Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Without warning, something's dawning, listen

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

Viestien lukumäärä : 7478

Without warning, something's dawning, listen Empty
ViestiAihe: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime24/10/2010, 19:01

- töksiiköedeshieman... Wrath& Nancy, tack -

Destiny Beat istui vaihteeksi tupakkikopinpenkillä nortti huulessa. Sähkönsiniseksi värjätty letti roikkui laittamattomana päässä, kuten kuuluikin. Kyllä se harjattu oli, ja tavanomaisen sileä kun ei kihartumisen vaaraa edes ollut.
Camo-housujen seurana pojalla oli yllään MSIn T-paita ja teräskärkiset maihinnousukengät.
Kopilla oli kepeä keskustelu muutaman pahiksen kesken, mukaan luettuna Des itse, Astonin tuoreista juoruista. Raportoimistahan se oli, ei missään nimessä juoruilua. Oikeasti oli valhe väittää, ettei moinen koskettaisi pahiksiakin. Ihmisistä oli vain mukava puhua, vaikkei mistään mitään henkilökohtaisesti tietäisikään. Sarkastiseen ja huvittuneeseen sävyyn muka kauhistuneina käsiteltiin, kuinka urheilijapoikia tuntui viehättävän nörttitytöt. Hui hirvitys, iik. Toisin kuin kerma, he sentään tajusivat edes jotenkuten, että jopa ne ärsyttävät näkymättömät tyypit tosiaan olivat ihmisiä. Sillekin naurettiin, kuinka joku cheer-lehmä oli joutunut Lenan pariksi liikuntatunnilla. Ei oikeastaan sille, vaan sille kuinka siitä oli noussut suuremmankin luokan kohu.

Keskustelu päättyi siihen, kun ihmiset rupesivat utelemaan Destinyltä mitä meinasi se huhu, että hän oli viettänyt aikaa pukukopissa sen yhden cheer-jätkän kanssa. Edwynia ja häntä koskettavasta juorusta kun poika ei mielellään kertoisi mitään yksityiskohtia. Se ohitettiin kepeästi huomautuksella siitä, että Wyn oli mukava jätkä. Ei, hän ei todellakaan ollut mainitsemassa mitään yksityiskohtaisempaa. Juorut levisivät ihan yhtä nopeasti kapinallisten kuin kermankin keskuudessa. Eikä näistä yksikään ollut hänelle niin läheinen, että olisi saanut kuulla kaiken.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime25/10/2010, 04:40

Nancy asteli mustiin buutseihin, Mötleyn tpaitaan, nahkatakkiin ja löysiin mustiin pillifarkkuihin sonnustautuneena musta löysä pipo päässään ja arskat nenällään kohti tupakkakoppia sytytellen itselleen tupakkia. Nähdessään Destinyn asteli hän istumaan tuon viereen, "Hei Des." Nancy totesi pienesti hymyillen."Mä kirjottelin pari uutta biisiä sävoisit jahka kerkeet nii tsekata ne." Nancy totesi vilkaisten muita pahiksia nyökäyttäen pienesti päätään. "Sä väitit siin tekstarissa mulle, et löysit meille basistin?" Nancy tiedusteli uteliaana katsoen kysyvästi ystäväänsä.

Oli upeaa jos Des todella oli onnistunut löytämään heille hyvän ja bändiin sopivan basistin. He pääsisivät viimein kunnolla harjoittelemaan kappaleita ja ehkä jopa esiintymään jonnekkin.! Lisäksi basisti toisi varmasti oman näkökulmansa heidän musiikkiinsa ja saattaisi antaa lisää inspiraatioita uusien biisien kirjoitteluun ja sävellyksiin.

"Onks se soittanu kauan? Minkä ikänen se on? tyttö? Poika? millanen kerro jo!" Nancy vaati uteliaana hymyillen pienesti toiselle puhalellen savua huultensa välistä.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime25/10/2010, 04:53

Nancy ilmestyi kopille kuin tyhjästä, ilmoitti kirjoitelleensa biisejä ja Des nyökytteli päätään. Hän lukisi kyllä, tyttö osasi kirjoittaa, mikä oli useaan otteeseen jo saatu todeta. Saman tien vaihtui keskustelun kohteeksi Destinyn aiemmin mainitsema basisti. Ja se taas sai kysymysryöpyn painamaan sinitukkaisen pojan hartioita.
“Hidasta nyt vähän, sisko”, Destiny nauroi. “On se jonkin aikaa soittanu, saman verran kun käyny lukiotakin, ellen väärin oo ymmärtäny… Eli neljä vuotta. Se on 22, poika ja sen nimi on kaikessa ironisuudessaan Sid. Ja et sitten kusahda siihen, se on kusipää. Se pelaa basson hyvin yhteen mun rumpuihin, jos ei muuta.”

Poika nakkasi tupakan natsan kohti tumppista ja jopa osui. Kymmenen pistettä ja jee jee.
“Kyllä sä sen pian näät. Kuten mä jo sanoin, se osaa sitten olla kusipää.”
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime25/10/2010, 06:29

Nancy hymyili tyytyväisenä Desin nyökätessä hänen pyydettyä tuota tsekkaamaan uusimmat lyriikkansa. Sitten toinen puolestaan kehotti häntä nauraen hidastamaan jolloin Nancyn suu jäi auki hänen ollessa vielä aikeissa kysyä jotain. Ja niin lyhyt tyttönen napsautti suunsa kiinni ja puhalsi sitten huultensa välistä kevyesti savua huokaisten sitten syvään jääden odottamaan toisen kertovan basistista. Ja hänen rauhoituttua kertoi Des basistin soittaneen samanverran kun oli käynyt lukioa mikä tarkoitti neljää vuotta. Ja sitten toinen jatkoi basistista kertomista kertoen tuon olevan 22 vuotias, poika ja nimi suuressa ironisuudessaan Sid. "Voiko olla ironisempaa?" Nancy tyrskähti pienesti toisen kertoessa Basistin nimeksi Sid. Tämä kuitenkin sai hänet ajattelemaan kuinka kohtalolta se kuulostikaan.. Sid&Nancy.. ehkä se oli kohtalo ja hänen oli tarkoitus rakastua tuohon Sidiin joa hän ei ollut vielä edes tavannut. Sitten Des kuitenkin ilmoitti Sidin olevan kusipää ja kielsi häntä kusahtamasta tuohon. Hitto niinkuin se olisi hänen valittavissaan, hänen tuurillaan Sid olisi ihana rasittava helvetin komea joka veisi jalat hänen altaan samantien! Sitten toinen vielä kertoi, että Sid ainakin pelasi bassonsa hyvin Desin rumpujen kanssa jos ei muuta. Ja sitte toinen vielä lupasi, että kyllä hän Sidin pian näkisi mainiten sitten vielä jäleen siitä, että Sid osasi sitten olla kusipää. "Enköhän mä kestä, palautan sen sit ruotuun jos se rupee liian hankalaksi." Nancy totesi virnistäen tumpaten myöskin tupakkinsa. "Mihin aikaan me nähään se?" Nancy tiedusteli uteliaana.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime25/10/2010, 09:08

Niinpä niin, saattoiko olla ironisempaa? No, elämä tuppasi olemaan vittumaisen ironinen toisinaan. Nancy oli Destinylle kuin pikkusisko, eikä sinihiuksinen poika oikeastaan pitänyt jätkistä, joihin muija useimmiten sortui. Ne kuin olivat… no, sydäntensärkijöitä lähes joka ikinen.
“Ruotuun ja ruotuun, se oli jo yläasteella hirviö”, Destiny nauroi. “Etä äläpäs pikkuprinsessaiseni elätä nyt niin hirveästi toivoa suuresta dominanurasta, susta ei ole siihen, kun oot tollanen keiju.”

Tyttö uteli aikaa tapaamiselle, aivan kuin pahispoju olisi tajunnut olla niin perusteellinen ja sopia sellaista. “Öh, jaa… Monelta sulla loppuu tai on hyppyä tai jotain?” Hän voisi luistaa opinnoistaan, kun oli niistä tähänkin asti luistettu tehokkaasti. Sidkään tuskin välittäisi, kun ei enää ollut mikään häkkiin lukittu laitosnuori.
“Mulla on tosin se pikkutirriäinen hoidettavana neljän aikoihin, Loulla on jotain menoa…”
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime25/10/2010, 10:30

Nancy pohti jo mielessään millainenhan Sid mahtaisi olla sekä miten saisi toisen ruotuun. Sitten Des kuitenkin totesi nauraen Sidin olleen hirviö jo yläasteella komentaen häntä pikkuprinsessaa!? olemaan elättämättä suuria toiveita dominan urasta koska hänestä ei olisi sellaiseen koska hän oli tällainen keijukainen. "Vai pikkuprinsessa! ja keijukainenkin vielä!" Nancy murisi irvistäen toiselle muksaisten toista kevyesti hartiaan leikillään. "Mun ego korvaa sen minkä mä häviin pituudessa.! ja mahdollisessa iässä!" Nancy heitti sitten virnistäen vieden ajatuksissaan toisen kätensä leikittelemään Nikkin plektralla. "Onkohan Sid hyvännäkönen ja seksikäs..." Nancy pohdiskeli itsekseen huolimatta siitä kuina Des oli maininnut toisen kusipääksi... voisihan toista ainakin katsella vaikka tuo kusipää saattaisikin olla.! Sitten Des puolestaan tiedustelikin monelta hänellä loppui koulu tai olisi hyppäri. "Äh. en mä jaksa mennä matikan tunneille et mulla ei oo tänää enää mitään." Nancy totesi virnistäen tumpaten sitten tupakkinsa kohottaen hetkeksi aurinkolasit otsalleen. Desin mainitessa, että tuon pitäisi mennä hoitamaan Sugaria neljän aikoihin nyökkäsi Nancy hymyillen. "Koskas mä voin tulla kattoon Sugaria ja käymään teillä taas?" Nancy tiedusteli sitten uteliaana. "Ja no veikka joko me lähetään kattoon meijän omaa mr. Viciousta?" Nancy tiedusteli sitten silmät innosta tuikkien, hän odotti todella innolla tapaavansa Sidin. Olihan selkeästi kuitenkin kohtalo että he tapaisivat vaikka toinen olisikin kusipää.! Toivottavasti Sid olisi seksikäs.. ja hyvännäköinen. ja osaisi auttaa biisien sanoituksissa ja sävellyksissä. Ja antaisi mahdollisesti inspiraatioita uusien kappaleiden kirjoitteluun.. Ja niin hän nousikin seisomaan tarttuen Destinyä kädestä. "Mennään joo~!" Nancy vaati virnistäen.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime26/10/2010, 10:15

Ei kuulemma pikkuprinsessa, eikä keijukaan. Des sai muksaisun hartiaansa ja nauroi. “Niinpä niin, keijukainen sä silti oot, ja pieni”, sinihiuksinen vakuutti muuttamatta kantaansa suuntaan tai toiseen. Ja sitten Nancy rupesi ajattelemaan ääneen ja Des vilkaisi toista ‘et-ole’tosissasi’ -ilmeellä.
“Sun kieroutuneen makus mukaan on helvetin paha sanoa. Se on vanha, pitää sua pikkulikkana”, Destiny kiusasi. Yritti tuhota nuo ajatukset, edes jotenkin. Nancy oli niin pieni ja Sid taas totaalinen idiootti…
“Mä soitan sille, minne mennään et tietää tulla?”, Des huokaisi ja vilkaisi sitten vastausta odottaen Nancyä.

“Koska vaan”, sinihiuksinen virnisti tytön udellessa, koska tuo voisi tulla katsomaan hänen pikkuista prinsessaansa ja käymään. Koska vain oli oikeastaan valheellista, mutta melkein totta.
Poika kaivoi kännykän taskustaan soittaakseen sille idiootille, joka oli hänen kaverinsa ja ehkä jopa Domin(H)aten tuleva basisti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime26/10/2010, 11:01

Todella kypsästi Nancy näytti toiselle kieltään ja irvisti sitten Desin sanoessa, että keijukainen hän oli silti ja samoin pieni. "Enkä oo.. mulla on tosi iso ego! se kasvattaa mun kokoa etkö sä nää kuin se leijuu tässä mun ympärillä.!" Nancy totesi virnuilen. Ja sitten toinen puolestaan, ilmoitti, että hänen kieroutuneen makunsa mukaa oli paha sanoa, mutta että Sid oli vanha ja pitäisi häntä pikkulikkana. "Kauheen ennakkoluulosta menoo, mä mikään pikkulikka oo. te ootte vaa vanhuksia." Nancy totesi naurahtaen. Ja sitten toinen kertoikin, että soittaisi Sidille tiedustellen mihin he menisivät jotta tuo voisi kertoa sen Sidille puhelimessa. "Mennääks Ree's pizzaan mulla on nälkä?" Nancy ehdotti sitten uteliaasti katsoen koiranpentu ilmeellä Desiä.

Kysymykeen koska hän voisi mennä käymään katsomassa ja leikkimässä Sugarin kanssa vastasi Des, että koska vain saaden hänet naurahtamaan ja hymyilemään toiselle. "No katotaan jokupäivä ku Loullekkin sopii, eikä sitä haittaa et mä tuun teille tai mitään." Nancy totesi sitten katsoen toista pienesti hymyillen. "Ehkä mun pitäs hommata kunnon korkokengät niin mä oisin sit pitempi.." Nancy "Ja joks me mennään mun maha hei murisee jo ja mä haluun hei nähä sen Sidin.!" Nancy totesi virnistäen pienesti.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime26/10/2010, 14:03

Nancy oli pikkutyttö, näytti nyt kieltään Destinylle saaden pahiksen virnuilemaan. Tosi iso ego kuulemma korjaisi kaiken… naivia uskomista, mutta huvittavaa sellaista.
“Tervetuloa oikeaan maailmaan, pikkunen. Ei auta”, poika virnistellen. Nancy ei kuulemma ollut pikkulikka, vaan Destiny vanhus. Sidistä puhumattakaan. Sinihiuksinen nauroi.
“Kuus vuotta on aika vitusti, rakaspieni. Ja hei, sä et oo ees nähny sitä vielä.” Toisinaan tuo Nancyn miehen haluaminen kävi jopa pelottavaksi.

“Katotaan joo.” Tuskinpa Lou mitään raivaria saisi, vaikkei Des ilmoittaisikaan vieraista. mutta olihan se nyt kuitenkin hyvä ilmoittaa. Ei Destinykään siitä liioin piitannut, jos nainen toisi kavereitaan heille kertomatta mitään. Vielä vähemmän kaiketi, jos toinen toisi miehiä… Vaikka olihan Des itsekin siihen sortunut, joskaan Lou ei ollut ollut kotona. Ja kukaan ei tiennyt, mikä oli hyvä.
He sopivat menevänsä pitsalle. Tai Nancy päätti ja Des nyökytteli päätään. Sinihiuksinen selasi puhelimensa osoitekirjasta Sidin ja painoi vihreää luuria viehen puhelimen korvalleen. Muutama tuuttaus, naksahdus ja murahdus. Des virnisti.

“Keskeytinkö jotain?”, hän kysyi iloisesti mitään tervehtimättä. Vastaus oli vain, että historiantunnin. No, lehtori Adams paskat välitti. Tai ainakaan se ei uskaltaisi sanoa mitään Sidille. Olihan tuo kuitenkin varmasti miehen hermoille liikaa ulkonäkönsä ja äksyilynsä kanssa.
“Suuntaapas itsesi pitseriaan hetimiten”, poika kehotti. “Sua tuskin vituttaa kuitenkaan jättää tuntia kesken.”
Puhelu oli kutakuinkin siinä. Kummallakaan ei ollut muuta sanottavaa, parin lauseen jälkeen turhaa paskaa Des tunki luurin taskuunsa.

“Mennäänkö?”
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime26/10/2010, 14:58

Jälleen toinen kutsu häntä pikkuiseksi ja mainitsi ettei iso ego auttaisi. No hitto. Ja niin hieman luovuttaneena hän huokaisikin syvään. "Huoh. niinkai sit.." Nancy mutisi hieman pettyneenä. Ja sitten tuo puolestaan ilmoitti, että kuusivuotta oli aika helvetisti kutsuen häntä rakkaaksipieneksi saaden Nancyn hymyilemään hieman leveämmin ja kohauttamaan sitten hartioitaan Destinyn sanoessa, etteihän hän ollut edes nähnyt Sidiä vielä. Ei niin, mutta heidän kohtaamisensa täytyi olla kohtaloa joten.! minkäs teet.! "Jos mää oon rakaspieni ootko sä sitten rakasiso?" Nancy tiedusteli ilkikurisesti virnistäen. Destiny oli ihana, toinen oli hänen parasystävänsä ja läheskuin isoveljensä joka oli alati huolissaan hänestä hänen menettäessä liian helposti sydämmensä milloin minkäkinlaiselle säädölle joista yksikään ei kuitenkaan koskaan halunnut seurustella hänen kanssaan, mikä oli aiheuttanut hänen sydämmenä murtumisen useaan kertaan.

Des ilmoitti stten, että joo he voisivat katsoa koska se kävisi. Sitten tuo puolestaan suostui siihen, että he menisivät pizzalle saaden innokkaan kiitollisen hymyn kohoamaan hänen huulilleen. "Hyvä, mulla on nälkä.. mitähän mä söisin..." Nancy mietti jo itsekseen toisen etsiessä Sidin numeroa. Sitten toinen soittikin Sidille minä aikana Nancy tarttui Desiä kädestä virnistäen pienesti. Toisen lopulta lopetettua puhelunsa nousi Nancy salamana ylös lähtien johdattamaan toista pizzeeriaa kohti. "Meinaatsä syödä? mä en varmaa jaksa kokonaista pizzaa yksin." Nancy totesi katsoen Desiä pyytävästi. Des voisi tilata hänen kanssaan pizzan puoliksi eikö vain?

Milainenhan Sid olisi.. olisikohan toinen hyvännäköinen.. vai ei.. kusipää tuo kuitenkin olisi Desin sanojen mukaan. Hieman hermoillen toisen tapaamisesta nappasi hän uuden tupakin sytyttäen sen puhaltaen hieman hermostuneena savua huuliltaan laittaen lasit takaisin silmilleen.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime28/10/2010, 15:11

- lyhyyt -

Destiny sai jälleen nauraa Nancyn verbaaleille ilmaisuille. Rakasiso? Niin varmasti joo.
“Jos ihan pakko on olla, niin kai sitten”, hän tokaisi. Tyttö oli kuulemma nälkäinen, joten tässä pitäisi siis alkaa pistää niveliin liikettä. Nancyn käsi oli jo napannut hänen kätensä omaansa. Puhelin kerittiin juuri ja juuri tunkea taskuun kuin toinen jo repi sinitukkaista peräänsä.

Heti hän sai kuulla vihjailua siitä, kuinka tyttö ei jaksaisi syödä itse kokonaista pitsaa ja aikoisiko Des syödä. Poika tunsi tytön liian hyvin ollakseen tajuamatta mitä toinen ajoi takaa.
“Kyllä mä voin syödä pitsan puokkiin sun kanssas”, poika naurahti ja lampsi itseään lyhyemmän neidon perässä kohti pitseriaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime28/10/2010, 15:35

Nancy virnisti toiselle somasti tuon naurahtaessa hänen ehdotettua toiselle rakasisoa. Sitten tuo tokaisikin, että jos oli ihan pakko olla, niin kai tuo sitten olisi. "Nonii sä oot sit rakasiso, taai rakasjätti! taiii..rakasvanhus" Nancy ehdotteli naurahtaen sitten pienesti. Hänen mainittua olevansa nälkäinen asteli toinen nyt reippaammin hänen vierellään saaden juuri ja juuri puhelimensa taskuun kun hän alkoi jo kiskoa toista perässään.

Hänen puolestaan vihjaillen tiedusteltua toiselta söisikö tuo, tajusi Des ilmeisesti heti mitä hän ajoi takaa todeten sitten, että voisi syödä pizzan puoliksi hänen kanssaan. "Mä haluun ainaki tonnikalaa,jauhelihaa ja tuplajuuston. mitä sä haluat?" Nancy tiedusteli katsoen Destinyä kysyvästi.

Heidän saavuttua pizzeeriaa veti Nancy Destinyn perässään tiskille jossa he tilasivat pizzan niin, että hän sai valita täytteet omalle puolelleen ja Des omalle puolelleen. Sitten Nancy puolestaan tilasi kokiksen ja odotti, että Des sai tilauksensa tehtyä loppuun maksaen sitten yhdessä toisen kanssa ennenkuin suuntasi kokiksensa kanssa erääseen pöytään istuutuen seinän viereen viittoen Destinyn viereensä jottei innostuisi liikaa ja hyppisi aivan Sidin päälle jos tuo olisi hyvännäköinen.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime7/11/2010, 07:31

Destiny tahtoi omalle puolelleen pitsaa tuplajuuston, kuten toinenkin. Muina täytteinä sitten mustia oliiveja ja kanaa. Juomaksi mies valitsi karskisti oluen.
Nancy valikoi pöydän ja Des istui viitottuna siihen, mihin osoitettiinkin. Eli tytön viereen.
“Mä haen nyt salaattia”, hän ilmoitti ja sanojensa mukaan myös lähti sitä hakemaan. Poika palasi pian takaisin matkassaan pieni lautanen, jossa makaroonit, sipuli ja suolakurkkupalat uivat salaatinkastikkeessa. Ei ollut hänen vikansa, että se oli hyvää. Sitä se nimittäin todellakin oli.
Nuori mies hörppäsi oluttaan ja oli juuri avaamassa suutaan, kun ovi avattiin ja mustatukkainen pörröpää mustat meikit silmissään ja kyllä’stynyt ilme naamallaan iskeytyi sisään.

Sidillä oli yllään revityt, mustat pillit joissa useita ketjuja. Morbid Angelin bändipaita ja maihinnousukengät. Tukka tavanmukaan aivan pörrössä.
Sen kummemmitta mulkoilematta Sid suunnisti suoraan pöytään, jossa näki Destinyn istuvan ja rojahti toista vastapäätä. Mitään sanomatta niittikoristeisten nahkakynsikkäiden peittämään käteen napattiin toisen olut ja siitä kumottiin kurkkuun aimo kulaus.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime7/11/2010, 08:31

"Ok" Nancy totesi leikaten itse pizzaa siivuiksi ehtien juuri leikata pizzan siivuiksi kun Des saapuikin jo takaisin hänen vierelleen jolloin Nancy virnsiti Destinylle pienesti vilkaisten odottavasti oven suuntaa ottaen sitten haukun pizzastaan ja sitten hörpyn kokiksesta varastaen sitten haarukallaan yhden makaroonin toisen lautaselta ilkikurisesti virnistäen. "Tuleekohan se kohta." Nancy tiedusteli uteliaana katsoen kysyvästi Destinyä.

Oven käydessä käänsi Nancy katseensa ovelle, ja nähdessään pörröiset mustat hiukset omaavan nuorukaisen tummilla meikeillä tunsi hän sydämmensä jättävän muutaman lyönnin välistä luoja tuo oli hyvännäköinen.. Hän oli katsellut toista ennenkin..! Tuoko olisi heidän mahdollinen uusi basistinsa.! Ja hitto Desin mukaan tuohon ei saisi edes ihastua. Hänen toivuttuaan ensi shokista tarttui hän penkillä olevalla kädellään Destinyä ranteesta puristaen tuon rannetta tiukasti tuijottaen Destinyä silmät tuikkien ilkikurinen virne kasvoillaan. Hitto Sid oli ihan hiton hyvännäköinen.. Tytön sydän sykki entistäkin nopeammin Sidin jokaisella askeleella kunnes tuo istuutui heidän eteensä ja nappasi sitten Desitinyn oluen josta otti pitkän kulauksen. "Moi" Nancy totesi sitten tuijottaen Destinyä koittaen pysytellä mahdollisimman rauhalisena, vaikka olo oli kaikkea muuta ja lisäksi inspiraatio heräili samantien ja teki mieli päästä kirjoittamaan uusia lyriikoita paperille.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime16/11/2010, 14:58

Siinähän se paha oli missä mainittiin, ja Destinyn kolpakko kourassaan vieläpä. Oma itsensä, yhtä ylimielinen kuin aina. Kusta verenkierto täynnä.
Tyttö tervehti Sidiä, joka vilkaisi tuohon ja soi tuolle pienen hymyttömän nyökkäyksen. Nuoren näköinen, mitä varmasti olikin. Mitä Destiny nyt oli sanonut… öh? Seitsemäntoista? Tai kuudentoista. Ellei jopa viidentoista. Oli huvittavaa, kuinka tuo pitkätukka tuppasi pörrätä tuollaisten tennareiden kanssa. Kuusitoista oli aivan helvetin vähän ikää.
Destiny tunsi puristuksen ranteessaan, tytön jännityksen ja seinille hyppivät ajatukset. Voi helvetti… o, Sid näytti toista kohtaan siltä kuin mitä hän oli odottanutkin, joskin poika ohitti neidin aika raa’asti.
“Syötkö sä jotain”, Destiny uteli. Ei, heillä ei ollut tapaa toisiaan tervehtiä. Mitä nyt hyvin harvoina tapauksina. Mustatukka pudisti hymyttömästi päätään laiskalla hitaudella.
“No money, honey”, miehen ikäinen pikkupoika tokaisi tummalla äänellä ilottomaan sävyyn. Oliko muka yllätys, ettei hän tänäänkään paskantanut rahaa tai kussut hunajaa? Ei, ei varmasti ollut. Des vain nyökäytti päätään. Hän olisi kyllä voinut tarjota, ellei itsekin menisi tässä kuussa aika tiukoilla.

“Tässä on Nancy”, Des viittasi blondia vieressään. “Sid”, hän sitten taas tokaisi viitaten vuorostaan mieheen. Simchan kulma vain kohosi hivenen huvittavasta sattumasta, joka ei edes jaksanut huvittaa. Destiny oli tainnut mainita tuonkin jo aiemmin…
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime16/11/2010, 16:16

Nancy tunsi sydämmensä sykähtävän voimakkaammin Sidin nyökätessä hänelle vain hyvin yksinkertaisesti, jopa ilman hymyä. Se olikin vähään aikaan ainoa osoitus siitä, että toinen edes huomasi hänet. Sillä muuten tuo vaikutti hyvinkin näkevän ainoastaan Destinyn hänen vieressään eikä häntä lainkaan. No enemmän aikaa hänele haaveilla, kyllä toinen vielä huomaisi hänet.! Siitä Nancy oli varma. Nyt hän kuitenkin keskittyi ainoastaan syömään pizzaansa ja tarkkailemaaan Sidiä silloin tällöin perhoset vatsassa lepatellen. Ajatuksiinsa vaipuneena hän tuijottelikin toista aina kun Sid ei huomannut kehitellen samalla mielessään valmiiksi uusinta biisiä jonka esittäisi Destinylle mahdollisimman pian puhtaaksi kirjoitettuna. Hänen miettiessään sanoituksia tiedusteli Destiny söisikö Sid jolloin tuo ilmoitti, ettei hänellä ollut rahaa jolloin Nancy vilkaisi Sidiä nopeasti. Luoja tuo oli kuuma ja sai hänen sydämmensä sykkimään luvattoman nopeasti.

Hetken kuluttua Destinyn ääni katkaisi hänen vaaleanpunaiset rock unelmansa esittelemäällä hänet toisella ja sitten Sidin hänelle joka ainoastaan kohotti kulmaansa sattumalle heidän nimistään. Toinen ei vieläkään osoittanut mitään muuta reaktiota hänen suuntaansa mikä kieltämättä ärsytti häntä. Hänhän bändin oli alumperin pistänyt kasaan Destinyn kanssa joten ei toisella ollut mitään oikeutta mitenkään arvostella häntä koska hän oli nuorempi kuin nuo.

Toisaalta ei Sid varmaan niin tekisi, tuo oli noin seksikäs ja pirun hyvän näköinen ja eli varmasti lähes kuin Nikki.. Hitsi Nikkikin oli kuuma. Ja niin jälleen omiin ajatuksiinsa vajonnut Nancy kohotti kätensä hipaisemaan kaulassaan roikkuvaa plektraa haukaten sitten palan pizzastaan pohdiskellen nyt mielessään kumpi oli seksikkäämpi Nikki vai Sid.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Without warning, something's dawning, listen   Without warning, something's dawning, listen Icon_minitime

Without warning, something's dawning, listen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Listen to the pouring rain
» they told me to behave; i didn't listen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Koulu :: Piha-
Siirry: