|
| Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 6/7/2009, 03:30 | |
| "Niinpä, voi mua raukkaa. Ja tuskin saan edes sääliä, jos vaikka jostain kumman syystä sitä sattuisin kaipaamaan. No, pitää olla kiltti poika, niin ei joudu vankilaan", Jupiter selitteli ja kohautti olkiaan nojaten tuolin selkänojaan erittäin huonryhtisesti.
"Mä puhun paljonkin oikeesti hengellistä ja syvää muiden kanssa sukupuolesta riippumatta", poika naurahti. "Mä olen hyvä siinä, mutta joskus mä selitän vaan kaikkee tyhmää eikä kukaan ota musta mitään selkoa." Joskus Jupiterista todellakin sai irti syvällisiä ajatuksia. "Hahaa, okei ei puhuta. Pullistelevat lihakset kuulostaa pikemminkin vaarallisilta kun seksikkäiltä... Okei, nyt mä oon hiljaa", Jupiter virnisti.
"Oho, mulle käy niin vähintään kerran viikossa. Ja joo, kaikki mikä ei tapa vahvistaa. Ja mä ainakin elän täysillä, mitä voi päätellä kaikista näistä mustelmista!" | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 6/7/2009, 09:06 | |
| Kun Jupiter esitti voivottelevansa, että kukaan tuskin säälisi häntä vankilassa, Jazz virnisti. "ei tuolla naamalla sääliä saa vaan seksiä!" poika paukautti ennenkuin tajusi mitä suustaan oli päästänyt ja naurahti perään, lieventääkseen iskua. Olipas hän nyt... varomaton. Pari tuollaista lausetta, ja Jupiter saattaisi saada väärän käsityksen hänestä.
"höh... ei tyttöjen kaa voi puhua hengellisiä... koska ne puhuu kynsistä ja pikku koiristaan, jotka pissii niitten laukkuun... tai ainakin, jos tyttö kuuluu cheerleadereihin tai suosittuihin... muista mä en paljon tiedäkkään" poika sanoi olkiaan kohauttaen. Hän ei tuntenut alemman arvoisia tyttöjä, vaikka eihän hän klikeistä piitannutkaan. Mutta heihin oli vaikea ottaa yhteys, koska nämä tuntuivat pelkäävän, että urheilija poika ei saa puhua taviksen tai nörtti tytön kanssa, sehän on vastoin SÄÄNTÖJÄ! "pullistelevat lihakset vaarallisia? nyt olet nauttinut jotain cokista vahvempaa veliseni" Jazz sanoi, mutta ei jatkanut aiheesta sen enempää.
"joo... mustelmat on hyvästä, ellei ne säikytä sänkykumppania pois, koska ne luulee sitä joksikin taudiks" poika sanoi ilkeästi virnuillen ja iskee silmää. Moni tyttö oli kysynyt, miksi hän on vyötäröstä alaspäin mustelmilla, koska nämä eivät tajua, että kun pallo tulee kovaa, se ei kysy, minne saa osua. Ja jotenkin se aina osuu arkoihin paikkoihin! |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 20/7/2009, 05:26 | |
| Toteamus oli lyödä pojan täysin laudalta, hetken tuo vain tuijotti Jazzia hämmentyneellä ilmeellä. Mistä tuo kommentti nyt tuli? Muutaman sekunnin kuluttua poika räjähti armottomaan hihitykseen. "Joo, oon huomannu", poika totesi virnuillen. Toiset eivät katsoneet sukupuolta, ja toisia miellyttivät muuten vain kauniit pojat. Jupiter oli niille helppo saalis, itsekin riippuvainen seksistä. Joskin liika oli aina liikaa, mikä siihen vankila orjuuttamiseen tuli. Poika nyppi hiustensa latvoja ja huokaisi, katse oli karannut Jazzista seinille. Ajatukset palasivat nykyhetkeen ja katse urheilijaan. Jupiter hymähti.
"Täysin persoonasta kiinni. Kerman tytöissä on jotain.. muovista. Ne ei osaa olla ihmisiä, kun on olevinaan jotain muuta. Uskopois, kokemusta niiden jutuistä löytyy kyllä ihan liikaa. Ne oli pikkudiivoja suurin osa jo alakoulu iässä..." Kokemusta todella oli, alemmilla luokilla, kun Jupiter vielä itse liihotti seurapiireissä, vaikkeikaan kovin innostuneena, hän oli tavannut monia rikkaiden perheiden vesoja. Itse hän ei enää mieltänyt itseään samaan kastiin. "Mä olen vahvasti sitä mieltä, että sun pitää saada keskustelu yhteys johokin normaaliin tyttöön."
Poika hymähti. "Mitään en ole nauttinut, mulla vaan sattuu olemaan kokemusta kyseisistä vaaroista." Urheilijoiden helppo kohde, varsinkin jos Mila tai Snake ei sattunut olemaan kuulo tai näkö etäisyydellä. Moni oppi kerrasta, että Jupiter oli niiden suojeluksessa, sukua. Myös Acidista tuntui olevan turvaa, vaikkei se oikeasti piitannut. Suurin osa vain tuntui pelkäävän, koska Acid oli Milan hyvä ystävä tai jotain... Yhtä kaikki, Ter ei pitänyt urheilijoista, varsinkaan jalkapalloilijoista. Jazz tuntui kuitenkin rikkovan kaavaa oikein kunnolla.
"Ja jos ne ei luule taudiksi niin ne vaan syttyy, luulee törmänneensä masokistiin, joka kiihottuu entistä enemmän kun hakataan..." Poika kohautti olkiaan, niitäkin tapauksia oli ollut pari. Moni kuitenkin tiesi Jupiterin väkivallan uhriksi ja kohteli häntä hyvin, kuin kukkaa kämmenellä tai jotain... "Sillon yleensä tekis mieli ilmottautua taudinkantajaksi tai siihen suuntaan.." | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 20/7/2009, 09:28 | |
| Jupiterin hämmästynyt ilme sai Jazzin levottomaksi. Sanoisi nyt jotain, että tämä luulisi hänen sanojaan vitsiksi, pilaksi tai jotain. Onneksi Jupiter älysi vähän ajan kuluttua tajuamaan ja päästi ilmoille armottoman hihityksen, mikä sai pojan niskavillat nousemaan hetkeksi. pelottavaa. "ai jaa? oot tainut kokeilla pariin tyyppiin tuota naamaan ja saanut? wou wou wou!" Jazz hirnui ja jos olisi ollut lähempänä toista, olisi läimäissyt toverillisesti tätä olkapäähän. Hellästi, eihän sitä tiennyt, miten kestävä toinen olisi hänen pamauksilleen.
"onko täällä muka normaalejakin tyttöjä? kaikki tuntuu pelkäävän, että mä haluan viedä vaan niitten neitsyyden ja kiertää mut kaukaa... ja alemman kastin ihmiset näyttää pelkäävän, että ne saa sakkolapun jos ne puhuu ylemmälle kastille" Jazz sanoi, Jupiterin kertoessa ensin oman mielipiteensä plastiikka tytöistä ja sitten ehdotti, että hänen pitäisi tutustua "normaaleihin tyttöihin".
Jazz ei sanonut mtiään, kun Jupoter kertoi olevan omaa kokemusta pullistelevista ihmisistä. Jazz hieman sääli tyyppiä. Tämä oli mukava, mutta kaikki urheilijat näyttivät pelkäävän, että saisivat jonkun nörtti tartunnan jos olisivat liian pitkään näiden lähellä ja vaikutti, että suurin osa hakkasi heikompia vaan saadakseen vallantunteen ja ihan kuin he haluisivat piestä kaikki tarttuvat "pöpöt" pois (nörttiys, homous ym.) muista. Olihan Jazzkin hakannut pari tyyppiä, mutta vain sen takia, koska nämä olivat ansainneet sen.
"ootko sä sit masokisti?" Jazz kysyi ja virnuili pervosti toiselle. Ehkä toisella oli kokemusta naisista, jotka luuli mustelmien tulleen masokisisista leikeistä. Jupiterhan oli naistenmies! "aah... saatko välillä liikaakin ja alkaa väsyttää? voi Jupiter parkaa" Jazz sanoi ja mutristi huuliaan. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 27/7/2009, 00:14 | |
| "Toki, kaunispoika saa aina", Jupiter naureskeli ja vinkkasi sitten silmää Jazzille. "Ja huorapoika luukista moni käy jo kuumana..." No, Jupiter onnistui kyllä saamaan itselleen seuraa, joskin joskus oli se riski, että tyypit jäivät roikkumaan perään kuin tajuamatta, että olivat pojalle pelkkää huvia. Hän ei tahtonut useimmilta kumppaneiltaan mitään muuta kuin seksiä, eivätkä jotkut käsittäneet sitä lainkaan.
"Hah, hanki itselle niin sanottu 'pahisnainen', ne harvemmin pelkää neitsyytensä menettämistä tai sakkolappuja. Tai tutustu johonkin goottityttöön, niiden kanssa saa ainakin aikaan mielenkiintoisia keskusteluja...", poika nauroi. Mahtaisivat kapinalliset muijat olla kummissaan, jos joku urheilija tahtoi niiltä huomiota. No, useimmat kai silti kykenisivät keskustelemaan Jazzin kanssa...
"En liiaksi", poika nauroi ja virnisti samaan tyyliin Jazzille takaisin. Kyllä hän osasi ymmärtää miksi jotkut nauttivat kivusta, hän piti siitä itsekin, muttei yliannostettuna. Tietynlainen pieni kiusaaminen, läppiminen, nipistely ja sellainen oli ok. Nahkaruoskat olivat ennemminkin huvittavia, eikä Ter niistä tahtonut selkäänsä saada. "Hah, ei pieni väsymys mua tapa. Aina mulla energiaa riittää, jos tarjous on tarpeeksi hyvä..." | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 27/7/2009, 11:38 | |
| "vai että huorapoika saa eniten? hmm... olen tainut hankkia väärän luuukin... ajattelin sellaista babyface tai nättipoika tyyliä, mutta kaipa se huoratyylikin voisi mennä" Jazz sanoi virnuillen. Jazz ei voinut olla miettimättä, minkäköhänlaista seuraa Jupiter sai makuuhuoneeseensa? Jazzin mukaan oli tullut kauniit, rikkaat ja leuhkat, mutta ainoatakaan aitoa tyttöä hän ei ole vielä tavannut. Vaikka tuskin aito ja kiltti tyttö ekana iltana sänkyyn hänen kanssaan hyppäisi? Välillä hänen sänkykumppaninsa vetivät överiksi ja alkoivat jo alku minuuteilla huohottamaan ja kiljumaan kuin sikaa olisi pistetty. Jotkut eivät tajunneet päästää irti, ennenkuin hän sanoi näille, että se on ohi ja bye bye. Vaikka useinkin niiden sanojen jälkeen hänen kasvojaan oli koristanut kiva punainen kämmenen jälki.
Jazz havahtui, kun Jupiter ehdotti hänelle kapinallista ja goottia. Jazz irvisti tahtomattakin. Gootit oli pelottavia mustine asuineen ja meikkeineen. "jospa mä tyydyn niihin tavallisiin... en halua mitään gootti rituaalia sänkyssä tai kapinallista, joka haluaa mut sitten sänky leikkien jälkeen kapinoimaan kanssaan jostain kissojen ja koirien oikeuksista tai jostain muusta" Jazz sanoi päätään pudistaen.
"sekopää" Jazz mutisi leikkisästi niin kuuluvasti, että Jupiterkin kuulisi sen ja virnisti perään. "taidat olla ihan sekaisin... nooh, kerro... onko ruoskat, käsiraudat ja muut kidutusvälineet sun makkarissa vai tuoko tytöt ne yleensä mukanaan?" Jazz kysyi hymy herkässä ja hihitti hieman, kun kuuli pojan seuraavat sanat. "vai että tarjous? entäs jos tyttö on joku ale-tuote? kaikkien käyttämä jakorasia, joka on puutteessa, sillä on viinan pöhöttämä keho, meikit pitkin naamaa ja ties mitä tauteja? kiinnostasko vielä?" Jazz sanoi käsiensä suojissa, että ei hihittäisi. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 28/7/2009, 02:34 | |
| "Ennakkoluuloja", Jupiter julisti Jazzin puheille. "Ei gootit aina ole sama asia kuin satanistit. Ja tuskin kukaan sua olis mukaansa kiskomassa, kaverit ja panot pidetään meidän porukoissa erillään toisistaan", Ter julisti virnistäen sitten. "Niillä on mielipiteitä ja periaatteita, eikä ne oo vain nukkeja, mitään pumpattavia barbaroja. Mä en osaa ajatella, että muovikanoissa on mitään samaa syvällisyyttä."
"Ehkä olenkin", poika totesi muka loukkaantuneena Jazzin kommentista. Sekopää, oikeastaan oiva sana kuvaamaan Jupiteria! Jazzin kysymys nauratti vähän, kuitenkin yksi sana tarttui. Tyttöt... No, ei Ter voinut itsestään selvänä pitää, että ihan kaikki tiesivät. Suurin osa nyt kuitenkin, se kuulemma näkyi ulospäin. Hauskaa. "Mä en harrasta mitään ruoskia, käsirautoja, muita kidutusvälineitä, enkä tyttöjä", poika sitten lopulta vastasi hieman varautuneesti katsoen Jazziin nyt hieman varauksellisesti. Viimeistään nyt tuokin mukavan oloinen urheilija haluaisi lyödä häntä. "Pöh, laatu ratkaiseee!", poika naurahti venyttäen vokaalia lopussa kallistaen hieman päätään. | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 29/7/2009, 04:44 | |
| "mä en tunne ketään goottia, kuten näköjään eräät, että voisin sanoa, onko ne satanisteja vai ei.. mutta kaipa se on jotekin yleisesti luultua, että gootit kuuntelee masennus musaa jossain komerossa, tekee veri spiraaleja lattiaan, ottaa pulun käteen ja syö siltä pään jne jne." Jazz sanoi olkiaan kohauttaen. Olisi kyllä kiva tavata joku gootti, että tietäisi näistä asioista, mutta kun ne oli.. pelottavia.. hrr... "mut ei tiiä minkälainen bimbo kapinallinen tulee, joka haluaa sitten yhden panon jälkeen liimautua kylkeen kuin iilimato... haluaisin pitää panot ja kaverit erillään, mutta aika usea yrittää vinkua perään, mikä naurattaa sitten jätkiä, kun ne kimmat tulee kaupunkilla tai koulun pihalla vinkumaan" Jazz sanoi hieman nenäänsä nyrpistäen. Huonoja muistoja vinkujista, jotka tarttuvat jalkaan ja raahautuvat jazzin mukana, kun hän kävelee eteenpäin. Surkeaa. Jazz ei vastannut mitään Jupiterin muovikana teoriaan,päätti pitää utrpansa kiinni, että he eivät alkaisi väittelemään tytöistä sen enempää.
Jazz nauroi, kun Jupiter esitti loukkaantunutta hänen kommentiinsa ja tirskahti sitten pari kertaa, kunnes rauhottui ja antoi Jupiterin kertoa asiansa. Ei harrasta tyttöjä? Se sana pysäytti Jazzin hetkeksi, kunnes hän kohautti olkiaan toiselle. "hei, ei kaikki tykkää tytöistä" Jazz sanoi. Mutta silti, hän ei kehdannut sanoa, että tykkää molemmista sukupuolen edustajista. Eihän urheilijalta sallita muuta kuin se, että ne seukkaa cheerleadereiden kanssa. Jazz irvisti, kun toinen kertoi laadun ratkaisevan. "okei.. se on nyt virallista, olet todellakin sekopää pöpi" Jazz sanoi ja kirjoitti ilmaan todistuksen Jupiterin hulluudesta. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 29/7/2009, 22:18 | |
| Jupiter hymähti. "Tutustu, gootit on suurin osa ihan kilttejä. Toisin kuin friikit, niin... Kyllähän sä sen Oscarin tiedät joka puree ja juo verta ja sit viä murisee...", Jupiter kohautti olkiaan. Friikkihän hän oli itsekin, mutta voisi väittää että siitä kesyimmästä päästä. Ja sitä paitsi hän pelkäsi Oscaria. "Hehee, uskon. Kai sun sitten vaan pitää pysyä niissä muovinukeissa, jos ne on tuttuja ja turvallisia", Ter naurahti olkiaan kohauttaen. Oikeastaan, kyllä hänellekin joku kermalainen kävisi, ihan kokeiluna. Ja Jupiterhan ei tietenkään tarkoittanut tyttöä... Liikenisiköhän niistä pukuhuoneissa sählänneistä pojista yhtä hänellekin..? No, toivoahan saisi elätellä...
Jupiter hymyili kiitollisena Jazzille, kun se otti asian noin kevyesti. Suurin osa urheilijoista ei tosiaan ottanut asiaa noin hyvin... No, onneksi hänen edessään istui Jazz, eikä kukaan muu urheilija. "Mitä sekopäistä siinä on, että mä olen helvetin pinnallinen idiootti, joka ottaa mieluummin yhden laadukkaan yksilön, kun kaksi keskinkertaista?", poika nauroi. | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 31/7/2009, 06:55 | |
| "kilttejä? hrr... Oscar? En oo kuulukkaan, ja tuollainen muriseva tyyppihän pitäis olla eläintarhassa eikä täällä skolessa!" Jazz naurahti. Vai että täällä oli verta juova, muriseva paha poika? Pitäis katsella ympärille käveleekö kreivi draculoita koulussa. "on ne... en mä tiedä, uskallanko mä viedä jotain goottia mun kämppään, koska ne saattas saada ala-arvostetun olon siellä" Jazz sanoi sitten ja kohautti hieman olkiaan. Hänellä oli palkinnot hyllyillä ja pelipaidat kehyksissä seinillä, joka puolella oli merkkejä siitä, että hän on "ylempää" luokkaa. Hmm.. hänen kai pitäisi sisustaa kämppä uudelleen, että se olisi tervetullut kaiken maailman väelle... nääh, ei ainakaan tänään, olisi harkat illalla, eikä sen jälkeen kerkeä.
"jaa jaa... en nyt tiiä... jos sais kaks keskivertoo naista sänkyyn saman aikaisesti, yksi laadukas yksilö saisi jäädä soittelemaan lehdille... olen aina halununtkin kokeilla kimppakivaa" Jazz sanoi jälleen pervon oloisena ja naurahti perään. Jazz hymyili hieman toiselle. Toinen ei ollut kysynyt, miksi hän oli ollut niin rento toisen homouden suhteen, mutta mitä hän voisi vastata toiselle? Äh, toivottavasti Jupiter ei nyt kyselisi asiasta, koska se oli jo menneen talven lumia. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 14/8/2009, 09:54 | |
| "Joo, sama", Jupiter hymähti leikitellen hiuksillaan pyörittäen niitä sormiensa ympärelle ja päästäen sitten irti mustan silkin kiertyen korkkiruuveille ja taas suoristuvan aalloille. "Keksit vaan tekosyitä!", Ter nauroi virnistellen tietäväisesti. "Sä voit sanoo mulle suoraan, jos idea oli paska, ei se loukkaa mua yhtään tai jotain."
"Pervo!", Jupiter räkätti iloisella äänellä. Toisaalta idea oli ihan hyvä... Hän vain ottaisi itselleen kaksi miestä... Eikun ei tietenkään, Jupiterhan oli viaton ja siveellinen olento... Hah, ei tasan. Tietenkin poika hieman ihmetteli miksi toinen ei nostanut numeroa hänen seksuaalisuudestaan.. Hän ei kysynyt, Jazz kertoisi jos tahtoisi.. Utelias Jupiter kuitenkin oli, kuului perusluonteeseen vaikkei tuo mikään superkyylä ollutkaan.
- pahasti tökkii~ - | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 16/8/2009, 07:43 | |
| "enkä keksi! tule vaikka joskus mun kämpille, niin näet, miten urheilijamainen se on, ja miten se alentaa muita klikkejä! en tiiä miks mä teen sen, ehkä vanhempien takia, ehkä kavereiden, ehkä siks, että mä haluan näyttää "paremmuuteni"... en tiiä... pitäs kai sisustaa uudelleen systerin kanssa, koska iskä haluaa sinne kaikkee, mitä mä en todellakaan, ja äiti vaan tois jotain pinkkiä röyhelöö ja muuta karseeta" Jazz sanoi pudistaen päätään inhosta. Röyhelöö. Pitsii. Miehisyys kärsii tuommoisista asioista.
Toinen räkätti hänen mielikuvitukselleen ja Jazz oli varma, että jos nyt hänellä olisi ollut tyyny tai jotain muuta, se olis lentänyt päin tyypin naamaa... olisipahan nauru loppunut lyhyeen, tyynyn tukkiessa suun. Vaikka, voisihan sen tukkia toisellakin tapaa... Jazz katsoi koulun kelloa. Yök. Vielä parikymmentä minsaa ja alkais välkkä. Sitten hänen pitäis häätää Jupiter pois, koska vaikka hän puolustaisi poikaa, kakskyt urheilijaa oli jopa hänelle liikaa. Hän ei voisi puolustaa poikaa kaikilta. Käännettiin katse toiseen. "mitäs meinasit koulun jälkeen?" kysyttiin huolettomasti. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 19/8/2009, 00:17 | |
| Jupiter vain nauroi huvittuneesti, ei suinkaan mitenkään negatiivisessa mielessä, Jazzin selittämiselle kämppänsä urheiljamaisuudesta. Tuo pyysi häntä kyläänki.. Ehkä hän voisi mennä, ihan vaan mielenkiinnosta. "Noo aaw, eikö pinkki röyhelö olis aika hyvä?", Jupiter nauroi. Jostain syystä hän onnistui kuvittelemaan Jazzin kämpän sisustettuna kuin parhaallakin prinsessalla, niissä mielikuvissa Ter jopa puki Jazzille mekon. Se ei tietenkään auttanut hihityksen loppumista, pikemmin vain pahensi sitä.
Jupiter huomasi toisen vilkaisevan kelloa, jotenkin hän teki sen sitten itsekin. Enää ei olisi kauaa, kun tunneilla olevat päästettäisiin pois... Jupiterin pitäisi kai etsiä se helvetin terveystiedon maikka käsiinsä ja selittää jotain poissaolostaan. Tosin turha vaiva, se mies vihasi häntä, joten ei uskoisi sanaakaan vaikka sille puhuisi totta. "Minä, koulun jälkeen? öööööh...", Jupiter katseli kattoon ja vei automaattisesti oikean kätensä etu- ja keskisormen huulille nojaten muilla leukaan. Poika mietti hetken. "En varmaan ole luvannut mitään kenellekään, ainakaan muistaakseni. Joten tapan aikaa", poika totesi iloisesti kohauttaen olkiaan. "Ajattelitko sä sit pyytää mua treffeille", poika kysäisi hymyillen muka viattomasti kun olisi ollut tosissaan kysymyksensä kanssa. Ter kyllä korjaisi, jos juttu menisi yli Jazzin huumorin. | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 22/8/2009, 02:31 | |
| "sun mielestä ehkä... tämmöselle melkein-karskille-äijälle se on kuin annettaisiin saippuaa haisunäädälle, sitä ei tarvitse" poika sanoi ja katsoi toinen kulma vinossa, kun Jupiter kikatteli penkin perikoilla. Jazz ei ollut edes varma, halusiko tietäät oisen nauramisen syyn. "okei... joltakulta jäi lääkkeet tänään väliin" lausahdettiin ja heitettiin vielä vino hymy toiselle. Vaikkakin, jos joku muu olisi nähnyt heidät kahdet siinä, joku olisi voinut sanoa, että Jazzillakin oli jäänyt lääkkeet väliin, aivot kotiin ja että hänellä on side silmillä. Noh, olipahan kaikkien oma asia, kenen kanssa hän puhuu ja kenen ei.
Toinen näytti mietteliäältä koulun jälkeisen ohjelman suhteen ja Jazz mietti itsekkin, olikohan hänellä oikeastaan mitään menoa. Mutta mitään ei tullut mieleen ja kyllä joku muistuttas, jos jotain olis unohtunut. Pojan asento oli erittäin mielenkiintoinen, eikä Jazz voinut olla hymyilemättä. Lopulta Jupiter kertoi tappavansa vain aikaa ja melkein samaan henken vetoon kysyi, oliko hän pyytänyt tätä treffeille. "joo pyydän.. mutta vaatteita en kehtaa käydä vaihtaa, enkä vie sua kun jonnekkin hamppari putiikkiin" Jazz sanoi räpytellen silmiään, naurahtaen sitten. Lopulta ilme vakavoitui hieman, tai siis, olihan hänellä yhä hymy huulillaan mutta silmät olivat vakavat. "jos haluut, voitas mennä jonnekkin? siis, jos haluut tälläsen uroksen seuraa?" Jazz sanoi ja nyt tuttu pilke ilmestyi silmäkulmaan. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 22/8/2009, 08:06 | |
| "Hah, vihjaatko sä että mun huone olis sisustettu pinkillä röyhelöpitsillä? Usko huvikses, että kaikkea muuta", Jupiter vannoi hieman ääntään korottaen. Poika teki sen itse tiedostamatta, hän saattoi hyvinkin huutaa ihan vahingossa tajuamatta asiaa ollenkaan. "Hyvin mahdollista", poika hymyili virnistäen oikein leveästi vastauksensa perään. Jupiteriapa ei lainkaan haitannut, että joku piti häntä täysin sekopäisenä ja vinksahtaneena. No, Jazz ei ollut karannut... Ainakaan vielä. Oikeastaan friikkipoika toivoi, ettei toinen poika karkaisikaan.
"No, kai sekin on sitten jotain", Jupiter nauroi. "Mut mä oon kasvissyöjä." No, ei hänm suoraan ideaa tyrmännyt, hampparipaikoistakin sai kyllä kasvisvaihtoehtoja, ei sen puoleen. Jazzin silmien räpyttely näytti niin kummalliselta ja erittäin huvittavalta, ettei Jupiter voinut olla nauramatta. No, eipä tuon jalkapalloilijan kanssa tylsää tulisi, ainakaan Ter ei jaksanut uskoa että se voisi olla mitenkään mahdollista. Jazzin viimeiset sanat sytyttivät jotain pojan sisällä, kuulosti erittäin houkuttelevalta. Ja noista silmistä Jupiter olisi voinut vaikka väittää, ettei toinen ollut hänen suhteensa täysin viaton... Jupiter ei valittanut, hän ainakin uskoi saaneensa selville miksi hänen seksuaalisuutensa ei ollutkaan pojalle niin suuri järkytys. Poika hymyili nätisti. "Voit olla varma, että haluan. Mitä sulla on mielessä?" | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 23/8/2009, 11:03 | |
| "eikö? mä ajattelin että siellä ois sydän tyynyjä, sänkyllä kamalasti nallukoita, verhot on röyhelöä ja vaatekaapista löytyy kaikkee kivoja hameita ja mekkoja" Jazz sanoi virnuillen, ihmettelen hieman toisen äänenkorotusta. Huh. Toivottavasti tämä ei korota ääntään jonkun hänen kysymyksensä jälkeen, koska muuten koko koulu tietää, mistä he puhuvat. "varokaa! joku mielipuoli on karannut! mahdollisesti vaarallinen ja aseistettu!" Jazz huhuili hiljaa ympärilleen, koska ei nyt tosissaan halunnut mennä huutelemaan tuommoista vitsiä toisesta kaikille. Jotkut eivät ymmärtäisi.
"vegetaristi? syötsä pupun ruokaa? ei ihme että sä oot noin hentonen... jos sä meet tuulisella ilmalla ulos, sähän leijut pois, ellet oo sitonut itseäs johonkuhun!" Jazz sanoi irvistäen. Kunnon pihvi ja perunat. NAM! Sitä ei voittanut mitään, vaikka yleensä urheilijoilta pyydettiin terveellistä ruokailu tapaa, mutta kun hän treenasi niin paljon, hän ei alkaisi syömään mitään rehuja, ehei! "ou jee, mulla on treffit koulun jälkeen" Jazz sanoi ja näytteli vino hymy huulillaan voitonmerkkiä ympärilleen, ennenkuin vakavoitui. "jos sä oot kasvissyöjä, voidaanhan me mennä jonnekkin muualle kuin hamppari kojulle, jonnekkin mistä sä saat sun ruokaa? tiiätkö sellasta mistä saa sekä pupun ruokaa että lihaa?" Jazz antoi toisen päättää paikan, tämän ruokailutottumuksen takia. "tai eihän meidän ole pakko mennä syömään, voidaanhan me liehua muuallakin" Jazz sanoi olkiaan kohauttaen. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 13/9/2009, 11:17 | |
| "Vedä käteen, Jazz. En mä nyt niin stereotyyppinen homo ole", Jupiter julisti puhtaan vihreä katse suoraan toiseen poikaan suunnattuna. Poika näpräsi jälleen hiuksiaan sormissaan, se oli kuin pakonomaista. Oli hankala keskittyä mihinkään jos sormilla ei ollut mitään tekemistä. "Ja sä et sais mua pukemaan mekkoa päälleedes pakottamalla", Jupiter jatkoi varmana sanoistaan. "Hyvin aseistettu, ettäs tiedät", poika naurahti vinkaten jo hieman liiankin rohkeasti silmää. Voi herranjumala, mitähän tästäkin vielä kehkeytyisi...
"Hah, tuo oli jo ilkeää", poika kivahti teatraalisesti mutristaen huuliaan mököttääkseen kuin pikkupoika. Lapsenomainen Jupiter oli oikeastaan hyvinkin suloinen, ei ehkä pikkupoika vaan jopa pikkutyttömäinen.. Treffi kommentille Ter nauroi omalaatuista nauruaan, se kuulosti vain niin koomiselta. Oikeasti, hänellä oli ensimmäistä kertaa elämässään treffin urheilijapojan kanssa! Oivoi, poikaparkahan vielä sekoaisi tähän uutuuden tunteeseen... "Kyllä hampurilaismestoistakin saa nykyään kasvisvaihtoehtoja, ei sen puoleen. Sä saat päättää vapaasti, ihan mikä vaan sopii sulle... Mä tiedän pari syrjäisempää ja ihan hyvää, jos et julkisesti halua esiintyä mun seurassa." Niin, nousisihan siitä kohu jos Jazzin kaltainen urheilija nähtäisiin avoimesti homon friikin kanssa syömässä... Nimenomaan treffeillä. Jupiteriahan se ei olisi haitannut, mutta toisen osapuolen puolesta mustatukka ei voinut mennä sanomaan mitään. "Juu, se käy myös. Toistan, ihan miten sä vain tahdot...", ääneen karkasi vahingollinen, ehkä jopa liian vihjaileva, flirtti sävy. Se oli Jupiterille luontainen, poika oli kiertopalkinto, maineensa veroinen tapaus. | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 17/9/2009, 02:08 | |
| "en jaksa, mutta sä voit vetää multa käteen?" Jazz sanoi nauraen ja tuijotti takaisin vihreisiin silmiin, hieman ilkikurisesti virnuillen. Tälläisiä ei vois puhua kavereiden kanssa, mutta tuntui että Jupiterin kanssa pystyi puhumaan mistä vain, ilman että sai idiootin leimaa otsaansa. Toisen varmat sanat saivat hymyn kohoamaan urheilijan huulille. "katotaanko?" Jazz sanoi kohotellen leikkisästi kulmiaan, ennenkuin Jupiter jatkoi, miksi se olisi mahdotonta. "hyi sua!" Jazz sanoi nauraen sohvansa uumenissa ja nyrpisti hieman nenäänsä leikkimielisesti.
"mut ku sä oot niin hentonen!" Jazz puolustautui, kun Jupiter alkoi mököttämään. Tämä näytti pikku tyt.. pojalta. Jazz ei voinut olla nauramatta. Tosi söpöä! "vai haluat sä viedä mut syrjäkadulle? tuhma poika" Jazz ei voinut olla vinkaamatta ja hörähti pari kertaa. Mutta oli kiva, että Jupiter ajatteli hänen imagoaan, mutta tuskin heidän täytyisi salailla kuin salasuhteessa. Kaksi kaveria syömässä. So what? Jupiterin vihjaileva äänensävy sai Jazzin ajatukset karkailemaan, mutta hän pudisti päätään, että saisi ajatuksensa kokoon. Eihän hän voisi kaataa Jupieria sänkyyn... eihän? "tai käydään ruoat mukaan ja mennään mun asunnolle? ellei sua pelota että iso paha urheilija poika syö sut?" Jazz sanoi, ja yritti pitää äänensä tyynenä, että Jupiter ei ajattelisi ehdotuksen sisältävän jotain perverssiä. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 17/9/2009, 03:44 | |
| Jupiter nauroi jälleen, tai kikatti, miten sen nyt sattui ottamaan. "Jos en nyt kuitenkaan tässä", poika tokaisi. Jos he olisivat olleet muualla kuin koulussa, vähemmän julkisella paikalla Jupiter olisi saattanut spontaanisti tehdäkin mitä pyydettiin. "Sä et sais mua pukemaan mekkoa edes pakottamalla",poika toisti toisen haastaessa häntä. Häntä ei mekkoon puettaisi, viimeisetkin miehisyyden rippeet karisisivat sellaisesta. Jazzille suotiin viaton hymy, kun poika torui Teria. Eihän hän ollut mennyt edes pitkälle.
"Itse olet ylibodattu", poika parahti dramaattisesti repien hiuksiaan. "Minä taas olen ihan normaali kokoinen", poika nyökytteli kun olisi ollut aivan varma. Kyllähän hän tiesi olevansa pieni, mutta ei hänen sitä tarvinnut mainita. kai sen nyt näki muutenkin. "Höh, sulla vaan on pieni likainen mieli", poika huokaisi silmiään pyöräyttäen. Niin, ihan kun hänellä itsellään ei olisi sellaista ollutkaan. Jupiter oli läpensä mätä ja kieroutunut pikkupoika... "Mä en pelkää mitään!", poika julisti isoon ääneen ja haastoi Jazzia. "Mutta eikö ole aika sadistista syödä ihmisiä..? Justhan sä sanoit että se on sairasta." | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 18/9/2009, 10:07 | |
| "muualla ehkä?" Jazz ei voinut olla kujeilematta vielä aiheesta ja naurahti perään. Kaikki alkoi pienestä flirtistä ja hän oli jo valmis muuhunkin. Sairasta! Miten hän näin nopeasti pystyi tuntemaan vetoa toiseen? Siis muutenkin kuin ulkoisesti? Aivan sekopäistä! Jazz kohotteli kulmiaan ylös ja alas kuullessaan toisen varmat sanat siitä, että tälle ei puettaisi mekkoa ikinä. Huulilla viipyili ovela virne ja Jazz mietti jo ilkeää suunnitelmaa juottaa Jupiter änkyrä känniin ja pukea tälle sitten pinkki pitsi unelma. Ouh jeah! Ja samallahan siinä voisi kokeilla rajoja toisen kanssa... stop! ei vielä siihen aiheeseen!
Toinen näytti olevan herkkä olomuodostaan ja Jupiterin sanoessa häntä ylibodatuksi, nauru kumpusi kurkusta asti ja poika räkätti iloisesti. "mutta sä tykkäät olla tälläsen macho macho miehen kanssa, eiks jee?" Jazz sanoi virnistellen pervosti ja katsahti kelloon. Vielä pari minuuttia. "likainen? kyllä, pieni? ei" Jazz sanoi päätään pudistellen, poikamainen virne kasvoillaan. Mitä hän sille voi, että teini-ikä toi likaiset jutut mieleen ja villit fantasiat? Jazz kikatti pari kertaa, kuullessaan Jupiterin sanat. "vai et vai? saas nähdä... mutta en mä sua söis... jäisit vaan hampaiden väliin" Jazz ei voinut olla vielä piikittelemättä toisen pienuutta. |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 20/9/2009, 10:42 | |
| Jupiter virnisti paljon puhuvasti, mielipide tehtiin selväksi vaikkei mitään sanottu. Muualla ehkä... Jazz vihjaili selvästi kykenevänsä pukemaan Terille mekon. Apua, mihin tämä vielä päättyy... Jupiter oli joutunut pervon uhriksi, pervon, joka tahtoi selvästi pukea hänet mekkoon.
"Ehkä", poika huokaisi. "Ei ole tullut kokeiltua." Jupiter kallisti päätään ja pyöräytti hiuksia sormissaan. Hänen pitäisi karata kohta... "Hyi sua! Sun onni, etten mä pelkää mitään, muuten mä voisin säikähdyksestä karata ja olla lähtemättä sun kanssas mihinkään!", poika julisti tahattomasti ehkä hieman liian suureen ääneen. Perusluonnetta, minkä sille mahtoi. "Sä olet osi ilkeä, Jazz", poika huokaisi pyöräyttäen silmiään. Kellon sointiin oli enää hetki, joten poika hyppäsi tuolilta jaloilleen ja vilkaisi hymyillen nätisti Jazziin. "Mä pelastan nyt nahkani. Nähdään koulun jälkeen parkkipaikalla, mä odotan", poika selitti suikaten erittäin pirullisen virneen kera suukon toisen suupieleen karaten matkoihinsa.
- oui, tämä loppu.. Jatketaankos sityten jonnekin? <: - | |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 21/9/2009, 09:55 | |
| Toisen virnuili oli melko pervoa ja Jazz tuijotti takaisin, vaikka hymy oli herkässä ja sen näki silmistä, että oltiin viimeisiä sekuntteja, ennenkuin hän purskahtaisi räiskyvään nauruun. Pian hän tekikin sen, mutta ei siitä, mitä hän oli äsken sanonut Jupille, vaan se, mikä kuva oli noussut hänen silmiensä eteen: Jupiter tekemässä piruetteja tutussa (baletti mekossa) ja räpsyttelemässä viehkeästi silmiään hänelle. Vähän ajan kuluttua nauru laantui, onneksi. Muuten hän olisi kuollut nauruun.
Jazz näytti tälle kieltä toisen julistaessa kaiken kovaan ääneen. Toivottavasti kukaan ei kuullut, hän ei mielellään haluaisi "treffeilleen" mustaa silmää kavereilta, jos nämä kuulivat heidän keskustelujaan luokkaan asti. "ilkeäkö? en kaiiii?" Jazz venytti sanoja ja yritti näyttää viattomalta enkeliltä, epäonnistuen siinä surkeasti. Jazz säpsähti kun rämisevä kello rupesi soimaan. "okei, mut sä saat tulla mun prätkän kyytiin, koska koululle en sitä jätä" Jazz sanoi, heilautti kättään, purskahtaen vielä kerran nauruun nähdessään Jupin flirtin hyvästin.
Jazz nousi istumaan rennomman näköisenä ja irvisti sisäisesti, kun kavereita alkoi lappamaan hänen luokseen. Aah, taas keskusteluja "sillä-on-paremmat-tissit-kun-sillä-toisella". Pari jätkää tuli hänen viereensä ja utelivat hänen seuralaistaan, koska hänen naurunsa ja jonkun toisen nauru oli kuulunut välillä luokkaan asti. "ei kuulu teille" Jazz sanoi tuimasti, joten jätkät jätti hänet rauhaan, onneksi ja hän sai virnuilla yksikseen, muistellessa hänen ja Jupiterin keskusteluja.
//miten ois eka keskustaan ja sitten Jazzin kotiin? haluatko aloittaa? *blin bling* :D// |
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) 22/9/2009, 13:39 | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) | |
| |
| | | | Nojatuolin valtaus (vapaa kaikille!) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa