|
| why there's nothin' scandalous 'round | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: why there's nothin' scandalous 'round 10/6/2009, 03:09 | |
| "Kyllä mä sen huomasin, Gemma", Mischa totesi. Olihan tuo huomattavasti hankalampi kuin useimmat muut naiseläjät. Tiedä sitten oliko se niinkään positiivista.
"Mä uskon ton, vaikka sä muuten aika ainutlaatuinen tapaus oletkin. Ja kerran vielä, ettei mitään koripalloilijaseikkailua ole ollutkaan", Mischa tuhahti oikoen paitaansa. Gemmassa oli tiettyä energiaa ja uteliaisuutta, jota ei kovin monessa nähnyt. Ja tuo oli aivan liian samankaltainen Mischa Moonin kanssa tullakseen tuon kanssa toimeen. Tai siltä ainakin oli alkanut vaikuttaa. No, eihän muutama suudelma mitään toimeentulemista kaivannutkaan. Sekin oli nyt todistettu.
"Tottakai mä pidän ne, vuoden bileet. Sitä sanaa saat kyllä levittää jos iltä tuntuu", Mischa totesi kooten itsensä täysin kuorensa turviin. | |
| | | lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: why there's nothin' scandalous 'round 10/6/2009, 03:22 | |
| "Niin, ei mitään koripalloilijaseikkailua ole ollutkaan", Gemma totesi sarkastisesti. "Voi jos kaikki muutkin uskoisivat sen yhtä kiltisti kuin mä..." Tyttö hymyili Mischalle alentuvasti, tehden erittäin selväksi ettei tosiaankaan uskonut jätkää, mutta ettei halunnut myöskään ruveta taas väittelemään asiasta. Niin, heillä oli diili, ja diili piti, ainakin Gemman puolesta.
"Tottahan mä sanaa levitän", tyttö hymähti poissaolevasti, sillä hän oli kääntänyt huomionsa ruokalaan. Ja tuossa kävelikin vaarallisen läheltä eräs tavistyttö. Gemma nappasi äkkiä tarjottimensa, siirtyi parilla harppauksella tytön eteen ja pamautti käsissään olevan tarjottimen tuon taviksen tarjottimen päälle. Se muija oli Gemmaa varmaan puolitoista päätä pidempi, mutta ei kuitenkaan uskaltanut esittää vastalauseita, hymyili vain vähän pettyneesti. Gemma nakkeli niskojaan ja astahti pois tytön tieltä, antaen tämän jatkaa matkaansa. Kun tarjotinongelma oli hoidettu, tämä isoegoinen juoruilija kääntyi takaisin Mischaa kohden.
"Millon sä ajattelit ne bilees pitää? Enhän mä voi levittää niistä juttua jos mulla ei ole päivämäärää." | |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: why there's nothin' scandalous 'round 10/6/2009, 03:44 | |
| Mischa oli kuin ei kuulisikaan sarkasmia Gemman äänessä. Mitään koripalloilijaseikkailua ei ollutkaan, ei Mischalla. Ei, vaikka oli ehkä ollutkin, mutta ei sitä silti ollut. Ei voinut olla, mitä siitäkin seuraisi? "No, Gemma on kiltti tyttö ja uskoo erittäin kiltisti."
Mischa ei suuremmin kiinnittänyt huomiotaan Gemman tapaan sysätä tarjotin toisen kontolle. Toimiva ja hänestä myös täysin hyväksyttävä tapa päästä eroon turhista tavaroista. "Hyvä. Ensi kuussa, kuudes päivä. Paikasta tuskin tarvitsee tarkemmin sanoa mitään, kaikki ketä kutsu voisi millääntapaa koskea tietävät hyvin, missä Moonin kartano sijaitsee." Mischa hymyili eritäin tyylilleen sopivasti, ylimielisellä tavallaan.
Hän tiesi kyllä, ettei Gemma niinkään voinut vilpitön olla, mutta sen tuskin oli suuremmin väliä. Hän isännöisi vuoden parhaat bileet erittäin mielellään. Ja järjestelyt eivät olleet hänelle mikään ongelma. Likimainkaan. | |
| | | lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: why there's nothin' scandalous 'round 10/6/2009, 04:16 | |
| "Mä odotan niitä sun bileitäsi innolla", Gemma sanoi, ja tytön äänensävy oli jälleen erittäin hunajainen ja kasvoilla oli vähintäänkin innostunut hymy - tytön silmissä tosin näkyi vielä hiukan terästä. Hän meinasi vielä sanoa jotain, mutta arveli että olisi parempi lähteä etsimään sitä nörttiä, jolle lirkutella, jotta saisi ne bilsan tehtävät tehtyä. Siispä Gemma lähti koko ajan tyrehtyvän ihmismassan mukana ruokalan ovea kohden, suomatta Mischalle enää katsettakaan. Mokomalle rikkaalle paskapäälle. Että Gemma vihasi tuollaisia ihmisiä (mutta eipä tytölle tullut mieleen että hän oli itse aivan samanlainen)...
//joo se siitä varmaan nyt läks, tosin jos on vielä asiaa niin saahan sen kiinni. kiitoksia pelistä ja kiinnostavasta tuttavuudesta ! :---)// | |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: why there's nothin' scandalous 'round 10/6/2009, 04:24 | |
| "Hyvä." Mischan puolesta saikin odottaa, Gemman vikahan se tavallaan oli, että hän niitä oli edes järjestämässä. Mokoma yliutelias juoruämmä. No, heillä oli kuitenkin diili, jonka pitäisi pitää tapahtumat taka-alalla oppilaiden puheissa. Ei mitään järkyttävää pommia tai suurempaa uutista. Mischa oli suorastaan tyytyväinen itseensä. Hän oli hoitanut tämän hyvin.
Gemma katosi massan mukana, eikä Mischakaan enempää aikaa ajatellut ruokalassa tuhlata. Kylmästi hän jätti tarjottimensa pöydälle ja lähti omille teilleen.
- Kiitos pelistä, oli erittäin hauskaa.. x> - | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: why there's nothin' scandalous 'round | |
| |
| | | | why there's nothin' scandalous 'round | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |