|
| So rally up the demons of your soul | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Wrai
Viestien lukumäärä : 2136 Join date : 25.06.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: So rally up the demons of your soul 29/6/2009, 04:01 | |
| // Mimosaa odotellaan=) //
Matt oli istuutunut asfaltille ostarin edustalle. Tupakka koristi huulta ja savua puhallettiin ulos nenän kautta. Mitä hän tänään keksisi? Kotona kun seinät tuntuivat taas kaatuvan päälle ja äiti makasi krapulassa sohvalla. Illalla kyllä olisi bileet luvassa, mutta nyt oli vasta keskipäivä. Tupakasta imettiin pitkät savut ja ihmisiä katseltiin. Moni katsoi häntä paheksuvasti ja Matt katsoi takaisin uhmakkaana ja hieman sarkastisena. Miten nuo ihmiset kuvittelivat olevansa parempia kuin hän? Vaikka vaatteet olivat siistejä ja rahaa oli, noiden sielut olivat likaisempia kuin viemärit ja paskahuussit. Tupakka siirrettiin vasemmankäden sormiin ja Matt sylkäisi erään hienon herran kengälle onnistuneesti. Mies älähti. ”Sinä kakara! Nyt peset kenkäni!” Mies ärjyi ja Matt virnisti ilkeänä takaisin. Tupakka laitettiin huulille takaisin. ”Ilomielin.” Hän vastasi sitten ja kaivoi mustanpermanentti tussin taskustaan ja piirsi anarkiamerkin kengän kärkeen ja pienen M kirjaimen sen alle. Sitten hän nousi vain seisomaan. Mies katsoi kenkäänsä kauhuissaan ja vihaisena. ”Mitä sinä kuvittelet tekeväsi?!?!” Tuo karjui ja rauhallisena Matt heitti tupakan maahan ja tallasi sen tennarillaan. Sitten hän tarrasi miehen rinnuksista jämäkästi kiinni. ”Minä pidän vähän hauskaa ja sinä jatkat matkaasi kusipää.” Matt uhkasi hiljaisella ja painokkaalla äänellä ja tönäisi sitten miehen lujaa taaksepäin ja tuo pamahti yhtä toista miestä päin. ”Sinä olet hullu! Soitan poliisit!” Miltei kaatunut mies huusi ja pahoitteli toiselle, että oli miltei kaatanut hänetkin. Matt vain nauroi. ”Soita ihmeessä. Vastahan minä heidän luotaan tulin.”
Mies oli jättänyt hänet kuitenkin rauhaan. Kai tuo oli älynnyt, ettei uhkailu pahemmin Mattiin tehonnut. Hänen teki mieli lähteä sisälle ostarille. Terrorisoida hieman kauppoja. Kai hänen olevinaan pitäisi olla nyt hieman varovaisempi, kun poliisitkin olivat huomauttaneet, että kohta saattaisi olla jo linnareissu edessä. Mutta mitäs väliä sillä olisi? Kädet työnnettiin farkkujen taskuun ja sätkätarpeet kaivettiin esille. Tupakka kun oli poltettu, niin sitten oli vuorossa vahvemmat sauhut. | |
| | | noraliqueur
Viestien lukumäärä : 2300 Join date : 26.05.2009 Ikä : 31
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 2/7/2009, 13:50 | |
| Kops, kops, kops. Kymmenen sentin piikkikorot kopisivat asvalttiin Mimosa Ameryn askeleiden tahdissa. Pienikokoinen rastatukka oli pukeutunut maastokuvioiseen lyhyeen hameeseen ja revittyihin sukkahousuihin, sekä avonaiseen, valkoiseen toppiin jossa oli selkäpuolella läpikuultava hämähäkinseittikuvio. Tyttö pysähtyi ostoskeskuksen nurkalle, muutaman kymmenen metrin päähän ja jäi seurailemaan ostarin edessä istuvaa poikaa joka ensin sylkäisi jonkun kengälle ja sitten kävi vittuilemaan kyseiselle henkilölle.
"Soitan poliisit"-huuto kuului erityisen hyvin rastatukkaisen neitokaisen luo, joka pyyhkäisi pari rastaa takaisin paikalleen ja pysyi hetken vielä paikoillaan. Jos kytät tulisivat, hänen olisi lähdettävä ja sukkelasti; kaupoista oli tarttunut tällä kertaa hame, nahkatakki, koruja ja tietysti tupakkaa. Maksamatta tottakai, ja sehän siinä olikin että jos kytät näkisivät hänet pyörimässä ostarin nurkilla, totta kai ne tajuaisivat miksi hänen laukkunsa pullotti niin.
Mutta ilmeisesti tuo pörröpäinen poika onnistui jollain tapaa hätistämään miehen ilman poliiseja paikalta, joten Mimosa kävelikin sätkää käärivän pojan luo. "Miks sä sen kengille sylkäsit?", rokkari sanoi ja katsahti toiseen eriparisilla silmillään, kyykistyen kundin viereen tosin varoen ettei hirveästi paistatellut pikkuhousujaan lyhyen hameen alta. Mimi heilautti rastat toiselle puolelle, hemmetti kun huivi oli unohtunut ja nyt rastat olivat kasvoilla koko ajan. Sai olla heiluttelemassa tukkaa kuin paraskin hiusmalli, "you're worth it"-tyyliin. | |
| | | Wrai
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 2/7/2009, 14:02 | |
| Matt kohotti hieman katsettaan ja katsoi sinisillä silmillään uutta puhujaa. Yllätyksekseen hän saikin huomata, että kyseessä oli sutkot hyvännäköinen tyttö. Pooika keskeytti sätkän käärinnän. "Rehellisesti sanottuna? Tahdoin vähän säpinää." Matt vastasi toiselle ja kieppasi sitten sätkänsä loppuun. "Tahdotko sinä?" Hän kysyi sitten, kun tarpeet olivat vielä esillä. Tyttö näytti sellaiselta, että erotti kyllä tupakan ruohosta ihan katsomalla. Mattin mielestä tyttö näytti jotenkin tutulta, mutta ei ollut varma oliko tavannut tuon bileissä, tappelussa, kadulla vai kenties koulussa. He saattoivt ihan hyvin olla vaikka samalla luokalla, mutta Matt ei ollut vain huomannut toista. Ei olisi uusi asia.
Poika nosti sätkän huulilleen ja sytytti sen. Maistuipas taas hyvälle! Kohta tulisi kaupan päälle tunne ja se kruunaisi kaiken. Hänellä olisi kamaa vielä viikon ajaksi, sitten pitäisi taas kaivaa jostain rahaa uuteen satsiin. Matt katsoi jälleen tyttöä, mutta nyt päästä varpaisiin. Katse pysähtyi pariksi sekunniksi lyhyeen hameeseen. "Kiva hame." Poika totesi ja virnisti hieman toiselle. Hän ei jaksaisi olla nyt vittumainen. Toinen oli kuitenkin hyvännäköinen. Tosin, usein hyvännäköiset tytöt sattuivat olemaan niitä kovimpia riitapukareita ja kohta sitä taas riehuttaisiin. Kyllähän sekin Mattille kävisi. Nyt ei vain millään jaksaisi ruveta rähisemään. | |
| | | noraliqueur
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 2/7/2009, 14:32 | |
| "Mä arvostan sitä", Mimosa sanoi, vain todeten asian että hänestä ihmiset jotka kapinoivat sääntöjä vastaan, olivat sellaisia joita oli syytä arvostaa. Liian monet kulkivat sääntöjen mukaan eivätkä koskaan piristäneet elämäänsä edes pienillä rikkomuksilla; kuten nuo jotka tälläkin hetkellä kulkivat heidän ohitseen; kotiäitejä lapsineen, vakavia pukumiehiä salkut kourassa, nirppanokkaista ja hienostelevaa väkeä. Kaikki ne katsoivat heitä halveksuen, osa hieman pelätenkin, varsinkin äidit veivät lapsensa kauas heistä etteivät he vain söisi niitä. Tai pikemminkin opettaisi pahoille tavoille. "Toki. Ootko sä kauanki polttanu ruohoo?", Mimi kysyi. Asento oli hiukan hankala tällä hetkellä, sillä hän oli kyykyssä minihame ja korkokengät yllään; ei mikään maailman fiksuin veto. Hän sai koko ajan vetää hameen helmaa alemmas, ja tarkastaa ettei vilautellut.
"Niin onki, en mä muuten sitä ois hommannu", rokkari sanoi virnistäen takaisin. "Kivat meikit", tyttö letkautti takaisin, toispuoleinen virne huulillaan. Ei hän meikki-kommenttia pahalla tarkoittanut, tosissaan hän oli. Meikkaavat pojat olivat Mimosan makuun. "Hyvä perse, rastapää!" kuului miesääni hieman hänen takaansa, ja kapinallisen sininen ja ruskea silmä kaventuivat. Tuota ei olisi pitänyt sanoa. Mimosa nousi ylös, kääntyi ja oikaisi hamettaan ja käveli suoraan kyseisen kundin luo joka silmäili häntä virnuillen. Pari tuon kaveria naureskeli. "Anteeks?" Mimi kysyi kylmästi ja tuijotti vaarallisena itseään paljon pidempää, kookasta kundia silmiin. "Niin että sulla on hyvä perse, mä voisin katella sitä ilman tota hamettakin", jätkä sanoi ja pikkuruinen tyttö sähähti. Olisi kuvitellut että poika saisi bitchslappia poskelle ja loukkaantuneen tuhahduksen, mutta sellainen ei kuulunut tämän pikkuneidin tapoihin.
Mimosa jysäytti kundia reilusti nyrkillä kasvoihin, ja sai tuon ulisemaan ja sen kaverit älähtelemään jotakin. "Se alotti, mä en vastaa seurauksista", tyttö sanoi olkiaan kohauttaen. Eipä tuo ollut ensimmäinen ihminen joka oli saanut maistaa tämän rokkarin nyrkkiä, Mimi oli vaarallinen tapaus vaikka olikin todella pieni. Neito käveli rauhassa takaisin pörröpäisen pojan luo, kyykistyen tämän luo uudelleen. "Mä oon muuten Mimosa, Mimiksi sanotaan myös", kapinallinen sanoi hymy huulillaan, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. | |
| | | Wrai
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 3/7/2009, 00:36 | |
| Tytölle kelpasi sätkä ja Matt alkoi kieppaamaan sitä toiselle. "Hmm..." Hän vastasi ensin, kun tyttö kysyi kauan hän oli polttanut ruohoa. Punkkari sai sätkän valmiiksi ja katsoi sitten tyttöön. "Kahdeksan vuotta." Matt vastasi sitten ja virnisti vain hieman, kun toinen kehui hänen meikkejään hame heittoa vastaan. Vastikekohteliaisuus tuo varmasti oli. Hänen meikkinsä kun olivat aina ihan suttuiset, niin kuin silläkin hetkellä. eiliset meikit olivat silmillä ja aamulla oli vain lisää sutattu päälle.
Matt oli antamassa sätkää tytölle, kun joku toinen poika huusi että toisella oli hyvä perse. Kulmia hieman rutistettiin ja hän oli nousemassa, mutta tyttö oli jo itse lähtenyt liikkeelle. Hymy nousi Mattin perseelle, tuo osasi selvästi itse puolustaa itseään. Sellaisista tytöistä hän piti. Poika katseli huvittuneena tilannetta maasta käsin ja taputti sitten hieman käsillään, kun tyttö tuli takaisin ja esittäytyi Mimosaksi. "Hieno show. Piristi päivää." Matt naurahti sitten ja ojensi nyt sätkän toiselle. "Ja Minä olen Matt." Hän lisäsi vielä esittelyn itsestään. Kaduilla hänet tunnettiin nimellä Jimmy, sillä oikeaa nimeä ei kannattanut ihan kenelle tahansa kertoa. Tuo tyttö vaikutti kuitenkin sen verran hyvältä persoonalta, että nimen kertomisesta tuskin tulisi pahempia ongelmia.
Poika työnsi sätkä tarpeensa taskuunsa ja nousi sitten seisomaan. Ei tarvitsisi tytön minihame päällä kyykistellä. Ei varmasti ollut helpoa työtä. "Oletko mihin menossa?" Matt kysyi sitten ja laittoi oman sätkänsä tulille ja tarjosi Sex- Pistols sytkäriään toisellekin. Hän voisi viedä tuollaisen tytön mihin tahansa, kuhan ilta päättyisi yhteiseen yöhön... Tai ei välttämättä yöhön. Kyllä tuo kelpasi päiväkin, kuhan vaan yhdessä ja jotain....Matt virnisti sisäisesti ajatukselleen. Nytpäs hän rupesi rivoksi. Ei saanut ajatella heti ensitapaamisella toista sänkyyn. | |
| | | noraliqueur
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 6/7/2009, 03:08 | |
| + "Hymy nousi Mattin perseelle" hajosin :''''''''''DD +
Kun poika taputti hänelle, niiasi Mimosa kuin hienompikin neiti, tosin virne kasvoillaan. "Kiitos. Tosin tarkoitus oli antaa tolle paskiaiselle opetus miten naisille puhutaan, mut jos se piristi niin mikäs siinä", tyttö hymähti ja otti sätkän nyökäten Mattiksi esittäytyneelle pojalle. Hän vilkaisi äsken lyömäänsä kundia joka hiipi heidän ohitseen nenäänsä pidellen ja huoraa ja lutkaa ja narttua mutisten. "Sori kulta, mä en oo vielä ryhtyny maksulliseks mut pitäs mulle aika paljon maksaa et mä sun kanssas olisin", Mimi totesi kovaan ääneen, ja kundin käännähtäessä häntä kohti, tyttö vain hymyili vittumaisesti.
Mattin noustessa seisomaan nousi Mimosakin ylös, helpottuneena siitä että nyt ei tarvinnut roikkua hameenhelmassa koko ajan. Rastapää loi pienen toispuoleisen hymyn kiitokseksi kasvoilleen, sekä siitä että Matt oli suvainnut nousta sekä sytkäristä jossa oli aiheena Sex Pistols. Olisihan hänellä ollut itselläänkin sytkäri mutta sytytti hän silti sätkänsä ja veti savut. "En oikeestaan minnekään, tai no... Lähinnä karkuun mahdollisia kyttiä jotka ostarin porukka olis ehkä kutsunu. Kun mä olin vähän tuhma tyttö parissa kaupassa", Mimi sanoi viaton ilme ensin kasvoillaan, kunnes hän virnisti ilkikurisesti, osoittaen selkeästi että ei ollut ensimmäinen kerta eikä tulisi olemaan viimeinenkään.
"Entä sä? Vai oliko sulla tarkotus jäädä tähän loppupäiväks sätkiä polttelemaan?" | |
| | | Wrai
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 10/7/2009, 01:40 | |
| // Se on sanonta! xDDD >< //
Matt otti sytkärinsä takaisin ja työnsi sen taskuunsa. Mimosa kertoi ettei tuolla ollut suunnitelmaa ja poika virnisti hieman. Hän veti savut sätkästään. Toisellakin oli siis tuttavuutta paikallisten poliisien kanssa. Hassua, että Matt ei ollut nähnyt toista aikaisemmin putkassa. Jotenkin hänestä tuntui, että tämä tyttö saattoi käydä siellä muunkin kuin kaupasta näpistelemisen takia. Kyllähän Mattkin näpisteli. Tai oikeastaan varasti. Ei sitä voinut enää näpistelyksi sanoa. Hän oli vienyt kaikkea tupakasta stereoihin. Kaikki oli onnistunut hyvin, kunnes hän oli humalapäissään yrittänyt viedä televisiota. Hyvinkös sellainen onnistuu!
Poika puhalsi savut ulos nenänsä kautta ja naurahti hieman. "Joo. Suunnitelmani oli imeä itseni täyteen aineita tässä ja sammua." Matt hymähti ja imi lisää sätkästään. Hän katsoi tyttöä ja virnisti sitten hieman. "Sitä normaalia tänään on vuorossa. Syön jossain ja sitten bileisiin ja pää täyteen." Poika ilmoitti sitten rehellisemmin päivän suunnitelmansa. Sellaisia hänen päivänsä olivat aika pitkälle joka päivä. Sitten koulun ja yhteiskuntapalvelun lisäksi. Mutta sitä oli vain sunnuntaisin ja silloin ei saanut olla humalassa. Nuo pirut kun puhalluttivat hänet aina ennen aloitusta. Onneksi hänellä ei ollut sitäkään jälellä enää kuin 59 päivää. Silloin tällöin hän väkersi tehdä hommia koulun jälkeenkin. Ettei hommiin kuluisi ihan koko vuoden sunnuntaita.
"Tahotko lähteä mukaan?" | |
| | | noraliqueur
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 22/7/2009, 12:08 | |
| "No niin mä vähän arvelinkin", Mimosa sanoi huvittuneesti kun poika kertoi vetävänsä itsensä täyteen aineita tässä ostoskeskuksen edessä. Tyttö nosti sätkän huulilleen ja imaisi siitä, puhaltaen sitten savun ulos taitavasti savurenkain. Näki kyllä ettei neito mikään aloittelija ollut tupakoimisessa saatika ruohon polttamisessa. Tosin eipä poikakaan tainnut mikään ensikertalainen olla, ja se miellytti Mimiä joka tutki toista rohkeasti katseellaan vino hymy huulillaan.
Kuullessaan Mattin todellisen suunnitelman Mimosa virnisti hyvillään; kuulosti erittäin hyvältä, ja juuri Mimin tyyliseltä. "Totta kai mä sun kanssa lähden", rastapää sanoi iskien silmää, vetäen viimeiset savut sätkästään jonka hän sitten tumppasi korkokenkänsä kärjellä. "Mä oonkin vähän kaivannut kunnon bileitä eikä mitään pikkutyttöjen drinksukestejä", rokkari totesi ja veti hieman hameenhelmaansa alaspäin katsellen rokkipoikaa yhä, astuen lähemmäs tuota. "Mut mitäs me sillä välin keksitään?", Mimi kysyi hivenen käheästi toisen korvaan, kaartuen sitten kauemmas pilke silmissään.
Kyllä Mimosa ainakin tekemistä heille kahdelle keksisi...
+ sori että on kestäny <: + | |
| | | Wrai
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 24/7/2009, 02:12 | |
| Mattin huulille nousi leveä virne. "Hienoa. Hyvä saada kerrankin naisseuraa bileisiin." Hän naurahti ja ihmetteli hieman, miten oli kerrankin saanut jonkun niin helpolla mukaan. Yleensä ihmiset, varsinkin tytöt tuntuivat olevan hyvin epävarmoja pojan suhteen. Eipä se kai ihmekään ollut. Matt naurahti toisen sanoille drinksukesteistä. "No niissä bileissä ei kyllä drinkkejä tehä muuta ku suoraan suuhun sekottaen." Hän huomautti ja jähmettyi sitten hieman, kun tyttö kuiskasi hänen korvaansa mitä he ennen bileitä keksisivät. Matt sai juuri ja juuri tyytyväisen virneen pidettyä poissa kasvoiltaan. "Mitäs se tyttö ehdottelee? Aivan kuin yrittäisit iskeä minua." Poika huomautti ja antoi sitten virneen nousta kasvoilleen.
Poika kumartui sitten hieman ja sitoi tennarinsa narut tiukemmin kiinni. Olisi ikävää kompastua Mimosan edessä ja nolata itsensä todellisesti.Narut saatiin sidottua ja poika pyyhkäisi hieman karanneita otsahiuksia silmien edestä sivuun. "Liikutko sä autolla vai kävellen?" Hän kysyi sitten. Olisihan se kätsyä jos toisella olisi auto. Matt tosin ei viihtynyt sellaisten kyydissä pahemmin. Olihan hänellä itsellään auto, mutta kun bensan hankkiminen oli vaikeutunut jo aikalailla, niin sillä ei ollut tultu ajeltua viime aikoina.
//Ei se mitään >/ | |
| | | noraliqueur
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 25/7/2009, 01:25 | |
| "Ai, eikös sulla yleensä sitten ole naisseuraa bileissä?" Mimosa kysyi virnistäen, hänellä oli useinkin naisseuraa bileissä... Ja miesseuraa myöskin, tytölle kun kelpasivat kummatkin sukupuolet mainiosti. Hän oli lähtenyt niin helposti pojan mukaan, koska se oli hyvin hänen tapaistaan, ei Mimin tarvinnut tuntea ihmisiä kovinkaan hyvin lähteäkseen heidän mukaansa. Ja neitokainen harrasti myös paljon yhdenyönjuttuja, eikä hän kovinkaan usein tuntenut ihmisiä lainkaan joiden kotiin meni yöksi. Mutta eipä hänellä mitään hätää ollut, kyllä pörröpää pärjäisi jos hätä sattuisi; hän oli niin kova tappelemaan ja tyttö oli hakannut useita miespuolisiakin.
Mattin sanoessa jotakin tuon iskemisestä, Mimosa asetteli kasvoilleen hämmästyneen, viattoman ilmeen. "Enhän mä nyt ikinä mitään sellasta tekis, hyvänen aika! Mitä sä musta oikein kuvittelet!" tyttö sanoi järkyttyneellä äänellä, mutta sitten hänen kasvonsa sulivat ilkikuriseen, leikkisään virneeseen joka oli kaikkea muuta paitsi viaton. "Mitä jos vaikka yritänkin?" rastapää sanoi ovelasti pää kallellaan. Mimosa antoi katseensa vaeltaa avoimesti Mattissa kun tuo sitoi kengännauhojaan, kohottaen sitten kulmiaan kun kuuli toisen kysymyksen. Naisenalku ei voinut estää virnistystään joka puhkesi huulille hieman kaksimielisten ajatusten johdosta. "Mun kullanmurun kyydissähän mä tulin. Kuinka niin?" Mimi sanoi virne kasvoillaan, ja kullanmurullahan hän tarkoitti rakasta Chevy Camaroaan, mutta mistäs Matt sen tiesi... | |
| | | Wrai
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 10/8/2009, 02:30 | |
| Matt virnisti tytölle, kun tuo kysyi eikö naisseuraa ollut. "Kyllähän sitä aina on, mutta viehättävät arastelevat ja ne jotka eivät sitten arastele... No, ne on jo läpy yleensä käyty." Hän huomautti tarkoituksella hieman kaksimielisesti. hän nousi yläs kenkiensitomis reissultaan ja katsoi sitten Mimoa virnuillen, kun tuo ensin esitti muka järkyttynyttä ja sitten jo itse ehdotteli. "No se ei minua haittaa yhtään." Matt vastasi virnuillen, mutta kurtisti sitten hieman kulmiaan, kun toinen sanoi tulleensa kullan kyydillä. toivottavasti tuon kulta ei nyt ollut kukaan tuttu. Siitä tulisi nimittäin sanomista. Tosin, vaikka tytön mies ei olisi tuttukaan ja hän jäisi kiinni... No, sellaistahan sattui paremmissakin piireissä. "Eihän kultasi ole mikään kamala lihaskimppu? Tapella minä osaan, mutta massaa kun ei ole paljoa itselläni, niin kuin varmaan näkyy." Punkkari virnisti ja nosti demostraatioksi molempia käsiään ilmaan.
//Sori, lyhyttä ^^ // | |
| | | noraliqueur
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 26/8/2009, 09:33 | |
| + ei haittaa ollenkaan <: +
Mimosa virnisti Mattin sanoille. Vai viehättävät arastelivat ja ne jotka eivät arastele, on läpi käyty... "Mihis kastiin mä sitten kuulun, kun en arastele vaikka mua ei vielä ookkaan läpi käyty?" tyttö naurahti ja nuolaisi huuliaan ilkikurisen näköisenä. Nähdessään pojan ilmeen kun hän ilmoitti tulleensa kullan kyydissä, häntä kävi naurattamaan. No ei ainakaan tuo kovasti ollut vastaan vaikka hän olisi oikeasti seurustellutkin, ja hän piti siitä. Luuserit eivät olleet lainkaan kiinnostavia, hän kiinnostui yleensä pahemmistakin rentuista ja pahoista pojista, valitettavasti. Nimittäin hän oli saanut joitakin sekopäisiä eksiään peräänsä kun hän oli lopettanut suhteen, ja Mimi oli vaarassa vähän väliä. Mutta sellaista sen elämän piti ollakin, jännitystä ja seikkailuja.
"Mun kullanmuruni on Chevy Camaro SS vuodelta 1969, ja se tuskin käy sun kanssa tappelemaan. Tai enhän mä tietysti voi varma olla, jos siitä tuleekin mustasukkanen", rastapää sanoi virnistäen, ja tutki sitten avoimesti pojan vartaloa kun tuo sanoi ettei omistanut paljon massaa. "Mulla on senkin edestä, joten ei hätää hani, mä pidän susta huolta", Mimosa nauroi ja demonstraationa nosti paidanhelmaansa ylös, jännittäen vatsaansa niin että hänen pienehkö sixpackinsa näkyi. Pörröpää harrasti niin paljon liikuntalajeja ja rakasti treenaamista että lihakset erottuivat kyllä sopivasti, mutta eivät liikaa. | |
| | | Wrai
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 8/9/2009, 02:42 | |
| Punkkari purskahti nauruun, kun toinen kertoi kullan olevan auto. Olisihan sen voinut toisaalta arvatakkin. Tytöt ja todella useat pojat kutsuivat autojaan mitä ihmeellisimmillä hempeillä nimillä. Mattin autoa kuvasi parhaiten sana rotisko. Tosin, auto oli komea. Joten komea rotisko oli ehkä paras nimitys. "Hyvä sitten. Saan pitää naamani ehjänä. Ja mikäkö sinä olet?" Hän toisti ja katsoi tyttöä päästä varpaisiin, muka arvostelevana. "Olet täydellinen mahdollisuus." Matt virnisti ja katsoi sitten miten Mimo esitteli vatsaansa. Pojan suu aukeni yllätyksestä. "No huh huh. Sä ootkin sporttinen tapaus. Tässähän rupee ihan hävettämään." Punkkari naurahti oikeasti hieman nolostuneena. Hän kun ei ollut urheilullista nähnytkään ja toinen oli selvästi hieman enemmän treenaillut.
Poika katseli sitten autoja lähettyvillä. Minkäköhän näköinen niin hienon niminen auto edes oli? Matt ei ollut koskaan pahemmin perustanut autoista. Ei hän tiennyt muita merkkejä kuin oman autonsa ja senkin tietenkin vain siksi että se oli oma. Ulkonäön takia hän oli sen joskus hommannut. Likaisilla konsteilla tosin, mutta ei varastanut. Ja oli Matt jopa varmistanut auton saadessaa, ettei se alunperinkään ollut pöllitty mistään. | |
| | | noraliqueur
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul 4/10/2009, 02:51 | |
| + Mimi poistuu nyt tästä pelistä, inspis kateissa ja keskeytän muutenkin lähes kaikki pelit jotka miulla on menossa. Kiitos Wraille seurasta! + | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: So rally up the demons of your soul | |
| |
| | | | So rally up the demons of your soul | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |