Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Hei vaan Iso Omena!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Hei vaan Iso Omena! Empty
ViestiAihe: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime2/7/2009, 23:44

"Lento portilta 10 - Los Angelesiin on juuri lähdössä. Lento portilta 29B San Diegoon myöhästyy teknisen vian vuoksi." Kuulutus kajahti asemalla. Sarah puuskati. Tekniset viat ja tekniset viat. Juuri nyt hän halusi lähte New Yorkkiin Jonaksen ja Lisenin luo. Tyttö nousi kipaisten kahvilaan hakemaan espressoa ja pastilli askia. Maksaessaan syömisiään Sarahin katse kiersi hallia. Sen kauppakäytävät houkuttelivat häntäkin ja paljon. Juodessaan kahvia ja kävellessään käytävää Sarahin mukaan tarttui kaksi Guccin laukkua ja Oscar de la rentan kengät. "Huosis!" Pieni hymyn poikanen nousi tytön kasvoille. "Mitähän Nykissä tapahtuu? Jos täällä parin metrin säteellä jo näin?" Tyttö mietti hiljaa ääneen. Ei se häntä haitannut, mutta tytöllä oli vain shoppailu innostus.

Yhtäkkiä silmiin ilmestyi tuttu henkilö. Sarah käveli tämän taakse ja kuiskasi korvaan "Moi." Tietäen että toinen pelästyisi.

//Eli Wrai
Takaisin alkuun Siirry alas
Wrai

Wrai

Viestien lukumäärä : 2136
Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime3/7/2009, 00:10

Jamie kantoi olallaan suurehkoa laukkua. Ei se oikeastaan painanut edes paljoa, mutta tilaa oli pitänyt varata ostettaville tavaroille. Poika oli matkalla New Yorkiin. Siellä olisi pariin päivän päästä suuri skeittitapahtuma ja hän tavallaan karkasi sinne vanhemmiltaan. Sehän olisi katastrofi, että rikkaan perheen lapsi kävisi skeittitapahtumassa! EiEiEi.... Jamie laski laukkunsa maahan ja katseli lentokenttää ympärilleen. Juuri äsken oli kuulutettu, entä lento myöhästyisi, mikä ei ollut ihme. Joka kerta kun hän oli lentänyt kone oli ollut myöhässä. Nyt oliti tosin myös ensimmäinen kerta, kun hän istuisi normaali, eikä bisnessluokassa. Vanhemmat kun aina lomareissuilla tahtoivat vain parasta.

ruskeahiuksinen poika kumartui ja noukki laukkunsa sivutaskusta sprite-limpparipullon ja avasi korkin. Juuri kun hän oli juomassa, joku juiskasi hänen korvaansa tervehdykset ja poika säikähti niin että purskautti limpparit rinnuksilleen. Hämillään ja hieman säikähtäneenä poika käännähti ympäri ja huomasi tuijottavansa Sarahia. Hymy nousi pojan kasvoille.
"No hei! Mihinkäs tyttö on matkalla?" Jamie kysyi ja sulki nopeasti pullonsa korkin. Ei enempää märkiä yllätyksiä tänään! Poika pyyhki hieman rinnuksiaan ja naurahti.
"Minä kastelin sinun takia nyt paitani." Poika huomautti ja venytti paidan helmaa niin, että pahimmat tuhot näkyisivät. Ei se ollut onneksi kuin osittain kastunut.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime3/7/2009, 11:22

"Nykkiin. Serkkujen luo. Toisella on joku skeitti tapahtuma ja meen pelastaa sen siskon ja vie sen shoppailemaan." Sarah sanoi iloisesti. "Entäs herra itse? Mahdollisesti skeittaamaan? Laukun muodosta päätellen!" Tyttö osoitti laukkua pojan vieressä "Mun ihanat louis vuittonit katos ja koneeseen."

"Tuutko kahville?" Sarah kysyi ja lähti jo kopistelemaan kohti cafe marenkia.

//töks. töks. ja kiire. Kiva kahvila :))))
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime3/7/2009, 12:33

Jamie oli hieman hämillään kun tyttö puheli ja kyseli.
"Kannan kyllä lautaa iana mukanani, mutta skeitti tapahtumaan menossa ja Nykiin. Todennäköisesti samaan mihin serkkusi on menossa." Poika huomautti ja lähti sitten seuraamaan toista kahville. Eipä hänellä olisi muutakaan tekemistä ja Sarah oli kuitenkin mukavaa seuraa. Laukkua nostettiin hieman paremmin olalle. Hänestä kahvilla käynti oli hauska käsite. Kuinka moni silloin oikeasti joi edes kahvia? Heillä päin silloin oli litkitty teetä. Vaikka eihän se enää ollut niin brittien juttu ja monet joivatkin kahvia nykyään, mutta tee oli terveellisempää ja maku vaihtoehtoja oli monia. Jamie ei ollut vielä oikein edes oppinut juomaan kahvia.
"Joku serkkusi siis on menossa skeitti tapahtumaan?" Hän kysyi sitten tytöltä kysyvänä. Hyvällä tuurilla hän saisi seuraa itse tapahtumaankin. Eipähän tarvitsisi yksin möllöttää missään.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime4/7/2009, 23:41

//Olin kirjottanut jo ihan älyttömän pitkän ja sitten katkes sähkö. Ärsyttää. Ei tuu nii hirvee pitkä.

"Ei siellä taaida ees olla nyt muita." Sarah sanoi kävellessään kahvilaa kohti. Kahvilan lähestyessä Sarah ei puhunut mitään. Heilutti vain laukkuaan ja hyräili jotain laulua. Ei kyllä itsekkään tiennyt mitä. Tilatessaan espresson ja lähtiessä pöytään tyttö vastasi "Kyllä juu on menossa. Jonas on skeitannu kai koko ikänsä. Synty kai skeittilauta jalkojen alla. Se on seitsemäntoista eli ikä sama kuin meillä. Sillä on kaksossisko Lisen ja mä meen pelastaa sen." Sarh siemaisi juuri tullutta espressoa "Ja mä veikkaisin että Jonaksesta saat helposti seuraa tapahtumaan." Tyttö hymyili ja vilkaisi taulua "lähtevät lennot" New York näkyi toisena. Lähtöön puoli tuntia. "Hei! Meijän kannattaa siirtyy jo portille. Sin aletaan kohta täyttää." Tyttö nousi ja katsoi missä oli portti 29B. Se taisi jo unohtua.
Wrai

Wrai

ViestiAihe: Vs: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime19/7/2009, 04:57

Jamie kuunteli tytön puhetta, mutta sen keskeytti sitten kännykän pirinä taskussa. Hieman nihkeällä innolla hän vastasi sitten. Langan päässä kuului tytön ääni, joka osittain kiljui ja osittain marisi. Rakas sisko... Jamie kuunteli ja tuhahti vain sitten. Puhelu lopetettiin.
"Sori Sarah. Mun pitää mennä. Kotona on joku show menossa." Hän sanoi sitten nyrpeänä ja tunki kännykän takaisin taskuunsa. Oli ollut pitkä reissu.

//Jamie poistuu.//
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hei vaan Iso Omena!   Hei vaan Iso Omena! Icon_minitime

Hei vaan Iso Omena!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fysiikkaa ei vaan voi käsittää
» Se on vaan minä ja mun herrani
» Antaa vituttaa vaan
» tuulet puhaltais. vaan kun ei puhalla.
» New Divide /kuka vaan mukaan !

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Muualla-
Siirry: