| Aston High Reborn - www | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tyylirikko Sivuston ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 1437 Join date : 14.05.2009 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Aston High Reborn - www 16/5/2009, 11:05 | |
| sivut avattu; Päätin tehdä tästä aiheesta nyt ihan oman topikkinsa ja tänne Ilmoituksiin. Olisi kuitenkin kiva, jos kaikki huomaisivat tämän jne. :') Elikkä otin tuossa uudelleenperustamisprojektissa hommakseni Aston High Rebornin sivujen väsäämisen. Niitä sitten yhteensä varmaan 12~ tuntia tehtyäni sain ne esittelykuntoon eli valmiiksi. Kaikki mahdollinen tieto ulkoasun toteutuksesta, siinä käytetyistä fonteista ja ulkoasussa olevista henkilöistä löytyy sivuilta, joten en näe tarpeelliseksi listata niitä tähän. Jos joku löytää sivuilta ihan minkä tahansa, vaikka pienenkin virheen, olisitko kiltti ja ilmoittaisit? En nimittäin ihmetteli moista, varsinkin pelaajien lukumäärien laskeminen tuotti jostain syystä monta uudelleenlaskua... 8D Myös tietty teknisistä virheistä saa kieliopillisten (tai matemaattisten...) lisäksi ilmoittaa! Ja lopulta se osoite siis: http://www.style-error.net/astonSIVUSTOLLA ON UUSI OSOITE! UUSI OSOITE ON WWW.KOSMINENPORKKANA.NET/ASTONASTONIN SIVUJEN TÄMÄNHETKINEN OSOITE ON SEURAAVA;HTTP://HISNAMEWASFELIX.COM/ASTONhuomaa! osoitteen eteen ei kannata kirjoittaa www-osuutta, koska silloin et päädy sinne, minne toivot!
Viimeinen muokkaaja, tyylirikko pvm 10/6/2011, 15:05, muokattu 10 kertaa | |
|
| |
aimee Valvoja
Viestien lukumäärä : 4813 Join date : 15.05.2009 Paikkakunta : neverland
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 16/5/2009, 11:46 | |
| Sen verran ainakin huomasin, että chaoksen hahmo Dominic Dallas puuttuu hahmolistasta.
Varsin tyylikäs ulkoasu, olisin ehkä suonut otsikon olevan isommalla. Ulkoasu myös jatkuu pitkälle alas, vaikka siellä on vain tyhjää tilaa, tarkoituksella vai vahingossa ? Hyvin ilmoitettu tuo Dween osuus, kokonaisuus on minusta oikein kiva (: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 17/5/2009, 01:07 | |
| - aimee kirjoitti:
- Sen verran ainakin huomasin, että chaoksen hahmo Dominic Dallas puuttuu hahmolistasta.
Hupsis, no löytyihän sieltä hahmosivulta jotain ;') Lisään Dominicin. - aimee kirjoitti:
- Varsin tyylikäs ulkoasu, olisin ehkä suonut otsikon olevan isommalla. Ulkoasu myös jatkuu pitkälle alas, vaikka siellä on vain tyhjää tilaa, tarkoituksella vai vahingossa ? Hyvin ilmoitettu tuo Dween osuus, kokonaisuus on minusta oikein kiva (:
Otsikon koosta löytyy varmaan paljon mielipiteitä, itse en tykkää hallitsevista otsikoista ja tuohonkin kiinnittää huomiota tarpeeksi (oma silmäni siis 8D). Tiedän kuitenkin, että jotkut haluaisivat sen varmaan olevan isompi. Pelin nimeä hoetaan onneksi muuallakin, joten se ei toivottavasti jää huomaamatta pelistä kiinnostuneilta uusilta pelaajilta. Ulkoasun tekstitilan (framen) on tarkoitus jatkua pitkälle alas osalla sivuista. Jos olisin toteuttanut koodauksen esim. tablella, ei noin kävisi. Frame on kuitenkin mielestäni käytännöllisin, siitäkin paljon mielipiteitä. Joten siis tarkoituksellista on, muuten Koulu-osion tekstit eivät kokonaisuudessaan näkyisi :') Ja kiva, että miellyttää! // En muuten tuonne hahmoihin/pelaajiin laittanut niitä pelaajia, jotka löytyvät vain alkuperäisen Astonin sivuilta. Koska heitä ei täällä ole näkynyt eikä hahmoja ole esittelyissä niin jätin heidät sitten sivujen listoilta pois. Kaikki vanhat pelaajat, jotka tänne tiensä löytävät niin tietty menevät heti hahmoesittelyn foorumille laitettuaan sivuillekin. Tässä voi tulla ongelmia suosittujen suhteen. Vain yksi suosituista (lilcon Gisele) on täällä foorumilla, muiden pelaajia ei näytä olevan. Olisi siis varmaan aika kohtuullista odottaa jonkin aikaa jos he palaisivat ennenkuin uusia suosittuja aletaan ottaa? | |
|
| |
lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 17/5/2009, 07:09 | |
| oi helkkari tuo on helkkarin tyylikäs :0 rakastan noita väliotsikkoja. ja värimaailmaa. ja kaikkea. tuo on ihana. aivan hemmetin ihana. vieraskirjan otsikko on ihana. huuh. anteeksi, ei mitään rakentavaa kommenttia nyt tullut, mutta :'D
tuonne voisi muuten varmaan lisätä linkin rope.netiin, ja käydä siellä ilmoittamassa osoitteen muutoksesta, nimenvaihdoksesta ja päivittää kuvauksen.
ja oon muuten samaa mieltä noista suosituista, että jos odotettaisiin hetki niiden ilmestymistä, tai ainakin sen kaikista suosituimman, sillä Dweellähän oli hahmo suosittujen porukassa. | |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 17/5/2009, 07:18 | |
| Meitsi diggailee.. .'D Ainakin noita kahta Gay godia tuola kuvass<3 (sielä todellakin on iki-ihana Matthew Lush, jopa kahdesti! jej!) No ja, samaa mieltä, odotellaan niitä suosittuja vielä, itse en ainakaan Nicolea menisi korvaamaan, mutta se kolmanneks suosituin hahmo oli Dween. Korvataanko se, vai..? korjatkaa toki, jos olen jotain ymmärtänyt väärin. :'D Tykkään, kyllä tyylirikko, osaat hommasi kunnialla! ei rakentavaa täältäkään. ;> | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 17/5/2009, 10:40 | |
| - lilco kirjoitti:
- oi helkkari tuo on helkkarin tyylikäs :0 rakastan noita väliotsikkoja. ja värimaailmaa. ja kaikkea. tuo on ihana. aivan hemmetin ihana. vieraskirjan otsikko on ihana. huuh. anteeksi, ei mitään rakentavaa kommenttia nyt tullut, mutta :'D
tuonne voisi muuten varmaan lisätä linkin rope.netiin, ja käydä siellä ilmoittamassa osoitteen muutoksesta, nimenvaihdoksesta ja päivittää kuvauksen.
ja oon muuten samaa mieltä noista suosituista, että jos odotettaisiin hetki niiden ilmestymistä, tai ainakin sen kaikista suosituimman, sillä Dweellähän oli hahmo suosittujen porukassa. Olen nyt niin hämmentynyt kaikista noista kehuista, että voisin samantien olla vaan hiljaa ja laittaa tähän monta onnellista hymiötä. Eli kiitoskiitoskiitos n____n Mietin tuota Rope.net juttua kun sivut aukaisin, mutta päätin toistaiseksi jättää sen tekemättä. Voisi kuitenkin olla hyvä idea tehdä se lähipäivinä, eli toimin jossain vaiheessa siellä suunnalla. Kuulostipa taas omituisilta mun sanavalintani... Eli tuon Dween hahmon paikan laitan vapaaksi (=merkitsen hienosti "-")? Kellään mielipiteitä, ehdottomia tai ehdotuksia. Itse olen sitä mieltä, että sen voisi laittaa vapaaksi, koska itse en ainakaan ole saanut käsitystä, että Dwee liittyisi Aston High Reborniin hahmoillaan. Tai ainakaan ei suoraan tule mukaan jne. Korjatkaa, jos olen väärässä :] - Chaos kirjoitti:
- Meitsi diggailee.. .'D Ainakin noita kahta Gay godia tuola kuvass<3 (sielä todellakin on iki-ihana Matthew Lush, jopa kahdesti! jej!) No ja, samaa mieltä, odotellaan niitä suosittuja vielä, itse en ainakaan Nicolea menisi korvaamaan, mutta se kolmanneks suosituin hahmo oli Dween. Korvataanko se, vai..? korjatkaa toki, jos olen jotain ymmärtänyt väärin. :'D Tykkään, kyllä tyylirikko, osaat hommasi kunnialla! ei rakentavaa täältäkään. ;>
Matthew Lush on nätti poika, joten tuuppasin kuvat hänestä sekaan 8D Olen samaa mieltä myös tästä, että 1. suosittua ei kannata korvata johonkin aikaan. Ja suurkiitos kehuista! Muokkasin muuten ulkoasua sen verran, että framet ovat nyt tableja. Aimeen kommentti sekä yksi vieraskirjan kommentti saivat mut siihen tulokseen, että se vaan yksinkertaisesti toimii tuolla sivustolla paremmin. Table siis. Joten ei muita muutoksia kuin parempi toimivuus Internet Explorerilla eikä tuhottomasti tyhjää tilaa sivujen lopussa | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 19/5/2009, 06:02 | |
| kolmanneksi suositun paikan voi joo mun mielestä vapaaksi jättää, ensimmäisestä en niin tiedä.
tuolla muuten vissiin joku laskuvirhe hahmolistassa nyt ? 20 hahmoa, 11 mies ja 11 nais.. sehän olis yhteensä 22. | |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 19/5/2009, 06:05 | |
| Eikö se olis silleen parempi, että siirretään Cat 3. suosituks ja vapaaks tää 4. suositun paikka? Niin se tais viimekskin mennä, kun muutoksia suosittuihin tuli. ;> | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 19/5/2009, 06:54 | |
| - lilco kirjoitti:
- tuolla muuten vissiin joku laskuvirhe hahmolistassa nyt ? 20 hahmoa, 11 mies ja 11 nais.. sehän olis yhteensä 22.
No niin, saatiinhan se laskuvirhekin sieltä esille :'D Eli oli jäänyt hahmojen lukumäärään 2 merkitsemättä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 7/6/2009, 13:27 | |
| en tiiä onko tää ollut jo alkuperäisellä sivustolla tää virhe, mutta etusivulla on pieni typo. siellä lukee "se sijoittuu Kalifornian osavaltiossa olevaan osavaltioon, San Diegoon" vaikka eikö siinä pitäisi olla "kalifornian osavaltiossa olevaan kaupunkiin" ? :3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 8/6/2009, 07:55 | |
| ^ Kaikki nuo tekstit on kopioitu alkuperäisiltä sivuilta, joten sieltä tuokin typo siis. Korjaan :--) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 15/6/2009, 04:12 | |
| toinen pilkunviilaus: hahmolista. eikä tällä kertaa laskuvirhe. siinä lukee että "Hahmot listattu suosituimmista vähiten suosittuihin." okei, tiedän että se meinaa klikin mukaan listaamista, mutta joku toinen saattaisi ajatella että myös nimenomaan hahmot on suosituimmuuden (MITEN HITOSSA TUO SANA TAIPUU) mukaan listattu. siis esimerkiksi, katsokaapa vaikka cheerleadereita. no, joku saattaisi ajatella että suosituin huutosakista on penelope ravens koska neiti on listalla ensimmäisenä ja vähiten suosittu eva alfred koska eva on listassa viimeisenä. ja tämähän ei välttämättä ole totta. (tuollainen ajatteluhan oikeastaan pätee vaan suosittujen klikkiin.)
että josko siihen voisi lisätä jonkun huomautuksen että klikin mukaan suosituimmista vähiten suosittuihin tjsp.
tajusiko kukaan ?
vai oonko vaan tosi vainoharhainen ja ajattelen että muut ihmiset on uskomattoman tyhmiä ? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 15/6/2009, 04:26 | |
| Joo mäkin mietin. Mun Eva : (( Sen pitää muokata. Suositut ovat järjestyksessä ja klikit, mutta ei niiden sisällä olevat henkilöt (paitsi suositut). |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 18/6/2009, 02:31 | |
| Luin nämä teidän viestit (lilco & Kukku) ja mun oli tarkoitus vastata, mutta se unohtui sitten :'D - lilco kirjoitti:
- toinen pilkunviilaus: hahmolista. eikä tällä kertaa laskuvirhe. siinä lukee että "Hahmot listattu suosituimmista vähiten suosittuihin."
okei, tiedän että se meinaa klikin mukaan listaamista, mutta joku toinen saattaisi ajatella että myös nimenomaan hahmot on suosituimmuuden (MITEN HITOSSA TUO SANA TAIPUU) mukaan listattu. siis esimerkiksi, katsokaapa vaikka cheerleadereita. no, joku saattaisi ajatella että suosituin huutosakista on penelope ravens koska neiti on listalla ensimmäisenä ja vähiten suosittu eva alfred koska eva on listassa viimeisenä. ja tämähän ei välttämättä ole totta. (tuollainen ajatteluhan oikeastaan pätee vaan suosittujen klikkiin.)
että josko siihen voisi lisätä jonkun huomautuksen että klikin mukaan suosituimmista vähiten suosittuihin tjsp. Kyllähän tuosta sellaisen käsityksen voi saada, muutan siis hieman :--) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 1/2/2010, 05:10 | |
| Tykkään tuosta vihreästä taustasta. I love it!
Huomasin, ettei Björn Eriksson hahmoani (ainoaa x]) ole listalla. Jotenkin oli vaikeaa kirjoittaa tuo.. *pakenee nurkkaan* |
|
| |
Guinnevere Stalkatuin 2010
Viestien lukumäärä : 2095 Join date : 28.09.2009
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 1/2/2010, 05:20 | |
| Hei joo, ja mä muokkasin ne mun hahmoesittelyt nyt sillain että foorumin esittelystä löytyy vaadittavat tiedot. Ja hahmolistaa selatessani pistin merkille, että vissiin käynyt tyylirikolle; siel lukee Lourder Meinwein vaikka se on Lourdes :---) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 1/2/2010, 06:26 | |
| - nana kirjoitti:
- Tykkään tuosta vihreästä taustasta. I love it!
Huomasin, ettei Björn Eriksson hahmoani (ainoaa x]) ole listalla. Jotenkin oli vaikeaa kirjoittaa tuo.. *pakenee nurkkaan* Kiitos :------) Ja hahmoasi ei löydy listalta siksi, että se on luotu vasta viimeisimmän listapäivityksen jälkeen. Eli en lisää hahmoja listaan 24/7, vaan aina välillä nykyään harvemmin, ehkä viikon-parin välein. Päivityksissä lukee aina, milloin listaa on muokattu :----) - Guinnevere kirjoitti:
- Hei joo, ja mä muokkasin ne mun hahmoesittelyt nyt sillain että foorumin esittelystä löytyy vaadittavat tiedot.
Ja hahmolistaa selatessani pistin merkille, että vissiin käynyt tyylirikolle; siel lukee Lourder Meinwein vaikka se on Lourdes :---) Jeps, päivitän kun seuraavan kerran muokkaan listaa ja Lourdesin nimi on näppäilyvirhe. // nämä listaan liittyvät jutut kannattaa yleensä lähettää mieluummin yksityisviestillä, yhtenä syynä, ettei tämä topic täyttyisi niistä. Ne myös tulevat päivitetyiksi paremmin, koska yksityisviesteissä pidän tallessa vain sellaisia viestejä, joita en ole hoitanut. Näin huomaan, mitä on muokkaamatta eivätkä juttunne jää lojumaan tähän topiciin. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 15/4/2010, 05:40 | |
| Opopopo, mä en nyt oo varma pitääkö mun ilmottaa tätä tähän, mutta selasin sitä hahmolistaa tuola sivuilla ja huomasin tämmösen:
Alexander Martin 3. luokka / tuntematon / remmi
Herra kuvissa on Synyster Gates.
Menikö näin nyt ihan oikein? |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 15/4/2010, 08:43 | |
| ^ jepjep, kyllä tännekin voi ilmoitella. Mieluiten yksityisviesteillä, sillä silloin tämä topic ei täyty hahmolistaa koskevista jutuista :-----) Muuttelen tuon seuraavan päivityksen yhteydessä! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 3/9/2010, 04:21 | |
|
Viimeinen muokkaaja, tyylirikko pvm 27/1/2011, 12:18, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 3/9/2010, 05:36 | |
| css-tiedosto ei näytä toimivan kunnolla? vai onko tää vaan mun koneeni joka vammaa. | |
|
| |
Guinnevere Stalkatuin 2010
Viestien lukumäärä : 2095 Join date : 28.09.2009
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 3/9/2010, 05:57 | |
| ei toimi muuten mullakaan ! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 3/9/2010, 10:21 | |
| ^ jotain kämmänneet palveluntarjoajan puolella kun domainosoitetta on muutettu :-----) Tsekkaan tässä jossain vaiheessa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 27/1/2011, 12:19 | |
|
Viimeinen muokkaaja, tyylirikko pvm 10/6/2011, 15:06, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www 16/4/2011, 20:47 | |
| Miksei toi toimi mulla. Sepottaa jtn et "Valitettavasti etsimääsi blogisivua His name was Felix ei ole olemassa." ? : D Mikä syynä? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Aston High Reborn - www | |
| |
|
| |
| Aston High Reborn - www | |
|