| Tanssiaisista | |
|
+6Mawwi Rare aimee lilco Kaisu Chaos 10 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Tanssiaisista 18/6/2009, 01:21 | |
| Koulutanssiaiset
- höpinöissä on siis tullut esille tämä aihe ja Chao päätti reippaana sitten aloittaa sille ihan oman töpsän tänne ilmoituksiin, jossa puitiin tuo juorupalstakin
Ideana olis siis, että tanssiaisille luodaan alakategoria juhlasaliin ja sinne sitten jokainen saa pelata tanssiaisiin sijoittuvat pelit.
Tarkemmin ei siis minulla ole mitään suunnitelmia tätä kohtaan, mutta toivon teidän joilla on tuovan ne esiin tässä topicissa. Innostus kuitenkin näyttää olevan niin suurta, että todennäköisesti tanssiaiset tullaan pitämään.
Sana on vapaa ja toivottavasti käytätte myös puheenvuoroja <,x
Niin ja vielä pareista!
Olisi mukavaa, että hahmot erillisissä peleissä ohimennen pyytäisivät toisiaan tanssiaispareiksi. Ja koska nyt kuitenkin ollaan koulussa niin parit ovat ehdottomasti tyttö ja poika. Eivät poika ja poika tai tyttö ja tyttö. Parittomanakin paikalle voi tulla, kaikki on sallittua tiettyyn rajaan asti. Ei mitään hallitsevaa kaaosta siis, koska sen pitäisi sitten näkyä jokaisessa erillisessä pelissä. Ajattelin, että parit voitaisiin laittaa vielä listattuna vaikka ilmoitus aiheeksi pelialueelle, jotta sitten niitä voi käyttää hyväksi pelatessa. <;
Viimeinen muokkaaja, tyylirikko pvm 16/7/2009, 01:58, muokattu 3 kertaa (Raportin syy : 1) lisatty juttua pareista 2) otettu otsikon pisteet pois) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 18/6/2009, 01:41 | |
| Juuupajoki! Kuulostaa hyvältä. Onko tytöille pukukoodia? kun yhdessä pelissä missä olin niin oli tanssiaiset ja sitten keskenkaiken ilmoitettiin et tytöillä pitääki olla pitkät hameet ja joillekki oli pelattu jo toisennäköiset vaatteet ja lalalalal. 8D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 18/6/2009, 01:50 | |
| Mä mietein että ihan iltapuvut olis kivat ja smokit pojille. Asuttiin vuosi Floridassa, niin silloin ainakin oli niin. Tapahtuma oli juhla, missä oli pieniä laseja eri juomia(terävääkin), pieniä naposteltavia(koulun työryhmä näpersi ne joillain tunneilla) ja tanssi gategoriat. Sitten oli poikien haku ja tyttöjen haku. Tosi ihanat. Opettajat eivät osallistuneet, joten tapahtuma oli nuorten oma. Tottakai oli valvojia, mutta ei se sitä menoa haitannut. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 18/6/2009, 02:24 | |
| Juuh. 8> Koulutanssiaiset♥ Telkussa tulee aina töllättyä niitä & kerran ihan himona suunniteltiin kavereiden kanssa unelmatanssiaisia 8'D Saliin voisi tehä pienen pelinkin jossa olisi oppilaita suunnittelemassa niitä..? Jessus sentään, tästä tulee hauskaa <8
Ensinnäkin, tanssiaisiin pitäisi tulla puvussa 8> Juuri miten Kukkukin sanoi, eli tytöille iltapuvut & pojille smokit. |
|
| |
Kaisu
Viestien lukumäärä : 1479 Join date : 25.05.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 18/6/2009, 02:55 | |
| tää on tosi hyvä juttu, kannatetaan.
ja mun mielestä pitäis tulla puvussa, eli iltapuku/smokki.:)) oon itse jo etsinyt ihanan iltapuvun Didille... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 18/6/2009, 09:06 | |
| hyvähomma, mutta. kun astonissa on tunnetusti lesboja, bishejä ja homppeleita, voisi olla reilua että halutessaan niillä voisi olla joku npc- pari, jonka voisi sysätä sivuun ja pelata sen oman kullan kanssa. :' D esim. minun ravenneni menisi juhliin jonkun kundin kanssa tai sitten yksin, mutta voisi tanssia tms. lunan kanssa. jooälkäävälittäköettäselitänoudosti. |
|
| |
lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 20/6/2009, 00:20 | |
| puvussa ehdottomasti, iltapuku tai smokki ! helkkari, eihan taa mikaan hiton disco ole vaan tanssiaiset.
toi oppilaiden suunnittelujuttu ois aika hieno, ja tuli siita mieleen et vois valita tanssiaisiin vaikka jonkun juontajaks, jonkun DJ:ks ja tallasta, ja sit siella tanssiaisalueella olis joku yleinen topic mihin vaikka taa juontaja ilmottelis kaikesta mita siella nyt tapahtuukaan. emt. jotain niista hauista ja jos siella jaetaan jotain palkintoja, esimerkiks sopoin pari ja tallasta :---)
ja tosiaan nuo parit, joo, ne vois pistaa listattuna johonkin, myos ne jotka tulee jonkun NPC:n kanssa.
ai nii mutta joo, minkalaista tanssimista taa nyt sit on..? paritanssit tuntuu vahan mummomaiselta rakkaille oppilaillemme. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 20/6/2009, 12:43 | |
| ^ se voisi olla tanssiaisten kuningattaren & kuninkaan valinta ? 8> ja voihan niitä muitakin olla 8D
ja jonnekin pitäisi laittaa sellainen paikka missä otetaan valokuvia pareista <8 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 20/6/2009, 23:36 | |
| Joo, ja eikö se tanssiminen voisi olla sellaista "normaalia"? Hitaita ja hieman nopeempia? Ei mitään rivitansseja ;D Kaikki saisivat tanssia oman mielensä mukaan.. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 00:18 | |
| Jep, samaa mieltä Chiannan kanssa ! |
|
| |
Kaisu
Viestien lukumäärä : 1479 Join date : 25.05.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 03:00 | |
| tollanen "normaali" tanssiminen olis aika jees, kuten Chianna. mainitsikin. :)) ja musta toi kuninkaan ja kuningattaren valinta kuulosti tosi kivalta! :DD | |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 03:14 | |
| Jeeps, kait minunki pitää kommentoida <;
Ehdottomasti puvut, minulle se on jotenkin niin itsestään selvää, että unohdin kokoasiaa edes mainita. <,x
Ajattelin, että parit listattaisiin vaikka sinne pelialueelle ilmoitus topicisa tai jotain siihen suuntaan.
Ja nico taisi heittää tuolla tuon homopari jutun, samaa mieltä. <,x Heivattavat parit niille, vaikka homo ja lesbo samaan pariin niin sitten pääsevät metsästämään oman kultansa siellä. <;
Ja tanssi tulikin jo selvitettyä...
Kuningas ja kuningatar kuulostaa hyvältä! Se on vaikka sitten niinku 'äänestys' oppilaiden joukossa tai niin? Jokaisella ääni tytölle ja pojalle. Voidaan päättää vaikka ihan alkuun keistä ne tulee tai sit keksitään jotain.
Ja haluan myös jonkun otuksistani järjestelemään tanssiaisia <,x | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 11:45 | |
| minusta kuninkaan ja kuningattaren valinta voisi tapahtua meidän roolaajien äänestyksen pohjalta. mutta niin, että kuningaspari pitäisi valita kerman joukosta, koska olishan se vähä outoa, jos alemman kastin porukka pääsiskin valokeilaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 12:45 | |
| Hyvä jos ehdotus oli kaikille mieleen 8> taidan olla liian höpsähtänyt koulutanssiaisista, koko ajan huomautan mitä pitää olla tanssiaisissa 8D
muistakaa, että kuningattaren & kuninkaan pitää olla pari.
joo, sitä mäkin ajattelin. eli varmaan joku suosituista vie voiton, mutta olisihan sekin jännää jos joku "rahvaasta" kruunattaisiin >8'D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 12:50 | |
| Minäkin päätän tunkea nokkani tänne ja kertoa, että kannatan myös tuota kerman väkeä kuningas-kuningatar alalle, koska muuten koko jutusta tulee ihan outo jos joku alempi pari joutuisi valojen eteen. :s |
|
| |
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 13:03 | |
| - ansq kirjoitti:
- muistakaa, että kuningattaren & kuninkaan pitää olla pari.
no ei niitten välttämättä pari tarvitse olla.. koska eihän meillä montaa varsinaista paria ole kerman joukossa (cat & jayden, pepe & chad). vai tarkotatko nyt parina silleen et kenen kanssa on tanssiaisiin tullut..? oisko muuten mitä jos tälle juhlalle kehitettäis joku teema ? tai siis, ei kai nyt kukaan pidä tanssiaisia ihan muuten vaan. | |
|
| |
aimee Valvoja
Viestien lukumäärä : 4813 Join date : 15.05.2009 Paikkakunta : neverland
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 13:13 | |
| Minusta joku teema ois aivan ihana ! Minä oon vaan surkee kehittelemään mitään..
Mutta kuten sanottu, puvut on tietenkin must ja kuningas & kuningatar ois kiva idea niin, että saisi äänestää pelaajat tanssipareista parhaan, niin kuin tuossa jaffaäffä jo ehdottelikin. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 23:17 | |
| Kermassa pareja vain pari niinku lilco sano. cat & jayden, pepe & chad, sarah & yoshi |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 21/6/2009, 23:24 | |
| Huomautus, se pari ei tarkota, että ne seukkailis vaan sitä, että ne on tanssipari <; Niin minä ainakin ymmärsin ja niin se on selkeämpi n_n Ja kermasta, olen samaa mieltä tästä <; | |
|
| |
aimee Valvoja
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 02:48 | |
| Joo tanssipari tietysti.
... Mutta lasketaanko se sitten kermaan kuuluvaksi, mikäli toinen osapuoli on kermaa ja toinen vaikkapa kapinallinen? | |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 02:51 | |
| - aimee kirjoitti:
- ... Mutta lasketaanko se sitten kermaan kuuluvaksi, mikäli toinen osapuoli on kermaa ja toinen vaikkapa kapinallinen?
shokkipari :'D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 02:55 | |
| - aimee kirjoitti:
- ... Mutta lasketaanko se sitten kermaan kuuluvaksi, mikäli toinen osapuoli on kermaa ja toinen vaikkapa kapinallinen?
tuskin kellään on pokkaa tuollaiseen ! :p | |
|
| |
aimee Valvoja
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 03:04 | |
| ^ no okei, entä kerma & luuseri :-----------------D
Mei menee Jazzin kanssa. :----------D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 05:25 | |
| ^ aah no... pokkaa pitää kyllä varmaan olla, luulen. tai siis tuskin ilman oudoksuvia katseita selviää tuollasesta :----)
kuningasparin valinta pelaajien äänestyksen perusteella ois munkin mielestä muuten kaikista toimivin systeemi. mutta sit toisaalta, tiedän ainakin pari hahmoa (omat kerman hahmoni mukaan lukien), jotka ei kenenkään kanssa ole menossa, joten eikö ois parempi et äänestetään vaan jotain kerman muijaa ja jotain herraa, joista sitten tulee se kuningaspari. siis. tajuukohan kukaan :--D et ei tarvi olla se pari, jonka kanssa tuli. mean girlsissäkin reginan pari oli kuningas ja cady kuningatar ! (voi että selitän sekavasti -__-) | |
|
| |
aimee Valvoja
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 05:33 | |
| ^ joo minä ainakin tajusin, varmaan kaikista toimivin tsydeemi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tanssiaisista | |
| |
|