| kysyttävää ? | |
|
+5Kaisu tyylirikko Wrai noraliqueur lilco 9 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 5/7/2009, 09:37 | |
| ^mulle tuo kelpaa ihan hyvin. Ei ketään voida pakottaa tunkemaan miljoonaa kuvaa yhteen esittelyyn ^^ pääasia, että se kuva löytyy. Mä itse ainakin kiinnitän enemmän huomiota itse tekstiin, sillä sehän se idea tässä pelaamisessa on. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 5/7/2009, 10:54 | |
| Hienova, eiku siis esittelytopan pariin -> |
|
| |
mintopin Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/7/2009, 01:55 | |
| Eli onks Chaos lomalla eikä vastaa hahmoihin kahteen viikkoon? U___________U En jaksa odottaap. :'c |
|
| |
Kaisu
Viestien lukumäärä : 1479 Join date : 25.05.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/7/2009, 01:56 | |
| öö, Chaos on hyväksynyt aika monia hahmoja vaikka onkin lomalla, eli sun on turha murehtia sitä että sun hahmosi hyväksymisessä menee toista viikkoa. ;)) | |
|
| |
mintopin Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/7/2009, 02:03 | |
| Okei hyvä tietää. ♥ Kiitus. : 3 |
|
| |
lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/7/2009, 02:54 | |
| tyylirikko tuurailee chaosta hahmohyväksyjänä, että tuskin tarvitsee kauaa odotella ;3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 9/7/2009, 05:25 | |
| Saakos hahmo jakautua eripaikkoihin? Vai ollaanko realistisia? .______.'' |
|
| |
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 9/7/2009, 05:55 | |
| hahmoa saa jakauttaa niin moneen peliin kuin itse tahtoo, kunhan jaksaa vastailla tasapuolisesti jokaiseen.
tyylirikon huomautus: tämä kyseinen tieto löytyy myös pelin sivuilta, joten nekin kannattaa lukea yleensä ennen liittymistä, koska Dwee on listannut sinne kaikkea tarpeellista tietoa. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 15/7/2009, 23:47 | |
| Vaikka tämä kyselytopic onkin ekoja hahmoja tekeville, kysyn muuhun liittyvästä asiasta.
Elikkä miten ja mistä löytäisi laatikon, johon voi laittaa tekstit, mitkä tulisivat näkymään ak:ssa?
Olen tehnyt jo 7 viestiä tämän jälkeen, mutta yleensä 5 viestin jälkeen muilla foorumeilla allekirjoitustekstin voi tehdä, mutta en minä käyttäjätiedoistani mitään löydä..
Entäs avatarit? Mistä ne sitten saa, nekin pitäisi saada käyttäjätiedoista.. |
|
| |
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 15/7/2009, 23:53 | |
| ajattelin nyt että helpointa ottaa screenshot kun oon surkea selittämään :'D toivottavasti selventää. tähän topiciin olen muuten heittänyt pari ohjetta asiaan liittyen, löytyvät tokasta viestistä ;3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 16/7/2009, 00:15 | |
| Ahaa, tätä en olekkaan vielä huomannut. Kiitos, lilco, tämä selvensi ja paljonkin. Kiitoksia vielä.
EDIT
Pitäisikö allekirjoituksen heti näkyä viesteissä, kun sellaisen on laittanut? Tallensin selkeästi ak-tekstin, mutta se ei näy viesteissäni ainakaan vielä.. Pitäisikö olla 10 viestiä että se näkyisi? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 16/7/2009, 00:17 | |
| Olethan sallinut allekirjoituksen? Voit tarkistaa asian Profile kohdasta ja sieltä vielä valinnat 8-)
Tai siis liitä aina allekirjoitus XD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 16/7/2009, 00:20 | |
| - Rige kirjoitti:
- Olethan sallinut allekirjoituksen? Voit tarkistaa asian Profile kohdasta ja sieltä vielä valinnat 8-)
Tai siis liitä aina allekirjoitus XD Olen niin tarkkanäkönen.. ''8) Mutta sepä se, löysin ja sallin. :3 Vihdoin olen raiteilla.. Ja anteeksi sekavuuteni, ihmiset on täälläkin niin kilttejä.. ^^ Kiitos, Rigge. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 30/7/2009, 06:00 | |
| tää voi olla aika turhaa, mutta itse otan julkkisten kuvia täältä, mikä on luultavasti sallittua. :3 Ei ainakaan kukaan ole tullut kitisemään ettei sieltä saisi kopioida. ^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 30/7/2009, 08:11 | |
| ^ Kyllä se pitäis kysyä kuvaajalta lupa ensin, otit kuvan mistä hyvänsä. (Ellei kuvan yhteydessä lue jotain siihen suuntaan, että saa vapaasti kopioida) |
|
| |
Sug Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 4/8/2009, 06:51 | |
| Siis minne hahmopyynnöt kirjoitetaan ja miten? |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 4/8/2009, 06:55 | |
| tähän hahmopyynnöt foorumiin uusi aihe ja siihen <; | |
|
| |
Sug Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 4/8/2009, 07:25 | |
| okei elikkä selvennän vielä varmuuden vuoksi että menen tohon hahmopyynnöt, ja sit siitä vielä hahmopyynnöt ja painan new topic ja se on sitten oikea paikka mihin kirjoitan? |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 4/8/2009, 07:26 | |
| | |
|
| |
meme Vierailija
| Aihe: Sivut eivät toimi? 1/9/2009, 02:54 | |
| hejssan. :-----) Olen suunnitellut tähän liittyväni jonkinaikaa(tulen liittymäänkin, pitäisi eka tehdä uusi hahmo! btw, se on poika), mutta ihmettelin nytten että miksi Aston High Reborn sivut eivät toimi? kun todellakin, haluisin eka lukea ne taas lävitse ennen kuin edes alan tekemään mitään. :-------D
Haluisin tähän vastauksen, kiitos. |
|
| |
tyylirikko Sivuston ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 1437 Join date : 14.05.2009 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 1/9/2009, 04:02 | |
| ^ koska vasta viestisi jälkeen tajusin tarkistaa äitini sähköpostin, jonne oli tullut lasku style-error.net webhotellista (jonka alla AHR:n sivut ovat). Webhotellipalvelun lasku on erääntynyt 24. päivä ja koska sitä ei ole huomattu, laskua ei ole maksettu. Se siis luultavasti maksetaan tässä lähipäivinä, mutta sivut saattavat olla pari päivää pois toiminnasta :----)
//edit: lasku maksettiin tänään ja sivusto toimii jälleen. | |
|
| |
Shinji Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 6/12/2009, 11:31 | |
| Moooi
Haluisin kysyy, et onks se niin ehdotonta, että kaikki tuntee suositut nimeltä & naamalta? Kun meinasin, että tuleva hahmoni tietäisi naamat, mutta nimet olisivat hakusessa.
Kiitän vastauksesta. |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 6/12/2009, 11:37 | |
| Kyllä mä sitä aika ehdottomana pitäisin... Suosittujen nelikko on kuitenkin Aston highschoolin julkkikset... Tokihan on mahdollista etteivät nimet heti jää päähän, jos esimerkiksi on uusi, mutta.. Niin. se on aika suhteellista. Jos pystyt vakuuttamaan mut selityksellä, miksei nimet pysy päässä niin saatan suostua jopa nielemään (; | |
|
| |
Shinji Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 6/12/2009, 11:45 | |
| Calen kiinnostus klikkeihin on lähellä absoluuttista nollapistettä, joten jätkä on ottanut sen verran asioista selvää, että tietää keiden nenille hyppiminen ei kannata, mut nimet ei oo jääny mielenkiinnottomuuden takia mieleen? :---)))) |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 6/12/2009, 11:55 | |
| periaatteessa se ei ole riittävä syy olla tietämättä nimiä... Sillä kyllähän varmasti monet, joille Michael Jacksonillä ei ollut mitään väliä tiesivät silti herran nimeltä? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: kysyttävää ? | |
| |
|
| |
| kysyttävää ? | |
|