Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Dearly Beloved, Are You Listening?

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Wrai

Wrai

Viestien lukumäärä : 2136
Ikä : 33

Dearly Beloved, Are You Listening? Empty
ViestiAihe: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime12/8/2009, 11:39

Kenen tahansa seura kelpaa emolle ^^

Ronny istui altaan reunalla ja uitteli jalkojaan vedessä. Päivä oli ollut kamalan raskas, joten oli ollut mukavaa tulla vähän viilentymään altaalle. Hiuksia ei tietenkään oltu kasteltu, mutta muuten uimassa oli kyllä pulahdettu. Poika haukotteli leveästi. Hän oli norkoillut koneella pitkälle viimeyöhön. Lähinnä hän oli pyörinyt deittichatissä, sillä jostain kumman syystä hänellä oli viimeaikoina ollut kamala seurustelun tarve ja sen oikean löytäminen. Se tuntui hieman hassulta. Ronny ei ollut aiemmin koskaan yrittänyt löytämällä löytää ketään, mutta kai se kerta oli ensimmäinenkin. Kai hän saisi miltei kenet tahansa. (Jos kermaa ei laskettaisi mukaan.) Mutta kun hän itse oli niin kamalan nirso! Ja homo ja bi poikia tuntui olevan niin kamalan vähän. Tai sitten kaikki olivat vain hyvin syvällä kaapissa. Tulisivat ulos!

Emo nosti toisen jalkansa pois altaasta ja katsoi sitten toisella puolella allasta olevia tyttöjä. Nuo naureksivat keskenään. Jutut olivat kai kovinkin hyvät, sillä yksi oli vetänyt juuri vettä väärään kurkkuun ja yski nyt vimmatusti. Ronny virnisti itsekseen, kun eräs noista sitten osoittikin häntä. 99% todennäköisyydellä nuo puhuivat nyt hänen pituudestaan. Mitä pahaa siinä oli, että oli lyhyt poika? Se kyllä herätti paljon huomiota. Useat tytötkin kun olivat häntä pidempiä. Ronny ei vain ymmärtänyt, miksi siitä piti kiusata tai naljailla. Olihan maailmassa muitakin lyhyitä ihmisiä? Tietenkin asia vaivasi hieman häntä itseäänkin. Tuntui hieman epäreilulta, että hän oli alle 160cm ja hänen isoveljensä oli yli 175cm. Nallekarkit eivät olleet kyllä menneet tasan tässä asiassa ja kyllä Zack siitä jaksoikin vittuilla. Tosin, mistäpä tuo ei vittuilisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

Viestien lukumäärä : 7478

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime13/8/2009, 06:26

- kjähähä~ ok, oli pakko <,x en jassanu alottaa Joltelle uutta, ni Jolte tulee tänne <,x saat heittää toki vekekin~ -

Poika mustissa kollareissa, valkoisessa hihattomassa ja paljain jaloin. Ruskea pörrötukka seksikkäästi sekaisin, huulilla vino hymy, ruseanvihreissä silmissä villi katse. Poika roikkui kaverinsa käsivarressa ja nauroi räkäisesti. Tuo mustatukka ei ravistellut hokoa kädestään minkään huudon ja ärinän saattelemana. Adrieniin oli saanut tottua tuollaisena, jos sen kanssa vietti enemmänkin aikaa. Mark oli pojalle vain joukkuekaveri ja hyvä ystävä, ei mitään syvällistä ällösiirappista romanssia. Wingillä ei ollut aikaa tuhlattavana sellaiseen.

Mustaan huppariin sonnustautunut Mark näytti vain tyyntä naamaa, joskin nappasi Wingin kainaloonsa ja kiikutti muutaman sadan metrin verran uima-altaille ja heitti veteen vaatteet päällä. Markin onni tosin, että rahat ja elektroniikka jotka Wing omisti olivat laukussa kaapissa.
Poika ei ollut kerennyt tehdä niin mitään. Nopeasti tuo kuitenkin oli taas pinnalla ja mulkoili ystäväänsä muka suuttuneena.
"Helvetisti vaan kiitoksia, millä ajattelit että mä loppupäivän liikun täälä? Lainaatko kenties vaatteita tai jotain?", Adrien tokaisi kaverilleen katkeraa tavoittelevalla äänellä, siinä huonosti onnistuen. "Vai omistatko kenties hiustenkuivaajaa tai jotain?"

Jalista pelaava avoimesti homo oli onnistunut herättämään muutaman paikalla hengaavan tytön huomion, aiheuttaen siten lisää kiherrystä niiden keskuudessa. Mark väläytti hymyn karaten sitten muualle. Adrien vilautti kansainvälisen käsimerkin ja nousi sitten istumaan altaanreunalle.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 12:03

Emon katse nousi kahteen paikalle tulijaan. Molemmat olivat poikia ja selväst kaveruksia. Hän hymyili hieman toisten touhuille ja mutta kiljahti sitten kuin tyttö, kun toinen noista pojista lens altaaseen ja vettä roiskahti hänen hyvin laitetuille hiuksilleen. Kevyt puna kohosi sitten Ronnyn kasvoille. Eipäs ollut ollut mikään miehekäs kiljaisu! Poika oli noussut vedestä takaisin pinnalle. Tytöt kiinnittivät selvää huomiota noihin poikiin. Nyt oli sitten Ronny unohdettu. Se oli kai ihan hyvä asia. Hän kun ei paremmin pitänyt siitä että oli puheenaiheena. Poikien keskuudessa se olisi ihan eri asia, mutta tyttöjen kesken...? Nääh. Ronny naurahti hieman itsekseen. Sugita oli ollut hänen luonaan yötä kaksi päivää sitten. Oli todella ärsyttävää, että kaverina oli niin hyvännäköinen poika ja koska Sugita piti häntä täysin ystävänä, koskeminen oli kielletty. Se pilaisi ystävyyden ja Sugita tarvitsi ystäviä. He olivat luonteeltaan niin erilaisia, että Ronny voisi opettaa pojalle kaikenlaista.

Katse ajautui sitten poikaan vedessä.
"Minulla on yksi ylimääräinen kuiva pyyhe mukana, jos tahdot. En kastellut itse hiuksia uidessani." Hän totesi sitten ja nyökkäsi mustaan olkalaukkuunsa päin. Siinä komeili monia pinssejä, mutta 90% niistä olivat Tokio Hotellin pinssejä. Kyllähän hän sai kuulla vittuilua siitä päivät pitkät, mutta Ronny nyt sattui kuolaavan Billiä ja piti lisäksi Saksankielestäkin. Ja uimaan lähtiessäänhän poika kantoi aina kahta pyyhettä mukanaan. Toinen oli kroppaa varten ja toinen oli hiuksia. Hän ei pitänyt siitä, että joutui kuivaamaan molemmat samaan pyyhkeeseen. Piti olla kuiva pyyhe.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 12:19

Adrienin katse hakeutui poikaan joka puhui hänelle. Lupasi lainata pyyhettä. Helvetin reilua, jos huomioitiin se etteivät he edes tunteneet... Ainakaan Wing ei muistanut tuntevansa toista. Sceneä, emoa, jotain siihen suuntaan rekisteröivät aivot automaattisesti, tahtomatta. Sitten Wing kiinnitti huomionsa siihen kuinka lyhyt toinen oli, poika hymähti.
"Sä lainaisit mulle pyyhettä?", Adrien varmisti vielä katsellen toista sammalen värisillä silmillään, poika ei ollut ihan parhaimmillaan uitettuna koirana, muuta Adrysta nyt ei saanut rumaa tekemälläkään.
Nyökkäyksen mukana katse ajautui toisen Tokio Hotel pinssien tähdittämään laukkuun, Adrien naurahti huvittuneena. Itse hän ei tajunnut mitään mahtavaa kyseisessä bändissä oli, mutta ei tarttunut siihen. Kukin teki tyylillään, kunhan se ei sattunut häiritsemään Wingiä.

Adrien nousi jaloilleen ja veti märän paitansa päänsä yli turhia kainostelematta treenattua ylävartaloaan. Poika puristi enimmät vedet paidasta ja tiputti sen lattialle. Adrien katsahti vielä kysyvästi scenepoikaan kunnes oma aloitteisesti nappasi pyyhkeen tuon laukusta, jotta saisi edes hiuksensa kuivattua.
"Kiitti", poika tokaisi hymähtäen pienesti, joskin hillitysti toiselle pojalle istuen sitten tuon rinnalle märissä housuissaan. Niitä hän ei sentään tässä alkanut riisumaan.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 12:39

Ronny nyökkäsi, kun toinen kysyi lainaisiko hän tuolle pyyhettä.
"Tietenkin lainaan. Tuskin sinä nyt ihan täynnä satiaisia olet ja nekin kai pesii lähinnä munakarvoissa ja tuskin sinä nyt ihan kunnolla hinkkaamaan itseäsi alat." Poika naurahti. Hänellä oli hieman omituinen ha karski huumori välillä, ja toivoikin, ettei ajaisi tuota sillä pois. Ronny katsoi miten toinen heitti märän paitansa pois ja kun poika puristi pyyhettään, emolle jäi aikaa tsekata toisen yläkroppa. 10. Poika vihelsi mielessään. Vieras ei ollut tutun näköinen, mutta tuolla kropassa Ronny kyllä tekisi kaikkensa tutustuakseen!

Nyt poika oli ottanutkin pyyhkeen ja Ronny nyökkäsi tuolle, kun tuo kiitti siitä. He istuivat nyt vieretysten ja emo huomasi altaan tyttöjen vilkuilevan heitä. Kyllä ne nyt vilkuilivat kun urheilija ol tullut! Ronny naurahti hieman ja siirsi laukkunsa omalle puolelleen, ettei vieras onnistuisi kastelemaan sitä ja kalliita pinssejä. Hän oli myös huomannut pojan huomanneen hänen pinssinsä.
"On laukussa pari My Chemical Romancenkin pinssiä. Ennen kuin tuomitset minun Tokio Hotellin takia." Hän huomautti sitten ja naurahti jälleen.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 12:53

"Ei ole satiaisia hävyssä saati nielussa, että ei syytä pelkoon", Adry hymähti kepeään, hillittyyn sävyyn kun olisi keskustellut vain säästä.
Wing kyllä tunsi tutkailevat katseet ihollaan, muttei tuominnut niitä. Tyttöjen pitäisi kyllä tietää, ettei niillä mitään mahdollisuuksia ollut. Jolten oli mielestään tehnyt seksuaalisuutensa erittäin selväksi kaikille. Jalkapallojoukkuekin alkoi pikkuhiljaa sulattaa asiaa, vannottivat vain Wingiä pitämään näppinsä erossa heistä. Niin, osaisivat vain itse pitää itsensä erossa hänestä. Se oli tarkoitettuna lähinnä Markille.

Emo pojan sanat saivat Adrienin naurahtamaan. "Voi mikä pelastus", poika lausui ja virnisti vinosti liikauttaen hieman kulmakarvojaan katse tuossa lyhyessä pojassa. "Ja en mä tuomitse, jokainen tekee niin kun parhaaks näkee. En nyt väitä, että Tokio Hotel lempibändeihini lukeutuu, ei ole suuremmin tullut kuunneltua."
Adrien katsahti nopeasti altaalla hengaavia tyttöjä pyöräyttäen sitten nopeasti silmiään. Yksi näytti tunnistaneen hänet, minkä Adry päätteli täysin siitä että tyttö alkoi supisemaan kavereilleen jotain. Wing tunnisti kyllä oman nimensä sanojen joukosta, niin ja ne alentavat nimitykset.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 13:03

Ronny purkahti nauruun, kun toinen huomautti virnistäen että pinssi oli pelastus. Sitten hän katsoi toista, kun hän selitti ettei tuominnut häntä th:n takia. Ei toinen siis ihan huono tyyppi voinut olla. Yllättävän monet kun tuomitsivat juuri sen asian takia. Saksassa kun vain pikkutytöt kuuntelivat kyseistä bändiä. Ronnyn katse kääntyi sitten tyttöihin. Ensin nuo olivat vaikuttaneet kiinnostuneilta, mutta sitten joku asia oli saanut noiden ilmeet ja keskustelun sävyn muuttumaan. Nuo ajattelivat jotenkin negatiivisesti hänen vierellään istuvasta pojasta.
"Mikäs niiden ilmeet muutti?" Ronny mietti ääneen ja vilkaisi toinen kulma koholla poikaa. Sitten hän kuitenkin ojensi kättään toiselle.
"Minun nimeni on muuten Ronny, mutta voit sanoa myös Monkey. Se on miltei toinen nimeni." Hän esittäytyi iloisena.

//nyt on lyhyt, sori ^^ //
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 13:13

Poika nauroi hänelle, Adrien pudisti hieman päätään hymyillen pienesti. Emohan oli ihan sekaisin... Toisaalta, mikäpä siinä.
Toinen kummasteli kuinka tyttöjen mieli oli muuttunut nopeasti, Adrien vilkaisi jälleen muijia ja sitten katsoi taas tuota emopoikaa.

"Mä", Adrien heitti vastaukseksi ja kallisti hieman päätään. "Tytöt vaan ei tykkää jos niillä ei oo mitään mahdollisuuksia." Poika sai hädin tuskin sanottavansa sanotuksi kun toinen ojensi jo kättään ja esittäytyi. Ronny Monkey, Adry naurahti tarttuen sitten käteen. "Adrien", poika sanoi tavalliseen tapaansa, ajan kanssa häntä saattoi oppia sanomaan Wingiksikin, mutta se ei ollut nimi jolla jalkapalloilija itseään esitteli.
"Monkey, mikä se oikea toinen nimi sitten on?", Adry kysäisi ihan mielenkiinnosta.

- ei se pituus niin merkkaa vaan sisältö <;; -
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 13:28

Emo katsoi hieman typeränä poikaa, kun tuo sanoi että tuon takia ilmeet tytöillä olivat muuttuneet.
"Mikäs vika sinussa on?" Hän kysyi hieman hölmönä, mutta ilme kirkastui, kun tuo teki lisäyksen. Ronny katsoi poikaa päästä varpaisiin ja sitten taas silmiin.
"Ooks sä homo?" Hän kysyi sitten innoissaan ja uteliaana samaan aikaan. Voi hurja jos toinen oli! Ronny ei olisi ikinä uskonut että urheilijoistakin löytyi miehistä pitäviä! Tosin, eihän hän ollut varma edes oliko toinen urheilija...

Poika oli esittäytynyt Adrieniksi ja kätellyt häntä takaisin.
"Se on kiva nimi. Tunsin kerran yhden Adrianin. Hän oli aika cool. Tosin vähän pesästä pesään tyyppi." Ronny selitti ja kohautti sitten vain harteitaan, kun toinen kysyi hänen oikeaa toista nimeään.
"Ei minulla ole sitä. En keksinyt mitään mikä olisi rimmannut Ronnyn kanssa. Sain katsos päättää aikoinaan oman nimeni. Onko sinulla toista nimeä tai lempinimeä?" Poika kysyi sitten ja alkoi todella kiinnostua Adrienista.

// Niinhän se on //
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 13:54

Ronny oli aluksi kummissaan hänen vastauksestaan, mutta tuolla sytytti aika nopeasti. Wing naurahti, kysymys oli niin suora. Toinen näytti olevan ihan innoissaan.
"Oon", Adry vastasi lyhyesti ja ytimekkäästi. Poika suki kosteita hiuksiaan jotenkuten muotoon, vaikka olihan itsestään selvyys, että ne menisivät takkuun.

Wing nyökytteli Monkeyn kertoiluille pieni hymynkare huulillaan. Toinen oli hyvinkin pirteän oloinen yksilö, puhui ainakin paljon. Mikä oikeastaan kävi Adrienille ihan hyvin.
"Okei, kuulostaa aika erikoiselle. Toinen ristimänimi on Wing, millä mun läheisimmät frendit mua kutsuu", poika totesi olkiaan kohauttaen.
"Opiskeletko sä monetta vuotta astonissa?", Adrien kysäisi. Hän ei oikein pitänyt puhua itsestään muille, se ei vain ollut hänelle kovinkaan luontaista.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 14:03

Ronny hymyili leveästi. Toinen siis oli homo!
"Onko sinulla poikaystävää?" Hän kysyi sitten innoissaan ja huomasi sivusilmällä miten tytöt nousivat altaasta. Noita ei tainnut enää kiinnostaa heidän jutut. Ihan hyvä vain. Adrien huomautti hänen nimihommansa olevan erikoinen ja kertoi samalla toisen nimensä.
"Joo. Minun vanhemmat katsos kuoli kun olin lapsi ja orpokoti johon minut laitettiin veljeni kanssa päätti, että saisimme päättää itse nimemme, kun olisimme tarpeeksi vanhoja." Hän tarkensi sitten oman nimensä tarinaa ja katseli entistä kiinnostuneempana toista.

Miten ihmeessä hän ei ollut tavannut Adrienia aikaisemmin? Tosin, hän ei yleensä mennyt edes juttelemaan urheilijoille. Tai meni hän, mutta ei niin usein kuin muille klikkien edustajille.
"Ensimmäistä vuotta. Olen siis ihan pentu vielä ja siitä saan kuullakin veljeltäni. Onneksi hän ei ole tässä koulussa."
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 14:11

Adrien pudisti hieman päätään Ronnyn kysymykselle. Pitäisikö hänen nyt huolestua siitä, että tuo pikkuemo tahtoisi olla hänen poikaystävänsä? Jaa-a, ei Wing ottanut mitään paineita, hän voisi kyllä kertoa olevansa naimisissa jalkapallon kanssa. Hänellä oli hyvin niukasti aikaa, harva kundi oli kiinnostunut sellaisesta järjestelystä, että aikaa nähdä oli vain muutamia tunteja viikossa.
"Aika jännä järjestely, millä nimellä teitä sitten kutsuttiin siihen asti, kun olitte vielä niin sanotusti nimettömiä?", Wing kysyi. Asia oikeasti kiinnosti häntä. Millä nimellä kutsuttiin nimetöntä lasta...

Ronny kertoi opiskelevansa ensimmäistä vuotta, Adry nyökkäsi. Toinen oli siis häntä vain vuoden nuorempi. Jos sitten ei ollut sattumoisin pitänyt väli vuotta tai jäänyt joskus luokalleen. No, pienikokoinen tuo oli jos ei muuta. Adrien suki taas hiuksiaan. Ja vain katseli Monkeyta.
"Mä itse käyn toista", Adrien ihme kyllä kertoi vaikkei toinen asiaa ollut vielä udellutkaan. Harvoin tapahtui mitään sellaista. Adry ei puhunut itsestään, se nyt vain oli yksi tosiseikka tuosta jalkapalloilijasta.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 14:19

Ronny nyökkäsi pari kertaa, kun toinen pyöritti päätään.
"Ei vai? Ihme. Ei ole minullakaan. Mutta se nyt kai johtuu siitä että olen todella nirso ja kaikki pojat kenestä kiinnostun on sitten... No, ei onnistu." Hän selitti sitten toiselle hymyillen ja heilutellen hieman jalkojaan vedessä. Adrien kysyi sitten mikä hänen nimensä oli ollut ennen nimeä ja emo naurahti hieman.
"En oikein muista. Yleensä minua kutsuttiin vain Monkeyksi tai reppanaksi. Veljeni kun kiusasi minua kamalasti. Sain valita nimeni viisi vuotiaana ja luojan kiitos valitsin siedettävän nimen! Jotkut siellä valitsivat jotain todella typeriä. Veljeäni kutsuttiin ice:ksi. Hän kun on aina hieman kylmä ihminen ja sen näköinenkin." Monkey puheli ja kertoi itsestään. Jollain kierolla tavalla hän piti siitä, että sai kertoa omaa tarinaansa eteenpäin ihmisille.

"Tokalla? Olisin veikannut että kolmannella." Ronny naurahti sitten, kun toinen kertoi olevansa vain vuotta vanhempi.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 14:32

"Se johtuu lähinnä siitä, että mun aika on rajallista", Adrien sanoi hymähtäen, Ronny selitti nirsoudestaan. Viimeistään nyt siis tuli selville toisenkin miespuolisiin kohdistuva kiinnostus. Jostain kumman syystä Adry vain ei kummastunut siitä, hänellä oli hyvä 'homotutka'.
Ronnyn vastaus hänen kysymykseensä oli oikeastaan aika metka. Adrien kuunteli keskittyneesti eikä suinkaan vain puolella korvalla, mikä olisi saattanut olla tylsemmässä aiheessa mahdollista.

"Tokalla, juu. Olisinkin kolmannella", Adrien nauroi. Hänellä olisi silloin edes jonkinmoiset mahdollisuudet päästä pelinrakentajaksi, mutta ei. Hän oli kyllä helvetin terävä ja nopea älyinen, soveltuisi hyvin siihen rooliin. Jayden Riley vaan oli parempi, ja vanhempikin. No, Adrien oli kuitenkin kohtuullisen varma, että ensi vuonna nykyisten kolmosten häivyttyä paikka tulisi ilman muuta olemaan hänen...
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 21:12

emo nyökkäsi. Hänestä oli hassua, että Adrienilla ei ollut poikaystävää ajan takia. Ronnyllä itsellään kun aikaa riitti vähän liikaakin. Hänellä se todellakin oli kiinni vain nirsoudesta.
"Etkö sitten halua seurustella? Kyllähän sitä aikaa aina jostain kaivaa?" Hän uteli uudelleen, vaikka epäilikin sorkkivansa jo toisen henkilökohtaisia asioita. Monkeyllä vain ei ollut itse suojeluvaistoa, kun kyse oli utelemisesta ja siitä että jokin kiinnosti häntä. Juuri liiallisen uteliaisuuden takia hän oli saanut usein jo nokilleen. Se ei siis ollut aina hyvä juttu. Olikohan se koskaan?

"Minäkin olisin mieluusti kolmannella. Tosin, epäilen etten kasva tästä enää pituutta, niin sama kai se on olla sitten ykkösellä." Ronny naurahti sitten hieman. Ennen hän oli aina toivonut olevansa vanhempi veli, joka oli myös se pidempi yksilö. Emo katsoi sitten Adrienia ja kallisti hieman päätään.
"Onko sinulla vaihtovaatteita täällä koulussa? Ettet vilustu? Niitä nimittäin minulla ei ole lainata... Ja olisivat ehkä hieman väärää kokoa."
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime18/8/2009, 22:03

Ronny uteli häneltä seurustelusta. Adrien vain pudisti päätään. "Ei se siitä ole kiinni, jalkapallo vain on ykkössijalla." Wing tunsi itsensä vaivaantuneeksi kun puhui yksityisistä asioistaan. Se ei vain tuntunut hyvältä, joten hän ei tahtonut tehdä sitä.
Adrienilla kävi mielessä kääntää keskustelu jälleen Ronnyyn itseensä.

"Niin", poika nyökkäsi. "Sä tosiaan olet aika lyhyt", poika naurahti pörröttäen nopeasti toisen mustia hiuksia. Ronnyn sanat vaihtovaatteista kuitattiin pienellä vinolla hymyllä.
"Ei ole, äiti. Ei tullut aamulla mieleen, että tahtoisin uimaan vaatteet päällä tänään...", Adry vastasi hymähtäen, katse harhaili johonkin altaan suuntaan, Wing rekisteröi veden väreilyä.

"Kai mä jotain jostakin löydän, Mark saa luvan lainata", Wing totesi. Sen syy nyt ylipäänsä oli että Adrien oli kauttaaltaan märkä eivätkä vaatteet tarvitsisi pikaista kuivatusta.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 03:53

Ronny nyökkäsi hieman, kun toinen kertoi jalkapallon olevan ykkössijalla. aika outoa. No, jollekin muut asiat olivat tärkeämpiä. Varmasti olisi hänelle itselleenin, jos hän olisi aloittanut jonkun harrastuksen joskus. Kyllähän hän soitti rumpuja, mutta se oli enemmänkin huvinvuoksi tapahtuvaa ajankulutusta. Sitten Adrien huomautti hänen olevan lyhyt ja poika mutristi leikkisän suuttuneena huuliaan.
"Enkä ole! Kaikki muut ovat vain liian pitkiä ja yli kasvaneita." Hän tuhahti, mutta virne karkasi samantien takaisin hänen kasvoilleen. Ei hän ollut pituus huomautuksista suuttunut enää moneen vuoteen.

Virne vain leveni, kun toinen sanoi häntä äidiksi.
"Ajattelin vain sinun parasta. Ei ole mukava maata flunssassa!"
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 05:15

Ronny oli suuttuvinaan Adrienin kommentoidessa tuon pituutta. Se väitti muita ylikasvaneiksi, Adrien nauroi. "Mä olen tottunut katselemaan sellasia sadastakaheksastakympistä pidempiä jätkiä normaalisti. Sä nyt vaan satut olemaan lyhyt niiden rinnalla, joku metri kuuskymmentä?", Wing heitti ja hymyili pientä vinoa hymyä.

"Somaa", poika tuhahti huvittuneena. Monkey oli oikeastaan aika hauskaa seuraa, ainakaan Adrienia ei ärsyttänyt eikä tuon tehnyt mieli vain liueta paikalta. Sitäkin nimittäin tuppasi tapahtumaan melko usein.
Adrien huokaisi ja nousi seisomaan, tuo heitti Ronnyn pyyhkeen olalleen ja noukki paitansa lattialta. Märissä housuissa ja paita sylissä puolialaston poika jäi katselemaan Ronnya.
"Oliskohan tyttöjen pukuhuoneissa hiustenkuivaajaa?", adrien mietti ääneen. Ja hetken mielijohteesta kääntyikin ympäri ja asteli ovelle. Tuo katsahti vielä kysyvästi Ronnyyn ennen kuin astui sisään pukuhuoneisiin.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 06:00

"158 olen pitkä. Että en edes 160." Monkey myönsi sitten ja katseli miten toinen nousi ja pohti kuivaajan olemassa oloa ääneen. Ronny ei vastannus siihen ensin mitään, koska katse oli jumittunut veteen.
"Minulla muuten tai-" Hän aloitti ja nosti samalla katseensa Adrieniin, mutta tuo olikin juuri sujahtanut tyttöjen pukuhuoneeseen. Ronny nousi ylös ja nappasi laukkunsa maasta ja asteli toisen perään pukuhuoneeseen.

"Olin sanomassa, että minulla on matkahiustenkuivaaja laukussani." Poika naurahti. Hän tiesi sen olevan hieman homoa kantaa kuivaajaa mukana, mutta hän oli hyvin tarkka hiuksistaan.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 06:14

Adrien katseli hetken ympärilleen pukuhuoneessa ja naksautti kieltään kitalakeen, ei ollut hiustenkuivaajaa. Hiemanko otti päähän. Samassa Ronny oli kuitenkin tullut perässä ja totesi, että hänellä oli hiustenkuivaaja laukussaan. Adrien nauroi, ei hän nyt ihan sitä olisi Monkeystakaan uskonut, mutta mikäs siinä.

"ok", poika hymähti ja tiputti pyyhkeen penkille ripustaen paitaansa kuivumaan jonkun avonaisen ovan päälle. Hiukkaakaan häpeilemättä poika riisui housunsakin ja asensi ne kuivumaan. Päätään taaksepäin heittäen, saadakseen ihoon liimautuvat hiukset pois edestä, Adrien asteli Ronnyn luo ja kallisti hieman päätään odottavasti. Toinen voisi antaa kuivaajan hänelle, ettei Adrienin tarvinnut kyykkiä voidakseen kaivaa sen tuon tapin laukusta. Oikeastaan lyhyys teki Monkeysta vain suloisen, mikä ei tasan Wingiä haitannut.
No, kiusoitteleva ilme kuitenkin karkasi kasvoille. Adrien ajatteli nyt kaikkea muuta kuin hiustenkuivaajaa. Tiedä sitten oliko se hyvä vai huono asia.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 09:31

Ronny tuijotti avoimesti Adrienia, joka riisui myös housunsa ja laittoi ne kuivumaan. Kuuluiko hänen kääntää katseensa pois? Tyttöjen seurassa hänen kun ei tarvinnut, koska kaikki tiesivät, ettei hän katsoisi ketään siinä mielessä...Mutta toisen homon kanssa? Poika oli jumittunut täysin ajatuksiinsa ja hätkähti, kun tajusi tuijottavansa lamautuneena toisen rintakehää ja Adrien seisoi aivan hänen edessään kysyvä katse kasvoillaan.
"Joosiisjoo se kuivain!" Monkey älähti sitten hieman nolona ja kaivoi laukustaan taitettavan hiustenkuivaajan.
"Se on vähän rikki sitten. Sitä nappia pitää painaa koko ajan pohjassa. Tai sitten se ei oo ees rikki. Ehkä se on sähkönsäästömalli." Ronny puheli ja avasi sitten hanan ja pesi kätensä. Luoja että nolotti! Hän oli tuijottanut vähän turhankin avoimesti toista.

Tilanne alkoi hiljalleen nolottamaan ihan kunnolla Emoa. Hän oli paidattoman ja housuttoman FUTARIN kanssa pukuhuoneessa. Ronnyn mielestä toisen kroppa oli miltei täydellinen. Hän tiesi miltä oma yläruumis näytti. Hän oli enemmän hoikka kuin lihaksikas ja ainoat hienoudet olivat nännikoru ja napakoru. No, eipä hän ollut koskaan kehollaan ketään hurmannut.
"Mul on myös hiuslakkaa ja vahaa jos tarttet ja tupeerauskampa."
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 09:52

Ronnyn katseet, joista toisen pojan mielipide ei jäänyt epäselväksi, huvittivat Adrienia. Ei tuo niistä loukkaantunut, oikeastaan se jopa hiveli itsetuntoa. Tai kyllähän tummatukka tiesi näyttävänsä täydelliseltä trimmattuine rintakehineen, vatsoineen ja pakaroineen.
Toinen tuntui unohtunen tuijottamaan, Adryn kasvoilla koreili tietäväinen, jopa hieman pirullinen virne. Kun Ronny sitten heräsi hetkeen tuo hössötti sen hiustenkuivaajan kanssa kuin ei mitään. Jalkapalloilija hymähti katsomatta edes koko vekottimeen ottaessaan sen käteensä. Poika piti huolen siitä, että sai kiusallaan kosketettua Ronnyn kättä kuin vahingossa.
"Joo", Wing nyökytteli selitykselle ja alkoi foonata tukkaansa. Hetki siinä sitten menikin, sen verran paljon sitä kuitenkin oli.

Adrien katsahti hieman kummeksuen Ronnyyn tuon käydessä läpi mukana kantamaansa hiustenlaitto varustusta. Adrien naurahti. "Mä pärjään ihan näin, kiitos", poika sanoi sammuttaen sitten hiustenkuivaajan. Kiusallaan ja ihan vain kokeillakseen Adrien kuivaajan laukkuun asetettuaan painoi toisen vasten lavuaaria ja suuteli Monkeyn lävistettyjä huulia.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 10:02

Ronny katseli ensimmäisen kerran hieman vaiteliaana miten toinen föönasi hiuksiaan. Heidän kätensä olivat koskettaneet hieman ja sekös oli saanut pojan sormissa kihelmöimään. Hän taisi todella kaivata läheisyyttä turhankin paljon. Monkey kohautti vastaukseksi harteitaan, kun toiselle ei kelvannut hiustenlaitto tarpeet.
"Sinulta saisikin hyv-" Hän aloitti puhelemaan, mutta täysin yllätykseksi pojan lauseen keskeytti Adrienin huulet ja painaminen lavuaaria vasten.

Emo ei ollut osannut odottaa sitä liikettä yhtään, mutta suudelmiin ei hänellä ollut tapana jättää vastaamatta. Varovasti hän suuteli toista takaisin ja irrottautui sitten pakittaen päätään hieman taaksepäin.
"Mistäs tuo nyt tuli?" Hän kysyi sitten hieman huvittuneena ja onnellisena. Olipas tuntunut pitkästä aikaa hyvältä! Tilanne olisi kyllä näyttänyt hyvin homoeroottiselta ulkopuolisen silmin. Kummallakaan pojalla kun ei ollut paitoja päällä. Ronny katseli kysyvänä Adrienin silmiä. Miksi toinen oli niin yllättäen suudellut häntä? Todennäköisesti vain kiusatakseen. Olihan tuo 100 varmasti nähnyt hänen lagaus tuijotuksensa äsken.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 10:19

Adrienilla ei ollut pienintäkään vihiä siitä, mitä Ronny oli ollut sanomassa. luultavasti jotain hänen hiuksistaan... No, ilman sitä kommenttiakin Wing kykeni elämään.
Suudelmaan tuo apinapoika kyllä vastasi, joskin ehkä hivenen varovaiseen tapaan. Pian tuo veti päätään taaemmas ja kysyi mistä tuo oli tullut. Adrien hymähti.
"Sä näytit kaipaavan sitä", poika ilmoitti sipaisten sitten Ronnyn poskea ja pakittaen itsekin. Joskin vain muutamia senttejä, minkä ei ainakaan olisi luullut merkitsevän paljoakaan.
Adrienilla ei ollut aikeissa ryhtyä mihinkään vakavampaan Ronnyn kanssa, tai ainakaan ei hetki sitten ollut ollut. Saatoihan mieli silti muuttua melko nopeasti...

Jostakin syystä Adrien rekisteröi harvinaisen myöhässä omatakseen nopean reaktiokyvyn hipeltävänsä sormillaan toisen lävistettyä nänniä ja hengittävänsä lämmintä ilmaa vasten Monkeyn huulia silmät suljettuina.
Hellästi poika suuteli niitä mainittuja huulia useamman kerran lyhyesti. Toinen käsi hakeutui Ronnyn lantiolle ja silmät avautuivat Adrienin erottaessa huulet toisistaan.
"Ehkä mä kaipasin sitä itsekin...", tuo sanoin painaen taas silmänsä umpeen ja suudellessaasn Ronnya.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime19/8/2009, 10:49

Ronny naurahti hieman, kun toinen sanoi hänen näyttäneen kaipaavan suudelmaa.
"En kyllä kiellä sitä." Poika totesi sitten ja hänen sisällään värähti, kun hän tunsi Adrienin räpläävän hänen nänniään ja koruaan, joka oleili siinä. Tähän hän ei ollut uskonut päätyvänsä vielä äsken! Monkey tunsi pojan lämpimän hengityksen kasvojaan vasten. Sitten he suutelivat muutamia kertoja jälleen. Ronny oli edelleen hieman varovainen suudelmissaan. Kädet kuitenkin kierettiin toisen lantion ympärille. Molemmat pojat olivat sulkeneet silmänsä ja avasivat ne sitten, kun huulet erkanivat hieman toisista. Adrien sanoi, että kaipasi tätä ehkä itsekin ja Ronny nyökkäsi hieman ja taas he suutelivat.

Poika suuteli nyt toista hieman varmemmin. Ei hän ollut koskaan päässyt suutelemaan tällaista poikaa! Kaiken täytyi olla unta. Ronnyn kädet liikehtivät pienesti toisen alaselällä ja kysyvänä kieltä tarjottiin toisen huulien väliin. Tilanne olikin käynyt yllättävän mukavaksi.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Dearly Beloved, Are You Listening?   Dearly Beloved, Are You Listening? Icon_minitime

Dearly Beloved, Are You Listening?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Koulu :: Uima-allas-
Siirry: