|
| who do you think you are? | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 04:24 | |
| Rogers oli juuri avaamassa takaovea, mutta vaivihkaa Chuck työntyi väliin ja avasi sen Cassielle vieno hymy kasvoillaan. Hän ei tiennyt mitä halusi Cassiesta, toistaiseksi C ei varsinaisesti himoinnut tyttöä yhtä 'sairaalloisesti' kuin monia muita. Joko hän oli vähitellen saamassa otetta seksiriippuvuudestaan tai sitten Cassiessa ei vain ollut sitä jotain. Tai sitten jotain muuta.
"Ei ollenkaan vaikeeta", Chuck virnisti. "Oot sä nyt juhlavampi ku mä, tällä hetkellä ainakin", poika vinoili. "En mä käy treffeillä", hän hymähti ja katsahti Cassieen. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 04:59 | |
| "En mäkään", Cassie kuiskasi ja istahti autoon. Tyttö nyökkäsi pojalle kiitokseksi ja nosti toisen jalkansa kauniisti toisen päälle. Cassandra katsahti ympärilleen. Hän ei olisi voinmut kuvitellakkaan että istuisi joskus rikkaan pojan limossa, eikä varsinkaan sitä että oli menossa tämän kyseisen herran kanssa syömään. "Mutta mä olen jo nyt tehnyt paljon semmosta mitä en yleensä tee", Cas huokaisi viitaten pariin edelliseen tuntiin jotka hän oli viettänyt Chuckin kanssa. "Ootsä tulossa?" |
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 05:04 | |
| Chuck hymähti ja katsahti koulun autiota pihaa. Saattoi havata pari kovanaamaa polttamassa tupakkaa nurkkauksessa ja pariskunnan muhinoimassa portailla, mutta muuten tuuli sai ravistella tyhjää pihaa. Parkkipaikalla tuuli pujotteli toinen toistaan hienompien autojen välistä saaden Chuckin hymyilemään. Ei San Diego ollut ollenkaan pettymys verrattuna New Yorkiin.
"Mutta mä olen jo nyt tehnyt paljon semmosta mitä en yleensä tee", kuului autosta ja heti sen perään hoputtava kysymys. Sen kuultuaan Chuck meni autoon ja Rogers työnsi oven kiinni. C katsoi Cassieen leveästi hymyillen ja painoi nappia, joka avasi parin metrin päässä olevan pimennetyn lasin. "Reen pizzeriaan", hän sanoi ja sulki lasin samaa tahtia nähtyään kaljupään nyökkäyksen. |
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 05:38 | |
| Cassandra pidätteli nauruaan. "Etkö sä pelkää että joku näkee sut mun kanssa?" Cas ihmetteli. Vaikka tyttökin oli melkoisen varakas - jota ei lähes kukaan tiennyt - eikä mikään koulun yleinen silmätikku, hän kuvitteli että Chuck katsoi tarkkaan kenen kanssa kulki ja mitä toiset puhuivat hänestä. Cassandra käänsi päänsä ikkunaa kohden muka katsellakseen maisemia, mutta tytön ajatukset harhailivat muualla. "Saan varmaan jonkun vihaisen lauman perääni vielä, katkeria eksiä ja salaisia ihailijattaria", Cassandra runoili dramaattisella äänellä. Tyttöä hymyilytti kamalasti. Cassandra kääntyi niin, että pystyi tarkkailemaan Chuckia sivusilmällä tuijottamatta tätä. |
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 09:11 | |
| "En, vaikka sä ootkin alempaa kastia", Chuck kiusoitteli. "Juoruilkoot jos juoruilkoot, mutta mulle on ihan sama, mitä klikkiä kerään mun ansiolistoille", poika naurahti ja katsahti ikkunasta. "Musta tuntuu, että saat kaiken tuen katkerilta eksiltä", hän virnisti. Poika ei varsinaisesti tiennyt mitä tekisi Cassandran kanssa, etenkin näinkin avointen heittojen jälkeen. Ikkunasta vilahtava autojono antoi ymmärtää, että matka venyisi muutamia minuutteja.
/ haluun sit jotai pelii sen sun uuden ukkelin kaa kans >:---D ! |
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 09:33 | |
| / senki playeri perkele! Cassandra antaa kohta turpaan... mutheijoo, ja vielä sillee että Chuck ei tiedä Beckan olevan Cassien sisko, sit se paljastuu jotenki ja ja ja ja... ! /
Cassandra huokaisi syvään. "Ai pääsen niinku yhdeksi nimeksi listaan?" Cassie tuhahti. Hän teeskenteli loukkaantunutta, vaikka oikeasti oli aika tyytyväinen itseensä. Silti Chuckin lause jäi kalvamaan tyttöä vähän, sillä Cassie tiesi, että Chuck saattoi oikeasti vain pelleillä hänen kanssaan. Cassandra tunsi jalkansa puutuvan ja vaihtoi ne toisinpäin, vasemman oikean päälle. "Aika paljon sä näet vaivaa sen eteen että saat taas yhden nimen kirjaan", Cassandra sanoi ja kääntyi Chuckia kohti. Hän tuijotti poikaa kirkkailla silmillään ja hymyili hiukan kieron näköisenä. |
| Aihe: Vs: who do you think you are? 10/9/2009, 10:02 | |
| / niinii :---D aattelin et näille kehittyy jotain piiiiientä ja C on iha aws cassieee tuitui <3. ja sit toi becka tuleeki ni wow pakko saada.. :----------D kaikki aina tekee naistenkaatajia mut ne ei ikinä kaada ketää ni mun naistenkaataja kaataa kaikki ! >:--D
"Emmä tiiä, täytyy vielä katsella", Chuck virnisti kunnes alkoi haukotella ja veti kädet niskansa takaa. "Kyllä mä ihan kaverimielellä tässä olen, i think", poika totesi. "Sähän olet sentään pikkunen, vielä ykköskurssilaisia", tämä virnisti. Toisaalta eihän toisen ikä ollut ikinä vaikutannut mihinkään, mutta Cassie - kaikessa vittumaisuudessaan - oli todella mielenkiintoinen tapaus.
"Eihän tää oo vielä mitään", Chuck virnisti. Voi että. |
| Aihe: Vs: who do you think you are? 11/9/2009, 04:30 | |
| Cas läppäisi poikaa poskelle. "Kuuleppas nyt arvon herra, turha kuvitellakkaan että mä olen niin helppo", Cassandra tiuskaisi ja nosti sormensa heristelläkseen sitä. Cassandran suupielet vääntyivät taas pieneen, kiusaavaan hymyyn. "Enkä ollenkaan sun tyyppiä", tyttö jatkoi naurahtaen. Cassie yritti kurkkia ikkunasta merkkejä siitä, missä he olivat, mutta turhaan. Tyttö ei todellakaan tuntenut aluetta vielä. "...ja mitä ikään tulee, täällä on paljon kolmosluokkalaisia jotka käyttäytyy niinku kakarat", Cassie sanoi kääntyessään takaisin poikaa kohti. "Vieläkö on pitkä matka?" |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: who do you think you are? | |
| |
| | | | who do you think you are? | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |