Eileen ehti tuijottaa polveaan kiroten jonkin aikaa, kun kuuli äänen yläpuolellaan. Brunette kohotti katseensa ylemmäs ja tavoitti vaaleahiuksisen nuorukaisen kasvot. Vaaleahiuksinen...
Tyttö toljotti toista hetken aikaa aivan typeränä, mutta pudisti hitusen päätään saadakseen ajatuksensa takaisin raiteilleen ja nappasi toiselta nenäliinan alkaen puhdistaa haavaansa.
"No sattuu", Eileen mutisi ja väänteli kasvojaan kivusta, kun puhdisti haavaansa nenäliinalla. Sitten tyttö tajusi juomapullonsa ja nappasi sen käteensä kostuttaen samalla ppolviaan. Nyt tyttö inahti suurentuneesta kivusta, mutta puri hampaitaan tiukasti yhteen.
"Yyyyyyyy", El parkaisi, kun polvia kirveli niin kovasti.
"En mä pysty nousee", tyttö mumisi ja ojensi käsiään toisen suuntaan.
"Auta mut ylös", hän sanoi suoraan ja katsoi toista silmiin nostaen katseensa kuitenkin melko nopeasti toisen vaaleisiin hiuksiin, joita Eileen halusi päästä näpertämään.
"Oon Eileen. Kiva törmätä, Fred", tyttö vinoili ja virnisti toiselle.
"No, kai sen koulun nimi oli joku Aston? Mä nimittäin muutin parisen viikkoo sitte tänne. Irlannista", El kertoi ja kohautti olkiaan. Hänelle oli ihan sama, mitä koulua hän kävi. Hän olisi halunnut jäädä Irlantiin, mutta pakko oli muuttaa vanhempien perässä. Ainoa hyvä puoli täällä olivat nuo vaaleahiuksiset pojat, joita Eileen ihasteli salaa.
"Mutta mä jatkan mun matkaani. Täytyy hölkätä ittensä kuntoon, kun sitä on tullut popsittua ties mitä ruokaa. Harrastan katos tennistä ja on hyvä pysyä hyvässä kunnossa", El totesi pirteästi ja nyrpisti kasvojaansa ottaessaan askelia eteenpäin. Jep, polviin kirveli niin kovasti, mutta kyllä tyttö rohkeasti kotiin asti pääsisi.
"Joo.. Moikka", brunette hyvästeli, antoi katseensa eksyä vielä kerran pojan vaaleisiin hiuksiin, kunnes lähti vaikeanoloisesti jatkamaan hölkkäilyään.