Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II Empty
ViestiAihe: Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II   Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II Icon_minitime5/4/2010, 09:09

Ambulanssi kaartui sairaalan pihaan ja pian, ovet avattiin ja paarit kannettiin ulos. Gillian käskettiin tulla mukaan ja paareja työnnettiin kohti sairaalaan." Siis en mä tiiä, millä asialla ne oli kai niillä jotain taka-ajatuksia mun suhteen oli, vaikka tosiaan en mä ainakaan mikään siitä asiasta maksava ole." Kohta Bethany olikin jo aivan puhtaassa valkoisessa sairaalassa, jossa hän ei tosiaan ollut koskaan aikaisemmin edes käynyt. " Niin ja sit sulle Gilliann tiedoks että en koskaan ole olut sairaalassa, kaikki on hoidettu vaan kotona. Bethanystä alkoi yhtäkkiä tuntua oudolta, ja jokin alkoi tuntua päässä. Niin nyt tyttö saisi jonkun kohtauksen ties minkä. " AAAAH....MUN PÄÄ!! AUTTAKAA NYT HELVETTI, MUA SATTUU JOKA PAIKkAAN TÄÄ PAIKKA KÄY MUN HERMOILLE!!!" Huudettiin täysiä sairaalassa ja monet vanhat pyörtyivät kuullessaan tuon rääkäisyn. Kädet alkoivat nykiä, ja jalat tuntuivat repeytyvän irti vartalosta. Joten miehille sanottiin tuo ja he alkoivat juoksemaan pois sairaalasta jonnekkin. Ja silloin Bethin mieli rauhoittui ja kaikki paikat taas toimivat normaalisti. " En ole tervetullut sairaalaan, Gillian"

//Joo mitä paskamaista textiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Mawwi

Mawwi

Viestien lukumäärä : 1568
Ikä : 33

Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II Empty
ViestiAihe: Vs: Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II   Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II Icon_minitime5/4/2010, 09:27

Gillian säikähti kun toinen alkoi - taas - yhtäkkiä huutaa ja sätkiä, kuin tourettelainen ikään. Ensihoitajat juoksivat samassa jonnekin, Gillian ei ollut oikein varma, olivatko he peloissaan vai hakivatko apua. Silloin Bethanykin rauhoittui.
"Siis mitä sä tarkoitat?" Gillian kysyi ihmeissään, kun toinen väitti ettei ollut tervetullut sairaalaan. Oliko tuo olevinaan joku noita, riivattu, vai mikä? Tyttö ei ollut ollenkaan perillä siitä, mitä oli tapahtumassa tai kuka tuo tyttö oikeasti oli.

Gilliania alkoi vaivata kaikki asiat, mitä nyt oli tapahtunut. Ei ollut kulunut kuin ehkä kymmeniä minuutteja, mutta hän oli todella hämmentynyt. Outoja poikia, jotka raahasivat tyttöä, jota eivät ehkä edes tunteneet, yhtäkkiä murtunut jalka, tuon tytön kummallinen kohtaus ja oudot puheet. Gillian ei tiennyt, halusiko olla täällä enää. Hän alkoi hermostua, mutta oireet tuskin palaisivat voimakkaina ihan heti. Vastahan hän oli raivonnut yhdelle jos toisellekin. Tikutus se vaan tuntui palailevan, mutta Gillian ei antanut sen häiritä.
Takaisin alkuun Siirry alas

Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle II
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Älä avaa ovea kenellekkään tuntemattomalle.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Muualla-
Siirry: