//Otsikko ja tekstin laatu = hellepäivä + Barneysin sivujen selvää kuolaamista xD
Katie seisoi kylpyhuoneessa viimeistelemässä veistoksellisia kiharoitaan, joihin aikaa oli kulutettu aikaa ja vaivaa. Tyttö pöyhi hieman hiuksiaan ja suihkutti sitten lakkaa. Hiusten ulkomuoto oli tyydyttävä, joten vedettiin esiin meikki laatikko, josta etsittiin oikean sävyinen korallinpunainen huulipuna.
”Voinko lainata sitä?” Pearl oli ilmestynyt tytön kylpyhuoneen ovelle kahden kaverinsa Tessan ja Jennyferin kanssa. Katie kiljahti säikähdyksestä ja kääntyi ympäri. ”Hups, sori. En tiennyt että olet alusvaatteisillasi. Kivat rintsikat. Onko joku poika tulossa meille?”
”Et saa, sinulta löytyy itseltäsikin.” Katie tiuskahti ja kääntyi takaisin peilinääreen jatkamaan levitystä ”Ja ei ole. Menen Briellen luo, jos sattuu kiinnostamaan.” Katie muikisti hieman huuliaan ja Pearl hihitti.
”Tuon näköisenä? Minä ainakin lähden alusvaatteisillani vain poikia tapaamaan.”
”Sinä? Poikia?” Katie tyrskähti ”Joudun tuottamaan sinulle hyvin raksaan pettymyksen, mutta ensiksikin sinä et ole ikinä mennyt pojan luo alusvaatteisillasi ja toiseksi kenen pojan luo menisit?” Tessa tyrskähti ja Pearl mulkoili sekä Katieta että Tessaa.
”Mennään kaverit. Kyllä me saadaan Agnesilta lainaksi sen huulipunia. Minun täytyy näyttää hyvältä. Johan pitää bileet.” Pearl käännähti kannoillaan ja kopsutteli tiehensä. Katieta nauratti siskonsa käytös. Tyttö kiinnitti vielä korvakorunsa ja lähti sitten ovelle, joka johti vaatehuoneeseen.
Tyttö asteli vaatehuoneeseensa, josta otti jo aikaisemmin valitsemansa
mekon tuolinkarmilta ja veti sen päälleen. Katie kiskoi vetoketjun kiinni katsellen samalla peilistä miten mekko istui. Hyvältähän se näytti, joten Katie avasi kenkähyllyn lasiovet ja katsoi sopivia kenkiä. Käsiin päätyivät uudet
kengät. Tyttö veti ne jalkaansa, nappasi
laukkunsa johon oli pakannut bikininsä ja yöpukunsa, hammasharjan sekä matkameikkipussin. Lisäksi laukusta löytyi Briellelle niin ikään kauniin pinkki pullollinen samppanjaa. Lisäksi Katie oli tilannut vaaleanpunaisia Chanel-kuppikakkuja joita itse rakasti, samoin kuin tiesi Briellenkin pitävän niistä. Vaaleanpunaista joka paikassa kun kyseessä oli Brielle.
Alas mennessään Agnesin huoneesta lappasi ulos kolme nauravaa pikkutyttöä. Pearl, Tessa ja Jennyfer eivät olleet näköjään saaneet tahtoaan läpi vanhimmalla siskollakaan.
”Katie! Eikö sinulla olisi lainata noille korallinpunaista huulipunaasi? Minä en halua noiden tahmaavan minun meikkejäni.” Agnes näytti kiukkuiselta ja Katie pisti merkille tämän kosteat shampoossa olevat hiukset ja pyyhkeen joka oli kiedottu häthätää vartalon ympäri. Pearl osasi aina yllättää. Katie nauratti
Ilta oli yllättävän lämmin jopa San Diegoon. Hieman painostava. Luultavasti tulisi ukkonen, niin kuin säätiedotuksessa oltiin luvattu yöksi ukkosta ja ihme kyllä – sadetta. Katie ei ottanut silti sateenvarjoa tai mitään. Naapuriin oli kävelymatka, mutta kukaan ei IKINÄ kävellyt minnekään. Nytkin siis Katie otti valkean BMW:n tallista ja huristeli sillä sadan metrin matkan Madisoneille.
Katie veti laukun olalleen ja nappasi laatikon, jossa kakkuset istuivat. Hän nousi autosta ja asteli ulko-ovelle painaen ovikelloa kahdesti, kuten aina tapasi.