ei tuntunut kelpaavan. Edes Danny ei ollut noin paha!
Ja mitä ihme ehdottelevia viestejä? Eihän Danny niitä ollut kuin ehkä kerran lähettänyt, kyllä tyttö oli itsekin niitä jätkälle lähetellyt. Ja vielä repinyt naamansa siitä kun poika oli yhteyksissä muihinkin naispuolisiin henkilöihin. Ehkä sitten tosiaan olisi parempi jos he molemmat vain jatkaisivat omaa matkaa.
Eniten kaikista suututti M.A:n hymyilevä katse. "Turhaa sä siinä mitää esität, sä kaipaat mua viimeistää jo huomenna", heitettiin toisen perään. Katse siirtyi tupakkaan, joka oli jo melkein lopussa, vaikka Danny ei ollutkaan kerennyt polttamaan siitä melkein mitään.
"Vitut", hän mumisi ja viskaisi sen pois. Omapa oli Mary-Annen moka.. itse tuo menettäisi paljon. Mutta niin Dannykin.. Katse palasi tyttöön. Aikoiko toinen tosiaan lähteä noin vain? no, paluuta ei olisi.
"M.A, hei!", hän huusi toiselle vielä. "Sä käyttäydyt vitun naurettavasti, tiesitkö? et sä voi mua tästä syyttää, itse et niitä pillereitä oo syöny, etkä missää vaihteessa sanonu mulle että pitäis käyttää kumia". Eipä paljoa kiinnostanut vaikka ohikulkijat toljottivat hämmästyneenä vieressä.
"Saatana mä en sun pomputteluas jaksa enää kattoa.....", tuhahdettiin ja käännyttiin. Menkööt, helvetti. Uusi tupakka napattiin ja sytytettiin. Nyt hän keskittyisi siihen ja lähtisi illemmalla etsimään piristystä baarista.