|
| Shoppailua, ehkä jotain muutakin? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 4/7/2009, 15:28 | |
| //Tänne vapaasti liittymään Jayn seuraan. Ja mä sit käytän tota samaa otsikkoa melke aina vaan eri muodossa xD//
Jay parkkeerasi puna mustan urheiluautonsa ostoskeskusen parkkipaikkaan, hänen harmikseen hän joutui mennä kauimmaiseen parkkipaikkaan varmistaakseen ettei lähellä olisi muita autoja kolhimassa. Jaylla oli päällään punainen aika kireä lyhythihainen paita ja tummat farkut. Jaloissa hänellä kulki valkoiset merkkikengät, mutta hän etsikin uusia lenkkareita kun kovassa harjoittelussa vanhat kuluivat kovaa tahtia. Astui sisään, koska pihalla oli sen verran kuuma ettei viitsinyt kauaksi aikaa sinnekkään jäädä. Huomasi edessään liukuportaat ja tavalliset portaat, ihan huvin vuoksi lähti juoksemaan portaita ylös. Hän olikin tullut hommaamaan vaatteita, luultavasti lähinnä paitoja ja housuja mutta kenkiäkin voisi katsella. Jos on tilaisuus niin luultavasti Jay katsoisi myös vapaata työpaikkaa, vaikka vanhemmiltaan saavat viikkorahat ovat isot ja tilille silloin tällöin talletetaan isot määrät rahaa hän halusi tehdä jotain mukavaa työtä, ei hän kokonaan voinut elää vanhempiensa kustannuksella kerta oli kahdeksantoista.
Havaitsi pienen kahvilan ja tässä kuumuudessa päätti poiketa siellä, ehkä jopa voisi pienen oluen napata mukaan virkistämään. Astuessaan sisään tunsi kuinka viileää siellä oli, mutta ahdasta. Katsoi nurkkaan jossa pari kaveria samasta joukkueesta oleskeli, näytti kuin olisi lähdössä, pakko oli käydä kattomassa. ''Mitäs jätkät?'' kysäisee antaen molemmille ylävitoset. ''Taidatteki olla lähössä? No mut nähään sit harkois.'' Jay olikin usein hyvissä väleissä joukkue tovereiden kanssa. Astelee nojaamaan tiskille, sen takana istuikin aika flirttaileva nainen. Tilasi kuitenkin oluen ja kaivoi takataskustaan lompsan, tällä kertaa hänellä oli mukana pikkurahaakin, nahkalompakosta pullottavien satasten lisäksi, hän oli nostanut ne juuri. Kaivaa pari kolikkoa tunkien lompakon takaisin taskuunsa. ''Pidä vaihtorahat.'' Lähtee pöytään mistä kaverit juuri olivat lähteneet ja asetti jalat pöydän reunaan, saisi rauhassa juoda oluensa. Oli jo tottunut käymään täällä, ei niin paljon ärsyttäviä persoonia mutta silmänruokaa sitäkin enemmän. Pitää itsensä tuolin kahden takajalan, ja jalkojensa varassa siemaillen oluttaan, välillä katsellen ympärilleen, välillä toivoi jopa näkevänsä tuttuja. |
| | | Lumene
Viestien lukumäärä : 1973 Join date : 04.07.2009 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 10:21 | |
| //Leah olisi liittymässä seuraan, jos käy? :'D//
Leah oli juuri saanut isältään "hieman" shoppailurahaa, sillä oli ohimennen kertonut tarvitsevansa uudet korkokengät. Hän parkkeerasi hopeisen avoautonsa ostoskeskuksen parkkipaikalle, mahdollisimman lähelle ovea ja nosti auton katon paikoilleen nousten sitten autosta lukiten sen. Leahilla oli yllään valkoinen, kireä T-paita, tumma minihame ja punaiset korkokengät jalassaan. Hiukset oli kiharrettu huolellisesti latvoista ja meikit viimeisen päälle laitetut. Heti päästyään ostoskeskukseen, hän suunnisti ensimmäiseksi kalliiseen kenkäkauppaan valkkaamaan valkoisia korkokenkiä. Kuitenkin hän sortui ostamaan myös toiset, kalliimmat kengät, uskotellen itselleen, että kaikkeen pitää olla varautunut, jos vaikka uusista korkokengistä katkeaisi korko alta aikayksikön.
Leah sai hoidettua ostoksensa nopeasti ja oli juuri lähtemäisillään takaisin kotiinsa, kun päätti sitten poiketa pieneen kahvilaan ottamaan yhden lasillisen siideriä viilentääkseen oloaan. Shoppailu kun oli rankkaa kuumana päivänä. Hän käveli sisään kahvilaan ja meni tiskille kaivaen lompakkoaan kenkäkassistaan, jonne oli laittanut käsilaukkunsa piiloon. "Mitäs neidille sais olla?" kysyi tiskin takana istuva nainen, joka seurasi tarkkaavaisena Leahin kenkäkassin kaivuu operaatiota. "Mansikka siideri jäillä." vastasi Leah luomatta katsettaan naiseen, joka meni hakemaan tälle tilaustaan. Lopultakin Leah sai kaivettua lompakkonsa esiin ja otti pankkikorttinsa esiin, mutta päätti, että maksaisi sittenkin käteisellä, sitä kun oli. Hän laittoi parinkympin setelin tiskille ja sai vaihtorahaksi kolikoita, jotka änkesi muutenkin täyteen kolikkotaskuun lompakossaan. Leah sujautti lompakkonsa takaisin kenkäkassiin ja otti siiderin käteensä käännähtäen ympäri etsiäkseen mukavaa istumapaikkaa itselleen. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 10:54 | |
| //käy käy.//
Jay ei ollut ehtinyt paljon juoda katsellessaan kuumia pakkauksia. Katse kiinnittyikin juuri tiskille saapuneeseen. Laskeekin jalat pöydän reunalta, jos tuo vaikka haluaisi tulla seuraan, ei tässä nyt mitään muutakaan säätämistä ollut ennen kuin menisi kauppoja kiertämään. Päätti huikata tuolle, ei se nyt niin helppoa ole ainakaan olla hiljaa, ainakaan Jayn. ''Hei, tääl olis vapaa paikka jos kiinnostaa.'' Sanookin tuon aina lujaa.
Laskee oluen pöydälle ja ojentaakin kättään tuolle. ''Terve, mä vaan mietin, käytkö Astonis kouluu? Ku must tuntuu et olisin nähny sut jossain Ja mä muuten oon Jay.'' Monet luulevatkin miehen olevan hieman humalassa kun on niin paljon äänessä, ja kun on äänessä niin silloin todellakin on äänessä. Pian huomaa että kännykkään tuli viesti, joten nappasi puhelimen ja luki siitä mielessään. Terve Jay, muista sit et tänään on harkat illalla. Niin, ihankuin Jay olisi harkat unohtanut. Noh, hyvähän se on että kaverit ilmottelee. Sulkeekin puhelimen vastaamatta mitään. ''Kamut vaan muistutteli harkoista.'' Sanoo selittääkseen viestin.
''Niin, taidat olla tääl ostoksilla? Ainakin siltä näyttää, ja sen takiahan tätä kutsutaan ostos-keskukseksi.'' Naurahtaakin lopuksi. ''Ootko jo lopettamas? Mä vasta aattelin mennä ettiin uusii vaatteita.''
//vähän lyhyt// |
| | | Lumene
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 11:12 | |
| Leah kääntää katseensa tuohon vaaleaan poikaan ja katsoo hieman ympärilleen varmistaakseen, että poika varmasti sanoi sen hänelle. Tulee hieman epäröivästi tämän luokse kantaen kenkäkassia toisessa kädessään ja toisessa siideriään.
Kättelee tätä ja hymyilee pienesti. "Joo käyn mä. Säkin taidat käydä, kun oon nähny sut monta kertaa käytävällä, ja hauska tutustua, mä oon Leah." Saa hieman itsevarmuutta lausuessaan nimensä. Istahtaa tämän viereen laskien kenkäkassin lattialle jalkojensa juureen. Yrittää vaivihkaa tähyillä tämän kännykkään tullutta viestiä, vaikka tietääkin sen olevan hyvin epäkohteliasta. "Aa. Niin sähän oot meidän koulun jalkapallojoukkueessa?" On vähän ottanut selvää koulunsa urheilijoista ja tiedustellut näistä parilta ystävältään, sillä tällä oli yhdessä vaiheessa kova tarve saada poikaystävä.
"Juh, kävin just ostamassa uudet kengät." Räpäyttää pari kertaa silmiään ja hihittää hieman tämän toteamukselle. "No, olin mä lähtemässä jo kotiin, mutta päätin kävästä viel täällä. Kui?" Nojautuu hieman lähemmäs tätä ja ottaa kulauksen siideristään. | |
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 12:44 | |
| ''Juu, pelaan jalkkista, voi johtua myös siitä että isä työskentelee valkkuna, mutta mitä väliä.'' Sanoo pitääkseen keskutelua yllä. ''Aattelin vaan, normaalisti ku käyn täällä niin oon koko päivän, yksin on joskus jopa helpompaa mutta on se tääl aika tylsääkin.'' Joi uuden kulauksen lasistaan, ei tässä paahteessa pärjännyt muuten, mutta ei valittamista kun tuuletin yläpuolella virkisti.
Nojautui pöytään käsillään ja laski oluen pöydälle. ''Kuulin et tääl olsi valikoimiin tullu uutta, niin pitihän se käydä kattoos, mut teitkö ite tääl jotain kiinnostavii löytöi?'' ''Mun pitäs varmaan kohta lähtee ettiin uudet lenkkarit, mut ei sil ihan niin kiire oo. Katoitko kaikki kaupat läpi? Mulla menis siihen monta tuntii, kauemmin jos on seuraa.''
//vähän lyhyt taas// |
| | | Lumene
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 12:56 | |
| "Vau. Mä olisin halunnut alkaa pelaa jalkkista koulussa, mutta kun ei oo tyttöjen joukkuetta." Katselee tätä. "Sääli, kun en saanu liittyä teidän joukkueeseen." Heitti jutun läpällä, mutta oikeasti yritti pyrkiä, mutta se jääköön vain Leahin salaisuudeksi. "Käytsä sitten usein tääl?" Katsoo tätä hieman kummissaan, koska olettaa kaikkien urheilijoiden olevan tupakoimattomia ja alkoholin vastaisia.
"Noo..." Hieman mietteliäs, katsoo kattoon pyöritellen peukaloitaan. Siirtää sitten katseensa tähän. "Löysinhän mä vaikka mitä, mut en usko, että sua kauheesti kiinnostaa naisten kengät." "En mä ehtiny käydä kun vaan kenkäkaupassa ostamassa faijan rahoilla kengät. Mut jos sua ei haittaa, niin mähän voisin lähteä sun mukaan kattoo sulle kenkii? Ei mulla ainakaan mikään kiire oo himaan kissan luokse." Pieni virnistys tälle ja juo siiderinsä loppuun.
//lyhyttä mutta ytimekästä :''D// | |
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 13:50 | |
| Mainittaessa että Leah olisi halunnut pelata jalkkista Jay yritti kuvitella tuon jalkapallo vermeisiin, varsinkin poikien joukkueeseen, sen hahmottaminenkin oli vaikeaa, puolustuksessa olisi ensimmäisessä pelissä todennäköisesti runnottu, pelkkä ajatus sai Jayn hymyilemään ja naurahtamaan. ''No joo, kyl mä tääl aika usein käyn.'' Ei aina alkoholin ja tupakan perässä, mutta oikeasti aika moni urheilija tupakoi ja varsinkin juo alkoholia, se oli selvä.
''Joo, oot oikees ei hirveesti kiinnosta naisten kengät, varsinkaan tarinat katkeavista koroista.'' Naurahtaa loppuun. ''Jaah.. Kyllä sä voit tulla, ei itteekää kiinnosta mennä isoon taloon, vaikka onhan siinä etunsa että muu perhe asuu Losissa.'' Kaataa lopun oluen kurkusta alas ja nousee penkiltä. ''Minnes mentäs ensiks? En mä varmaan tartte muuta ku jokku lenkkarit ja vois ehkä kattoo normaaliinkin käyttöön, eihän kenkii voi olla liikaa ja raha ei onneks oo esteenä.'' |
| | | Lumene
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 14:09 | |
| Arvaa, mitä tämä ajattelee, sillä tämän isäkin oli ollut sitä mieltä, ettei hänen rakas tyttärensä olisi millään voinut pelata jalkapalloa, saati sitten vielä poikien joukkueessa. "Kyllä mä osaan pelata, vaikkei sitä uskoiskaan ulkonäön takia." Katsoo hieman närkästyneesti tätä, mutta sulaa pian. "Mä en niinkään käy täällä... Satun aina tulee huonoon aikaan, jolloin tääl on kaikenlaisii epämiellyttävii miehenalkuja. Mutta en siis tarkota sua, älä ymmärrä väärin." Meinaa sekoilla jo ajatuksissaan.
Naurahtaa pienesti. "Eihän teitä jätkiä koskaan kiinnosta sellaiset tarinat, joten ei ollu mikään yllätys." "Hyvä jos seura kelpaa. Mulla on melkeen sama juttu, tosin faija käy töissä ja on harvoin himassa, niin mä sitten oon kissimirrini kanssa kaksistaan koko huushollissa." Nousee myös ylös ja kumartuu nostamaan kenkäkassinsa. "Tässä ihan lähellä on yks hyvä kenkäkauppa, ihan jätkille tarkotettu." Kohauttaa olkiaan ja siirtää kiharoita hiuksiaan. "Eiks yks kaapillinen kenkiä oo jo vähän liikaa?" Huvittunut, hymyilee ystävällisesti. Lähtee johdattelemaan tätä kenkäkaupalle, mutta aina vähän väliä pysähtyy ihastelemaan näyteikkunoita. | |
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 5/7/2009, 15:20 | |
| ''Riippuu ihan kui iso kaappi on.'' Lähtee kävelemään tuon perässä, joutuu kuitenkin usein pysähtelemään. Pysähtelyjen jälkeen ollaankin jo perillä kaupan edessä, ja Jay astui liikkeeseen sisään.
Katsoo ensimmäisten vastaan tulevien kenkien hintaa naurahtaen ''Eipä oo kallis paikka.'' Virnistäen perään. Nappaa käsiinsä valkoiset kengät parilla mustalla raidalla. ''Olisko sul ehdotuksii? Mä tuun melke aina ostaneeks saman tyyliset ku vanhatki.'' ''En oo mikään paras ettiin uutta tyylii, vanha on useimmiten paras.'' Tulikin löytäneeksi vihreät kengät joissa oli mustaa mukana. ''Näistä ei ainakaan räikeys puutu.'' Sanoo naurahtaen. ''Mul on aika paljon punasta kaapis, pitäs kait löytää jotain siihen sopivaa tai uusii koko kaapin sisälle, ei siin tuhlaantuis ku muutama tonni, ehkä vähän enemmän.'' Hymyilee ja virnistää samaan aikaan. Istahtaa viereiselle penkille katsomaan mitä nyt viitsisi sovittaa, jospa Leah löysi jotain kiinnostavaa, Jayn mielipide on että naiset tietävät paremmin mikä sopii, paitsi jos yrittävät pinkkiä tunkea Jayn vaatteisiin, se on ainut väri johon vastaus on tiukka ei. |
| | | Lumene
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 6/7/2009, 08:33 | |
| "Nii. Mähän sanoin, että tää on hyvä kauppa." Katsoo kenkiä, jotka tämä nappasi käsiinsä. "No siis eiks se oo pääasia, et ne on mukavat ja hyvät jalassa?" "Ei musta sun tartte uutta tyylii hommata. Toi on ihan hyvä, mikä sulla on nyt." Hymyilee huolettomasti. Naurahtaa pienesti tämän löytämille räikeille kengille ja etsii samalla katseellaan hyllyistä kivan näköisiä kenkiä. "Et olis harkinnu vaikka mustaa? Jotkut mustat kengät on ihan kivat. Esimerkiks nää." Näyttää mustia lenkkareita. Leah ojentaa ne tälle ja katoaa sitten metsästämään lisää kenkiä. Tuleekin hetken päästä takaisin pari lenkkariparia mukanaan. "Mä aattelin, että sä kun oot urheilija ni tykkäät käyttää lenkkareita. Täs olis ihan kivat valkoset ainaki, mut valkonen on siitä huono väri ku se likaantuu helposti." Toteaa ja laittaa tuomansa lenkkarit lattialle Jayn jalkoihin. | |
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 6/7/2009, 08:54 | |
| ''Enpä tiiä, kyllä nää mustatkin varmaan menis, sen verran tiiän etten harmaita ota ne o sen verran värittömii lenkkareiks.'' Nappaa mustat käsiinsä tutkaillen niitä yhä. Päätti pienen pyörittelyn jälkeen kokeilla niitä varmistaen ensin että ne on koon 43. Nakkasi vanhat kengät jaloista sivuun ja änki mustat jalkoihin. Näihin ei sentään tarvinnut kuolla, ei tiukat vaan joustavat, täydelliset pitkille matkoille. Nappasi lenkkarit jaloista käsiinsä. ''No joo, voishan sitä mustaakin olla, ja kyl se on totta ettei valkosta kannata käyttää hirveesti jos ulkona menee jatkuvasti, ne on enemmänkin varovaasempaan käyttöön.'' ''Niin voidaan ny mennä täält jos et löytäny jotain parempaa.'' Myyjä vielä koetti tulla ehdottelemaan mustaa jossa oli vähän PINKKIÄ, niille kuitenkaan ei ollut hyvää vastaanottoa. |
| | | Lumene
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 7/7/2009, 05:01 | |
| "Joo onhan ne." "Niinhä se on. Valkosten kenkien pitäs olla lähinnä sisäkenkiä." "Noh, en oikeen löytäny. Kaikissa oli jotain idiootteja kuvioita tai sitten tosi etovia värejä." Nyrpistää hieman nenäänsä myyjän ehdottelemille kengille, jotka ovat hänestä aivan järkyttävät juuri pinkin värin takia. Menee Jayn kanssa kassalle maksamaan kengät ja lähtee sitten ripeästi ulos kaupasta, sillä ei halua enää kuunnella sinnikkään myyjän kenkäehdotuksia.
//älylyhyyyyt... : < noh, seuraavaan pitää panostaa enemmän :D// | |
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 7/7/2009, 06:43 | |
| ''Tuol olis joku ihme kauppa'' Jay lähti kävelemään vaatekauppaa kohti, mutta vilkaistuaan kelloon, huomasi että ehtisi pelkästään sen yhden käymään läpi. ''Hei, mun sit pitääki mennä tän jälke ku tulee kiire harkkoihin, ei viitti missata.''
Astui sisään ja meni päähän missä oli miehille tarkoitetut vaatteet. Nappasi täysi pinkin ihoa myötäilevän MIEHILLE tarkoitetun paidan. ''Mä varmaan olisinki namu tälläsessä paidassa. Just joo.'' Naurahtaa pelkälle ajatukselle. Laittoi paidan takaisin ja meni etsimään vähän muitakin. ''Vois kattoo jos tääl olis uudet vaatteet rannalle.'' Vilkuili usein kelloa laskeskellen kauanko matkaan menisi. Huomasi pienen nurkan joka oli omistettu rannalla käytettäville vaatteille. Katsoi shortseja ja nappasi käsiinsä puna valkoiset shortsit. ''Meniskö nää?'' Jay katselikin nopeasti että varmasti ehtisi.
//Oon sit ensviikon poissa ja voi olla etten tälläkään viikolla enää hirveesti vastaile. |
| | | Lumene
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? 10/7/2009, 08:27 | |
| //vedän Leahin pois, koska lähden piakoin mökille kolmeks viikoks ja en oo enää oikeen näinä päivinä koneella animeconin takia :D// | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Shoppailua, ehkä jotain muutakin? | |
| |
| | | | Shoppailua, ehkä jotain muutakin? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |