|
| Kahvia, Ehkä jotain muutakin? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 4/7/2009, 09:43 | |
| //princess tänne, taas tökkö otsikko ja kopioitu edellisestä :D//
Jay käveli kypärä kädessä sisään katsoen että Niki tuli perässä. Asteli tiskiä päin kahvin kohdalle jossa tottuneesti kaatoi kupin täyteen kahvia. Huomasi että juostessa oli myös tullut pieni nälkä joten nappasi leivänkin. ''Voit ottaa mitä haluut, mä voin tarjota.'' Astelee kassalle kaivaen takataskustaan nahkalompsan, avatessaan sen sieltä näkyykin houkuttelevasti parisataa euroa seteleinä mutta nappaa kortin ojentaen sen myöhemmin myyjälle.
Menee ikkunan viereiselle paikalle katsoen että Niki tulee perässä. Asettaa kypärän sivuun ja takin laittaa selkänojaan. Nappaa repun vierelleen. Vilkaisee kelloon kerran tarkistaakseen paljonko aikaa olisi jäljellä. ''Onko paljonkin ärsyttäviä tunteja tänään jäljellä?'' Kysyy pitääkseen keskustelua yllä. Nappaa kuppinsa pöydältä juoden siitä. Katsoo muihin pöytiin, onneksi hän valitsi pöydän jonka lähellä ei ole ainakaan nörttejä, ei nimittäin olisi kestänyt niiden puheita. ''Oliskos sulla jotain erityistä puheen aihetta?'' Kysäisee virnistäen, ei ollut aivan tosissaankaan. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 6/7/2009, 01:14 | |
| Niki käveli Jayn perässä kahvilaan, jota ihasteli sitten. Hän ei ollut aiemmin käyny kyseisessä kahvilassa, ja sisustus oli nätti. Mutta sen enempää tyttö ei katsellut, vaan meni Jayn perässä, joka nappasi kahvia tottunein elkein, kun hän itse otti fantan. Ei tehnyt hirväesti juoda kahvia tällä ilmalla ja virvoke juoma helpottaisi hänen kuumaa olemustaan. "ei, kun mä maksan itse, mutta kiitti kumminkin" Niki sanoo hymyillen. Kukaan ei ole koskaan aiemmin tarjonnut ja se tuntui oudolta. Siksi hän oli varmaan myös kieltäytynyt Jayn tarjouksesta. Tyttö otti samalla donitsin lasivitriinistä lautaselle, maksoi ja käveli Jayn perässä ikkuna paikalle.
Niki laittoi ostoksensa pöydälle, ottaa repun selästään ja heittää sen pöydän alle, samalla kun laittaa hupprinsa selkänojalle. Kun Jay vilkaisee kelloa, tyttö ei voinut olla hymyilemättä: halusiko poika jo nyt hänestä eroon? Mutta seuraava kysymys kertoi, miksi toinen oli katsonut kelloa. Niki hymyili. "matikkaa 2 tuntia, sitten äikkää ja kuvista... onko sulla mitä?" Niki kysyy ja hörppää virvoittavaa fantaa. Se kutkuttaa hetken mukavasti kurkussa. "erityistä? ei kai, mutta sä voisit kertoa itsestäs jotain?" Niki kysyi ja haukkasi sokerisesta donitsista palasen. |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 6/7/2009, 02:58 | |
| Mietti hetken mitä oppiaineita vielä oli, pienen muistelemisen jälkeen sanookin ''On mulla äikkää terveystietoo ja liikkaa viel.'' Nappasi leivästään palasen ja sitten mietti mitä voisi kertoa itsestään. ''Jotenki joskus tuntuu et kaikki muut koulus tietää musta enemmän ku mä itte, niin hyvin sana kulkee. Noo, kai täs jotain vois sanoo. Jos et oo vielä kuullu niin tulin Losista, ja luultavasti melke kaikki on kuullu niistä mun pitämistä bileistä, ja jos oli ees vähän alkoholia mukana niin seuraavana päivänä jollain oli musta silmä, monesti se olin mä joka joutu tappeluihin bileissä, mut ei siitä sen enempää.'' Naurahtaa vielä lopuksi ja haukkaa pienen palan leivästään, oikeastaan ei välitä ollenkaan kuinka moneen tappeluun joutuu, mutta Jay vaan on niin helppo suututtaa, tai sitten hän voi helposti suututtaa jonkun toisen, harvemmin tahallaan.
''No mut, onkos sulla exää tai joku joka tulee hakkaamaan mut huomenna? Melke aina vaikka pelkästään juttelisin jollekki niin joku tulee siitä haastaan riitaa.'' Virnistää taas tuohon väliin, kyllä ymmärtäisi saman jos olisi yhdessä mutta jos kerran joku on eronnut ei sen enää siitä pitäisi välittää. Jay kyllä olisi ihmeissään jos Nikin kaltaisilla ei olisi edes exää.
''Mut nyt on sun vuoro kertoo ittestäs, reilu peli nimittäin.'' Nappaa kahvinsa toiseen käteen ja ottaa kulauksen, se ei virkistä kirjaimellisesti kuumana päivänä mutta helpottaa pitkää koulupäivää. Jay ei kovin usein pärjäisi ilman päivittäistä kahviansa. |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 6/7/2009, 09:17 | |
| Kun Jay kertoi jotain pientä menneisyydestään, kuten sen, että on Losista ja että joutuu aika paljon tappeluihin, Niki virnistää. "eikös se oo urheilijan tunnus? joutua tappeluun parin tunnin välein, kun pinna palaa?" tyttö sanoi virnuillen ja hörppää taas limppariaan. Äskeisestä puraisusta donitsin palasta oli jäänyt omituinen tunne nieluun, mutta siitä ei välitetty, kun fantan kirpeä maku tuntuu suussa. "mä en tienny, et oot losista... mä en paljon huhuja kuuntele, vaikka tyttöystävät niitä mielellään kertookin... eikä niitä yleensä kiinnosta mistä on tullu, vaan se et onko pojalla kaksi tai nelipyörästä, rahaa ja hyvä ulkonäkö" Niki sanoi myötätuntoisesti, että pojasta ei sen enempää tietoa ole tullut hänen korviinsa. Useimmat hänen ystävistään vain kertoi, että Jaylla on "upea peppu".
"exää? eipä taida nyt olla enää kuvioissa... se muutti Australiaan aur paina" Niki sanoi olkiaan kohauttaen. Se oli kuin suora vastaus, että: nappaa minut, olen sinkku. "entäs sä? joudunko jonkun mustasukkaisen tyttöystävän hampaisiin?" Niki puolestaan kysyi ja katsoi viattomasti toista. Hän olisi suorastaan onnekas ja ihmeissään, jos Jay olisi vapaata riistaa. Niin hyvän näkönen ja suora ihminen kun tämä oli.
"jotain itestäni.. nooh, mä synnyin Nykissä, ja me sit muutettiin tänne, kun äitin tanssikoulu tuhopoltettiin ja se joutu alottamaan alusta... mulla on ylisuojeleva isoveli ja diiva pikkusisko" Niki aloitti. Hänen teki mieli sanoa, että toivottavasti isoveli ei saisi tietää tästä, koska tällä tuntui olevan kuudes aisti poikien suhteen, että tämä osasi kertoa, minkälainen tyyppi sopi Nikille. Jos tämä saisi tietää tästä kahvittelu hetkestä, hän joutusi ristikuulusteluun vielä tänä iltana. "mitäs muuta mä sanoisin..? ei kai mulla enää mitään lisättävää oo.. kysy jos haluat tietää jotain musta" Niki sanoi. Hän ei kehdannut sanoa, ainakaan vielä, että hänen haaveena on tulla ammattilaistanssijaks! |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 6/7/2009, 09:57 | |
| ''Tosiaan, sen tunnuksen takia mulla taitaakin olla melke joka toinen päivä musta silmä.'' Virnuilee myös perään. Hörppää kahviaan, tällä kertaa se on jo viilennyt, se suun polttaminen oli pelkän kahvin juomisessa huono puoli. ''Etkö sä sit välitä nelipyöristä, rahasta ja ulkonäöstä? Hitto! Sinnehän meni kaikki valttikortit.'' Hymyilee taas perään.
Naurahtaa puhuttaessa mustasukkaisesta tyttöystävästä. ''Äh.. En mä oikeestaan tiiä, ei tavallaan oo ollu kunnon suhdetta keneenkään mut emmä tiiä jos niille olis jääny jotain hampaan koloon.'' Jay ei seurustele mitenkään, mutta pari villiä iltaa on silti tullut vietettyä baarissa, harvemmin sille mitään voi.
''Tanssikoulu? Jotenki musta tuntuu et harrastat tanssimista? Sen kokemuksen mukaan mitä mulla on niin vanhemmat painostaa samaan ammattiin.'' Naurahtaa, koska on aika varma että on oikeassa sen verran helppo on tulkita ihmisiä. ''Jaaha.. Kerroppa miesmakus ja mitä inhoot miehis ja mistä pidät.'' Ei pystynyt enää hillitsemään virnistystään. Jay todellakin on.. suorapuheinen. Jay nojautui pöytään kuunnellakseen taas vaihteeksi tuota, ja ettei missään tapauksessa missaisi tuon selostusta miehistä. |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 7/7/2009, 03:40 | |
| Jayn virnuolessa Nikikään ei voinut olal hymyilemättä. Hänellä oli taas pitkästä aikaa rento olo, koska Jay oli niin... rohkea ja suorapuheinen, ei ujo ja hissukka, kuten moni poika heidän koulussaan. Kun Jay kertoi menettäneensä valtikortit hänen suhteensa, Niki nauroi sulosointuisesti. "kyllä mä pidän nopeaista ajokeista, ja ulkonäkökin on plussaa, mutta en mä välitä, onko kundilla rahaa vai ei" tyttö sanoi olkia kohauttaen. Hänellä ei varmasti koskaan olisi rahasta pula. Hänen vanhempansa pitäisivät siitä huolen.
"oh my good... pitää ottaa puuteri mukaan joka paikkaan, jos joku sun kissimirreistä saapuu paikalle ja lyö silmän mustaks" Niki virnisti, kun toinen kertoi, että joillakin hänen tyttöystävillään saattoi olla jotain hampaan kolossa. Ajatus oli pelottava, jos joku mimmi tulisi ja raapisi naaman verille, mutta eihän sille mitään voinut? Ellei antaisi tietysti samalla mitalla.
"niinhän mä... tykkään tanssia... siis muutakin kuin noita cheerleader hyppyjä" Niki sanoi vähätellen. Hän oli hyvä, useimmat äidin tanssikoulun oppilaista pyysivät häneltä koulussa lisä tunteja, mikä oli oikeastaan hauskaa, että sai vähän kritiikkiä välillä joiltakin kateellisilta. Mutta kehuja myös. "miesmakuni?" Nikiä hämmästytti toisen kysymys hänelle, eikä hän voinut olla virnuilematta toisen suorapuheisuudelle. "en oikein tiedä... kaipa kaikki tytöt haaveilevat prinssistä uljaan hevosen, varmaankin tässä tapauksessa jonkun menopelin kanssa jotka vievät tytön jonnekkin ja suutelevat jalat alta... enpä oikein tiedä... mulle on ihan sama, onko mies brunette, blondi, punapää, eikä silmienkään värillä ole väliä.. mutta kaipa mä haluan, että jätkä on mua pitempi, ja sillä on lihaksia, et se jaksaa nostaa mut" Niki sanoi haaveilevasti. Niki katsoi syrjäsilmällä Jaytä. Olisiko tämä jätkä hänen unelmiensa prinssi vai pitäisikö Niki häntä yhdenyön suhteena? "entäs sä? minkälainen sun naismakusi on? ja pliis, älä sano et kunhan on isot rinnat ja kiva beba niin kaikki on hyvin" Niki sanoi säälivästi virnuillen, koska oli kuullut kyseisen naismaku-asian pari sataa kertaa. |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 7/7/2009, 06:25 | |
| ''No joo, mut en mä usko että kukaan niistä on niin vahva että silmän mustaks pystyis lyömään, vaikka mistä sen tietää jos joku olis alkanu treenata ja tulis ovesta.'' Virnuilee tuolle jälleen kerran. Nakkaa loput leivästä kurkusta alas.
Oli vaikea pidätellä naurua miettiessään tuon muita tansseja, vaikka tiesi mitä tuo tarkoitti. ''Jaa että millaasia tansseja?'' Rupeaa hymyilemään saadessaan vähän kiusoitellakkin. Yrittääkin kuvitella tuon sellaisiin tansseihin, se olikin yllättävän vaikeaa.
''No mut minne mä sut veisin? Kyllä mä voin kans suudella sulta jalat altakin.'' Jatkaa hymyilyään, sitä oli nyt vaikea estääkkään. Pitempi, ainakin 18cm pidempi, se oli mitä mietti tuon mainitessa pituudesta, ei voinut olla hymyilemättä mietteelleen. Jay ei millään voinut koskaan tietää etukäteen mitä suhteesta tulisi, joko yhdenyön suhde tai jotain pidempää. Työn kysyessä omaa naismakuaan mietti hetken. ''Jaa että mun naismaku.. No tietty isot rinnat ja kiva peppu! Jokaisen miehen vakio vaatimus. No joo, en eti ketään ihan avutonta blondia joka ei osaa mitään, monet jopa esittää sellasta mut sen huomaa helposti. Myös hyvä seura monessa mielessä on hyvä ominaisuus.'' Naurahtaa viimeiselle vastaukselleen.
Jay vilkaisi kelloa, harmi että pitäisi mennä tunnille. ''Hei mut, haluisitko mennä huomenna jonnekkin? Ku tänään on viel niitä tunteja, kiusallaan ne laittaa lisää tuntei. Aina ku pääsee yhestä ärsyttävästä tunnista eroon tulee kaks ärsyttävämpää lisää.'' |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 8/7/2009, 02:08 | |
| "kiitos kun helpotit oloani... nyt mun pitää varustautua pesäpallo mailan kanssa, että kukaan sun ex leidistä ei tule treenattuineen lihaksineen mua kohti" Niki sanoi ja irvisti. Ajatus hirvitti. Mitä jos joku pyytää veljeään tai jotain kaveriaan antamaan hänelle läksytyksen? Ajatus ei kuulostanut hyvältä, eikä varmaankaan tuntuisi. Mutta jotenkin tuntui mahdottomalta, että joku häntä pieksisi, vaikka olihan Jay aika namu, ja varmaan kaikki tappelisivat tämän huomion puolesta.
"hei!" Niki naurahtaa, kun toinen kysele,e minkälaisia tansseja hän tanssii, mutta menee leikkiin mukaan. "voin näyttää sulle joku kerta... mut me tarvitaan tanko ja pari peiliä" Niki sanoi kiusoitellen, ja iski sitten silmäänsä. Siinäpähän Jay fantasiois jos tahtoisi. Vaikka ajatus itsestä tanssimassa silleensä tuntui oudolta, mutta ei ehkä mahdottomalta.
Kun Jay kysyi minne hän veisi hänet, jos olisi prinssi, ja tarjoutui suutelemaan jalat alta, Nikin oli pakko nauraa. "eikö sulla oo semmosta sadan huoneen linnaa, minne sä voisit viedä mut? ja eihän sulla oo ilkeetä äitipuolta tai mitään? en halua kuolla myrkky omenaan" Niki sanoi virnuillen ja hörppää taas pitkästä aikaa fantaa. Höpöttäessä oli se huono puoli, että käsissä oleva tekeminen unohtuu, tällä hetkellä sen limpparin kaataminen kurkkuun.
Kun Jay kertoi omasta naismaustaan, Niki mietti rintavarustustaan. Ei hänellä ollut isot rinnat, mutta eivät liian pienetkään, omasta mielestään. Urheilu aiheutti sen, että rasvat eivät asettuneet oikeille paikoille. Ja rinnat haittaisivat tanssimista, maan vetovoima vetäisi niitä eteenpäin ja kompastuisi vain. Mutta hän oli ylpeä kropastaan ja oli jo nuoremoana päättänyt, että jos kundi ei tykkää, niin tämä voi suksia kuuseen. "noi on ihan hyviä ominaisuuksia... itse on sanonut luonteesta mitään, koska siitä tulisi pitkä litannia enkä plus ja miinus puolista" Niki sanoi naurahtaen. Lista olisi pitkä, eikä he ehtisi käydä sitä läpi, kun pitäisi jo palata koululle.
"huomenna? riippuu mitä sä tahot tehdä?" Niki sanoi hymyillen, vetää viimeiset pisarat mukin pohjasta ja nojaa nyt eteenpäin kyynärpäiden varassa ja katsoo tyyppiä silmiin. Olisi kiva jos Jay ei osoittautuisi ihan kusipääksi ja ehdottaisi sänky puuhia huomiseksi. Ehkä myöhempään tulevaisuuteen...? |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 8/7/2009, 02:50 | |
| //Ensiviikon oon poissa lomalla.//
''Hei, kyl mä hommaan sulle tangon ja ne peilit, saat sit tanssia mulle.'' Virnisti kuin olisi muka oikeastikkin laittanut tuon tanssimaan sellaisia, mutta naurahti kun ei uskoisi tuon oikeasti sitä tekevän, ei Niki edes vaikuttanut sellaiselta tanssijalta, mutta voisi ehkä olla siinä menestys, taas ajatus hymyilytti.
''Ei oo linnaa eikä äitipuolta, ilkeydestä en oo sit niin varma.'' Naurahtaa loppuun, todellakin Jayn äiti voi olla omalla tavallaan ilkeäkin. Jaykin alkoi unohtaa sen kahvinsa siihen, jonka takia kaatoi loput kurkusta alas ettei menisi kylmäksi, vaikka olikin tällainen helle, tekisi myös ottaa hyöty irti ja hommata rusketus joku päivä, vaikka ei viihdykkään joka päivä rannalla niin se on virkistävää.
Tuon kysyessä mitä Jay haluais tehdä niin siinä tuli mieleen sänky puuhat mutta ravisti ne ajatukset pois päästä koska oli aika varma että sen jälkeen tulisi läimäys, niitä oli alkanut kertyä turhan paljon. Sitten mietti eri vaihtoehtoja, olisi ranta, ostoskeskus ja huvipuisto mutta ei ollut varma mihin tuo halusi joten päätti ehdottaa kaikkia kolmea. ''Nooh, olis ranta jos kiinnostaa? Sit jos haluut niin olis huvipuisto tai ostoskeskus.'' Jaylle ei ollut niin väliä minne menisi, pitäisi toisellekkin antaa valinnan varaa eikä olla itsekäs. ''Ja jos sä tiedät jonkun paaljon paremman paikan niin voidaan sinne mennä, jos haluut.'' Jayn oikeastaan pitäisi mennä enemmänkin naisten mielen mukaan ettei munaisi joka tilaisuutta, piti pitää sänky puuhat poissa mielestä vaikka olihan se miehelle aina vaikeaa.
''Äh, meidän pitää varmaan mennä, tunnit kutsuu. Mut tavataan huomenna?'' Nousee penkiltä ylös ja laittaa takin taas päälleen napaten repunkin selkään. Nappaa kypärän käsiinsä ojentaen sen Nikille pihassa. Kaivaa taskustaan avaimet odottaen toista kyytiin ennen kuin käynnistää moottoripyörän, mutta pian laittaa sen käyntiin. Lähtee taas matkaan kiertäen vähän aikaa kahvilan pihassa kunnes lähtee koulua päin. Nopealla vauhdilla pian oltiin koulun parkkipaikalla.
pysäytettyään moottoripyörän ja laitettuaan sen jalat alle kääntyy penkillä napaten Nikilta kypärän tuon päästä koettaen antaa suukon, jos edes vähän mietittävää tunneille.
// Jatketaanko tätä vielä pari vuoroa vai siirrytääks sun vuoron jälkee aloittaa uutta?// |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 9/7/2009, 09:39 | |
| //jos jatketaan pari vuoroa ja sun lomas jälkeen alotetaan uutta? //
"ou jeah" Niki sanoi nauraen ja yritti mielessään nähdä itsensä pikku hepenissä tanssimassa Jaylle. Ajatus nauratti, ja hieman oksettikin, mutta sitä hän ei myöntäisi toiselle. Hän ei ollut vielä ihan sujut oman ruumiinsa kanssa, vaikka piti rinnoistaan ja pepustaan. Se tuntui tanssista huolimatta kömpelöltä ja mitä muut sanoisivat, jos hän olisi alasti? Että hänellä oli rimpula nilkat, patti polvet, liian iso lanne, luisevat olkapäät? Ajatus nauratti lisää, joten hän päätti jättää sen miettimisen toiseen aikaan, nyt ei olisi hyvä aika miettiä sitä.
Niki mutristi huuliaan kuullessaan, että toisella ei ollut linnaa eikä ilkeää äitipuolta, mutta tyttö huudahti hieman nauraen "hei", kuullessaan tämän sanovan, että ilkeästä äidistä hän ei ollut varma. "kuinka niin? onks se ilkee sun tyttöystävilles tai jotain?" Niki kysyi hymyillen ja sipaisi otsalle karanneen hiuksen takaisin korvan taakse.
Kun Jay ehdotti rantaa huomiseksi, Niki oli hämmästynyt! Pojat ehotti yleensä ekana niille menoa tai sitten leffaan, syömään ja sitten niille. Jayn ehdotus kuulosti hyvältä, ja niin Niki sitten nyökkäilikin tälle vaihtoehdolle. "ranta kuulostat hyvältä.. vois vähän ottaa aurinkoa tähän albiino ihoon" tyttö sanoi hymyillen ja on kiitollinen, että Jay oli antanut hänelle myös vaihtoehdon päättää jotain muuta, jos hän tietäisi paremman paikan. Huvipuistossa ehtisi käydä pilvisinä päivinä, ja ostarilla hän kävi päivittäin, joten se paikka ei houkutellut.
"okei" Niki myöntyi lähtemään, koska Jay lupasi hänelle huomisen ja nyökkäsi, kun poika kysyi, näkisivätkö he huomenna. Niki nousi tuolilta, veti hupparin päälleen, kaivoi pöydän alta reppunsa ja käveli Jayn perässä ulos pyörälle, istuutuen sitten pojan taakse. Liian pian he olivat koulun pihalla ja Jay riisui häneltä kypärän. Mitä tämä aikoi?
//köh köh.. pakko kysyä... suuteliko se jo vai yrittääkö vasta? xD // |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 9/7/2009, 10:31 | |
| //Just trying to get some xD joo se vasta yritti. Mie oon epäselvä x) Joo, parempi sen loman jälkeen, sie saat sen topicin alottaa, mie kirjotin jo kaks =)//
''Joo, se on tosi ilkee. No ei, lähinnä just niille tyttöystäville, ei se suoranaisesti mutta mielellään karkottais kaikki tytöt mun ympäriltä, mut jos mä sitä kuuntelisin niin en sais ees jalkapalloo pelata.'' Naurahtaa, oikeastaan juuri Jayn äiti on syy miksei vie ketään näytille, sen verran tunkeileva.
Jay ei edes miettinyt kutsuvansa ketään luokseen ennen kuin olisi saanut kunnon siivot tehtyä, sen verran sotkuinen kämppä kun yksin siellä asuu. Jaylle ranta oli hyvä, sillä yleensä se merkitsi toista bikineissä ja se jos mikä Jaylle kelpaisi! Jos piti näkemästään kun tuo oli cheerleader asussaan, minkähän lainen bikineissä?
Saatuaan tilaisuuden, Jay otti Nikistä varovasti kiinni ja suuteli kunnolla, kuka sanoi ettei Jay yrittäisi mitään? Olisi kyllä yllättynyt jos saisi pakit heti ensi yrittämällä, niin ei ole käynyt ennenkään. Normaalisti jo nyt olisi kieli mukana, mutta ei uskonut Nikin haluavan mitään sellaista vielä.
Katsoi isoa koulun kelloa, ei olisi ihan heti kiire.
//Mwahahahaaa tää on pitkä prosessi ja lopuks se raiskataan ;') Ei ihan, liian raakaa. Jayllä on sit sen verran komee naama ettei sitä saa läpsii x) Ei ihan.// |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 10/7/2009, 23:53 | |
| //juuh, okei... mie teen sit töpön sinne rannalle kuhan kerkeen ja jaksan, kun on ollu hieman kuumetta, flunssaa ja kaikkee muutakin kivaa//
"okei" Niki sanoi hymyillen, kun toinen kertoi äitinsä karkottavan tytöt Jayn ympäriltä, mutta näköjään poitsu ei paljoakaan äitinsä kuunnellut, tai ainakin slelaisen mielikuvan tyttö sai toisesta. Niki mietti isäänsä. Mitäköhän tämä sanoisi, jos hän toisi jonkun pojan kotiin? Isä varmasti kysyisi ekana jätkältä, miten hän aikoisi elättää tyttärensä ja Niki saisi piiloutua muualle, nolona. Isä olisi sellainen. Ei hän varmaankaan ketään toisi kotiin, koska isän lisäksi poika joutuisi kestämään hänen isoveljensä. Sehän ois kuin kolmannen asteen kuulustelu ilkeine polisineen ja lamppuineen. Huh!
Niki mietti, minkäköhän näköinen poika on uimahousuissa? Tällä olisi varmaatikki treenattu kroppa, jota hän saisi kuolata hiljalleen toisen vieressä. Pitäisi varata ruokalappu, niin kuola menisi sinne... no ei laisinkaan. Sitten Niki mietti, katsoisikohan Jay toisia tyttöjä bikineissä? Katselisi näiden perään, jos näky oli kaunis? Pieni mustasukkaisuuden pistos kävi mielessä, mutta Niki päätti pitää pojan ajatukset itsessään, jollain tavalla.
Kun Jay otti hänestä kiinni varovasti, samalla poika oli antanut tilaisuuden karata pois, jos hän olisi halunut. Mutta hän ei tahtonut. Nyt poika suuteli kunnolla, niin että jalat tuntuivat veltostuvan, mutta onneksi tyttö pysyi pystyssä. Onneksi Jay ei ollut ottanut kieltä mukaan, koska Niki ei ollut kieli-ihmisiä.
Irrottauduttuaan, Niki katsoi hämmästyneenä poikaa ja yritti keksiä jotain järkevää sanottavaa. Tai tekemistä. Pitäisiköhän hänen läpsäistä? Ei, koska hän oli nauttinut suudelmasta. Vilkaisu kelloon kertoi, että heillä olisi vielä hetki aikaa, mutta.. "suuteletko aina tyttöjä ekoilla "treffeillä"?" Niki kysyi leikkisästi ja astui askeleen kauemmas että ei tempautuisi pojan kaulaan ja näyttäisi, miten kiihkeä hän osaisi olla. |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 11/7/2009, 01:45 | |
| Jay ei varmaan ainakaan hirveästi ilahtuisi kuulusteluista, eikä oikeastaan tajuaisi kysymystä elätyksestä, hänhän on tehnyt isot säästöt vanhempiensa niin sanotuista viikkorahoista ja sitä paitsi pyörittää ainakin väliaikaisesti isänsä punttisalia kympin tuntipalkalla. Ristikuulustelussa ei Jay ihmettelisi vaikka Nikin isä olisi poliisi.
Todellakin, treenattu. Oikeastaan on aika varmaa että Jayn katse välillä harhailee, Kyllä se katse säilyy Nikissä jos saa lähempää katsella tuota bikineissä, ja jos saa jotain muuta tekemistä.
''En aina. Sua vaan ei voi vastustaa.'' Oikeastaan Jay melkein joka kerta suutelis ekoilla treffeillä. Mietti hetken mitä toinen ajattelisi kun meni kauemmas, ajatteli kelvanneen kun oli saanut Nikin hetkeksi aikaa sanattomaksi.
Huomasi että tunti alkaisi, nyt tuli kiire. ''No mut nähään huomenna, meen ny tunnille.'' Juoksee vähän matkaa takaperin katsoen toista ja sitten lähtee täyteen juoksuun tunnille.
//noni, huomenna tai ensviikolla en sit enää kirjottele.// |
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? 11/7/2009, 04:20 | |
| //okkei! hyvää matkaa! kiitos tästä töpöstä! mie teen pian uuden sinne rannalle!//
"hah!" Niki nauroi. Jotenkaan hän ei uskonut Jayn sanoja. Tämä vaikutti kaverilta, joka toimii ennenkuin ajattelee. Ja varmaankin tytöt mieellään suutelevat ekoilla treffeillä, ei Jay niin kamala ole, että niin ei kävis. Niki mietti vielä, mitä sanoisi, mutta pojan seuraavat sanat saivat hänet havahtumaan. Ai niin, tunnit.
Poika lähtee jo juoksemaan, hetken takaperin, jona aikana Niki heilauttaa kättään ja katsoo lopulta Jayn loitonevaa selkää. "hoopo" Niki naurahtaa ja laittaa sormet huulille. Huulille, joihin Jay oli juuri suudellut. Hymy huulillaan tyttö lähtee kävelemään rennoin askelin tunnille, keriten juuri sopivasti, ja saaden parilta ystävältään merkillisen katseen. "mikäs sulla on?" Anna kysyy ja yrittää koko tunnin ajan selvittää, mikä Nikiä niin hymyilyttää. Hiljalleen hymyilevä Niki ei kerro vaan keskittyy tuntiin, miettien samalla huomista ranta reissua.
LOPPU! |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Kahvia, Ehkä jotain muutakin? | |
| |
| | | | Kahvia, Ehkä jotain muutakin? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |