Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

I need a...

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Wrai

Wrai

Viestien lukumäärä : 2136
Ikä : 33

I need a... Empty
ViestiAihe: I need a...   I need a... Icon_minitime1/4/2010, 00:27

//Vähä sekava alotus, mut oon iha unes viel >< ja nimiki tyhmä >

Jacky asteli kohti rämää paketti autoa. Etupenkkien lasit oli paiskottu sisään ja penkeistä lähtien kaikki oli viety. Eipä poika istumapaikoilla pahemmin hengaillut. Eihän siellä mitään enää ollut. Kaikki oli viety jo ennen kuin hän oli muuttanut koko autoon. Renkaitakaan e enää ollut.
"Täs mä asun." Poika hymyili ja asteli auton takaosalle. Isoja ovia ei takaosassa enää ollut. Eli pakettiautoon oli suora näköyhteys. Sisältö oli sotkuinen. Puolet lattiasta vei patja, jonka päällä oli viltti ja puolet lattiasta oli täynnä vanhoja lehtiä ja laatikoita. Eräässä nurkassa oli kasassa vaatteita. Ei paikka siisti ollut, mutta ainakin patja oli ainakin uusi ja siisti.

"Tämä ei ole mikään lukaali. Jos et viihdy, niin voidaan ottaa pullo ja lähtee jonneki muualle. Enpä mä täällä yleensä tee muuta ku vedä aineita, sekstaa ja nuku." Jacky selitti ja kömpi pakettiautoon sisälle ja alkoi kaivamaan laatikkoa. Pian pullo löytyikin ja patjalle istahdettiin. Ulkona oli jo hämärää. Kukaan ei selvästikään ollut käynyt hänen kodissaan. Yleensä hölmöt naapuritalon narkkarit kun vierailvat, nuo unohtivat palauttaa tavarat entisille paikoilleen. Tosin, mitäpä kukaan hänen paikastaan varastaisi? Ei Jackyllä ollut siellä mitään arvokasta.

Viimeinen muokkaaja, Wrai pvm 2/4/2010, 12:10, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime1/4/2010, 04:51

höpsö, höpsöliini, aivan hyvä se on n_n

Armani seurasi kädet taskussa Jackyä tämän paketti auton luo. Illan viileys ei paljon liikuttanut miehenalkua, sillä tiesi pääsevänsä pian sisälle. Olkoon sitten seuralaisen asunto pakettiauto, kunhan siinä oli seinät ja katto niin hyvin se riitti. Mutta ovia ei näyttänyt paljon olevan. Armani oli luullut, että oma asunto olisi ollut pahimmasta päästä, mutta nähdessään, missä toinen eli aina joskus, ei voinut kun nostaa hattua. Joku sentään raaski olla tällaisessa paikassa.

Keesipää ahtautui itsekin sisälle ja joutui hieman painamaan selän matalaksi, sillä pitkänä ihmisenä siellä oli vaikeaa liikkua. Mutta huomatessaan onneksi patjan, johon jo Jacky istahti, hänpä päätti itsekin ahtautua toisen viereen, kylki kylkeen. Patja näytti olevan uusi, muusta pahis ei voinut sanoa samaa. Joku sanomalehden sivunen tarttui hänen kengänpohjaan.
"Eiii, tämä on kyllä hyvä. Juoma sen kun parantaa tunnelmaa", pahis totesi päättäväisesti ja nappasi toisen kädestä pullon. Joi muutaman kulauksen ja katseli söpön pojan silmiin. Eipä hän viitsinyt vielä itseään humalaan juoda. Jotain piti tapahtua ja sitten vasta humalaan. Selvinpäin oli kivempi nauttia kaikesta. Jopa röökistä, jonka keesipää kaivoi esille ja sauhutteli ulospäin.

"Et sä viittis olla yhtään söpömpi", naurahdeltiin ja luotiin mukava katse. Armani ei tiennyt, mihin seksuaalliseen suuntautumiseen Jacky eli, mutta.. "Tollane narkkarin näköne poika yksin pakettiautossaan", puhallettiin sauhut ulos, "ei sitten yhtään houkuttele ketään."
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 01:58

Ei hänen kotinsa ainakaan hirveää vastenmielisyyskohtausta Armanissa aiheuttanut. Ainakin jotenkuten tyytyväiseltä poika näytti. Istahti vielä Jackyn viereenkin ja vei pullon. He katsoivat toisiaan silmiin, mikä tuntui jotenkin omituiselta. Kuka nykyaikana katsoi enää silmiin? Tai no, ei kukaan hänen kaveripiirissään katsonut. Tupakkaakin toinen alkoi polttaa, mutta sitten Armani sanoi häntä söpöksi ja se sai Jackyn kohottamaan kulmaansa.
"Minäkö muka söpö? Sitä en ole ennen kuullutkaan. Enkä ole kyllä ketään varmasti houkuttanut ikinä." Narkkis naurahti ja nappasi pullon takaisin itselleen, juoden siitä usean kulauksen.

Uusi tuttavuus oli todella omituinen ja persoonallinen. Puhuikin ihan hassuja koko ajan. Jacky ei tiennyt vitsailiko tuo kehuillaan ja vihjailuillaan vai oliko tuo ihan tosissaan. Oliko se normaalia nykyään, että pojat tekivät sillä tavalla? Ei hän ainakaan itse ollut koskaan pojista miettinyt mitään? Ja aina jos hän panoseuraa etsi, kyllä hän tyttöjä katseli. Kyllähän hän tiesi että sellaisia homopoikia oli, mutta ei hän ollut koskaan uskonut, että Armanin näköisetkin olivat sellaisia...Pullosta otettiin taas kulauksia. Kohta se humahtaisi päähän. Samaista pulloa ojennettiin takaisin Keesipäälle ja kaupanpäälle hymyiltiin.
"Sinä olet vähän omituinen. Mutta et kyllä pahalla tavalla."
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 08:26

Armani voisi ihan hyvin kehua Jackya maasta taivaaseen kuinka söpö tämä olikaan. Ja kuinka paljon hänen tekikään mieli panna tätä. Heterosta viis, keesipää oli moneen kertaan saanut käännettyä täysheterot biksi. Tai no, ei aina, mutta kyllä heterot "suostuivat" panevaksi. Jacky varmaan juoksisi karkuun, jos saisi tietää moneenko kertaan mies oli raiskannut ihmisiä.
"Mistä tiedät, ettet ole houkuttanut ketään?" Armani kysyi ja loi haikean katseen juuri kädestä napattuun pulloon.

'Juo vain, poikaseni, tekee vain hyvää', mietti pahis hymy huulilla. Hän oli taittanut kädet koukussa olevien polvien ympärillle ja painautui jalkojen vasten niin, että jalat tunsivat sydämen sykkeet. Armani ei tehnyt vieläkään lähenteleviä liikkeitä, vaikka olikin yllättävän lähellä toista. Silmät sen kun ahdistelivat lyhyemmän kroppaa aina, kun Jacky ei katsonut häntä. Tupakan sauhu sen kun lensi ilmaan.

Armani hymähti. Omituinen sana oli omituinen hänelle, vaikka tiesi hyvin olevansa pahiksien kaltainen friikki. Viihtyi siinä klikissä, eikä vaihtaisi porukkaa miksikään muuksi.
"Sepä on hyvä kuulla", lausui keesipää hiljemmin kuin milloinkaan muuten. Hän oli ajat sitten varmistanut, ettei kukaan seurannut heitä, mutta takaraivossa oli sellainen tutina, että joku katseli heitä.
"Mmm, on sellainen tunne, että joku on kiinnostunut meistä tai tuosta kädessäsi olevasta pullosta", mies katseli hieman ulospäin, muttei mitenkään kurkottanut kaulaa yhtään sen pidemmäksi. "Mitä jos tulisit lähemmäksi minua, jottei kukaan voisi käydä kimppuusi? Minä olen meistä se vahvempi."
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 08:40

Jacky purskahti nauruun, kun toinen kysyi miten hän oli varma ettei hän koskaan ollut joukutellut ketään.
"Koska joudun kauhealla työllä etsimään panoseuraani kaukana tästä paikasta." Poika naureksi ja joi uuden hörpyn, kunnes sai kohottaa jälleen kulmaansa. Kiinnostunut heistä tai pullosta? Mitäs vittua?!
"Jos joku tahtoo pullosta, niin kyllä minä jaan?" Hän totesi hieman hölmönä ja katsoi toista kysyvänä.
"Ellei sinulla sitten satu olemaan mafia perässäsi, niin tuskin täällä on vaaraa. Tunnen kaikki epäilyttävät tyypit tältä alueelta ja ollaan kavereita. Mut jos tahot mun päälle välttämättä tulla, niin en mä kielläkään." Jacky ilmoitti. Niinhän toinen käytännössä tekisi, jos vielä lähemmäs hänen pitäisi tulla. Hehän istuivat Armanin kanssa jo ihan vieretysten.

Poika joi vielä hörpyn, kunnes laski pullon avonaisena maahan patjan vierelle. Kohta humahtaisi päähän ja siihen päälle kun vetäisi parit särkylääkkeet, niin hyvää jälkeä tulisi. Pari aivosolua taas ehkä katoaisi, mutta eipä niitä edellisiäkään oltu vielä ikävöity. Jackyn silmissä tuntui kyllä jo alkoholi, mutta ei se ollut mitään uutta.
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 10:00

Naurua. Taas tuolta söpöltä pojalta. Viina ei veisi Armanilta hengen, vaan tuo poika, joka toi koko ajan ihanan itsensä esille. Hänelle, pahikselle, joka voisi syödä toisen ihan milloin vain. Paita tai housut vain pois, kelpaa mikä vain herättämään kokonaan hänen täysverisen mörön.
"Itse asiassa löydät sellaisen helvetin läheltä", keesipää totesi sauhujen tullessa hampaiden välistä. Napattiin takaisin tuolta söpöliiniltä pullon ja juottiin pienen kulauksen.

Tällä kertaa naurahdus tuli Armanilta. Puolet juoman kulauksesta purskahti ilmaan, kun hän kuuli, mitä toinen oikein puhui. Päälle? Jackyn päälle? Armani naurahti uudelleen pyyhkien samalla nesteet leuastaan. Pullo siirrettiin tiukasti haarojen väliin, joten jos toinen sen tahtoi takaisin saada, joutui taistelemaan siitä.
"Mun mafia on niin pelottava, että sun pitää tulla mun päälle, ettei mua pelota", keesipää iski silmää. "Ja mitä tulee tästä pullosta, en kyllä helvetissä sitä kenellekään muulle jaa kuin sulle. Onhan se vittu sun."
Naurettiin uudelleen.

Pahis katseli nyt tuota rokkaria sivusilmällä ja huomasi tämän alkoholin vaikutuksen, vaikkei siitä paljon mitään ollut havaittavissa. Rööki heitettiin maahan ja tumpattiin kylmästi sanomalehden puoliskolle, joka käsitteli jostain rikosliigasta. Sellaisiin seuroihin pahis ei ollut viime aikoina liittynyt. Itse asiassa jos tarkkoja oltiin niin ei ollut missään tekemisissä minkään liigan kanssa pariin vuoteen. Jos hän tahtoi itse saada suuremmat rahat, piti tehdä kaikki itse, eikä seurata kuin rakki toisia ja jaata heidän kanssa kaikki, mitä saatiin pahaisista huumeiden ostajista. Tosin, se oli vaarallisempaa hommaa, mutta elämässä piti ottaa riskejä.
Siitä tulikin pahikselle mieleen; sukan varrelta löytyi pussi särkylääkkeitä. Oli outoa pitää sellaisia sukassa, mutta Armanin, jos jonkun piti olla varoinen. Ehkä vähän liiankin varovainen. Miehen sirot sormet tarttuivat muutamaan tablettiin ja ojennettiin toiselle.
"Nautit varmaan näistäkin."

ED// sowy tosta pullosta >D nyt se kiertelee näköjään pahiksella
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 10:13

Jackyn kasvoilla oleva hymy leveni, kun Armaniakin alkoi naurattaa.
"Vai että minun pitäisi sitten sinun päälle tulla? Nyt taitaa kuule olla tuo pullo edessä jalkojesi välissä." Poika heitti takaisin ja katseli, miten toinen kaivoi sukanvarttaan ja se mitä sieltä löytyi miellytti narkkista enemmän kuin mikään sillä hetkellä.
"Poju on ajastustenlukija saakeli!" Hän hihkaisi iloisena ja nappasi tyytyväisenä toisen tarjoamat tabletit ja nakkasi ne suuhunsa ja nielaisi. Ei hän mitään nestettä sellaisiin enää tarvinnut. Ollut tarvinnut pitkään aikaan.
"Ja kyllä nautin." Jacky vastasi hieman viivellä kysymykseen.

Alkoholi alkoi humista pojan päässä ja sen miltei tunsi, miten silmiä alkoi painaa ja miten ne alkoivat lagaamaan hieman. Hymy kuitenkin koreili edelleen pojan naamalla. Ei se häntä väsyneemmäksi saanut. Päin vastoin. Omalla tavallaan hän piti humalatilasta enemmän kuin aineista...Toisaalta taas ei. Nyt voisi ehkä pitää hieman taukoa juomisen suhteen ja aineiden, heti kun tabut alkaisivat vaikuttamaan. Ja olihan hänellä seuraa. Siitä pitäisi nyt nauttia.
"Meinasiks jäädä mun luo ihan yöksi kuokkimaan? Se on nimittäin aika homo touhua, kun tälle patjalle kaks jätkää tunkee nukkumaan?" Jacky kysyi sitten vinosti hymyillen. Oli hän joskus piripäissään kaverinsa kanssa nukkunut patjalla ja varmasti satoja kertoja Outsiderin kanssa, mutta kaveri olikin tuttu sekopää ja Outsider tyttö ja parasystävä. Aivan eri asioita.
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 10:29

"Estääkö se tulemasta päälle? Juo se, söpöliini, tyhjäksi niin ei mun tarttee pitää sitä haarojen välissä. Tekee vaan hyvää tabujen kanssa", äänessä oli vahva tuoksahdus dominoivasta jätkästä, eikä hän sitä laisinkaan peittänyt - ei edes kasvojen ylimielisyyden tunteesta. Annettuaan söpöliinille tabuja, Armani seurasi vierestä ja katseli nyt häikäilettömän suoraviivaisesti tämän hyvännäköistä kroppaa. Jacky näemmä oli hetero, kun lausui ilmaan homojen touhuista. Armani virnisti. Nyt oli söpön rokkarin aika vaihtaa seksuaallista suuntautumista. Ehkä vain hetkeksi, mutta toista sukupuolta piti myös kokeilla ennen kuin oli varma päätöksestään olla hetero.

"En mä mitään meinaa, mä teen mitä tykkään ja sun kannattais suhtautuu siihen positiivisesti", lausuttiin vastaukseksi. "Mut jos sä tosiaan pelkäät mua, yritäppä häätää mut pois. Kyllä mä voin uhittaa mun "mafiani" sun kimppuus että rauh sulle."
Keesipää hymyili ystävällisesti, aidosti, eikä silmissä enää näkynyt kylmyyden eleitä. Niitä ei näkynyt Jackyn seurassa.

Armani heitti parit pillerit suuhunsa ja otti valtavan kulauksen pullosta, josta ei pian ollut mitään jäljellä. Vaikutus ei suoraan sanottuna alkanut heti, mutta mahassa olevien tabujen olemassa olo kyllä tiedettiin, ja pian hänen olonsa muuttuikin hieman jumittamaan paikoillaan. Silti, mies joi vielä yhden kulauksen, ja yritti olla mahdollisimman pirteä.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 10:45

Jacky nauroi taas.
"Kyllä se sen verran painaa. Etten halua pulloa perseeseeni tai painamaan munia." Hän huomautti ja Armani kehottikin juomaan pullon tyhjäksi. Eli toinen tahtoi hänet päälle vai? Tuo puhui todella dominoivaan sävyyn, vaikkakaan rokkari ei siitä välittänyt. Oli hän aiemminkin tavannut ihmisiä, jotka tahtoivat olla koko ajan tilanteen herroja. Ei se häntä itseään haitannut. Pitihän sellaisiakin löytyä.
"En minä sinua pelkää, meinasin vaan sillä kysyä, että jäätkö yöksikin." Hän tarkensi hieman kysymystään ja katsoi miten Armanikin veti pillereitä ja joi pullon miltei tyhjäksi. Loppu tirat Jacky kiskoikin omaan napaansa ja viskasi sitten pullon pakun perälle. Ei se rikki mennyt, niin kuin ei ollut tarkoituskaan.

Poika pörrötti hieman hiuksiaan ja katsoi sitten Armaniin. Virne nousi pojan kasvoille ja pikaisella liikkeellä hän nousi hajareisin toisen syliin.
"Näin. Katsos nyt minä suojelen sinua pahoilta rosvoilta." Hän naureksi ja alkoi kaivella taskujaan. Pian hän löysikin tupakkatarpeensa ja alkoi kieppaamaan sätkää. Pitäisihän tässä nyt vielä tupakki poltella. Tupakkaa lipaistiin ja se asetettiin huulten väliin.
"En oo muuten ikinä varmaan istunut toisen jätkän sylissä näin."
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 10:58

"Pah! Kuka nyt pulloi sun söpös peppuun pistäis", hymyiltiin kohteliaasti, vaikka olo antoi pian periksi alkoholille ja pillerille. Ja hyvä, ettei toinen ottanut nokkiinsa keesipään dominoivalle asenteelle. Ei hän sitä edes huomannut, millaisella äänensävyllä toiselle puhui. Hyvä vain, ettei hetero lyönyt häntä.
"Mihin vittuun mä sitten menen, jos en jäis tänne yöpyilemään?" Naurettiin ja katsottiin kuinka pullo hävisi kädestä. Ehkä hieman typeränä hän odotti pullon hajoavan, mutta vähät välitti, kun ei kuullut lasien särkymistä.

Armani siirsi kädet sivulle, jotta Jacky pystyi tulemaan oikein kunnolla syliin. Pahis oli kyllä hieman yllättänyt pojan liikkeestä, sillä ei mitenkään voinut uskoa toisen tehdessään noin rohkean liikkeen. No, nyt ei keesipään tarvinnut tehdä mitään aloitus ahdisteluja. Toinen sentään hyppäsi hänen päälleen, ja näin oli myös ensimmäinen kerta, kun täyshetero antoi hänelle jotain. Jacky antoi Armanille ihanan suloisen kropan, jonka jokaista liikkeitä mies pystyi tuntemaan.

"Nyt on sun ekas kertas ja uskon, että nautit siitä täysin rinnoin", Armani kuiskutteli vihjailevasti ja katseli toisen sätkää. Pitkänä nuorukaisena hän suoristi selkäänsä ja vei kädet päällä istuvan pojan takapuoleen, jotta tämä pysyisi paremmin sylissä. Tiukat pillifarkut tuntuivat ahdistelevan miehenalun miehisyyttä. Jacky istui hänen kalunsa päällä, joten oli vain pienen ajan kysymys, milloin rokkari tunsi olonsa joko epämiellyttäväksi tai todella mukavaksi.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 11:09

Ja jälleen sai Jacky kohottaa kulmaansa.
"Tuon lauseen voi kyllä ottaa varmaan sadassa eri merkityksessä vastaan." Poika huomautti toisen eka kerta kommentista. Narkkis tunsi miten toinen vei kätensä hänen takapuolelleen ja poika paransikin asentoaan ja tajuamatta itsekään, siirtyi vieläkin lähemmäs toisen lantiota.
"Oisit sä halunnu tupakan?" Hän kysyi sitten polteltuaan hetken omaansa. Jacky oli aina ollut antelias. Hän jakoi ruokansa, tupakkansa, juomansa ja aineensa aina mukaville tyypeille. Useinhan hän toki jäi häviölle reiluutensa takia, mutta eipä sekään asia häntä painanut. Niin kuin ei juuri mikään tässä maailmassa.

Hetken poika oli täysin paikallaan, kunnes lamppu syttyi hänen päässän ja sen varmasti näki pojan ilmeestäkin.
"Me hei saadaan tänne musiikkia!" Hän hihkaisi innoissaan ja nousi osittain toisen päältä. Toiselle käännettiin selkä ja nurkkaa kohti kumarreltiin. Housuja tosin jouduttiin nostamaan välillä ylemmäs, kun puolet boksereista alkoi näkymään. Jacky oli laihtunut varmasti yli viisi kiloa viimeisen viikon aikana ja housut olivat ikävästi suurentuneet. Viimein pörröpää sai kaivettua radion laatikosta ja väkerteli sitä hetken, kunnes sai rock kanavan soimaan. Pieni hökötys toimi paristoilla. Tyytyväinen virne naamallaa Jacky laski radion erään pahvilaatikon päälle ja kapusi sitten takaisin Armanin syliin istumaan. Tismalleen samalle paikalle missä äsken oli ollut.
"Mä ny tulin tähän takasin."
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 11:21

"Ja missä merkityksessä itse otit sen?" Armani naurahti tyytyväisenä tyytyväinen ilme peruslukemilla, vaikka voisi yhtä hyvin riisua helvetin söpöliinin siinä samassa paikassa. Katsellaan hän sitä tekikin, mutta se ei tyydyttänyt koskaan sitä tunnetta, joka kipusi palavasti sisällä. Ja vielä tänään hän luuli koko päivän menneen päin vittua ja joutuisi yksin hillumaan kotona ongelmiensa kanssa...

Armani tuijotti ja tajusi jumittaneensa vähän liian pitkänkin ajaksi toisen tupakkia. Nuorukainen pudisti päätään, mutta nappasi silti kysyjältä röökin ja imi sitä todella pitkään yhteen menoon. Hengitys tuntui raskaammalta ja tiheämmältä, mikä tosiaan ei siis ollut yllätys, kun kalua koversi söpön pojan peppu ja lääke sumensi alkoholin kanssa pään. Ilta oli vielä nuori, eikä hän tähän kaatuisi.

Säpsähteltiin Jackyn ideasta, tai osittain siitä, kun tämä poistui sylistä niin nopeasti. Armani ei ollut moksiskaan radiosta, mutta pian tajusi, että radio soittaa musiikkia ja siitäkö pahis ei oikein pitänyt, ellei joku kappale ollut todella hyvä. Hän ei viitsinyt sanoa mitään vastaan, sillä pelkäsi suunnitelmansa kariutuvan, jos kieltäytyisi. Ja niin ei missään tapauksessa saanut tapahtua!
Luis Armani tuijotti oikeastaan Jackyn persettä ja kuinka tämä yritti nostella housujaan kuin radiota, jota voisi mielellään pamauttaa jollakin pesäpallomailalla. Mies puri alahuultaan halukkaasti ja tunsi kuinka farkut todellakin olivat ahtaat. Niistä oli pakko päästä pian eroon tai edes avata pari nappia.
Armani hymyili lempeästi Jackyn turhalle lauseelle. Oi, niin söpöä.
"Juu, mä huomaan ja tunnen sen", pahis vastasi kuin mikäkin idiootti ja piti rokkarista paremmin kiinni.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 11:29

Alkoholi alkoi todella painaa Jackyä vähän jokapuolelta. Hän kallisti hieman päätään katsoessaan Armenia. Nyt kun hän oli takaisin paikallaan, siis toisen sylissä, hän pystyi keskittymään toisen kysymykseen vastaamiseen.
"Miten otin sen? Hmmm... Enpäs tiedä. Voisin luulla että yrität iskeä minua." Jacky virnisti ja nappasi nyt toiselta oman tupakkansa takaisin. Pari imua siitä vielä saatiin, ennen kuin se heitettiin pienellä kaarella asuntovaunusta pihalle. Eipä radio ollut edes kovalla, mutta jos heille tulisi hiljainen hetki, kyllä se vaivautuneisuutta poistaisi. Ei sillä että Jacky olisi uskonut että sellainen tulisi, mutta sama kai se oli varmistaa.

Tabletitkin alkoivat vaikuttamaan pojassa ja siitä huminasta pään sisällä poika piti. Ainoa huono asia kai oli, että häntä rupesi hiljalleen panettamaan. Niin siinä aina kävi. Joka kerta kun Jacky veti lääkkeitä ja alkoholia, alkoi ala vatsassa kutkuttamaan.
Poika oli katsellut ajatuksissaan "asuntonsa" seiniä ja antoi nyt katseen valua takaisin Armanin silmiin. Tuolle näytettiin leikkisästi kieltä.
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 11:40

"Enkö sitä yritä tehdä koko ajan?" Virnistävä, pirullinen hymy ja katse suoraan Jackyn silmiin. Hän ei jätä tätä poikaa tänään kylmäksi. Ei koskaan, sen rokkari on antsainnut ärsyttävän ihanan ulkokuoren takia. Armanin silmät sumenivat pahasti, mutta taju silti oli tallella ja nikotiinin myrkyn maku suussa. Oli pakko helvetti saada jotain muuta makua sen tilalle. Nikotiinin maun jälkeen tulisi puun maku ja tiesi mistä sekin saapuisi pojan suuhun.

Oli radion omaa onnea, että se oli melko hiljaisena, sillä hitusenkin kovemmin, se lentäisi kaarena ulos. Ja nyt, kun hänellä oli oikein soma poika sylissään, mikään ei anna yhtä paljon huomiota kuin toinen tietämättään antoi.

Pahis siirsi katseensa pojan silmistä tämän suuhun, etenkin ulos työntyvästä kieleen. Aikailematta lainkaan, Armani suuteli Jackya ahmien hellän mukavasti kieltä ja leikkien tällä. Pahikselta pääsi nyt kova huokaus vasten toisen suuta ja avasi vihreät silmät katsoen toista. Silmistä heijastui sumeinen tyytyväinen virne. Keesipään toinen käsi päästi pojan vapaaksi ja pari nappia avattiin, jollioin kova miehisyys pääsi vapaaksi, mutta oli edelleen bokserien alla. Ensimmäistä kertaa, kun pahis oli näin varovainen ja ensimmäinen kerta, kun nikotiini häipyi kokonaan suudelman aikana, vaikka toinenkin oli nauttinut siitä.

"Näin nautitaan täysin rinnoin", keesipää kuiskasi ja varovasti hieroi päällään istuvaa pojan poskea.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 11:50

Jacky ei oikein tajunnut edes mitä tapahtui, kun toinen suuteli häntä. Silmät suurina hän sitten tuijotti toista, kun tuo virnuili hänelle tyytyväisen näköisenä. Tuota hän ei ollut osannut odottaa. Hieman yllättyneenä edelleen hän vilkaisi hieman, miten Armani avasi pari nappiaan. Toinen taisi olla tosissaan! Kyllähän Jacky erotti pullottavat asian housuissa. Olihan hän itsekin sentään mies. Toinen hieroi pojan poskea ja narkkis nosti katseensa takaisin toisen silmiin. Hetken niitä tuijotettiin. Pitäisikö tätä kokeilla?
"Otetaaks uusiks? Niin että mä en järkyty ja kerkeen ehkä mukaankin?" Hän ehdotti sitten ja painoi nyt itse huulensa toisen huulille. Kieltä käytettiin, eikä huulia irrotettu ihan heti toisen huulista. Tahtomattaan vaistomaisestän hän paransi asentoaan ja siirtyi taas askeleen lähemmäs toisen lantiota.

Pojan aivoissa ei pahemmin käynyt mikään. Ne oli valahtaneet offille Armanin suudelman johdosta, mutta ei se Jackyä vaivannut. Huomenna sitä ehkä miettisi mitä oli tapahtunut, jos mietti. Eihän sitä aina edes tiennyt mitä tapahtuisi.
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 12:03

Armani ei kuuna päivänä ollut nähnyt noin oudossa tilassa kuin Jacky nyt oli. Ei enää oikeastaan hetero, ei tapellut vastaan. Ehkä lääkkeet teki söpöliinistä tuollaisen ... halukkaan? Kyllä, tämän sanojen myötä näytti tältä. Hyvästi rokkarin heteropäivät, Armani ottaisi kaiken, minkä saisi, eikä ala säälimään tätä millään tavalla, jos toinen ei pitäisikään tästä.

Naurahdus pääsi ilmoille ennen kuin pahiksen suu sulkeutui suudelmaan, jossa rokkari oli helvetin hyvä. Ei hän ollut tänään raiskaaja, sillä konkarina ei koskaan suudellut ketään uhriaan. Se kuului askeleen lähempää rakastelulle. Jätetään toiseen paljon jälkiä itsestään. Jälkiä suuhun.

"Olet helvetin outo heteroksi tai sitten mulla on vaan kauheen stereotyyppinen ilmaus heteroille", päästettiin toisen suusta irti ja lausuttiin ilman pelkoa sitä, että rikottiin tuota hiljaisuutta. Mutta ennen kuin pahis päätti odotella toisen vastausta, vapaa käsi tunkeutui Jackyn paidan alle. Hierottiin sormenpäillä varovasti lämmintä ihoa ja lasketiin sitten kosketukset alavatsalle, vielä alemmaksi, kohti kalua. Armani näykkäsi muutaman kertaan Jackyn suuta katsomatta tätä, vaan alas kohti molempien haaroja.

sowy, tönkkö tuli
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 12:10

Jacky ynähti hieman. Kai sen oli tarkoitus olla naurahdus.
"Nooh, sanotaan, etten taida tietää itse mitä olen." Hän huomautti ja ynähti uudelleen, mutta aivan toisella äänenpainolla mitä äsken. Armanin kädet eivät tuntuneet yhtään pahemmilta mitä alemmas ne menivät. Ja eikös se niin ollut, että toinen poika tunsi parhaiten toisen pojan halut?
"Tää on kyllä aika pimeetä, mut kaikkee sitä kai on kokeiltava, että hengissä pysyy." Poika totesi sitten hymyillen ja heitti paitansa pois. Housuissa oli alkanut kuumottamaan jo mukavasti, muttei housut ahdistaneet vielä. Hiuksia vietiin taas hieman sivuun ja Jacky näykkäisi, tai oikeastaan puraisi hieman toisen alahuulta. Ei kuitenkaan kivuliaasti, vaikka se ehkä tuntuikin.

"JA jos sä oot joku panokone, niin saat mulle vähän armoa kyllä antaa." Jackyn oli pakko lisätä. Kyllähän se nyt oli jo molemmille selvää, että sellaisiin puuhiin tässä oltiin menossa. Ei narkkis yrittänyt sitä edes kieltää. Kunhan kukaan tuttu ei tulisi keskeyttämään. Siitäkös hyvät naurut lähitalossa saataisiin, kun Jacky nähtäisiin touhuamassa toisen jätkän kanssa!

//eipäs ollu! ;D Laitan k-merkinnän xD//
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 12:31

Armania nauratti tilastaan huolimatta. Jackyn sanat, ne kun saivat keesipään kasvoihin uutta ilmettä, ihastumista. Ei helvetti! Niin ei saanut käydä, koskaan. Ehkä se johtui vain tabuista. Kyllä, kyllä se niistä johtui. Hymyiltiin edelleen.
"Ja mä sut muka tapan, jos et kokeile tätä", lausuttiin sumeasti hiljaa ja päästettiin kunnon huokaus, kun rokkarin paita siirtyi lehtien joukkoon lattialle. Sinne se kuului, eikä söpöliinin päälle peittäen tämän kropan. L.A. kiskasi toisen lähemmäksi itseään.

Siitä oli tarpeeksi kauan, kun pahis tunsi jonkun näykkivän hänen alahuultaan juuri sillä tavalla, josta hän nautti. Monet eivät osanneet sitä ihmettä, jonka Jacky taittoi kuin ei mitään ongelmaa olisi. Kalu kovettui entisestään, kun pahiksen kielenpää leikitteli toisen suussa vain hetken, varmistaessaan, että kaikki oli kunnossa.

"Sulle mä sitä armoa enemmän annan kuin kenellekään... muulle", lausuttiin hiljaa painottaen kahta viimeistä sanaa. Hän jäi hetkeksi miettimään sanojaan, mutta loi katseen takaisin Jackyn puoleen. Varoittamatta toista, keesipää heitti varovaisen kovasti rokkarin viereen makamaan ja tuli samassa toisen päälle. Vaikka pituusero ei ollut päätä huimaavaa, Armani tunsi itsensä vahvemmaksi.

Molemmat kädet olivat nyt vapaat ja poika änkesi hymätäen toisen haarojen väliin tehdäkseen mahdollisimman paljon tilaa itselleen. Pirullinen hymy kertoi kaiken; nyt tai ei koskaan. Kokeneena konkarina Armani avasi alla olevan pojan housut, ja vaikkei toisen kalu ollut vielä kovin kova, se ei helvettiäkään haittanut pahista, jonka oma kalu tykytti bokserin alla. Armani painautui lähemmäksi Jackyn kroppaa ja suuteli tämän huulia uudelleen, uudelleen. Hän ei tahtonut tästä hetkestä lähtien menettää toisen maun suustan.

ok ;3 hittaus, paha? :))
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 12:41

Jackyn aivot kävivät todellakin hieman hitaalla. Hänestä tuntui todella sekavalta. Ensin hän nimittäin oli istunut Armanin päällä, mutta seuraavalla hetkellä hän makasikin jo patjalla selällään. Toinen availi hänen housujaan. Tuo hymyili pirullisena ja Jacky vain tuijotti miten toinen availi hänen housujaan. Omituista kyllä, näky oli kiihottava. Ei hän koskaan ollut nähnyt pojan avaavan housujaan. Eikä hän koskaan ollut kuvitellut, että olisi joskus pojan kanssa. Tai jos oli, ei hän ollut kuvitellut poikaa Armanin näköiseksi. Ehkä sellaiseksi tyttömäiseksi emopojaksi...Pian he suutelivat uudelleen ja pahemmin miettimättä rokkari vastasi suudelmaan. Käsi painettiin pojan takaraivolle, jottei toinen pääsiis heti karkaamaan minnekään.

"Mä taidan olla nyt vähän alistettuna tässä, vai?" Hän kysyi sitten pienesti hymyillen imaisten hieman toisen kieltä ja katsoen toista sitten silmiin. Humala paistoi hänen katseestaan edelleen, mutta nyt myös kiiman pilke oli havaittavissa Jackyn silmissä.

//Eikä haittaa hittaus mitään ;D //
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 12:52

Ensimmäistä kertaa, kun joku piti hänestä kiinni, ettei karkaisi. Vaikka hyvän olon aalto oli tuttua, se kävi uudelleen ja kymmenkertaisena parempana. Armani ei todellakaan karkaa Jackyn päältä, se oli niin jumalattoman varmaa. Miehenalku painoi vain huulensa toisen huulia vasten ja päästi kielen nuolemaan alistetun pojan huulia. Ennen kuin siis ahmasi tämän kokonaan, kurkkua myöten.

"Vähän taitaa olla näin, pojuseni", hymähdeltiin halun vallassa. Kädet painautuivat syvemmälle toisen haarojen väliin ja nostettiin tämän miehekkyyden ulos. Suonikas kalu oli niin tuttu näky keesipäälle, mutta tuollaisesta kalusta sai jo kiksejä ennen mitään varoituksia. Luis Armani hengitti raskaasti Jackyn kasvoja vasten, ja nyt hän vasta tajusi kuinka hyvälle toinen oikein tuoksui.

Pahis nuolasi sormenpäitään ennen kuin vei ne takaisin rokkarin kalun luokse ja hieroi tätä kovin ottein, mutta silti niin hyvin. Sormet kiusailivat herkeämättä ja huulet painautuivat aina vain kiinni toisen huulia.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 13:03

Jacky yritti pitää eläimelliset ääntelyt kurissa, mutta Armani osasi asiansa. Sitä hän ei voinut kiistää. Poika voihkaisi hieman ja heti perään toisen kerran. Tämä oli aivan erilaista. Niin erilaista mitä kenenkään tytön kanssa! Pojan sydän löi varmasti satasta ja kädet valuivat Armanin paidalle, kun huulet olivat kiinni toisen huulissa. Hieman väkisin hän kiskoi sen pois. Jacky ynähti jälleen toisen huulia vaste ja painoi sitten toisen makaaman päälleen, niin että molempien paljaat kehot painautuivat yhteen.
"Et todellakaan taida olla ensikertalainen tällaisessa..." Poika naurahti hengästyneenä toisen korvaan. Nosti sitten toisen päätä hiuksista kiinni pitäen ylöspäin ja suuteli miltei väkivaltaisesti.

Kädet vietiin toisen lanteille ja housuja painettiin sen verran alas mitä siitä asennosta pystyi työntämään. Hän ei osannut työntää niitä omilla jaloillaan pois, niin kuin eräs hänen tuntemansa tyttö...Kädet vietiin Armanin kalsareiden sisään ja lepäämään perseelle. Vaikka Jacky olikin kuinka aineissa. Hän ei osannut oikein tehdä mitään radikaalia. Ei ainakaan vielä.
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 22:15

Armani ei todellakaan pitänyt kropastaan, joka oli kuin pitkä ruohonvarsi. Toinen sai tehdä hänelle ihan mitä vain, joten tyydyttiin siihen, että paita repäistiin pois. Tatuoitu kroppa pääsi oikeuksiin, ja se hinkkasi lähes ihanan julmasti alla olevan nuorukaisen kroppaa vasten. Eikä suloisen pojan ääntelyt olleet yhtään pahaksi, ne vain lisäsivät pahiksen kiihottumista entisestään.
"Ja sun huokaukset saa mut ensimmäistä kertaa todella hulluksi", keesipää vastasi toisen poskea vasten. Hän oli juuri jatkamassa lausettaan, kunnes Jacky suuteli hänet peri syvyksiin. Armani vastasi takaisin kovemmin ja imi niin kovasti, että se muisto jäi virumaan pitkäksi aikaa.

Pahis naurahti huokauksien välistä. Oli söpöä, että Jacky pisti kädet hänen kalsareiden sisään, lepäämään pepulle. Saa kädet pistää minne vain, kunhan ne olivat oikeissa paikoissa. Armani piti edelleenkn söpöliinin kalua kädessään, mutta sylkäsi toiselle kädelleen ja vei märän kämmenen oman kalun luo hinkataakseen sitä liukkaaksi. Keesipää nosti katseensa kohti söpöliinin ja irvisti. Samaan aikaan hän myös työnsi kalunsa toisen sisälle koko juurta myöten, mutta erittäin hitaasti.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime2/4/2010, 23:55

Jacky mumisi epämääräisen vastauksen tapaisen ynäisyn toiselle, kun tuo puhui hänen huokauksistaan. Ei hänen suustaan saisi nyt mitään viisasta irti. Hänen miehyytensä oli täydessä kuosingissa ja Armanin käsi edelleen sen ympärillä. Ei koskaan aiemmin, pelkkä käteen veto ollut tuntunut niin kiihottavalle tai hyvälle. Yleensä ottaen narkkis ei edes välittänyt siitä hommasta, mutta nyt. Joko Armani oli todell todella hyvä tai todella erikoinen. Jacky puri huultaan ja katsoi sitten päällä olevaa poikaa humalaisilla silmillään. Tuo irvisti ja teki jotain, mihin hän ei ollut niinkään varautunut. Pojan huulilta pääsi huudon ja voihkaisun sekoitus ja silmät painettiin takaisin tiukasti kiinni. Keesipää työntyi hänen sisäänsä. J

ROkkaripoika ei osannut päättää oli sisään työntyminen ollut kivuliasta vai nautinnollista. Jos hän olisi ollut vesiselvä vastaus olisi ollut ensimmäinen, mutta jotenkin se tuntui myös helvetin hyvältä. Jacky nosti hieman lantiotaan ja asettautui hieman paremmin. Toinen käsi vietiin pois Armanin takapuolen päältä ja jälleen väkisin rokkari painoi toisen huulet omiaan vasten. Hän rakasti suutelemista, eikä poika oikeastaan edes tiennyt miksi. Tosin, maailmassa oli monia asioita joita Jacky teki aivan vaistonvaraisesti tietämättä syytä.
Vieraili
Vierailija

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime3/4/2010, 00:09

Pahiksen huokaukset salppautuivat kalun työntyessään sisälle. Ihan kuin sydän olisi jättänyt muutaman lyönnin väliin, ja kun nuorukainen sai takaisin järkensä päähän, sydän pomppaili rinnan alla lujemmin. Jacky näytti joko nauttivan tästä pahuksen hyvin tai sitten kännisenä tämä ei tajunnut oitis mitään. Armani ei välittänyt, miltä se toiselta tuntui, sillä nyt oli oma nautinto pääasiana. Asentoa vaihdettiin paremmin niin, että oli helpompi työntyä rivakammin sisään. Niin hän tekikin.
Ja pahasti näytti siltä, että Jacky rakasti suutelemista. Armani ei rakastanut, mutta teki sitä kyllä toisen mieliksi ja härnäsi kielenpäällä. Rokkarin kalu tykytti kämmennen välissä, joka ei kuitenkaan jäänyt vaille hoitoa. Keesipää taivutti toisen kalun tieltään pois, kohti söpöliinin omaa vatsaa ja hieroi sitä sormien välissä ennen kuin ryhtyi kovin ottein liikuttamaan ylös alas.

"Olen kai ainoa tyttönen, joka nussii sua perseeseen", naurattiin valkoiset hampaat esille. Armani nopeutti tahtiaan; Jackyn kalu sai kunnon runkkauksen ja söpöliinin pikku peppuun ahdettiin nopeammin. Keesipää, jonka lippis alkoi vähitellen tippua päästä pois, puri huuliaan yhteen, jottei päästäisi minkäänlaisia ääniä.
Wrai

Wrai

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime3/4/2010, 01:40

Jälleenkään Jacky ei vastannut mitään toisen puheisiin. Hän nautti liikaa olostaan sillä hetkellä. Omaa lantiotakin liikuteltiin hieman, kun toinen liikkui hänen sisällään. Onneksi Armani ei kuitenkaan keskeyttänyt hänen miehyytensä työstöä. Toisen tarvitsi vain hetken runkata Jackyytä, kun laukeamisen autua tunne valtasi koko pojan kehon saaden rokkarin voihkaisemaan jälleen ääneen. Ikävältä tosin tuntui, kun eritteen levisivät pitkin omaa vatsaa. Jacky ei kuitenkaan antanu vielä kehonsa rentoutua täysin. Pitäisihän Armaninkin saada mitä tuo tahtoi. Ei hän olisi niin kusipää, että lopettaisi heti kun itse oli saanut. Eihän hän niin tytöllekään tehnyt! Tosin, kuinka usein tytöt feikkasivat orgasmin, oli ihme.

Jacky hengitti edelleen todella rivakkaa tahtia ja rintakehä nousi sen mukana. Hapen saanti tuntui inhottavan hankalalta. Tämä oli mennyt urheilusuorituksesta ja sellaisiahan narkkis ei harrastanut juuri koskaan.
Sponsored content

I need a... Empty
ViestiAihe: Vs: I need a...   I need a... Icon_minitime

I need a...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Kodit-
Siirry: