| Tanssiaisista | |
|
+6Mawwi Rare aimee lilco Kaisu Chaos 10 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 07:53 | |
| meitti on kans tuon lilcon ajatuksen kannalla. "kuningasparin" ei tarvi olla tanssiaisissa pari tai muutenkaan pari, vaan äänestyksessä ikäänkuin valitaan hurmaavin poika ja tyttö. kerman joukosta tietty 8D tehdään äänestystöpöt, johon listataan juhliin tulevat kerman tytöt ja toinen, johon listataan kerman pojat ja niistä kukin valitsee mieleisensä. |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 07:57 | |
| Joo, tietenkin hahmon omistaja saa pitää mainos puheen omansa puolesta ja linkittää sen tanssijais puvun ja niin :'D
EDIT// listasin ne nyt alustavasti, numerointi vain selkeyden takia. Hahmot siinä järjestyksessä, missä kotisivujen listauksessa. Vielä en heitä äänestyksiä, koska hahmoja saattaa tulla lisää.. < ;
1. Chad Wheeler /aimee 2. Ivan Smith /Chaos 3. Jayden Riley /John Fani 4. Daniel Ross /Freed 5. Rickey Angel /Miruki
6. Gabriel Blade /nico 7. Eric Dupont /lilco 8. Frederik Brooks /Kukku 9. Jazz Jones /princess 10. Blake Rhodes /tyylirikko 11. Jerome Riley /John Fani 12. Yoshinori Konoe /Chianna.
13. Kevin Hunt /nico 14. Mischa Moon /Chaos 15. Elijah Thorn /Rare 16. Danny Wilfred /Jill
xx
1. Cherie Hayes /noraliqueur 2. Gisele Kim /lilco 3. Didi Chapple /Kaisu 4. Catherine Williams /Jukkis 5. Penelope Ravens /Rige 6. Whitney Ross /Freed 7. Cassidy Elton /aimee
8. Senna Myers /Alissy (pelaaja lopettaa astonissa) 9. Africa Blade /ansq 10. Vanessa Harper /mimonn 11. Niki O'Neil /princess 12. Eva Alfred /Kukku 13. Taylor Rhodes /tyylirikko 14. Esje Binchy /Fennella 15. Gemma Fleming /lilco 16. Sarah Brooks /Kukku
Ne hahmot, jotka eivät mene, tai halua osallistua mielellään ilmoitettava <;
Viimeinen muokkaaja, Chaos pvm 26/6/2009, 00:35, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 08:39 | |
| Gabrielin saa ainakin heittää veke tuosta listalta. ::' DD ei se jaksa juhliin raahautua. Kevininkin voi heittää myös veke, tuskin sekään jaksaa sinne mennä kun ei ole paria tai mitään. :------) |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 08:39 | |
| Minäpä vedän yli nyt heti pojut <; | |
|
| |
lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 22/6/2009, 08:58 | |
| mitenköhän tuo äänestys ois kaikista parasta sitten hoitaa, ja missä vaiheessa - tanssiaisten loppupuolella varmaan, eikö..? mut siitä tulee nyt seuraava ongelma; miten kauan nää tanssiaiset kestää, viikon, kaksi, kuukauden ? kaksi kuukautta ? ja tietenkin että milloin ne pidetään. mun mielestä toimivin ois varmaan heinäkuussa, sillon ihmisten luulis olevan jo takas lomiltaan.
sitten myös tietty se, että miten itse peli tapahtuu. kuitenkin kaikki on samassa tilassa, ja jos jokainen pelaa omassa topicissaan, voi muiden tekemisiin reagoiminen tulla vähän hankalaksi (paitsi jos on paha kyyläluonne, köhköh), ja muutenkin tuon tanssiaistunnelman luominen voi olla ongelmallisempaa. siellähän, yhdessä isossa salissa siis, kaikkien pitäisi oikeastaan nähdä toisensa koko ajan ja jos joku nevari onnistuu yhdessä topicissa kaatamaan boolimaljat tai potkaisemaan sähköjohdot seinästä, on se aika kummallista kun toisessa topicissa samaan aikaan jotkut ryystää boolia ihan innolla.
mutta sitten taas jos tunkee monta hahmoa samaan peliin, tulee ongelmia päällekkäisten viestien ja poissaolevien henkilöiden kanssa... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 23/6/2009, 00:45 | |
| - lilco kirjoitti:
- mitenköhän tuo äänestys ois kaikista parasta sitten hoitaa, ja missä vaiheessa - tanssiaisten loppupuolella varmaan, eikö..? mut siitä tulee nyt seuraava ongelma; miten kauan nää tanssiaiset kestää, viikon, kaksi, kuukauden ? kaksi kuukautta ? ja tietenkin että milloin ne pidetään. mun mielestä toimivin ois varmaan heinäkuussa, sillon ihmisten luulis olevan jo takas lomiltaan.
sitten myös tietty se, että miten itse peli tapahtuu. kuitenkin kaikki on samassa tilassa, ja jos jokainen pelaa omassa topicissaan, voi muiden tekemisiin reagoiminen tulla vähän hankalaksi (paitsi jos on paha kyyläluonne, köhköh), ja muutenkin tuon tanssiaistunnelman luominen voi olla ongelmallisempaa. siellähän, yhdessä isossa salissa siis, kaikkien pitäisi oikeastaan nähdä toisensa koko ajan ja jos joku nevari onnistuu yhdessä topicissa kaatamaan boolimaljat tai potkaisemaan sähköjohdot seinästä, on se aika kummallista kun toisessa topicissa samaan aikaan jotkut ryystää boolia ihan innolla.
mutta sitten taas jos tunkee monta hahmoa samaan peliin, tulee ongelmia päällekkäisten viestien ja poissaolevien henkilöiden kanssa... Jos vaikka tulee joku tanssiaisten tapahtuma- topic, johon kaikki voivat ilmoitella jos heidän pelissään tapahtuu jotain erikoista? Ja tuosta heinäkuusta, niin itse ainakin sillon juuri lähden mökille yms. mutta tuskin kiutenkaan viivyn pitkään, mutta siis niin. :> |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 23/6/2009, 04:02 | |
| Tulipas tässä pieneen päähäni, että eihän noiden oppilaiden anneta ilman valvontaa rellestää? Eli mitenkäs, kai juhliin tarvitaan jonkinlaiset valvojat? Vaikka opettajista, vanhemmista/huoltajista ja täysi-ikäisistä sisaruksista? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:33 | |
| miun pojat menee 8>
mun mielestä sen äänestyksen vois tehä myös sillee, et kaikki lähettäs yksärillä jollekki tietylle henkilölle et ketä on äänestäny ja se sit laskee ne äänet. Sillälailla ei pelaajatkaa tietäis et kuka tulee valituksi 8> |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:34 | |
| Kolmas luokkalaiset on täysikäsiä :)) Ja jotain 19 vee nuorii valvoo. Sillo on kunno bileet. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:38 | |
| Kannatetaan tuota "suljettua äänestystä" jopa pelaajien kesken ^^ Pitäisikö muuten niiden hahmojen vaikka ilmottautua jotka haluavat /joku muu haluaa heidän osallistumistaan tohon äänestykseen vai saako mitä vaan hahmoa äänestää? |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:42 | |
| Mä listasin ne tuohon yhteen viestiin ja mulle voi ilmotella, jos haluaa hahmonsa pois sieltä <;
Ja suljettu äänestys käy hyvin, ilmottaudun vapaaehtoiseksi säätämään sen kanssa :'D Tai silleen, et mulle voi pistää viestillä ketä tyttöä ja ketä poikaa äänestää <:
Ja se valvonta... Varmaan sinne kyllä opettajia ainakin tulee, mitä olen ymmärtänyt. Vanhemmat ja sisarukset taas... No, eikö se kuitenkin ole niin, että se on oppilaiden juttu ja kukaan tuskin tahtoo vanhempiaan sinne <,x
Ja heinäkuussa mullakin on loma... En taas muista millon, mutta joku keskiviikko josta viikko pari eteenpäin olen poissa <,x | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:47 | |
| imho kyllä siellä sais olla pari opettajaa valvomassa kun kerran kyse on koulun alueella tapahtuvasta jutusta = koulu on vastuussa jos jollekin käy jotain. vaikka koulun vahtimestari ja kaks, kolme opettajaa... tuolla jossain pelissä joku mainitsi rennon maantiedonopettajan, et jos pari sellasta rennommanpuoleista maikkaa.
voisin heittää tanssiaisalueen tuonne saliin jo, tanssiais-suunnittelutoimikuntaan kuuluvat oppilaat saavat mun puolesta käydä heittämässä sinne suunnittelupelejä sekä vaikkapa chaos-pieni listata parit. pitäähän tää saada nyt etenemään :>
btw chao, muista myös uudet oppilaat lisätä tuohon listaan ! | |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:49 | |
| Juu, mä säädän parhaani mukaan <: Ja mä btw lisäsin Dannyn sinne jo <,x | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:56 | |
| Tarviiko näiden tanssiaisten sijaita koulun alueilla? Yleensähän voi myös vuokrata tilan (vaikka koulun rahoilla ;D tai sit joku rikas tyyppi lahjottaa rahaa tähän?) jostain kaupungista ja ne organisoijat sitten koristelee ja hommaa sinne kaiken? Niin se ois ehkä enemmän sellanen oppilaiden juhla ilman valvovia silmäpareja joka nurkassa? |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 00:57 | |
| Siis paikkana on koulun sali, jonne alue on jo tehty <; | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 26/6/2009, 01:00 | |
| onhan se vielä mahdollista muuttaa jos idea saa enemmän kannatusta :3
tosin diktaattorimaisesti voisin sanoa että mun mielestä kaikista toimivinta ois tosiaan pitää vaan koulun salissa. eihän ne valvovat silmäparit välttämättä niin valvovia ole - ja millon viimeksi joku astonissa on mukamas välittänyt opettajien mielipiteistä (;
meiltä muuten puuttuu edelleen tanssiaisten teema. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 30/6/2009, 14:09 | |
| kommenttia meidän uusiltakin olis kiva saada, sekä sitä aikaa että millon nämä pidetään. | |
|
| |
Rare
Viestien lukumäärä : 886 Join date : 14.06.2009
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 09:14 | |
| Kannattelen näitä teidän täällä käymiänne juttuja
Etin netistä jotain teemoja: hollywood/bollywood, james bond, las vegas, winter wonderland, villi länsi, moulin rouge (tai muu elokuva), ranta? | |
|
| |
Kaisu
Viestien lukumäärä : 1479 Join date : 25.05.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 09:34 | |
| las vegas vois olla hollywoodin ohella kiva teema, mut myös toi james bond kuulostaa hyvältä. :DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 10:06 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 10:10 | |
| itte kannattaisin sellasta naamiaissysteemiä niinku vaikka a cinderella storyssa oli. sellasen naamamaskin turvin vois tehdä melkeen mitä vaan, kun kukaan ei tunnista 8D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 10:11 | |
| - John Fani kirjoitti:
- itte kannattaisin sellasta naamiaissysteemiä niinku vaikka a cinderella storyssa oli. sellasen naamamaskin turvin vois tehdä melkeen mitä vaan, kun kukaan ei tunnista 8D
kannatan. :' D sellaset ihanat naamiot jnejne♥ n__n |
|
| |
Kaisu
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 10:11 | |
| joo, naamiot vois olla toosi ihanat. <3 | |
|
| |
Mawwi
Viestien lukumäärä : 1568 Join date : 27.05.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Hml
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 10:14 | |
| Ohohooo se olis hieno juttu! : D | |
|
| |
Kaisu
| Aihe: Vs: Tanssiaisista 1/7/2009, 10:26 | |
| jaja, jos nyt kuvitellaat et käytettäis noita maskeja, niin pareillahan voisi olla ns. parimaskit eli niin, että ne sitten tunnistais toisensa, ja että maskit olisivat samantyyliset ym. :DD ei yhtään tylsää ku oon jo vähän etsiskellyt noita maskeja. :)) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tanssiaisista | |
| |
|
| |
| Tanssiaisista | |
|