Herätys tuli aivan puuntakaa. Niinhän ne aina tulivat, kun nukkui. Ja siksi, koska oli yllättävää huomata nukkuvansa, sävähti Leviathan aika reippaasti ääntä. Hyvä, kun ei tuolillaan kaatunut.
Leviathan Cassius Samael Toc katseli sinisillä silmillään poikaa, joka pukeutumiseltaan saattoi olla lähinnä jotain sceneä… tai friikkiä. Ja sitten metallipoika muisti, ettei pitänyt lokeroida ihmisiä. Jokainenhan sitä teki, mutta silti se oli typerää.
“Tota… öh..”, Levi mutisi äänellä, joka oli tummempi kuin mitä moni olisi odottanut nähtyään hänen kasvonsa. “Joo, niin kai. Ja okei..”
Hän oli tosiaan pihalla ja tunsi itsensä typeräksi. Eivätkä ajatukset tuntuneet pysyvän päässä, vaan olivat selkeitä vain ääneen sanottuina. Siksi Levi saattoi antaa itsestään hyvinkin puheliaan kuvan tälle tuntemattomalle.
“Eli siis uusi. Minne sun tarvitsee päästä? Tänne tuskin ainakaan, kun ei näy Adamsia…” Niin, omituista höpöttämistä sitä odotellessa, että pään sisällä tokkura selviäisi edes jotenkuten.
Mustatukka nousi seisomaan ja heitti laukun olalleen sukien hiuksiaan.
“Niin muuten, vittu mä olen tyhmä… Mun nimi on muuten Leviathan”, poika tajusi jopa esittäytyä.