|
| Päivän kohokohta | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta 26/5/2009, 06:18 | |
| Mickey katsoi toista hieman kulmansa alta ja hymähti. "Vai että voit vastustaa, miten se on mahdollista?", poika naurahti ja vinkkasi leikkisästi silmäänsä ja antoi lentosuukon. Pojasta oli kiva kiusata tyttöä, varsinkin kun huomasi Pepen olevan kiusaantunut muiden antamasta huomiosta parille.
"Hmm.. Kaikkea en paljasta, mutta onhan näitä asioita kyllä paljastettavaksi. Diili ja kättä päälle.", Mickey sanoi ja ojensi kättään tytölle. Samalla poika hekotteli itsekseen, kun mietti mitä voisi paljastaa. Toisaalta, tyttöhän ei oikeastaan tiennyt mitään hänestä, joten suurimmat salaisuudet jäisivät salaisuuksiksi..
"No on sitä kauniimpiakin nähty...", Mickey virnisti, "...mutta olet sinäkin erittäin viehättävä. Joten älä jookosta mene minnekkään nurkan taakse nyt viiltelemään. En voisi elää sellaisen tiedon kanssa, että olen ajanut jonkun itsetuhon partaalle." Poika naurahti vielä ja toivoi, että tyttö ymmärtäisi vitsin. Kaikki naiset eivät olleet yhtä huumorintajuisia ulkonäköasioiden suhteen, sen poika oli nähnyt. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta 26/5/2009, 07:18 | |
| Pepe huokaisi kovaan ääneen heilauttaen kätensä sivuille, kun Mickey antoi hänelle lentosuukon. "Katsos, ei mitään käynyt", tyttö sanoi ja nauroi soinnukkaasti.
"... No voi..." tulivat ainoat sanat tytön suusta, kun Mickey jo ojensi kättään hänelle. Pepe ei todellakaan halunnut tarttua tuohon käteen! Pepe ei haluaisi kertoa omista yksityisasioistaan toiselle, varsinkaan Mickeylle! ... Paitsi sitten tyttö voisi kyllä muilla asioilla avautua toiselle, jos tarve vaati. "Selvä, kättä päälle", Pepe sanoi, virnisti ja tarttui Mickeyn käteen ravistaen sitä hiukan. "Sinä saat aloittaa", tyttö lisäsi nopeasti ja vilautti taas hymyillessään hampaansa.
"Miten muka olet voinut nähdä minua kauniimpia naisia!" Pepe yritti sanoa loukkaantuneella äänensävyllä, mutta hän naurahteli aina vähän väliä. "Olen kuule uniikki. Tällaista naista ei ihan jokainen tule saamaan", tyttö kehuskeli huvittuneena ja virnisti leikkisästi. Tottakai Pepelle tämä oli vain vitsiä. Pepe oli sinut itsensä kanssa eikä ollut valmis muuttamaan ulkonäköään jonkun typerän trendin takia. Jos tytöstä ei pidettäisi sellaisena kuin hän nyt oli, niin.. Noh, se ei ollut Pepen ongelma, paitsi että Pepe kyllä hieman tulisi surulliseksi. |
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta 26/5/2009, 10:44 | |
| Mickey mietti hetken mitä paljastaisi. Ehkei mitään kaikkein tärkeimpiä salaisuuksia, mutta jotakin pient, mutta säväyttävää. Miettiessään poika rapsutteli hiuksiaan ja haroi niitä pystymmiksi. Sinisilmäinen poika koki älynväläyksen, mitä paljastaisi vanhalle tutulle. "Minulla on ollut niin paljon irtosuhteita naisten kanssa, että en pysty laskemaan niitä sormillani enkä varpaillani yhteensä. Tarkkaa lukua en tiedä, mutta paljon niitä on." Mike sanoi ja virnisti iloisesti tytölle. Tottahan se oli, melkein joka juhlissakin poika päätyi petipuuhiin jonkun kanssa. New Yorkissa vielä enemmän.
"No, nyt on sinun vuorosi? Kerro syvimmät salaisuutesi minulle.", poika sanoi ja katsoi nyt tyttöä silmiin. Pojan siniset silmät hehkuivat aina auringonpaisteessa, joten nytkin niiden piti hehkua taivaansinisinä. Samalla kun poika odotti Pepen salaisuutta, tämä kaivoi laukkuaan ja tutki mitä siellä on.
"Eikös jokainen ihminen ole uniikki? Olen minäkin jotain oppinut koulussa..", Mickey sanoi ja virnisti tytölle. |
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta 27/5/2009, 01:28 | |
| Pepen kasvot vääntyivät hitusen järkyttyneeseen ilmeeseen, kun Mickey kertoi irtosuhteidensa määrästä. "... Todella mielenkiintoista. Ehkä en olisi halunnut kuulla tuota..." neiti mutisi hiljaa ja hän alkoi miettiä, miten poika oikein houkutteli naiset luokseen. Tai, eihän sitä tarvinnut edes miettiä. "Olet todellakin gigolo", tyttö totesi hieman kevyempään sävyyn ja vilkaisi ystäväänsä hitusen huvittuneena. Toinen sai tehdä mitä halusi, kunhan pysyttelisi kuitenkin poissa ikävyyksiltä.
Pepe hymyili hieman ja nauroi teeskennellysti. "Ai minun vuoroni?" tyttö toisti ja mietti kuumeisena, mitä uskaltaisi Mickeylle kertoa itsestään. "No, tuota.. Öööh.." Pepe mumisi ja yritti keksiä jotain mahdollisimman pientä paljastettavaksi. "... Sain ensisuudelmani viime viikolla", neiti paljasti viimein ja hänen poskiaan alkoi hieman kuumottaa ja sydän pomppimaan rinnassa.
[[Lopettele sä vaikka tää ]] |
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta 27/5/2009, 01:36 | |
| ((Juuu))
"Gigolo vai? En nyt sentään, naiset vain tulevat luokseni, enkä minä sano koskaan ei.", Mickey sanoi ja virnisti tytölle. Samalla hän katsahti kännykkänsä kelloa ja se alkoi olla jo aika paljon. Pojan pitäisi vielä ehtiä tehdä vaikka mitä illalla.
Mickey höristi korviaan ja odotti mielenkiintoisena toisen paljastusta. Kun Pepe mietti ja lopulta kertoi salaisuutensa, Mike katsahti tyttöä ihmeissään. Vasta viime viikolla! Mitä ihmettä, "Oikeesti? Miten on mahdollista..", Mike pohti itsekseen ääneen ja samalla venytteli hieman. Aurinko alkoi mennä pilviin, joten poika kaivoi laukustaan paidan ja pisti sen päällensä.
"No mutta hei, oli kiva jutella ja tosiaan mun on nyt lähdettävä. Pitää ehtiä tehdä vielä paljon tänä iltana. Törmäillään!", Mickey sanoi ja lähti kiiruhtamaan kohti moottoripyöräänsä. |
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta 27/5/2009, 01:43 | |
| Pepe nolostui siitä, kun poika vaikutti olleen niin yllättyneen siitä, että Pepe sai ensisuudelmansa vasta viime viikolla. "M-minusta ei ole kuin yhdelle", Pepe sanoi ja tarkoitti tällä sitä, kun Mickey suostuisi jokaiselle naiselle, joka pyytäisi poikaa petihommiin.
"Joo, minullakin alkaa ihan kohta cheerleaderharjoitukset. Oli tosi kiva nähdä ja jutella", Pepe sanoi iloisesti ja soi toiselle iloisen hymyn. "Muistakin sitten joskus se kyyti", Pepe muistutti ja virnisti leikkisästi, heilauttaen toiselle kättään. "Nähdään!" tyttö hyvästeli toisen ja Mickey lähtikin jo kohti moottoripyöräänsä.
Hetken Pepe jäi katsomaan ystävänsä perään ja lähti viimein kävelemään kohti nurmikenttää. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Päivän kohokohta | |
| |
| | | | Päivän kohokohta | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |