|
| Come on Barbie, let's go party | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 24/7/2009, 12:05 | |
| "En putoo." René sanoi M.A:lle joka huitoi ihmisiä lähtemaan. René kannatteli samalla toisella kädellä bikinien ala-osaa. "Hitto. Toi idiootti riuhtas mun bikineistä palan pois." Tyttö katsoi muita jäätävästi. Jopa Coraa. "Kuulitko mitä toi tyttö sano?" René kysyi tuijottaessaan Coraa "Haukkuu piskiksi. Onkohan enää kauaa cheerleader."
M.A käveli kapinallisten luo jotka näyttivät murhan himoisilta. René sulki silmä'nsä välttääkseen noiden katsetta, mutta avasi ne kun M.A alkoi puhua. René katsoi ihmeissään. Niimpä tietysti. M.A osasi laittaa asiat niin että pahiksilla ei ollut paljon sanomista. Tyttö taisi puhua totta. Samoin olisi Renén suhteen. Tytöllähän oli oma asianajaja vaikka sitä hän ei oikein tarvinnutkaan. Tämä tilanne vaatisi miestä jos sellainen tulisi. |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 24/7/2009, 12:40 | |
| Coran katse muuttui hymystä jäätäväksi, ja tylyksi. ''Mä----tarjosin sulle just apua... Ja sä viittiit vielä katsoa mua tolleen. Mua ei mikään 'M.A', tai René määräile.'' Cora sihisi hampaidensa välistä, ja hyppäsi kauemmas valmiina hyökkäämään jonkun päälle kynsien kuin kissa. Cora huohotti syvään, ja ei kestänyt enään pätkääkään ketään, ei sitten ketään. Coran entisessä koulussa ei määräilty paljoa, saattoi johtua siitä että Cora oli se pomo siellä, ja nyt hän oli valmis lyömään joltain nenän kurkkuun.
Cora asteli suu viivana pihisten M.A:an luokse, ja työnsi hänet altaaseen niin voimakkaasti kuin pystyi. ''Mä---Olen se pomo!'' Cora katsoi silmät viiruina murhaavasti M.A:ata. Cora seisoi altaan reunalla katsoen Renéen ja M.A:ahan vuorotellen. Sitten hän siirsi katseensa muihin 'pahiksiin', ja hän suorastaan pihisi kiukusta, oliko hän koskaan ollut näin vihainen? |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 25/7/2009, 06:12 | |
| Mila nyrpisti M.An sanoille nenäänsä. Eipä ollut ämmällä paljoa varaa puhella tuollaista. "Ai mä olen säälittävä? Mitä se sitten on, kun vedotaan muihin ihmisiin kun ei osaa puolustaa itse itseään. Ja vittuako sä luulet mua minkään vankilan pelottavan? Nyt pitäs vain kipittää karkuun, hä? Ja kyllä, mun todellakin tekis mieli lyödä sua uudestaan joten vie tuo yltiö meikattu pärstäsi vittuun mun silmistä", Jamie totesi kylmän viileästi, kuitenkaan M.An kasvoihin tälläkertaa kajoamatta. "Ja jos sanot tuota jäkätystäsi 'keskustelutaidoksi' niin ihan pakko kysyä, et elätkö sä nyt tätä päivää vai jossain menneisyydessä tuhansia vuosia takaperin?"
Mila kiehui, jos toinen yrittäisi saada hänet lannistumaan sanoin, se oli väärässä. Milasta oli moneen, hänen taitoi kyllä puhumisen siinä kuin tuon 'nyrkkien heiluttelun'. "Ja ajattele tilanne uusin silmin ihan keskenäs, lehmä."
'Idiootti' nauroi Renén kommentille paskaisesti heilutellen palaa kädessään kuin parastakin voitonmerkkiä. Ristus hän oli hyvä! Corakin näytti tulistuneelta, tytössä oli jotain tyyliä, mitä ei voinut sanoa muista kermanlehmistä tänään täällä. Cora jos joku noista kolmesta sai Snaken puolelleen. Ja kun tyttö yritti saada M.An tiputettua altaaseen ei Snake voinut olla hyppäämättä jaloilleen ja mennä auttamaan tyttöä. "Toivottavasti sun maskis on vedenkestävä, mua ei kiinnosta kattella millanen hirviö löytyy ton prinsessakuoren alta!", Snake julisti virnistäen sitten Coralle yllyttävästi.
"Ja nyt kun kaikki on todellakin nähty, niin me voidaan varmaan lähteä kotiin?", Snake heitti kääntyessään katsomaan siskoaan, joka vain nyökkäsi hymyillen. | |
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 26/7/2009, 01:02 | |
| Mary-Ann mulkoili Milaa vain hyvin pahasti. Mutte kuten M.A olikin uumoillut, ei toinen aikonut enää häntä löydä. Haha, pelkäsi varmasti blondin isää. Ja kukapa ei pelkäisi? Hänen isänsä osasi olla vihaisena hyvin, hyvin pelottava, mutta ikinä Mary-Ann ei ollut isäänsä pelännyt. Isä oli aina valmiina puolustamaan tytärtään kynsin ja hampain.
Sitten tapahtui jotain, mitä M.A ei olisi uskonut tapahtuvan. Hän oli kyllä kuullut Coran valituksia ja ärjymisiä, mutta oli jättänyt ne kuuroille korville. Yhtäkkiä blondi töytäistiin altaaseen, eikä M.A ollut todellakaan varautunut moiseen. Tyttö molskahti veteen ja vajosi syvälle. Hän ui nopeasti pinnalle ja haukkoi henkeään. Hänen vaaleat, tuuheat hiuksensa olivat liimautuneet kiinni kasvoihin, ja tyttö nyrpisteli naamaansa; nenään oli mennyt vettä. Meikki tytöltä ei valunut tai tahriintunut, oli M.A nyt fiksuna tyttönä laittanut vedenkestävää meikkiä, jos kerta bikinitkin piti mukaan raahata.
Mary-Ann mulkoili nyt vuorostaan Coraa leiskuvin silmin. Tyttö kampusi vedestä altaan reunalle ja tarttui Coraa nilkasta kiinni, aikeissaan yrittää vetää tuo kamala lehmä myös veteen. "Helvetin lehmä, saatana. Mikä sä yrität olla? Voin kuule luvata, että tästä ei seuraa sulle mitään hyvää tulevaisuudessa", M.A kirosi hiljaa saaden puheensa kuulostamaan uhkaavalta kuin aikaisemmin. "Säkö muka pomo? Hah, salli mun nauraa! Sulla ei oo tarpeeks pokkaa ja vahvuutta siihen duunii", blondi vain sähisi kuin villikissa. |
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 26/7/2009, 02:10 | |
| M.A:n pudotessa altaaseen René kiljaisi. Tyttö juoksi paikalle "Cora! Mitä ihmettä?" M.a kömpi jo pinnalle ja tarttui Coraa nilkasta. René alkoi nauraa Coran sanoille "Sinä pomo? Hyvänen aika. Sä pelästyisit ensimmäistä rääkäsyä." René auttoi vähän ja työnsi Coran veteen. "Meillä määrään minä."
René kääntyi kapinallisiin päin "Voitte tosiaankin lähtee.Voisit samalla antaa sen bikinien palan mulle takasin." René käänsi selkänsä noille ja hymyili ilkeästi Coralle. "Neiti määräilijä on myös aika näky. Palauta ne bikinit mulle heti takasin. Tältä seisomalta." René hymyili yhä ilkeästi. Voi tuota tyttöä kun se joutuisi lähtemään täältä alasti pois. Hameen René ystävällisesti voisi pudottaa parvekkeelta uima-altaaseen. Cora joutuisi niin noloon tilanteeseen että. Kuka nyt nolostuisi jos joutuisi riisumaan bikinit siinä heti. Jos ei riisunut. René nappasi kädellään narusta kiinni alaosasta ja veti solmun auki. Humpsis.
Renétä alkoi naurattaa. Hän potkaisi kengät jalasta ja astui reunalle. "Täälläpä on väkeä." |
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 26/7/2009, 09:09 | |
| Cora hymyili ilkeästi kun A.M manasi tätä. Sitten Coran hämmästykseksi A.M alkoi vetää häntä nilkasta altaaseen päin. Renékin tuli auttamaan hänen pudottamisessa. Cora huusi ja kiroili A.M:älle että mikä lanta se oli. Cora koitti rimpuilla pois, mutta Renén avustuksella oli hankalaa päästä pois. Siinä meni. Cora tipahti altaaseen. Hän ui nopeasti pinnalle, ja rypisti kasvojaan kuin karvaton kissa. Nyt kyllä riitti Coralla oli mitta täynnä, ja hän näki punaista. Cora piti silmiään kiinni, ja aukaisi ne. Hänen ripsarinsa olivat levinneet jo poskea pitkin. Hänen naamansa olimusta, ja hänen silmänsä olivat punertavat veden takia. Hän katsoi heitä niin pahasti kuin pystyi. Cora otti kätensä reunalle Renén kohdalla ja nappasi tämän sääristä kiinni samalla tiputtaen hänet altaaseen. Cora hymyili ilkeästi, mutta silti iloisesti. Hän nautti tappeluista suuresti.
Eikä Coraa kovinkaan häiritsisi, jos tyttö nappaisi tämän bikinit pois. Olihan hän ollut kännissä monestikkin alasti, paitsi hän ei muistanut itse sitä. Ihmiset kertoivat tapahtumista aamula hänele yleensä. Ei hän kyllä mielellään olisi ilman rihman kiertämää pahisten edessä. Cora yritti työntää Renéä kauemmas käsillään vedessä. Tämän jälkeen Cora nousi altaasta niin nopeasti kuin suinkin pois, ja sitten hän meni A.M:än luokse, ja sanoi: ''Sä narttu.'' Cora veti kätensä taakse, ja löi niin kovaa kuin pystyi kämmenellään suoraan hänen poskeensa. Cora yritti nopeasti kipata blondia takaisin altaaseen samalla hänen yläosaansa aukaisten. Eikä kukaan muu muutenkaan huomaisi, jos joku olisi alasti kaikkien ihmisten takia. Cora lähti kävellen yläkertaa kohti, etsimään mekkoaan, ja kamojaan.
Viimeinen muokkaaja, Mintopinku pvm 26/7/2009, 09:52, muokattu 1 kertaa |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 29/7/2009, 11:40 | |
| - kiitos, se oli oikein hauska peli, mutta ohi minun osaltani~ -
Snake räkätti erityisen vahingoniloisena M.An tippuessa altaaseen. Milakin naurahti. Luulivatko nuo kanat tosissaan nolaavansa toisiaan tosissaan? No, näin ulkopuolisen silmin Jamie kykeni väittämään, että muijat tekivät ihan itse itsestään naurunalaisia. Jeesus mitä pelleilyä, tyttö päätti sen olevan nyt ohi Leen perheen osalta. "Des", kuului käskevä sävy, eikä poika voinut muuta kuin napata toisen punapään kainaliinsa, Snakea paidasta ja kiskoa perässään. Snaye ei vastustellut lähtöä, joskin repäisi isoveljen irti itsestään. Ei sen hänessä tarvinnut roikkua, tai pikemminkin roikottaa häntä kädessään tai jotain.
Mila soi pikaisen teatraalisen lentosuukon yleisesti koko katsoja joukolle ja keinahteli altaanreunalta noukkimansa rintaliivit ja korkokenkät toisessa, Destiny toisessa kädessä vanhemman pojan hummerille, jonka takapenkille Snake karkasi nopeasti Desin avattua ovet. Mila livathti repsikan paikalle, Des tavan mukaisesti rattiin, kun kerran sattui olemaan ainut heistä selvinpäin. "Aika mahtavat", Snaye lohkaisi ja sai Desin puremaan huultaan ettei naurahtaisi, Mila vannoi ettei koskaan enää, Snake tai Des taas eivät luvanneet mitään. Snakelle se oli kyllä ikimuistoinen ilta, ja olihan hänellä muistokin! Pyynnöstä huolimatta Snake ei ollut luovuttanut voitonmerkkiään takaisin Renélle. | |
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 30/7/2009, 00:19 | |
| Mary-Ann katsoi tyytyväisenä, kun Cora molskahti altaaseen. Siitäs sai, mokoma lehmä. Oppisi ainakin, että ihan kenelle tahansa ei saanut päätään aukoa, siitä seuraisi aina jotain vielä kamalampaa. Vaaleaverikkö katsoi tyynesti, kun Cora kömpi ylös altaalta. Muija yritti läimäyttää häntä, mutta tällä kertaa M.A oli sen verran tarkkaavaisempi, että onnistui vetämään kasvojaan taaemmas toisen käden ulottumattomiin. "Vitun horo", Mary-Ann henkäisi ja kiskaisi itsensä irti Coran otteesta, joka yritti taas työntää blondia altaaseen ja kiskaista mukana vielä bikinit. No way, ei tulisi todellakaan onnistumaan! "Joo, painu nyt sinne helvettiin. Sellane sun elämästä nimittäin tulee", M.A sähähti kuin hyökkäävä kissa Coran perään, joka marssi jo poispäin heistä. Todellakin, Coran elämä koulun kermassa oli nyt vaakalaudalla.
Kapinallisetkin suvaitsivat viimein lähteä. Sepäs oli mukavaa! .. Paitsi, että M.A:n biletysinto oli lopahtanut jo miinuksen puolelle. M.A kääntyi Renéén puoleen ja kohotti kulmaansa. "Mä häivyn. Oli muuten surkeimmat bileet ikinä. Seuraavan kerran MÄ autan sua valitsee oikeat ihmiset", Mary-Ann sanoi vain ja teki myös lähtöä Renéén huoneeseen hakemaan kamojaan. Saatuaan tavaransa kasaan tyttö lampsi takaisin alakertaan. "Pidä hauskat treffit vessanpöntön kanssa!" huudettiin ovensuusta ja vaaleaverikkö katosi nopeasti paikalta. Heti ulos päästyään hän näpytteli kännykkäänsä autonkuljettajan numeron. "Tuu hakee mut. Heti", sanottiin käskevät sanat ja lyötiin luuri korvaan.
//M.A poistuu !
Viimeinen muokkaaja, Rige pvm 18/8/2009, 05:53, muokattu 1 kertaa |
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party 30/7/2009, 05:19 | |
| - kiitos chaos : ) -
René katsoi pahisten perään ja sitten taas tyttöihin. "Häivy." Hän sähähti Coralle. Renétä oksetti ja teki mieli kiljua kaikille että häipykää. Ei sellaista voinut tehdä. Koulussa tulisi juttua, mutta mutta. René saisi maineensa helposti takaisin. Keinot löytyivät helposti. Hyvin helposti.
Teki mieli kiljaista M.A:lle että häivy pois vaan, mutta René vain nyökkäsi pahoinvoivan näköisenä. Toisen katoessa Coran perään Hugo tuli siskonsa viereen. "Naa juhlat on juhlittu. Kaikki ulos." Ihmiset alkoivat virrata pois. René syöksyi alakerran vessaan ja oksensi. Se oli siltä osin ohi ja piste. Yksi juttu oli vain jäänyt hyvin mieleen. Milan punertavat hiukset. Omat blondit. René pyöritti niitä kädessään. Huomenna ne olisivat punaruskeat. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Come on Barbie, let's go party | |
| |
| | | | Come on Barbie, let's go party | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |