Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

If you ain't dirty, you ain't here to party

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
noraliqueur

noraliqueur

Viestien lukumäärä : 2300
Ikä : 31

If you ain't dirty, you ain't here to party Empty
ViestiAihe: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime15/7/2009, 09:29

+ Pipsu ja Era tänne siis ;> otsikko Christina Aguileran kappaleesta Dirrty +

Pacific Beachilla oli todella paljon häslinkiä meneillään. Kello oli jonkun verran jälkeen puolenyön, ja oli todella tyyni, lämmin ilma samettisen tähtitaivaan alla. Kaupungin valot loistivat kauempana, eivätkä häirinneet nuorisoa joka oli rannalla. Toivottavasti naapurit eivät olleet kotona, sillä rannalla jumputti musiikki todella kovaa, keskellä hiekkaa oli iso nuotio joka kävisi ennemminkin kokosta, ja ryypiskelevät nuoret metelöivät ja vaihtoivat kuolaa ja tiedä mitä muita ruumiinnesteitä keskenään.
Kaiken keskellä kiljui kaunis aasialaissyntyinen tyttö hyvin vähäisessä vaatetuksessa, hyppien ja pomppien ympäriinsä kädessään siideripullo josta kyllä roiskui suurin osa muiden päälle ja hiekalle.

"Mä oon niin kännissäääääää!!!" tämä Tiffanyksi kutsuttu kuusitoistavuotias naisenalku kiljui kavereilleen, jotka nauroivat istuskellessaan hiekalla.
"Paljon sä oot juonu, Trixi?!" eräs Tiffin punapäinen kaveri huusi musiikin ja muun metelin yli nauraen ystävättärelleen.
"Emmä tiiä, tää on vissiin mun kolmas! Vai olikohan tää toinen... En mä tiedä, mut mä oon niiiiiiin kännissä!" brunette kiljui nauraen, liikkuen epämääräisesti, ilme kyllä sen näköisenä että hän tanssi ja kuvitteli sen näyttävän todella seksikkäältä. Siinä takapuolta keikuttaessaan Tiff kompastui ja kaatui jonkun urheilulliselta näyttävän pojan syliin.
"Ai moi muru, käytsä usein täällä? Tiesitsä, sä oot ihan vitun seksikäs", tyttö kihersi ja suuteli sitten yllättyneen näköistä poikaa jokseenkin märän näköisesti "kieli kurkusta alas ja vatsalaukkuun saakka"-tyylillä.

"Hei! Mitä sä luulet tekeväs!?" kuului närkästynyt huudahdus Tiffanyn ja pojan vierestä, tytön nostaessa katseensa. Sitten hän nousi ylös hiukan horjahtaen (koska hän nyt oli niin kännissä), ja suuteli yllättäen tyttöäkin.
"Sori, mä erehdyin henkilöstä!" Trixie hihkaisi ja jätti taakseen ällistyneen mutta hieman ihailevan näköisen pojan ja tytön joka alkoi vuorostaan huutaa pojalle.
"Hei hanit, mä käyn soittamas yhen puhelun tuol syrjemmässä!" Tiffany kiljaisi ja hoiperteli syrjemmälle, jokseenkin kauas suuresta nuorisojoukosta, niin että metelikin hiljeni.

Tyttö istahti hiekkaan ja näppäili pikkulaukustaan kaivamaansa kännykkää samalla kun joi siideriään.
"Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä-..." Tiff katkaisi puhelun kesken automaattisen puheen ja itsekseen kiroillen hän tunki puhelimen takaisin laukkuunsa. Brunette kaatui sitten selälleen hiekkaan, siiderin läikähtäessä taas yli, mutta hän ei edes huomannut vaan siemaisi juomaansa taas makoillen miten sattuu hiekassa, katsellen taivasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://bblingblingbarbie.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime15/7/2009, 10:31

Yleensä Era ei vaivaantunut tunkemaan nokkaansa teinijuhliin, jossa hänet joko tunnistettiin ja pullojen kanssa yritettiin toivottaa pois, tai jossa hän vain ahdistui pikkukanojen telmimiseen ja pakeni itse vapaaehtoisesti. Nyt kuitenkin suuri voima maailmassa, jota kutsutaan tylsyydeksi, oli viekoitellut platinanvaalean tytön tulemaan lähemmäksi rantaa, jossa lukuisat ympärihumalaan itsensä saattaneet teinit loikkivat kuin intiaanit valtavan kokon vierellä. Era hiippaili kuin kojotti lauman ympärillä, kuin etsien sitä heikointa, johon iskeä kyntensä. Hän vaihtoi muutaman sanan tuttujen kanssa, piteli vahvaa viinapulloaan lähellä, ja nautti siitä hieman hörppyjä aikansa ratoksi. Pahisklikin kuumin (ja varmasti tunnetuin) lesbonainen ei kuulunut niihin, jotka rypivät maassa hihitellen ryypätessään, vaan hän pysyi rentona, coolina ja varteenotettava, vaikka jo puolet pullon antimista oli nautittu. Nuotion kuumuus ja ällöt, kieltään toistensa kurkkuun tunkevat nuoleskelijat saivat nuoren naisen kuitenkin tuntemaan kevyttä ällötystä, ja siksi hän päätti hetkeksi vetäytyä sivummalle suosiolla. Yöllinen merituuli voisi tehdä hyvää jo valmiiksi rennolle ololle, jonka erittäin vahva juoma oli saanut aikaiseksi.

Hihattomaan, kaulusmaiseen valkoiseen paitaan ja tyköistuviin, tiukkoihin farkkuihin pukeutunut Era asteli vähän huopuenkin kauemmas muista, hiljaisuuteen. Hän mutisi hiljaa itsekseen jotain käsittämätöntä, josta ei varmasti itsekään saanut kunnolla selvää. Hän haroi pitkillä sormillaan pörröisiä hiuksiaan ja asteli vain eteenpäin, välittämättä, mihin oli menossa.
Joku kyrpi, ja pahasti, mutta Era ei oikein tiennyt, mikä.
Nuorikko havahtui vasta maailmastaan, kun vaativanlaatuinen kiroilu kaikui aivan läheltä häntä. Harmaat silmät nousivat niin nopeasti, kuin vain humaltunut nainen katsettaan kykeni liikuttamaan, ja pian Era havaitsi kauempana hiekassa makaavan naisen. Kulmaansa nuorikko kohotti hieman, ja tiiraili pimeyteen kyetäkseen erottamaan toisen piirteitä. Neiti näytti nuorelta, ja ennenkaikkea kovin sievältä. Kissamainen virne kohosi Eran ilmeikkäille kasvoille, ja varovasti (jottei hän näyttäisi liian humalassa olevalta) hän käveli lähemmäksi. Voi kyllä, sievä toinen tosiaan oli - oikein hyvännäköinen vähässä vaatetuksessaan, hyvällä kropallaan ja aasialaisella ulkomuodolla varustettuna. Era hykersi.

"Väsyttääkö juhlinta?" tyttö avasi keskustelun päästyään tarpeeksi lähelle. Hän katseli vierasta yläilmoista, suoraan alaspäin, ja piteli pulloaan tiukasti vasemmassa kädessään. Pää kallistui hieman kysymyksen painokkeeksi, mutta ennenkuin Era sai edes kuulla vastausta toiselta, hän asettui itsekin hiekalle istumaan toisen viereen.
"Vai heittikö aalto sut tänne?" platinanvaalea vielä jatkoi, virnisti kevyesti ja otti hörpyn viinastaan.
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime15/7/2009, 11:38

Tiffany siemaili siideriään, olisi väärin sanoa hänen vajonneen ajatuksiinsa koska päässä ei kuitenkaan raksuttanut ensimmäinenkään ratas. Hän oli vain unohtunut siihen, ehkä keräili energiaa mennä hihhuloimaan lisää tuohon väenpaljouteen. Mutta ei ihan vielä.
Yhtäkkiä tyttö kuuli jonkun puhuvan hänelle, ja sitten hänen tähtitaivaansa eteen tuli kaunis nuori nainen. Mitä Tiff nyt erotti oudosta kuvakulmasta ja muutenkin, toisella oli vaalea, lyhyt tukka ja pullo kädessä. Pullo se taisi aluksi suurimman osan huomiosta viedä, sillä hän oli juuri saanut siiderinsä tyhjäksi. Sitten vasta tyttö tajusi toisen kysyneen häneltä jotakin.

"Aalto? Ai mikä aalto? En mä oo vielä tänään ollu uimassa", Tiffany sanoi suloisesti, viattomasti hymyillen vaikka ei tajunnutkaan mistä aalloista toinen puhui. Tyttö jäi yhä makuulleen hiekalle kun toinen istuutui hänen viereensä.
"Mut voin mä sun kanssa mennä uimaan ihan mielelläni", cheerleader sanoi silmäänsä iskien, nousten sitten istumaan ja suoristi paitaansa (eli asetteli niin että se paljasti hänen rintojaan niin paljon kuin oli edes jotenkuten siveellistä). Tyttö liikahti sitten lähemmäs toista, kallistaen päätään ja nuolaisten huuliaan.
"Mä oon Tiffany, sanotaan myös Trixiks ja Trixieks, mut sä saat kutsua mua ihan millä nimellä haluut", brunette kehräsi, heilauttaen pitkiä hiuksiaan.

Tiffany kaartui hetkeksi vielä lähemmäs tyttöä, toisen käden liukuessa blondin tiukkojen farkkujen peittämiä reisiä pitkin tarttumaan tuon viinapulloon. Sen enempää lupia kyselemättä Tiff joi kulauksen toisen pullosta, irvistäen sitten. Hän joi todella, todella harvoin mitään kirkasta koska se oli yksinkertaisesti niin pahaa.
Tyttö tunsi kuitenkin kun juoma poltteli miellyttävästi hänen vatsanpohjaansa, ja sai hänen poskensa kuumottamaan vaikka väriä ei niille noussutkaan. Ei kuluisi varmaan kovinkaan kauan kun viina kävisi hänen päähänsä, sillä laiha ja muutenkin pienikokoinen kun hän oli ja tottumaton kirkkaisiin...

+ jos pienet hitit haittaa nii voin muokata <: +
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime15/7/2009, 12:03

Era tarkkaili toista häpeilemättä, oikein uskaliaasti suoraan katsellen. Hänellä oli oikeus siihen, kuten hänellä oli oikeus katsella naisia vaikkapa kahvilassa tai pelkästään koulun aulassa. Katse ei ketään tappanut, eivät myöskään ajatukset. Siksi Era ei hävennyt tarkkailla tätä tuntematonta aasialaisennäköistäkään, jonka viereen hän oli istuutunut. Eikä toinen katselusta näyttänyt pahastuvankaan, sillä tuo kaatui lähemmäksi ja sen sijaan, että olisi kähminyt Eran takapuolta tai rintoja, tuo otti vaativasti nuoren naisen pullon itselleen hörpätäkseen siitä kunnon kulauksen. Era kohotti eleelle kulmiaan, naurahtikin ontosti, ottaen juomansa vaateliaasti takaisin. Hän naukkasi pullosta pitkän kulauksen, eikä edes irvistänyt pahanmakuiselle litkulle. Hän oli niin tottunut, että melkeinpä nautti nesteen mausta.
"Mä en tosta uimisesta perusta. Kylmää", Era vastasi tytölle pilke harmaissa silmillään, pöyhäisipä hän sitten vähän hiuksiaankin. Tytön mitättömän vaatetuksen suomia iloja tuntui mukavalta katsella. Jotain hyvää näissä juhlissa oli - päästään vajaita,k helppoja kaatoja, jotka antoivat enemmän ruokaa makeannälälle kuin koulussa, jolloin kaikki ruumiinosat oli peitetty tiiviisti.
"Viihdyn sun kaltaisten tyttöjen kaa vähän kuivemmissa paikoissa. Kosteaa tulee kuitenkin jokatapuksessa jossain vaiheessa", vihjaileva nuorikko lausui ketterästi, ja joi taas juomaansa. Että tuntuikin hyvältä, kuinka lämmin tunne kohosi päähän ja sai aikaan pehmeän, utuisen tunteen. Tuntui oikein rentouttuvalta.

Era nojasi painoaan oikealle kädelleen, antoi selkänsä hieman kaartua. Hän käänsi katseensa Tiffanyksi esittäytyneeseen tyttöön ja loi tälle hurmaavan, jupuneen hymyn.
"Trixie", Era maistoi sanaa kujertaen. "Sehän kuulostaa hyvältä. Mä olen Era", platinanvaalea esitteli itsensä. Hän antoi päänsä kallistua ja katseensa ahmia vierasta häpeilemättä.
Oliko toinen yhtä helpon näköinen kuin antoi olettaa?
Miksipä sitä ei kokeilisi?
Yleensä Era flirttaili salaperäisesti ja viekottelevasti, mutta näin humalassa asiat olivat eri tavalla. Nyt Era kehtasi ojentaa kätensä suoraan kohti aasialaista, kuljettaa sormiaan toisen reittä pitkin ja hymyillä ovelasti. Hän ei pelännyt, miten Tiffany reagoisi: kyllä hän jonkun noista muistakin kaataisi halutessaan, kun vähän hurmaavasti hymyili ja tissejään tarjosi.
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime22/7/2009, 13:07

Tiffany nojasi eteenpäin käsiensä varassa, niin että rinnat näyttivät entistä muhkeammilta ja ikään kuin hypähtäisivät pian ulos paidasta, katsoen platinanvaaleaa räpäyttäen pitkiä ripsiään. Silmissä tosin oli hieman hajamielinen, seisova mutta yhä flirttaileva katse. Neito ei Eran vihjailusta tajunnut mitä tuo tarkoitti, mutta äänensävyn hän ymmärsi kyllä. Cheerleader hymyillen kallisti päätään niin että tumman suklaan väriset hiukset heilahtivat, nuolaisten huuliaan.
"Mä niin mielelläni olisin menny uimaan", Tiff sanoi surullisesti ja siirsi hitaasti hiussuortuvan korvansa taakse.

Trixie hymyili toiselle yhtä hurmaavasti takaisin, huulet aavistuksen raollaan kun tuo kuiskasi tytön nimen ilmaan.
"Era..." brunette toisti sulkien silmänsä hetkeksi, kostuttaen jälleen huuliaan kielenlipaisulla. Sitten Tiffany avasi kauniit suklaasilmänsä, ja seurasi Eraksi itsensä esitelleen nuoren naisen sormia jotka kulkivat pehmeästi hänen reidellään. Kosketus sai herkälle, tasaisesti ruskettuneelle iholle kylmiä väreitä.
"Ai sä haluut hameen alle, vai?" Trixi sanoi pehmeästi, tarttuen blondin käteen ja nosti sen pari senttiä ilmaan ihonsa yläpuolelle.

Hetken aikaa Tiffany piti kädestä katse Eran silmissä, kunnes tyttö siirsi toisen käden hameensa alle silmissään flirttaileva tuike. Miksi ihmeessä hän kieltäisi toista? He eivät tunteneet toisiaan, mutta asia voisi muuttua. Ja sitäpaitsi, Trixi tyttöjen kanssa vehdatessaan mieluiten oli tuntemattomien kanssa; ei tullut kiusallisia hetkiä myöhemmin kun hän harvemmin näki noita uudelleen. Muutenkin Tiffany ei halunnut ystäviensä tietävän hänen seksuaalisuudestaan, hänen maineensa olisi mennyt siinä, hyvänen aika.
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime4/10/2009, 02:43

+ Tiff poistuu nyt tästä pelistä, tää on ollut jumissa jo pitkään ja keskeytän muutenkin lähes kaikki pelit jotka miulla on menossa. Kiitos Pipsulle seurasta! +
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: If you ain't dirty, you ain't here to party   If you ain't dirty, you ain't here to party Icon_minitime

If you ain't dirty, you ain't here to party
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Dirty pit
» dirty table
» Dirty little bastard (K-18)
» party like a rockstar
» dirty table II

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa