| kysyttävää ? | |
|
+5Kaisu tyylirikko Wrai noraliqueur lilco 9 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/5/2011, 12:11 | |
| NO TOTTAKAI!!!!!!! ::::::: DDDDDDDDDD | |
|
| |
Jukkis Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/5/2011, 12:21 | |
| ..öööö.. Minulla ei ole enää kaikkien hahmojeni kuvauksia tallessa, mutta palajan joidenkin hahmojeni kanssa >: ) Saanko iskeä kaikki tänne kerralla vai miten menettelen? |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/5/2011, 12:30 | |
| Voi kulta, et varmaan olettanu mutta mä olin kettu ja mulla on sun kaikkien hahmojen kuvaukset tallessa :: ,DD Et joo, iske vaan miten tykkäät (: | |
|
| |
Jukkis Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/5/2011, 12:38 | |
| JEE! Rekkaan ja ryöstän ne sitten sinulta >: D |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/5/2011, 12:41 | |
| | |
|
| |
Kaily Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 27/7/2011, 14:10 | |
| Mietittiin kaverin kanssa tässä, että onko kaikki oikeen maailman esim. leffat olemassa Astonissa ? Voiko hahmo mennä ja sanoa: "Kävin tuossa kattomassa uusimman Harry Potterin ja oli kyllä huikee" ? :--D Muutamilta olen lempibändejä esittelyissä huomaillut, muttamutta ajattelin silti tulla kyselemään ylläpidon sanoja asiasta. :'D Anteeksi tästä.
Terveisin tuleva pelaaja kyöpelinvuorelta eivaamitä |
|
| |
Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 27/7/2011, 15:42 | |
| Juu, on. Kaikki artistit, elokuvat yms, mitä oikeasti on olemassa ja ties kuinka paljon mielikuvituksen tuotteita niiden päälle... Ei mitään anteeksipyyntöjä tarvitse, kysyminen on ihan suotavaa jos joku jää vaivaamaan, ei sen tähden kukaan ketään syö (; | |
|
| |
jenye Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 31/7/2011, 09:19 | |
| Höh, rekisteröidyin tossa päivemmällä kun olin ensin tutkinu näitä sivuja ja ylipäänsä koko peliä ja tehnyt hahmoni tiedotkin melkein valmiiksi. Sit jouduin kuitenkin lähtemään tästä koneelta ja nyt en pääse enää kirjautumaan ja näyttäs etten enää oo uusin rekisteröitynyt jäsen vaan tossa on edelleen toi Zifu(?), joka oli näkyvillä ennen ku rekisteröidyin. Onko se niin tarkkaa että kun rekkaat tänne niin samantien pitää olla hahmo jonotuslistalla odottamassa hyväksyntää? :/ Yritin lukea vähän näitä lue ensin -juttuja, mutta ei nyt ainakaan osunu silmään tällanen sääntö... Ja tiedän kyllä rekisteröityneeni! Ei oo varhaisdementiaa ja vahvistusviestiki tuli spostiin =D
Noh, täytyypä vielä viimeistellä tota hahmokuvausta ja rekisteröidä sitten uudestaan.. |
|
| |
jenye Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 31/7/2011, 09:25 | |
| Oho, nyt nolottaa =) Pitikin ensin heittää vieras-tittelillä sinne jonotuslistalle, joku tilapäinen lukihärö iskenyt .... Eipä tässä enää mitään, jos tästä vielä kehtais pelaajaks ruveta! |
|
| |
Luna Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 6/4/2012, 02:30 | |
| Tuli vain yhtäkkiä mieleen, että voiko ensimmäinen hahmoni olla yksi suosituista? Ja onko "suosittu" hahmo suosittu heti hahmoa tehdessä, vai...? Jepjep, väsäilen/viimeistelen parhaillani hakemusta
|
|
| |
Naby
Viestien lukumäärä : 40 Join date : 05.12.2011 Ikä : 30
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 7/4/2012, 07:24 | |
| Vastaan tähän, vaikken kuulukaan ylläpitoon, mutkun viekussa oli muistini mukaan asiasta kerran, niin täytyi käydä katsomassa, ja olihan siellä. Toisin sanoen lilco on vastannut kyseiseen kysymykseen tällä tavoin heinäkuussa, enkä usko asian muuttuneen: "meillä on ollut vähän sellainen linja, että jos/kun suosittuihin aukeaa paikka, niin prioriteettilistassa ensimmäisenä ovat jo mukana olevat pelaajat, jotka voivat joko luoda kokonaan uuden hahmon suosittuihin, tai ehdottaa jotakin vanhaa, kermassa olevaa naispuolista hahmoaan vapautuneelle paikalle. (viimeksi mainitsemani ratkaisu toimii pelin juonen kannalta parhaiten.) tosin jos sattuisi sellainen tilanne, että kukaan vanhoista ei halua tehdä suosittua, niin sitten se mahdollisuus avautuisi uusille, tosin tuota uutta henkilöä varmaan vahdittaisi kissojen ja koirien kanssa ;)" Joten näin ollen, suosittua ei voi tehdä ensimmäiseksi hahmoksi eikä muutenkaan, vaikka siellä näyttääkin tällä hetkellä olevan vain kolme suosittua. Näin Naby-pienen järki sanoo, korjatkaa mikäli olen väärässä. | |
|
| |
Luna Vierailija
| Aihe: Vs: kysyttävää ? 8/4/2012, 03:39 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: kysyttävää ? | |
| |
|
| |