Eva keitti kahvia keittiössä ja pudotteli samalla paahtoleipiä paahtimeen. Puhelin alkoi soida ja tyttö katsoi näyttöä. Cameronin nimi välkkyi. Miksi kaksivuotta vanha eksä soitteli?
"Haloo?" Eva aloitti epäröiden.
"Hei kulta." Cameronin ääni kuului langan päähän
"En ole sun mikään..." Tyttö aloitti, mutta toinen keskeytti
"Vai että uusia pyöritetään?"
"Siitä on jo kaksi vuotta."
"Olkoon. Rikot mun sydämmen."
"Etsi joku toinen. Me ollaan vain kavereita. Muista sopimus."
"Joo joo, mut silti."
"Kuuntele. Se on ohi." Eva sanoi hitaasti.
"Älä viitti. Sä rakastat mua yhä."
"En, muuta kuin ystävänä."
"Niin joo. Uskoo ken tahtoo."
Eva painoi punaista. Hän laittoi puhelimen äänettömälle. Ei hänen tarvinnut miettiä vanhaa suhdettaan, kun oli löytänyt toisen ja paremman. Cameronhan oli vienyt Evan vaiheeseen alkoholi josta tyttö erosi heti. Alkoholi oli vain jotain. Juuri silloin etuovi kävi ja Eva kiiruhti sinne.
Äiti astui sisään raahaten Louis Vuittonin suurta matkalaukkua perässään. Isä tuli perässä vetäen omaansa. "Hei kulta." Äiti suukotti tytärtään poskelle. "Tuo mekko sopii sinulle." "Kiitos." Äitikin näytti hyvältä Alberta Ferretin kerman värisessä
mekossa ja Jimmy Choon
kengissä. Isällä oli päällään Armanin
puku, koske he tulivat suoraan purjehtijoiden johtokunnankokouksesta - siis luxusjahtien purjehtijat ry:n. Perhe omisti kaksi valtavaa miljoona jahtia joista toisen nimi oli Eva ja tyttö oli itse pienenä saanut valita sen. Vieläkin se oli hänen lempparinsa.
"Hmm..." Isä nuuhki. "Täällä tuoksuu kahvi." Eva nyökkäsi "Keitin juuri." Äiti sipsutti ruokailuhuoneeseen ja kääntyi heti Evaan päin. "Miksi olet kattanut neljälle?" Eva suoristautui "Meillä on vieras. Eräs Niko." Äidin silmät levisivät. "Voi! Ihanaa!" Eva ehti juosta portaat ylös ennen äitiään ja kipaisi huoneeseensa ravistellen poikaa hellästi. "Herätys. Äiti odottaa sinua alhaalla." Pieni kirpaisu tuntui kun kännykkä pirahti soimaan, mutta äänettömällä ja näytössä vilkkui Cameron. Eva sulki kännykkänsä kokonaan. Hänellä ei ollut mitään salattavaa. Ei mitään.