Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tanssiaisista

Siirry alas 
+6
Mawwi
Rare
aimee
lilco
Kaisu
Chaos
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Tanssiaisista - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime1/7/2009, 10:52

^ tuohan on hyvä idea. :-----)
mutta tietysti parilla voisi olla myös erilaiset maskit.
Takaisin alkuun Siirry alas
noraliqueur

noraliqueur

Viestien lukumäärä : 2300
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime1/7/2009, 11:46

Oijoijooi! Naamiaiset, ehdottomasti! Ja sitten maskit, parimaskit ois ihanaaat @____@ vitsi, ah ois just siistiä :------DDD
http://bblingblingbarbie.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime2/7/2009, 02:45

Naamiaiset kuulostavat mahtavilta! Oisko joku prinsessa-prinssi - teema? x^D
Kaisu

Kaisu

Viestien lukumäärä : 1479
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime2/7/2009, 10:58

mites se ajankohta? ku tuolla pölinöissä puhuttiin tän sijoittumisesta loman loppuun tai koulun alkuun, niin mä olisin itse ainakin tän kannalla, ku heinäkuussa moni saattaa olla ihan lomallalomalla, ettei pääsis lainkaan sitten osallistumaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime2/7/2009, 11:43

Mahtava idea! Noi maskit siis. Aika söpöjä osa. Pitää muistaa naisten puvut!!!

Joo hei. Loman loppu vois olla hyvin ajankohta. Moni haluu alottaa koulun ja kunnolla! En puhu nyt itestäni, mutta heinäkuun lopuilla jos alkais tai elokuun alussa.
Wrai

Wrai

Viestien lukumäärä : 2136
Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime2/7/2009, 11:49

Mäkin kannatan tota koulujen alun tienoota. ^^ Heinäkuussa kun harvat pääsee koneelle tai on kotonaan =)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime3/7/2009, 00:26

Wrai kirjoitti:
Mäkin kannatan tota koulujen alun tienoota. ^^

Samoin! :3
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

Viestien lukumäärä : 7478

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime5/7/2009, 06:17

Te ilkiöt! >

Mulla ei oo koulujen alussa konetta prkl! x''D

Tai siis niin <: Ku muutan, ni tartten uuden koneen johon saan sitte koulussa vaadittavat ohjelmat jne.. .'D

mutmut, mä oon sit vaan viikonloppu pelaaja <,x

naamiaiset on hyvä idea, kannatan <;
aimee
Valvoja
aimee

Viestien lukumäärä : 4813

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime8/7/2009, 02:41

NAAMIAISEET ! JOOO JOO JOO kannatetaan.

... haha, mulla on kieroja suunnitelmia~
Kaisu

Kaisu

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime8/7/2009, 03:37

naamiaiset tuntuu saaneen kunnon kannatuksen. :DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 05:35

Naamiaiset? JOO! Kannatan. B))) Minto on mukana totaalisesti. ♥
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 05:50

Eli siis onko ne ihan perinteiset naamiaiset, joissa pukeudutaan joksikin hahmoksi vai sitten Venetsia-tyyliset tanssiaiset, joissa tanssijat ja osallistujat pitävät naamioita kasvoillaan sekä pukeutuvat parhaimpiinsa?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 05:54

Mä kannattaisin tota venetsia-tyyliä, koska moni haluaa etsiä juhlapukuja ja semmosta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 05:55

Kukku kirjoitti:
Mä kannattaisin tota venetsia-tyyliä, koska moni haluaa etsiä juhlapukuja ja semmosta.

Samoin täältäkin tulee tuolle enemmän kannatusta.
lilco
Foorumin ylläpitäjä
lilco

Viestien lukumäärä : 4239
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 05:59

jep, venetsia-tyylillä.

niin juu, mitä tää parhaisiin pukeutuminen nyt tarkoittaa..? :p ihan kunnon _pitkät_ juhlapuvut, vai onko sallittua pitää lyhyempiä, cocktailmekkojen tyylisiä ? (mulla on nimittäin jokaisella tanssiaisiin tulevalla hahmolla lyhyempi puku, ja ne näyttää vähän rennommilta kuin noi pitkät ja upeat...)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 06:04

Mulla on molempia. Eli niinkun varmaan molemmat sallitaan - kunhan kampaus ja muut ovat juhlalliset.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 06:05

lilco kirjoitti:
jep, venetsia-tyylillä.

niin juu, mitä tää parhaisiin pukeutuminen nyt tarkoittaa..? :p ihan kunnon _pitkät_ juhlapuvut, vai onko sallittua pitää lyhyempiä, cocktailmekkojen tyylisiä ? (mulla on nimittäin jokaisella tanssiaisiin tulevalla hahmolla lyhyempi puku, ja ne näyttää vähän rennommilta kuin noi pitkät ja upeat...)

Siis itse luokittelisin tuon silleen, että tytöillä juhlamekot ja pojilla puvut tai vastaavat. Miun mielestä toi mekon pituus tytöillä on ihan hahmokohtaista.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 06:16

Miehille smokki.. Se taitaa olla turhan raakaa ku onhan niitä köyhiäkin jotka ei viitti tuhlata rahaa yhen tilaisuuden takia? :_D Mun hahmot ei jaksa tulla tilaisuuteen vaik aikaa oliskin. Syynä mun laiskuus ;§

Joskus vois laittaa koko koulun pariisin matkalle ;') Tyyliin: Tytöt ''Shoppaileen!'' Pojat Kantamaan.
Joo mut ei nyt liity aiheeseen
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime9/7/2009, 10:35

Jukkis kirjoitti:
lilco kirjoitti:
jep, venetsia-tyylillä.

Siis itse luokittelisin tuon silleen, että tytöillä juhlamekot ja pojilla puvut tai vastaavat. Miun mielestä toi mekon pituus tytöillä on ihan hahmokohtaista.
^kannatan n__n eli venetsia-tyyliä ja puvuista toi mitä jukkis sanoi.
Kaisu

Kaisu

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime10/7/2009, 01:28

mäkin kannatan venetsia-tyylisiä naamiaisia, kun nää kerran on tanssiaiset niin silloinhan pitäisi olla juhlapuku (mekon pituudella ei musta ole väliä!) eikä naamiaisasut ehkä siksi käy. :DD
aimee
Valvoja
aimee

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime10/7/2009, 01:44

Venetsia-tyyliset joo ! Pitäisköhän ettiä noille hahmoille naamaritkin..... :--------D

Jukkista komppaan tuossa mekko jutussa, että eiköhän sen voi pitää ihan hahmokohtaisena.
Onko tämä ajankohta siis siinä koulun alun lähettyvillä ?

Ainiin, pitäisköhän hahmojen ulkonäöt linkittää jonnekin, vaikka tuonne paritopiciin, kunhan nyt ensiksi nämä lähtee käyntiin, vai joka pelin alkuun vaan tai jonnekin vai mitä häh ?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime10/7/2009, 02:05

Mun mielestä olisi kiinostavaa jos olisi minkälainen mekko tai puku niin olisi semmoiset venetsia tyyliset naamiot. : 333333333333333
Mut mulle käy että on venetsia tyyliset puvutkin, mut jos jotkut haluu just semmoisia cocktail-mekkoi niin naamiot olis kivat kuitenkin. ♥

Tai sitten olisi normaalit tanssiaiset jossa on smokit ja mekot. TAI sitten keskiaikaiset tanssiaiset jossa on myös naamioita, mut ei venetsia naamioita. :333333 Tai sitten kissanainen/batman, normaalit naamiaiset. : 000

* 3 * Toisin sanoen mikä tahansa olis kiva. : 3

EDIT:Ai niin, ja sitten linkitetäänkö netistä joku puvun kuva jolla haluu olla, vai piirretäänkö (realistisesti) semmoinen? :3
aimee
Valvoja
aimee

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime10/7/2009, 02:30

Eiköhän sen voi ite päättää, piirtääkö vai etsiikö netistä. :---)

Minusta olis just loistavaa, jos ne ois sellaset, että venetsia-tyyliset naamiot (tyyliin tällanen) ja sitten tytöille mekot ja pojille puvut.
Kaisu

Kaisu

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime10/7/2009, 02:39

niin, noi naamiot vaan, ettei ihan barokkiajalle laskeuduta. kun nää Astonin nuoret on varmaan sellasia, että ne haluaa nykyaikaisia pukuja. :DD

että ei muuta "naamiaismaista" kuin noi naamiot, ettei mitään naamiaia naamiaisia missä kaikilla on joku naamiaispuku, vaan ihan tanssiaiset naamiolla. :DD
aimee
Valvoja
aimee

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime10/7/2009, 02:40

No toi nyt oli vaan esimerkki, eka jonka löysin :------D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tanssiaisista   Tanssiaisista - Sivu 3 Icon_minitime

Tanssiaisista
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Offgame :: Ilmoitukset-
Siirry: