Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Mitäs me myöhästelijät ~

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Mitäs me myöhästelijät ~ Empty
ViestiAihe: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 03:36

// Kukku ja Sarah tänne näin, muutkin ovat tervetulleita mukaan ~

Ensimmäinen tunti Aston Highissa oli alkanut tältä päivältä. Maanantain väsymys näkyi matematiikan tunnilla olevista oppilaista, joista tosin osa puuttui.
" Nimen huuto! " matikan maikka huudahti kimakalla äänellää, kuten aina. Usein tämän naisopettajan huudot kuuluivat luokan ulkopuolelle, mikä taas ei miellytä myöhästelijöitä. Joskus tähän aikaan oppilaat saattavat vedellä hirsiä, esimerkiksi Nenna Yordan, tämä rikkaan perheen vesa.
Tyttö katsoo aamuisin kelloa useaan otteeseen, koska hän saattaa unohtaa laittaa kellon herättämään aamuisin. Tyttö kääntyi katsomaan kelloa taas.
" Mmmmh.. Vasta viisi yli yhdeksän.. Hä..? " Nenna huomasi kalenterissaan olevan merkinnän, sunnuntailta. " Ei herranjumala! " tyttö huudahti ja hyppäsi ylös sängystään. Nyt ei kerkeäisi pedata sänkyä tai syödä mitään. Nenna puki äkkiä vaatteet ylleen, harjasi hiuksensa ja tarkisti laukkunsa että siellä olisi kaikki koulukirjat ja tarvikkeet mitä tarvitsisi tunneilla.

Nyt otti orhaleipä, helkkari.. Nenna kirosi juostessaan koulua kohti. Miksi me jouduttiin muuttamaan näin kauas koulusta..?
Nenna asteli matematiikan luokan luo ja kokosi itsensä, ennen kuin astelisi luokkaan. Hän kuuli maikan huutelevan jo viimeisiä nimiä, joten nyt jos koskaan hän menisi luokkaan. Tyttö avasi oven hiljaa ja pujahti sisään. Nenna hiipparoi luokkaan, mutta opettajan seuraava huuto keskeytti tytön aikeet.
" Neiti Yordan, miten kehtaatte hiipparoida paikallenne ja vieläpä myöhässä? " opettaja ärähti ja luokan pienetkin supinat keskeytyivät ja Nenna kääntyi ympäri.
" Syytä kännykkää. " tyttö tuhahti ja luokka repesi nauruun.
" Anteeksi KUINKA?! " maikka tivasi ja tuiotti herpaantumattomalla katseellaan Nennaa.
" Kännykkäni omaa sen vian että se ei toimita kaikkia annettuja käskyjä, siinä kaikki. " tyttö sanoi nostaen olkiaan ja opettaja huokaisi, osoittaen että Nenna saisi jatkaa matkaansa paikalleen
" Noniin, aloittakaamme tunti. " opettaja jatkoi ja alkoi raapustamaan jotain taululle, johon Nenna huokaisi ja asteli paikalleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 04:01

//Me kaksistaan kai

Sarah pysäköi uuden jaguarinsa koulun parkkipaikalle. Avaimet laitettiin huolella laukun taskuun ja tyttö jäi ihastelemaan autoaan. Kai liian kauan. Kello näytti viittä yli yhdeksää. Sarahilla ei ollut mitään kiirettä. Tarkastaen vielä vaatteensa ja kurkaten laukkuunsa että kaikki oli tallella. Päällään Sarahilla oli chanelin pikkumusta mekko ja uudet kate spaden desing kengät. Olalla oli uusi chanelin musta laukku. Mustaa asukokonaisuutta koristi kultaiset rannerenkaat ja suuret kultaiset korvakorut. Hiukset olivat nutturalla niskassa. Sarah oli huoltanut itseään kaksi tuntia ja oli herännyt aamukuudelta. Tyttö oli silti hyvin virkeä.

Avatessaan koulun oven Sarah huomasi käytävät melkein tyhjiksi. Avatessaan luokan oven hän huomasi opettajan lausuvan nimen "Brooks" Sarah istahti nopeasti paikalleen "Täällä." Onneksi myöhästyminen ei ollut paha. Luokassa oli sen verran A:lla alkavia sukunimiä. "Missä mun vierustoveri on?" Tyttö suhahti toisella puolella käytävää istuvalle Renelle. Tyttö kohautti olkiaan, samoin Miranda Renen vieressä. Juuri silloin opettaja kimitti jotain luokkaan saapuvalle oppilalle. Sarah käänsi katseensa ja näki tummahiuksisen tytön. Mutta tuohan oli... ei se voinut olla. sarah melkein purskahti nauruun. Nyt sai veli vähän tukapörrötystä.

"Moi. Sait heti kuulustelun." Sarah virnisti hymyillen ruskeahiuksiselle tytölle. "Mä olen Sarah ja sä taidat olla Jenny?" Hän hymyili yhä toiselle. "Mulla menee aina nää nimet sekaisin. On nii paljon oppilaita!" Sarah sanoi hiljaa ja vilkuillen samalla opettajaa. "Mäkin myöhastyin, mutta ehdin täpärästi mun nimelle." Tyttö hymyili toiselle ja läiskäsi matikan kirjan pöydälle. "Mikä se oli?" Opettaja kiljui taas. "Kärpänen miss Housefly" Sarah vastasi muina miehinä. Takarivin poikien oli vaikea pidättää naurua "Miksi sinä sen tapoit?" "Koska se oli melkein jo kuollut!" Opettaja käänsi selkänsä ja piirsi taululle jotain. Sarah käänsi taas päänsä pois.

//Housefly tarkottaa niinkun ötökkää/kärpästä. Sitä ne nauro.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 04:36

Nenna näytti vaivihkaa opettajalle kieltä, kun tyttö asteli paikalleen. Opettaja vilkaisi ruskeahiuksiseen tyttöön, joka näytti vielä hieman kieltä opettajalleen.
" Moro. " tämä nopeasti huikkasi ja loikki paikalleen, laittaen laukun pulpetilleen ennen kuin istui tuoliin. Maikka mulkaisi tyttöön vielä, mutta jatkoi taululle kirjoittamista. Heti kun Nenna luuli että säikähdykset olisivat loppuneet, yhtäkkiä hänen vierellään istuva tyttö avasi suunsa.
" Moi. Sait heti kuulustelun. " vaaleahiuksinen tyttö virnisti, mistä Nennan sydän hyppäsi melkein kurkkuun.
" Hui hitto mä säikähin.. " hän naurahti hieman, pidellen edelleen laukkuansa pulpetilla.
" Laukku lattialle kiitoos. " opettaja kimitti tuiottaen taas ruskeahiuksista kohti, ja Nenna tiputti laukkunsa lattialle, niin että kuului oikein roima paukahdus. " Mitä kiviä sinäkin olet kantanut kouluun vai otitko väärät kirjat kouluun? Kiitos, älä vastaa, jatketaan tuntia! " opettaja pälpätti ja Nenna mulkaisi taas näyttäen kieltään, mutta niin että maikka ei huomaisi.

" Mä olen Sarah ja sä taidat olla Jenny? " Sarah esitteli itsensä ja katsoi Nennaan, joka katsoi takaisin kulmat koholla. " Mulla menee aina nää nimet sekaisin. On nii paljon oppilaita! " toinen naurahti pienesti johon Nenna hymyili hieman hihittäen. Näin nopeasti häneen suhtaudutaan, yleensä tätä tyttöä halveksitaan ja haukutaan.
" Joo, mä oon Nenna, en Jenny. Se taitaa istua toisella puolen luokkaa. " tyttö totesi ja otti matikan kirjansa laukustaan.
" Mäkin myöhastyin, mutta ehdin täpärästi mun nimelle. " Sarah kertoi johon Nenna nyökkäsi, kunnes säikähti taas hieman kun toinen läiskäisi kirjansa pöytää vasten mistä taas opettaja kimmastui.
" Mikä se oli? "
" Kärpänen miss Housefly. "
" Miksi sinä sen tapoit? "
" Koska se oli melkein jo kuollut! "
Nenna tuiotti hieman oudoksuen Sarahia, joka pälpätti opettajan ja toisten luokalla olleiden mukana.

" Noniin, noniin, luokka! Seuraavaksi.. " maikka selosti kovaan ääneen, kun yksi luokan perältä huusi päälle.
" RUOKAILUUUN !! " ääni oli lähes yhtä kova kuin opettajan, yritti näemmä myös imitoida äänellään opettajaa.
" .. Pistokoe! " opettaja mulkaisi luokan perälle huutajaan, kun selosti asiansa loppuun. Angstinen mölinäaalto valtasi luokan, mutta opettaja lähti laittamaan ruutupapereita luokan etuosasta eteenpäin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 05:21

Sarahia nauratti tytön näyttäessä opettajalle kieltä, mutta tämä avasi vain kirjansa. "Kiva kun saa vitsailla open nimellä." Sarah sanoi hiljaa "Opettaja on muuten ihan kiva." Tyttö kääntyi toiseen päin "Eli olet siis Nenna Yoran. Hauska sattuma tosiaan. Olisit vaan mun veljen tunnilla." Sarah nauroi käsiinsä "Se. Nimittäin vaan. Ähh. Tunnetko henkilöä Mike Collier?"

Tyttö selvästi ihmetteli Sarahin käytöstä, mutta ei se häntä haitannut. Räväkkä ja puhelias ihminen. "Pistokoe?" Sarah kysyi kummissaan opettajan jakaessa papereita "Niin neiti Brooks. Etkö ole opetellut?" Sarah tuijotti tyhjää valkoista lappua "Olen kyllä. Osaan vaikka unissani" "Hyvä." Opettaja kimitti taas. Palatessaan paikalle ja kirjoittaessaan laskuja taululle Sarah manasi mielessään. Matikka ei ollut parhaita aineita "Tuutko tunnin jälkeen yhessä syömään ellei sulla ole muita kavereita?" Sarah mietti hetken ja Yoshin kuva nousi mieleen. Ei he eivät tänään tainneet syödä yhdessä, mutta ei poikaystävä siitä pahastuisi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 06:38

Sarah nauroi, mutta tarpeeksi hiljaa, jotta opettaja ei kuulisi, Nennalle joka näytti uudemman kerran kieltä opettajalleen.
" Kiva kun saa vitsailla open nimellä. Opettaja on muuten ihan kiva. " toinen sanoi ruskeahiuksiselle tytölle, joka hymyili vaaleahiuksiselle.
" Totta, jos opet on sen verran huumorintajuisia ja kestää tarpeeksi opetettaviansa, ei tunneilla voi olla kuin edes vähän kivaa. " Nenna virnisti pienesti, ja katsoi opettajaan päin, mikä räpläsi papereitaan pöytänsä takana.

" Eli olet siis Nenna Yordan. Hauska sattuma tosiaan. Olisit vaan mun veljen tunnilla." Sarah naurahti vähän, johonka Nenna taas kallisti kysyvänä päätänsä hieman hymyillen. Vaaleahiuksinen tyttö yritti selittää jotain, ku kysyi tuntisiko Nenna Mike Collieria.
" Öö, en? " hän sanoi kysyvästi katsoen nyt vieressä istuvaa tyttöä. Kun opettaja ilmoitti pistokokeista, tämä lähti jakamaan papereita oppilaille. Opettaja jakoi paperit ja siirtyi taas taulun luokse.
" Tuutko tunnin jälkeen yhessä syömään ellei sulla ole muita kavereita? " Sarah kysyi hiljaa ja Nenna nyökkäsi.
" Ei mulla oo muutenka seuraa yleensä ku oon syömässä. Kiva muuten kun kysyit, mun kaa ei tulla usein näin hyvin juttuun, ainakaan kapinalliset. " tyttö sanoi hiljaa, kunnes opettaja aloitti taas huutonsa.
" Yordan! Brooks! Pitäkää ne leipäläpenne ummessa seurustelkaa joskus toiste kiitoos! Ja ne kirjat pois pöydältä kuin olisi jo! " maikka kimitti, ja Nenna tunki kirjansa laukkuun ja mulkoili äryttävästi opettajaansa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 06:54

"Hyvä siis. Se vaan kerto että oot sen makuupussi." Sarah sanoi vaatimattomasti "Taitaa vaan olla pihkassa että ei sen enempää." Hän nojasi rennosti tuoliaan vasten "Taitaa iskee silmät aikasen moni kauniisiin ihmisiin. Kyllä muakin piiritetään vaikka seurustellaan ja ehdotetaan että tulis yheks yöks vain." Sarah alkoi kirjottaa paperiinsa sitä mukaa mitä opettaja taululle. "Kannattaa kohauttaa vaan olkiaan ja sanoo että haistakaa vittu. Tai pamauttaa laukulla päähän jos ei muuten usko." Sarah jatkoi kuiskaten ettei opettaja kuulisi

"Hyvä." Sarah sanoi ja laski kynänsä pöydälle. Koe oli älyttömän helppo. Vain jotain potensseja. "Me ei seurustella ja mulla ei ole kirjaa pulpetilla sori vaan." Tyttöö töksäytti opettajalle päin naamaa. "Näetkö, meillä ei ole kirjoja pulpetilla kummalakaan." Opettaja tuijotti hetkisen tyttöjä ja sitten käänsi taas selkänsä. Palauttakaa laput pöydälle ja sitten voitte keskustella hiljaa sillä aikaa kun korjaan ne." Sarah nousi ylös ja hymyili iloisesti Nennalle "Hyvä juttu. Olis kiva tutustua lähemmin." Hän nappasi lapun pöydältä ja kiikutti sen pöydälle "Miss Housefly, pyydän anteeksi." Nainen nyökkäsi ja hymyili hiukan.

"Juttu tuokio. Mahtavaa." Sarah istahti paikalleen ja leikki korvakorullaan "Koska viimeksi shoppailit? Mä eilen ja ostin nää kaikki." Hän osoitti laukkuaan ja vaatteitaan "Sä?" Sarah sanoi arvioiden samalla tytön vaatetusta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime19/7/2009, 23:11

" Hyvä siis. Se vaan kerto että oot sen makuupussi. Taitaa vaan olla pihkassa että ei sen enempää. " Sarah selitti Mikestä ja Nenna nosti kulmiaan hieman oudoksuvan oloisena ja naurahti hieman peittäen kuitenkin suunsa. Sarah kertoi vielä että tyyppi iskee silmänsä moneenkin henkilöön helposti, ja että on itsekin aikalailla piiritetty asian kanssa. Nenna nyökkäsi ja tyttö alkoi kirjoittaa vastauksia paperiin. Hetken kuluttua vaaleahiuksinen tyttö kuiskasi pari vastausvaihtoehtoa Miken suhteen, johon Nenna nostatti kulmiaan 'Voisihan se tepsiä' mielellä vilkaisten Sarahiin.

Koe loppui ja vieressä istuva tyttö alkoi taas nipottaa takaisin rääkyvälle opettajalle, johon Nenna hieman nauroi hiljaa. Oppilaat palauttivat paperit luokan eteen ja palasivat paikoilleen. Opettaja selosti että he saisivat jutella hiljaa, johon Sarah taas meni antaumuksella mukaan. Toinen oli aikaisemmin todennut, että tutustua hän halusikin johon Nenna nyökkäsi hymyillen.

" Koska viimeksi shoppailit? Mä eilen ja ostin nää kaikki. " toinen kysyi ja Nenna katsoi Sarahin vaatteita. Tosiaan, ne olivat uudet, kun tarkemmin katsoi. Tyttö hieman mietti ja vastasi sitten.
" Mä en tarkalleen muista, mutta mä ostan yleensä vähän kerrallaan, vaikka en käytä just kaikkia vaatteita heti ostopäivän jälkeen. Mutta joo, mulla on nyt tää paita ehkä uusin mitä on tullu ostettuu, mä ostin silloi, hetkinen.. Myös yhet pillihousut sekä uudet korkkarit. " tyttö kertoi ja pörrötti hieman omia hiuksiaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime20/7/2009, 04:08

"Shoppailu on mun henki ja elämä. Pitäis vaan tanssiaispuku hankkia." Sarah sanoi ja kaivoi taskupeilin lauykustaan ja alkoi levittää kullanhohtoista luomiväriä. "Tätä en muistanu aamulla joten nyt on aikaa." Tyttö hymyili toiselle ja pudotti luomivärin laukkuun. "No. Mä vähän mietin että haluaisitko tulla koulun jälkeen mun kanssa kattoo tanssiais pukua. Meille molemmille jos olet tulossa."

Sarah risti jalkansa ja tutki hiuksiaan peilistä kunnes opettajan ääni taas kuului. "Neiti Brooks. Ulkonäkö hoidetaan välitunnilla." "Aha." Sarah pudotti peilin laukkuunsa. "Ja nyt minä korjasin nämä." Opettaja nousi ylös ja jakoi paperit. Sarah nappasi lappunsa ja katsoi numeron: A+. Sehän oli hyvä. "Minkä sait? Mä sain A+:ssan."

//Lyhyt....
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime20/7/2009, 05:41

" Ainiin, ne tanssiaiset. Mäkään en oo vielä ostanu sitä pukua.. " tyttö muisti, eikä vielä tiennyt minkälaisen puvun hankkisi. Nennan huomatessa Sarahin laittavan luomiväriä, hän itse muisti ettei kerennyt meikata ennen kouluun lähtöä.
" Hienoa, muistin juuri etten itse juuri kerennyt aamulla meikata, mutta kyllä sitä vielä kerkeää. " hän kohautti olkiaan ja vilkaisi opettajaan joka saisi pian pistokkaat korjattua. Sarah kysyi, tulisiko Nenna mukaan etsimään tanssiaispukua.
" Joo. Mulla on jo mielessä eräänlainen malli, mutta ei siitä sen enenpää. " tyttö sanoi ja kuuli että opettaja pyysi Sarahia laittamaan meikkausvälineet sivuun. Opettaja vielä ilmoitti saaneensa korjaukset valmiiksi ja lähti jakamaan niitä. Vaaleahiuksinen tyttö kertoi saaneensa A+:ssan kokeestaan.
" Hmm ootas.. " Nenna sanoi katsoen opettajan kynällä tehtyä pientä töherrystä.
" Samoin. Maikka tais aluksi tehdä väärän merkinnän tähän. " hän sanoi näyttäen yhden vastauksen vieressä olevan pienen sutun ja sen vieressä olevan oikein merkinnän. " Mutta kaikki meni oikein. "
lilco
Foorumin ylläpitäjä
lilco

Viestien lukumäärä : 4239
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime31/8/2009, 02:36

//pelaaja hahmoineen poistui listoilta, pelin voi siis katsoa päättyneeksi jollet halua lopetusvuoroa tms. heittää.//
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mitäs me myöhästelijät ~   Mitäs me myöhästelijät ~ Icon_minitime

Mitäs me myöhästelijät ~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mitäs tässä yksin istuskellessa..
» Mitäs täällä voisi lukea?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Koulu :: Luokat-
Siirry: