Cas räväytti silmänsä auki. Hän käänsi päänsä tyttöä kohti ja katsoi tätä päästä varpaisiin suu tiukkana viivana. Cassie oli yllättynyt, että tässä koulussa oli kuin olikin myös tavallisia nuoria. Toisaalta Cassie kiinnitti aina huomion vain asioiden negatiivisiin puoliin. Cas irrottautui lavuaarista huojuen ja päätään pudistellen. Tyttö haukkoi syvään henkeä ja otti varautuneen askeleen taaksepäin.
"Mä oon ihan kunnossa. Verensokeri alhaalla tai jotain, pitää lähtee ettimään jotain safkaa", Cassandra sanoi tasaisen kylmällä äänellä. Tyttö hymyili kokoajan, muttei vaikuttanu rikkaalta, tekopirteältä pennulta. Oikeastaan tyttö oli varsin tarmokkaan näköinen.
"Tarmokkaan?", Cassien kasvoille nousi varovainen hymy. Hän nosti katseensa äkkiä ylös, sillä hän ei kyennyt katsomaan ihmisiä pitkään. Cassie kiinnitti huomionsa lamppuun, joka alkoi yhtäkkiä pyöriä hänen silmissään. Cassie tarrautui taas kiinni lavuaariin.
"Saatana, enhän mä edes tiedä mistä täältä saa safkaa", Cas mutisi itsekseen. Nyt hänellä oli silmät kiinni ja kasvoilla turhautunut ilme. Tyttö näytti muutenkin ahdistuneelta ja pahoinvoivalta.