|
| Put your hands up to the sound | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Robärt
Viestien lukumäärä : 43 Join date : 25.06.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Buckingham palace
| Aihe: Put your hands up to the sound 18/7/2011, 01:30 | |
| //Vähän tökerö alotus ja otsikko :DD Katien lookBileet, ne mitkä Agnes aina innokkaasti järjesti vanhempien ja muun perheen ollessa poissa. Tuumasta toimeen, baaritiskin alle tarpeeksi juotavaa, kutsut kiertämään puskaradion ja tekstiviestien avulla ja tadaa! Parin tunnin kuluttua Studledgerien takapihalla oli jo hyvä määrä ihmisiä ja tunnelma oli tietysti mahtavaa. Ainahan kerman kokoontuessa koolle tunnelma oli täydellinen, ihmiset iloisia, eikä riidelty tai tapeltu, oltiin kännissä ja pidettiin hauskaa. ”Katie, kulta, olisit voinut valita sitten paremman päivän bileille. Saa hoitaa huomenna rauhassa krapulaansa.” Eräs cheerleader kietoi kätensä vaaleaverikön harteiden ympäri ja siemaili samalla toisessa kädessä olevasta kokonaisesta kuohuviinipullosta huikkia. ”Ja vielä mikä miesvalikoima!” ”Kyllähän sä tiedät että nämä partyt on Agnesin käsialaa” Katie sanoi yrittäessään samalla hienovaraisesti irrottautua tytön halauksesta ”Mikä sun nimi olikaan?” ”Sä oot ihan kännissä” Tyttö nauroi ja joi ison kulauksen pullosta ”Jos et muista mun nimeä.” ”Mä oon pahoillani, mutta en oikeasti muista sun nimeä” Katie yritti jälleen pyristellä tytön otteesta tuloksetta. Tyttö piti kunnolla kiinni ”Sam” Tyttö sanoi ässän suhahtaessa hieman ja heilutteli blondeja hiuksiaan ”Ota huikka” Sam tarjosi pulloa, jonka Katie otti vastaan. Ehkä kunnon humala tekisi olon hauskaksi. Katie kohotti pullon huulilleen ja joi pitkän kulauksen. ”No, Sam.” Katie aloitti keskustelusävyyn ”Musta noi jätkät tuolla vilkuilee epäilyttävästi sun suuntaan.” ”Mä en huomaa” San sanoi ja veti pullon takaisin itselleen ”Vaikka toi tummahiuksinen on ihan hyvän näköinen.” ”Sun kannattaa tarrata kiinni” Katie ehdotti ja pääsi irti tytön halauksesta. ”Ei tuon näköiset kauaa yksin viihdy.” Sam irvisti ensin, mutta kohautti sitten olkiaan ja hyppäsi altaaseen pullon kanssa. Katie pakeni paikalta baaritiskin luo. Baaritiskiä hoiteli tällä hetkellä joku Agnesin lukuisista poikakavereista. Oliver, vai mikä hänen nimensä nyt olikaan. Katiella oli tavallisen huono nimipää, ainakin tänä iltana. ”Pistä jotain, millä saa pikkusysterin pään sekoamaan.” Agnes oli tanssahdellut paikalle valkoisissa pikkubikineissä kädessään lasi täynnä jotain omaa sekoitusta. Katie ei halunnut tietää mitä kaikkea juomaan oli tunnettu. Agnesin drinkin sisälsivät mitä tahansa. Joskus pinnalla kellui epämääräistä sakkaa, joka oli kuulemma vain romanttinen lisuke. Katien mielestä Agnes ei tiennyt mitään romantiikasta sen enempää kuin hän itsekään, mutta siinä sisko oli oikeassa että hän halusi päänsä kunnolla sekaisin. Niinpä Katie kääntyi baaritiskin takana olevan puoleen ”Tee minulle drinkki tai anna pullo.” ”Helpompaa” Oliver tai mikä olikaan paukautti Jack Danielsin Old. 7 pullon pöytään, jonka Katie nappasi ja lähti altaalle. Altaalla ja sen ympärillä oli suurin osa juhlavieraista. Katie näki Samin joka kuherteli erään jalkapalloilijan kanssa siihen malliin että kohta tultaisiin kysymään vapaata huonetta. Niitä löytyisi, koska talossa oli neljä ylimääräistä vierashuonetta, joihin Agnes oli avuliaasti laittanut yöpöydälle kondomipaketin vieraidenvaralta. Viski nousi aika nopeasti päähän ja se oli hyvä asia, koska Katie halusi juhlia kerrankin kunnolla. Hän istahti maahan, otti ison kulauksen viskiä ja antoi sitten katseensa harhailla juttuseuran tai jonkun muun seuran perään. | |
| | | Nova
Viestien lukumäärä : 2064 Join date : 20.10.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Pandora
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 30/7/2011, 16:00 | |
| --täältä me tullaan~ anteeksi tää laatu, mut kuume on kiehuttanu mun aivot mössöks, koita saada selvää tästä :-------DDVaaleatukkainen nuorukainen uiskenteli juhlivan väkijoukon seassa kuin kala vedessä. Oli kerrassaan kannattava idea tulla kuokkimaan kermaperseiden bileisiin. Meno oli ehkä vähän laimeampaa kuin kapinallisten kännäyskekkereissä, mutta viinassa ja naisissa ei ollut ollenkaan valittamisen aihetta. Cadence O'Reilly oli kuullut Studledgerien kotibileistä ihan sattumalta puskaradion kautta ja päättänyt lähteä vähän kuokkimaan, sisäänpääseminen oli onneksi ollut äärimmäisen helppoa. Sosiaalinen kanssakäyminen kävi Cadenilta aivan luonnostaan, joten kaveeraaminen ja keskustelujen aloittaminen ventovieraiden ihmisten kanssa ei tuottanut mitään vaikeuksia, lisäksi hän tunsi muutaman paikan päällä olevan ihmisen. Vietettyään aikaa sisällä, hän lähti ulos haukkaamaan happea, ja asteli uima-altaalle, joka suorastaan kuhisi ihmisiä. Siitä oli pitkä aika kun Caden oli ollut viimeksi uimassa ja pari oikein viehättävää neitokaista viittoivat häntä liittymään seuraansa, joten sen suurempia kursailematta hän riisui hihattoman paitansa ja hyppäsi shortseineen altaaseen. Kyllä lämmin ilta ne sitten kuivaisi aikanaan. Caden flirttaili röyhkeän avoimesti näille neitokaisille, mutta hänen harmikseen se ei tuottanut tällä kertaa sen suurempaa tulosta. Ehkäpä sitten seuraavien kohdalla onnistaisi vähän paremmin. Liottuaan tarpeeksi vedessä rokkari nousi ylös ja nosti paitansa maasta. Ei mennyt aikaakaan kun kurkkua alkoi kuivaamaan niin viheliäisesti, onneksi ilmaista juotavaa oli saatavilla litratolkulla, joten rintamasuunta käännettiin baaritiskiä kohden ja nuori mies lähti pujottelemaan juhlivien ihmisten ohitse juomatarjoilua päin. Matkalla häntä vastaan tuli varsin mukiinmenevän näköinen naikkonen, jonka perään Caden oikein kääntyi katsomaan. Mm, tuota hän menisi jututtamaan heti, kunhan saisi ensin kurkun kostuketta. Caden nappasi itselleen oluen ja joi siitä oitis kunnon kulauksen, hän ei tiennyt kuinka monta olutta ja shottia oli jo juonnut tämän illan aikana, sillä Cad ei vaivautunut niitä laskemaan. Mukavassa nousuhumalassa hän ainakin oli. Nyt kun jano oli sammutettu hetkeksi, hän lähti takaisin altaalle päin sillä sinne se hänen ohitseen kävellyt nätti blondi oli mennyt. Hetki siihen meni, mutta pienen etsimisen jälkeen Cadence onnistui löytämään etsimänsä ja istuutui Katien viereen, loihtien leveän virneen huulilleen. ''Terve kaunokainen'' Hän aloitti lauseensa ja jatkoi sitten, ''Mites on ilta sujunut?'' Oluesta otettiin uusi kulaus vastausta odotellessa. Hän ei osannut arvata, että puhutteli juuri juhlien emäntää (tai tarkemmin sanottuna emännän sisarta). | |
| | | Robärt
Viestien lukumäärä : 43 Join date : 25.06.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Buckingham palace
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 31/7/2011, 12:43 | |
| //ei ole tökerö tai mitään muutakaan ja lyhyttä pukkaa ja xtra rainbow euroshopper laatuista tekstiä.
Katie kellahti jossakin vaiheessa, hän ei itse niin pitänyt lukua ajasta, selälleen ja tuijotteli yläpuolella liikkuvia ihmisiä. Hauska näkökulma, jos halusi tarkistaa oliko tyttöjen rinnat aidot (arvet) tai tuijotella tähtiä. Niitä ei kyllä näkynyt, mutta silmän ruokaa oli yllin kyllin. Kauhistus, tuolla tytöllä oli taatusti kaksoisleuka, joka oli yritetty piilottaa. Katieta hihitytti ja hän päätti nousta istumaan – varmuuden vuoksi. Joku voisi astua vaikka naaman päälle!
Kauaa ei siinä yksin ehditty kyykkiä, kun jo eräs hyvin tutun oloinen vaaleahiuksinen poika istui viereen. Oliko hän urheilija? Tai joku muu? Ainakin samaa koulua kävi. Tervehdyskin oli ihan siedettävä. ”No hei mister irvistys” Katie tervehti vuorostaan ottaen samalla aimo kulauksen pullostaan. Seuraavaan kysymykseen vastattiinkin sitten innokkaammin. Tyttö halusi päästää paineita ”No, James, minun iltani on ollut kauniisti sanottuna, melkeinpä täydellinen.” Katie irvisti ja laski pullon heidän väliinsä ”Mieti kuinka ihanaa sellainen on että ajattelet viettäväsi rauhallisen koti-illan. Ehkä katsellen jonkun romanttisen komedian, syödä itsensä lihavaksi porkkanoista ja sitten nukahtaa tyynyn päälle ajatellen että se on jonkun todella hyvä näköisen miespuolisen rinta. Sitten sisko pamauttaa bileet pystyyn. Ole onnellinen että kävin eilen kosmetologilla…” Kuulosti niin epä-Katie maiselta vuodattaa huonoa oloa tuolle vaaleahiuksiselle, mutta hieman humalassa kaikki tuntui luontevalta ”Lyhyemmittä puheitta suunnitelmat muuttuivat ja nyt istun tässä rakkaan Jackin kanssa” Katie antoi pusun pullolle ”ja juttelen uppo-oudolle tyypille, josta en tiedä mitä hän haluaa.”
Katie katsoi tiiviisti poikaa arvioiden samalla tämän ulkonäköä. Kaikki näytti olevan kunnossa. ”Oh mama, ihan hyvät vatsalihakset sulla.” Tyttö lausui kohteliaisuuden hymyillen samalla leveästi ”btw. Ooon muuten Katie, näiden juhlien isäntä ja sinä James olet?" Katie kysyi läikyttäessään vahingossa juomaansa maahan "Ups, sori. Miten tänne eksyit? Käydäänkö me samaa koulua? Sun naama näyttää oudon tutulta. Urheilija?” Tyttö kääntyi toisen kyynärpäänsä nojaan ja näin ollen sai hyvän tekosyyn olla hieman lähempänä poikaa.
| |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 22/8/2011, 12:29 | |
| Johan nyt, hän oli kehunut tyttöä kaunokaiseksi ja sitten hän sai nimityksen mister irvistys, Caden nosti pullon huulilleen ja otti kulauksen oluestaan. Hän silmäili neitokaista nyt lähietäisyydeltä, vaaleista, kiharista hiuksista varpaanpihin saakka. James? Mikä ihmeen James? Hetken ajan tämä nousuhumalassa oleva nuorukainen luuli Kagtien puhuvan jollekulle muulle.
''Lähes täydellinen? Eli mulla on mahdollisuus parantaa sitä vielä entisestään.'' Urheilija poikaa esittävä rokkari liversi hunajaisella äänensävyllä. Tuon kaunokaisen huulia hän pääsisi vielä muiskauttamaan tämän illan aikana, siitä hän löisi vaikka vetoa. Caden nyökkäili myötäilevästi Katien sanoille, vaikka kuunteli tätä vain puolella korvalla. Hän otti uuden huikan surullisen nopeasti tyhjenevästä pullostaan, pahus. Pian täytyisi hakea uusi. ''Voi harmin paikka, mutta ainahan sä voit viettää sen rauhallisen koti-illan huomenna, eiköstä juu?'' Caden virnuili veitikkamaisesti ja pöyhensi heinän vaaleaa hiuskuontaloaan. Hän oli hyvinkin tyytyväinen siihen, että Katien sisko oli päättänyt järjestää nämä pippalot sillä muuten hänellä olisi saattanut olla hyvinkin tylsä ilta. ''Mitäkö minä haluan?'' Caden toisti, yrittäen kuullostaa mahdollisimman viattomalta ja räpäytti vitsiksi muutaman kerran silmäluomiaan. ''Eihän mulla nyt mitään taka-ajatusia ollut, kunhan tulin puhelemaan paskojani'' -Uskoi ken tahtoi.
Vaikka alkoholi alkoikin vaikuttaa Cadenin päässä, hän silti huomasi joutuneensa, tai pikemminkin päässeensä arvioivan silmäilyn kohteeksi. Eikä pistänyt sitä ollenkaan pahakseen. Saadessaan kehut vatsalihaksistaan rokkipoika virnisti hyvin tyytyväisesti ''Kiitti kehuista kaunokainen.'' Ja heitti pienen kehun lauseensa loppuun. Ahups. Oliko kyseessä juhlien emäntä? Tai niinpä tietysti jos tytön sisko oli päättänyt pistää bileet pystyyn, hidas sytytys Caden, hidas sytytys.. ''Nimi on Cadence, mut kutsu vaan Cadeniks.'' tämä vastasi. Caden väisti laiskasti läikkyvää juomaa, saaden sitä kädelleen. Hän tyytyi pyyhkäisemään kätensä shortseihinsa. Jaahas, nyt tuli se hetki jolloin käytettiin samaa keinoa kun pyritään presidentiksi eli valehdellaan. ''Luultavasti, mä käyn Astonia.'' Urheilija-kysymyksen kohdalla hän nyökytti päätään eikä täten varsinaisesti edes valehdellut, aina hän voisi sanoa ettei kuullut kysymystä kunnolla. ''Ja mä veikkaan, että olet joko rikas pentu tai cheerleader.''
Cadence näki tuttavansa joka kuului jalkapallo-joukkueeseen, tämä kyseinen jätkä oli juuri kertonut hänelle näistä bileistä. Tälle heilautettiin kättä tervehdykseksi ja toinen oli vielä sen verran selvä, että älysi vilkuttaa takaisin. ''Toi oli Mark Riverdale, futis joukkueesta.'' Caden selvensi toiselle ja tyhjensi loput juomastaan pohjanmaan kautta kurkusta alas. | |
| | | Robärt
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 10/9/2011, 12:41 | |
| "Voi, ooppa sä kohtelias, jos viitsit tehdä tästä illasta ihanan." Katie hymyili ja hörppäsi pullostaan "Koska mulla on vähän tylsää." Tyttö kallisti hieman päätään ja hymyili - tai ainakin yritti - salaperäisesti. Tyttö oikaisi hieman oikeaa jalkaa, joka alkoi puutua koukussa toisen alla. Cadenilla oli muuten kauniin malliset huulet, Katie mietti melkein huomaamattaan. Mitenköhän ne osaisivat suutelun jalon taidon? Seuraavat sanat ohitettiinolan kohautuksella. Koti-iltoja oli edessä koko elämän verran, jos oltiin tylsimyksiä. Katie osasi tosin olla hieman tylsimys, joskus vain. "Miksi musta tuntuu että mä en usko sua?" Katie kysyi ja katsoi poikaa ripsiensä alta. "Kaikillahan pojilla on taka-ajatuksia. Eikö niin?"
"Mä tiesin että käyt samaa koulua" Katie säteili kuin olisi voittanut suurenkin tietokilpailun. "Mä tykkään urheilijoista." Tyttö hymyili yhä. Nyt hän nosti toisen jalkansa kuin huomaamattaan pojan toisen jalan päälle. Katie halusi tehdä selväksi että tämä urheilijapoika - siis Caden oli TODELLA mainioksi seuraksi lukeutuvaa. "Pentu, en mä käy cheerleaderista." Tyttö selvensi ja hörppäsi juomansa loppuun "Kun huutosakkilaiset on aina jotain vähän enemmän. Tarkotan siis että ne on näkyvämpiä ihmisiä kun esimerkiksi minä. Kai mut tiedetään, mutta ei tunneta. Luojan kiitos oon siitä ilonen että joku Gemma Fleming ei ole niin kinnostunut mun asioista, kuin jonkun cheerleaderin. Mutta jos mä ajautuisin sänkyyn jonkun pahiksen tai vaikka" Katie mietti päässään jotain hieman pahempaa, mutta ei keksinyt paljon pahempaa "No vaikka rokkariin, se olisi katastrofi!" Katie naurahti kuin sanoakseen että ei ikinä voisi kuvitellakaan tekevänsä sellaista. Vaikka tosin kieletty hedelmä oli aina houkuttelevin.
"Mä tiedän. Kaikkihan nyt kai Markin tuntee?" Katie sanoi kysyvästi ja jätti mainitsematta että oli kyseisen pojan kanssa pari kuukautta takaperin pitänyt hieman hauskaa eräissä juhlissa. Siitä ei saanut enää puhua, ainakaan nyt kun tähtäimessä oli uusi komistus. Kauhistus, hänhän oli melkeimpä hutsuksi leimattava... Tyttö kohotti pullon taas huulilleen, mutta totesi sn tyhjäksi. Paskat, miksi hän oli tyhjentänytkään juoman niin nopeasti alas? Humala olisi tunnin pääsät jo aika kova. "Haetaanko juomista?" Katie kysyi ja pujotti sormensa Cadenin sormien lomaan. Samalla toinen käsi sipaisi pikaisesti käsivarren lihaksien pintaa, kuin tarkistaakseen miltä se tuntuu. "Mulla nimittäin loppu juomingit ja sullakin näyttäis olevan tyhjä." Tyttö nousi ylös, käsi yhä pojan kädessä ja veti tätä pystyyn. | |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 9/10/2011, 04:53 | |
| ''Teen sen enemmän, kuin mielelläni.'' Caden luritteli, mutta varoi lepertelemästä liikoja jotten antaisi itsestään limanuljaskan vaikutelmaa. Katsekontakti pysytteli suurimmaksi osaksi neitokaisen kasvoissa, välillä se kuitenkin lähti valumaan alas toisen kroppaa pisin ja seuraavassa välissä hän silmäilikin ympäristön tapahtumia. Tytöllä oli ainakin suloinen hymy. ''Niinkö? Taidatkin olla onnellinen, kun satuin paikalle?'' poika kysyi leveästi virnistäen. Loppujen lopuksi, naisten hurmaamiseen ei tarvita muuta kuin kohdallaan oleva itsetunto ja itsevarmalla Cadenilla oli se kohdillaan. ''Mitä?'' Cadence näytti liioitellun hämmästyneltä ja loihti ''Olen nyt syvästi loukkaantunut''-ilmeen kasvoilleen, hän nosti vielä kätensä rintakehälleen. ''Ei kai sentään? Ei minulla ainakaan.'' Köh köh. Niin varmaan. ''Mutta.. Oletetaan hypoteettisesti, että olisikin. Haittaisisiko se sitten sinua?'' vaaleatukkainen sanoi ja kallisti päätään vasemmalle sivulle, pitäen kuitenkin katsekontaktin Katieen. Rokkaripoju testaili hieman neitokaista ja tämän suhtautumista häneen.
''Noh, Aston on aika suosittu koulun, joten ei se mikään varsinainen ihme olekaan.'' Poika sanoi hymyillen ja kohtautti olkapäitään. Niinpä niin, kuka astonin tytöistä, klikistä riippumatta, nyt EI tykkäisi urheilijoista? Caden tyytyi vain nyökkäilemään Katien sanatulvalle, mutta kiinnitti huomionsa kyllä yhteen lauseeseen, nimittäin siihen ''No vaikka rokkariin, se olisi katastrofi''. Hän myhäili päänsä sisällä, 'tietäisitpä tyttö vain, kenen kanssa olet parasta aikaa tekemisissä.' Kunhan Katielle selviäisi myöhemmin hänen oikea klikkinsä, Caden saisi varmasti makoisat naurut.
Tuo oli kyllä totta. Lähes jokainen tunsi Markin ainakin nimeltä, sillä tämä oli vähän 'kaikkien kaveri'-tyyppinen kaveri ja vielä seurankipeämpi ihminen kuin hän. Poika nyökkäsi Katielle muikean hymyn saattelemana, suupieliin alkoi tosin särkemään jatkuvan hymyilyn takia. Joten hän antoi suupielilleen luvan levätä ja antoi perusilmeensä . Ah. Tyttö oli juuri lausunut maagiset taikasanat. ''No totta helvetissä haetaan. Munkin pullo on jo tyhjä.'' Mmm, Katiella oli kyllä miellyttävän pehmeät sormet ja lämmin käsi. Caden nousi suosiolla seisomaan, onneksi hän ei ollut vielä kovin pahassa humalassa. Muutoin seisominen ja varsinkin käveleminen voisi olla hieman huojuvanpuoleista. Cadence otti Katien ronskisti kainaloonsa ja lähti kävelemään juomapöytää kohti.
''Teillä on muuten aika kiva kämppä, et haluaisi pitää mulle pientä esittelykierrosta sitten jossain vaiheessa?'' blondi uteli ja juominkien kohdille päästyään otti itselleen uuden oluen. Hän ei oikein ymmärtänyt noiden liköörien, shottien sun muiden päälle. Oli nyt muutama poikkeus. ''Entä mitäs neidille saisi olla?'' | |
| | | Robärt
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 27/10/2011, 00:43 | |
| // laatutekstiä xD
”Haittaisiko minua?” Katie mietti hetken ja kohotti sitten katseensa poikaan ”Ei, ei se haittaisi. Varsinkin jos olisit… miten sen nyt sanoisi? Taitava? Hyvä? Äh…” Katie punastui hivenen ja painoi katseensa hetkeksi varpaisiinsa ”Siis ei se minua haittaisi ja ei varmaan sinuakaan jos tässä toisellakin osapuolella olisi jotain ajatuksia syntynyt.” Eihän Katiella mitään ajatuksia ollut toisesta, vaikka kiinnitti huomionsa koko ajan toisen TODELLA himoittavaan vartaloon ja kauniinmallisiin huuliin. ”Ja tämä oli myös täysin hypoteettista ajattelua, tietenkin.” Tyttö lisäsi vielä loppuun ja tutkaili hetkisen pojan silmiä.
Katie väläytti tyytyväisen hymyn Cadenin kaapatessa hänet kainaloonsa. Oliko tyttö kertonut ikinä pitävänsä käsilihaksista ja tatuoinneista? Niitä ainakin tällä tapauksella oli juuri sopivasti. ”Minäkin olen harkinnut kanssa tatuointia, mutta äiti ei ikinä antaisi hankkia sitä ja jos hankkisin, se tappaisi mut hetimiten.” Talon esittelykierrosehdotukseen tyttö kohotti merkitsevästi kulmiaan ”Mikäs siinä, jos herra niin välttämättä haluaa.” Katie myönsi painaen päänsä pojan kylkeä vasten ja puhaltaen siihen kevyesti. ”Minä otan vaan…” Tyttö mietti hetken työntäen samalla hiuksia pois kasvoilta, johon ne tapasivat helposti valahtaa ”Mojiton” Tyttö nappasi lasin tarjottimelta ja kohotti sitä Cadenille ”Mille me skoolataan?” Hän mietti hetken ja puri alahuultaan. ”Jos skoolataan vaikka sille että sinä olet juuri sopivan pituinen” Katie kohottautui enempiä miettimättä hieman varpailleen ja puhalsi nyt myös pojan kasvoille. Huulet olivat vain parin sentin päässä pojan huulista, mutta Katie ei ollut vielä aivan varma halusiko tuo toinen samaa kuin hän. ”Jos vaikka haluaisit nähdä sitä taloa” Tyttö ehdotti hetken kuluttua ja nosti katseen viekkaan näköisenä poikaan ”Jos sä siis tahdot nähdä ihan koko kämpän, Caden.” Katie selvensi korottaen maailman epä-vihjailevimmalla äänellä ihan koko taloa. Go little bad girl…
| |
| | | Nova
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound 15/11/2011, 12:53 | |
| Cadenin sisäinen ääni huusi ''Jes!'' sillä hetkellä kun Katie myönsi, ettei häntä haittaisi. Kulmaa kohautettiin ja samalla kun itsevarma virnistys levisi huulille, ''Voi kyyhkynen, et tiedäkkään miten taitava oon.'' silmää iskettiin toiselle ja hetken päästä hän naurahti tunnelmaa keventääkseen. ''Mutta jälleen kerran, täähän oli vain hypoteettista ajattelua.'' Ainakin vielä, katse eksyi jälleen kiertämään tytön vartalossa. Se ei ollut kaikkein muodokkaimmasta päästä, mutta mitäpä tuosta. Mutta pahus sentään, tyttö oli sitten söötin näköinen punastuessaan ja pienestäpä tämän posket kuumottuivat. Tästä tulisikin hauskempaa kuin hän oli kuvitellut.
Päätä kallistettiin alaspäin niin että katseet kohtasivat Katien kanssa. Poika kohautti kulmiaan, ''Noh, jos sä joskus päätät ottaa sen tatuoinnin niin yks mun kaveri tekee tosi hyvää työtä, eikä ees laskuta paljon ja se on ihan ammattilainen. Tehny mun jokaisen tatuoinnin.'' poika nosti ylpeänä toista käsivarttaan, jossa oli enemmän mustetta kuin siinä joka oli kietonut Katien kainaloonsa. ''Tottahan toki haluaa, tää on siistin näköinen mesta.'' ja vähintään kaksi kertaa niin iso kuin hänen oma kotinsa, näytti myös hieman viihtyisemmältä vaikkakin vähän turhan fiiniltä pojan makuun. Caden meinasi saada kylmiä väreitä tytön puhalluksesta, mutta piti pokerinsa eikä näyttänyt sitä. Caden nauroi toisen ehdotukselle ja kilautti olutpulloaan kevyesti toisen lasia vasten, ''Skoolataan vaikka sille.'' tyttö korottautui puhaltamaan hänen kasvoilleen ja silmät siristyivät automaattisesti tuntiessaan ilmavirran, kylläpäs tuo tykkäsi puhallella. Katien huulet olivat houkuttelevan lähellä, joten rokkari pusutti tätä pikaisesti huulille ja virnisti tyytyväisesti teolleen.
''Jos neiti vain haluaa näyttää aivan koko lukaalin, niin mikäs siinä.'' ja painotti sanaa aivan. Juomasta otettiin kulaus ennen kuin hän lähti seuraamaan esittelykierroksen aloittanutta Katieta. Vaaleatukkainen silmäili toisen kotia ja nyökytteli päätään, niinkuin asuisi itse yhtä hienossa talossa, esittihän hän olevansa rikas. Mutta tämän talon vessakin taitaisi maksaa enemmän kuin O'Reillyjen koko kämppä. ''Aikas kiva koti sulla.'' | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Put your hands up to the sound | |
| |
| | | | Put your hands up to the sound | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |