Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

Viestien lukumäärä : 7478

Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Empty
ViestiAihe: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime14/10/2009, 10:52

- Ruoska~<;; -

Mila Lee, monellekin tutuksio tullut naispaholainen, jota sai vihata eikä aina edes syyttä. Jamie oli prinsessa, klikiltään pahis. ei, kenellekään tuskin tuli edes mieleen klikittää tuota neitiä rikkaisiin pentuihin. Mila oli aivan liikaa niiden tekopyhien paskojen hermoille, punapää sanoi suoraan mikä mieltä painoi. Sitäpaitsi nytkin tuolla naruolkaimiseen, löysään ja silti rinnuksilta tiukkaan minimekkoon sonnustautunut, verkkosukissa ja kolmentoista sentin koroissa hilluva tyttö seisoskeli keskellä pihaa pöytään nojaten tupakka suussaan.
Yksinkö? No, ei toki! Seuranaan tuolla oli kaapinkokoinen, lähes kaksimetrinen järkäle, perus urheilija tyylin vastaisesti tupakka tuonkin huulilla.
Acid Lyon, kukapa muukaan urheilija olisi Milan seurassa yhtä tiiviisti viihtynyt? Parivaljakko oli kasvanut yhteen pienestä pitäen, heitä eivät klikit estelleet. Sitäpaitsi acid viihtyi muutenkin paremmin kapinallisten parissa kuin tekopyhässä kermassa. Joskin jostain syystä jokainen hiemankin vakavmpi suhde tuolla pojalla kohdistui pienikokoineen kerman blondiin. Mikä oli huvittavaa ja hyvä aihe pieneen vittuiluun.

"Heitä mulle tupakka", käheä naisen ääni käskytti. Täysin normaali käsky Milalta Acidille. Turhautuneena huokaisten korsto kuitenkin kääräisi sätkän neidolle, joka otti sen vastaan hymyn saattelemana. Olisi voinut epäillä Acidin olevan täysin naispuolisen tossun alla, jos ei paremmin tiennyt että mitään suhdetta ei edes ollut.
Takaisin alkuun Siirry alas
noraliqueur

noraliqueur

Viestien lukumäärä : 2300
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime14/10/2009, 12:25

+ ja täältä tullaan :''> +

Dr. Jekyll ja Mr. Hyde. Tosin tällä kertaa vain Mr. Hyde käveli yksinkertainen harmaamusta laukku olallaan, jaloissaan lähes pilleiksi luettavat farkut mutta ei kuitenkaan, valkoinen ja ihonmyötäinen t-paita printillä verhosi lihaksikasta ylävartaloa sekä nahkatakki oli heitetty rennosti olalle. Poika tuli juuri tunnilta joka oli aikalailla mennyt ohi korvien, hän oli lähinnä keskittynyt hymyilemään suloisesti ryhmässä olleille kauniille tytöille, ja olikin lopuksi päätynyt pyyhkimään taulua; ensinnäkin hän oli pisin koko ryhmästä, toiseksi opettaja ei ilmeisesti ollut pitänyt kovinkaan paljon hänen keskittymiskyvystään. Ja ainakin leikisti kilttinä poikana Hyde oli pyyhkäissyt taulun pikaisesti ja sitten ottanut suunnan pihalle.

Päästyään koulun raput alas Dyon katsoi ympärilleen hetken aikaa, kunnes katseellaan paikansi tutun näköisen nuoren naisen keskellä pihaa. Urheilija lähti kävelemään neitokaisen ja tämän seurassa olevan miehenalun luo.
"Mila, mon chéri!" Hyde tervehti serkkuaan lämpimästi hymyillen. Ranskaa, tietysti! Hän kävi vuosittain ja lähes joka juhlapyhä Ranskassa tervehtimässä isovanhempiaan ja muuta isänpuoleista sukua, ja puhui isänsä kanssa kotona useimmiten ranskaa, joten se tarttui muuhunkin puheeseen.
"Mitäs prinsessa?" lihaskimppu kysyi virnistäen, katsoen tytön vaatetusta. Erilaista kuin mistä hän yleensä piti, mutta sopi Milalle täydellisesti.
"Sähän näytät hyvältä tänään, kuten aina", tumma nuorimies sanoi, siirsi sitten katseensa serkkunsa seuralaiseen.
"Dyon Hyde, tän kaunokaisen serkku", Hyde esittäytyi virnistäen.
http://bblingblingbarbie.blogspot.com/
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime14/10/2009, 12:52

Punapäisen, tatuoidun neidon vihreät kissansilmät sinkoutuivat tutulla äänellä häntä kutsuneeseen poikaan. Ranskaa, Dyon. Jamie vastasi hymyyn ja puhalsi tupakan savut ulos.
"Dyon", tyttö vastasi kissamaiseen tapaansa sipaisten hiuksiaan. Toinen urheilija, joka ei pakoillut häntä vain sen tähden, että hän oli jossai typerässä klikki systeemissä alempana. Serkkupoika kyseli kuulumisia, jostain syystä tuon tapa puhua Milalle ei häirinnyt. Tyttö oli tottunut odottamaan tuollaista serkkupojaltaan.
"Samaa vanhaa paskaa. Isukki yrittää parittaa mua Jared Hawkinsille, se oli melkein yhtä huvittava veto kuin Mischa Moon. Tosin jälkimmäinen oli huomattavasti hauskempi ärsyttää", punapää ilmoitti hymyillen. Dyon kehui Milan ulkomuotoa ja neiti naurahti virnistäen. Sanoihin hänen tuskin oletettiin vastaavan.
"Entäs miten menee, prinssi valkealla ratsulla?", esitettiin vastakysymys hymyä huulilta minnekkään kadottamatta. Tupakkaa karistettiin kevyesti.

Acid ei suinkaan liikaa huomiota paikalle ilmestyneeseen mieheen kiinnittänyt. Hän tiesi kyllä, että Milalla oli useita juttuja, eivätkä ne kaikki suinkaan hänelle kuuluneet. Hieman sinisilmäisen blondin kulmat kuitenkin kohosivat, kun poika esittäytyi hänelle. Ei siinä vielä mitään, mutta tuo esittäytyi kissanaisen serkkuna.
"Acid", poika vastasi katsellen poikaa nyt hieman paremmin. Jokseenkin tutulta näytti, mutta ei poika osannut tuota mihinkään yhdistää.
"Jätkät hei, ette voi olla tosissanne! Te pelaatte molemmat jalkapalloa, ettekä edes tunne toisianne", punapää nauroi vetäen jälleen sauhuja tupakistaan. "Toisaalta en kyllä yhtään ihmettele."
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime14/10/2009, 13:37

Dyonin kuullessa Milan isän parittamistouhuista, naurahti hän tuolle. Hän oli erittäin hyvillään kun häntä ei koskaan oltu paritettu kellekään, lähinnä kaikki vanhemmat yrittivät parittaa hänelle naikkosia. Mutta kyllä hän osasi itse seuralaisensa löytää, kiitos vain.
"Voi prinsessaa, valitettavasti mulla ei ole aavistustakaan että kenestä sä oikein puhut. Mä hämärästi tiedän täältä ne niinsanotusti tunnetuimmat oppilaat", poika puuskahti, häntä ärsytti hiukan kun ei tuntenut tai tiennyt juuri ketään koulusta.
"Noh, me ollaan kotiuduttu ihan hyvin tuohon uuteen taloon, äitikin asuu nyt vähän lähempänä", Hyde vastasi hymähtäen kun hänen kuulumisiaan kysyttiin.

Kun Milan seuralainen esittäytyi Acidiksi, nimi kuulosti hämärästi tutulta, kuten kasvotkin ehkä. Aivan kuin hän olisi nähnyt toisen jossakin. Mutta sitten serkkutytön sanat saivat hänet muistamaan, aivan! Hän, sekä tämä Acid-tapaus olivat kummatkin nyt samassa jalkapallojoukkueessa, siellä he olivat ilmeisesti tavanneet.
"Mila-chéri, en mä voi kaikkia tuntea, mä vasta tulin tähän kouluun", urheilija naurahti, mutta sitten hänen hymynsä hyytyi kun katse tavoitti pihan poikki kävelevän nuoren naisen. Tyttö oli kaunis blondi, päästä varpaisiin paljastavissa merkkivaatteissa sekä kopisevat korkokengät jalassa. Blondi puhui äänekkäästi puhelimeen cheerleadereiden ja muiden rikkaiden ympäröimänä.
"Mon Dieu! Kuka tuo on?" Hyde kysyi kulmat koholla, seuraten nuorta naista tiiviisti katseellaan.

+ ja sehän on, kukapa muukaan kuin Cherie Hayes n_n♥ ja joo oon hiukan unelias joten teksti on sen mukasta... +
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime14/10/2009, 13:48

Dyon naureskeli parittamiselle ja ilmoitti sitten, ettei hänellä ollut mitään hajua siitä kenestä neiti puhui. "Lyhyesti ilmaistuna ne on hyvätuloisten vanhempien aivan liian itseriittoisia pentuja. Niin kermaa kun olla ja voi, eikä suikaan yhtään mun tyyliini", tyttö ilmoitti. Eivät todellakaan olleet, sitäpaisti Mischa oli näyttänyt varsin järkyttyneeltä huomatessaan, kenelle tuon isukki yritti poikaansa naittaa. Välillä Milan vain teki mieli ilmoittaa isälleen, että tykkäsi tytöistä. Ja se kun oli vain puolitotuus.
"Hyvä", tyttö hymähti. "Mun pitää kai tulla joskus käymään, ja Keiraa pitäis varmaan kans käydä moikkaamassa. Tätiä ei ole aikoihin näkynyt", Jamie puheli ja karisti röökiään. "Et tietenkään voi, mutta väitätkö sä et ton kokoista jätkää voisi olla huomaamatta", punapää tokaisi nyökäten ystävänsä suuntaan. "Mä huomasin sen aikaa sitten, löin sitä lapiolla."
Acid naurahti silmiään pyöräyttäen. "Siitä on melkein viistoista vuotta, Zei", blondi huokaisi puhaltaen tuokin tupakan savut ilmaan.
2Sä et ole paljoa muuttunut, ilmaiset itseäsi yhä yhtä selkeästi kuin silloinkin."

Mila katsahti serkussaan tuollaisen reagtion aiheuttaneeseen naiseen ja sähähti. "Dyon, tuo on itse pääpaha. Mun tekisi mieli ilmoittaa, ettei mitään jakoa, mutta jätämpä sanomatta. Se pitää hyvännäköisistä ja maineikkaista ja rikkaistakin. Cherie hayes, älä missään tapauksessa sekoita nimeä saati unohda jos aiot pysyä korkealla klikkysysteemissä", neiti selitte ja pyöräytti vihreitä kissamaisia silmiään. Acid naurahti halveksuvasti, hän oli kyllä varsin selvillä tatuoidun tytön mielipiteestä klikkejä kohtaan.
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime14/10/2009, 23:59

Dyon nyökkäsi hymähtäen, eli luultavasti sellaista porukkaa johon hän voisi eksyä. Hän ei silti niinkään välittänyt klikeistä, hän oli tavallaan kaikkien kaveri, paitsi säälittäviä ihmisiä hän ei sietänyt. Monet nörteistä ja muista pohjasakan porukoista olivat säälittäviä reppanoita, jotka eivät saaneet sanaa suustaan.
Mutta kuten nytkin kaikki pystyivät näkemään, koulun uusi urheilijapoika ei paljoa välittänyt klikeistä, ja se taisi herättää hiukan huomiota ainakin läheisen kerman porukan keskuudessa. Häntä tuijotettiin paheksuvasti, mutta suurin osa tytöistä vain kikatti ja vilkuili häntä ripsiään räpsytellen.

"Tule vaan, ja ota Snakekin mukaan", Hyde sanoi ja mielessä kävi kuva Milan velipuolesta (?).
"Äidillä on ollut joitakin mallijuttuja, se oli New Yorkissa jonkun pari viikkoa", poika sanoi kohauttaen olkiaan. Hänen äitinsä, Keira Lee, oli entinen huippumalli mutta oli jäänyt eläkkeelle nuorena sillä rahaa oli niin paljon että sillä eläisi vaikka kuinka kauan ja vieläpä leveästi. Keira oli nyt kuitenkin pari vuotta eläköidyttyään alkanut valmentaa uusia malleja, ja rahaa tuli taas ihan mukavasti.
Mila mainitsi sitten Acidin koon, olihan toinen tietysti kaapinkokoinen, mutta Dyon oli hyvä kakkonen; hän oli lähes yhtä kookas kuin Acidkin. Ja se ei edes haitannut häntä, pikemminkin oli mukava tietää että hänen joukkueessaan olisi jätkiä jotka olivat ihan yhtä urheilullisia kuin hänkin, olisipa jotakin josta keskustella jos puheenaiheet loppuisivat.

Hyden katse pysyi tiiviisti tässä upeassa ilmestyksessä, mutta serkkutytön kissamainen sähähdys ja sanat saivat hänet vaivoin siirtämään katseensa takaisin Milaan. Ahaa, tämäkö oli nyt se Cherie Hayes josta hän oli kuullut paristakin suusta.
"Mutta onhan se upea tapaus, vai olenko mä ihan väärässä?" urheilija sanoi, vilkaisi neiti Hayesia ja sen jälkeen kaapinkokoista blondia kysyvästi, virne kasvoillaan. Kuka yhtään naisiin päin kallistuva tuollaista tapausta pystyisi sanomaan muuksi kuin upeaksi? Ehkä muija oli luonteeltaan kamala, mutta ei hän yhdenyönjutuissa luonnetta tarvinnutkaan... Mutta se pitäisi Milan kyllä tietää että hän ei ollut kovinkaan taitava sitoutumaan.

+ millonkas myö muuten otetaan acid x cherie ;> +
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime15/10/2009, 00:57

- Varmaan aikalailla sitte, ku saan herran esittelyn kasaan : D -

"Toki, Applen ja Honeyn kiskon myös", Mila vakuutti hymyssä suin. Dyon kertoi äitinsä työjutuista ja Jamie nyökytteli päätään. Se selittikin miksei Keiraa ollut näkynyt. Toisaalta, eipä punapäinen itsekään ollut viimeaikoina kotonaan viihtynyt, kämpillä oli vapauttavampaa eikä vaaraa joutua parittamisyrityksen kohteeksi. Sitäpaitsi Ox ja Acid olivat viihtyneet sielä myös, pienen porukan pippaloita, isompia Jamie harvemmin jaksoi emännöidä. Tokihan hän pyysi välillä muitakin ystäviään ja kavereitaan kylää, silloin viina virtasi ja lätkittiin korttia ja rupateltiin. Musiikkia unohtamatta.

Dyon vetosi Cherien upeuteen ja sai Milan naurahtamaan. Serkkupojan katse oli blondissa jalkapalloilijassa, joka sinisin silmineen katsoi Dyoniin ja antoi hiljalleen paljonpuhuvan hymyn nousta kasvoilleen. Niinpä niin, Acidkin oli vain ihminen. Vain mies.
"Toki se on upea, kyllä mäkin sitä naisin", Jamie ilmoitti tarpeeksi kuuluvaan ääneen kääntääkseen muutaman lähellä roikkuvista tyypeistä katsomaan itseään. "Paljon enempää mä tuskin sitä jaksaisinkaan."
Niin, kyllähän Mila tiesi, ettei Dyon kaivannut enempää kuin vain sitä pesää. Milakaan ei ollut mikään sitoutuja tyyppi, oli oikeastaan häiritsevää, sillä hänet itsensä oli ympäröity sellaisilla. Snake kohdalla se oli kerrasta poikki, Oxkin seurusteli varsin onnellisena ja näytti typerältä, Acidin pitkäaikainen suhde taas oli kaatunut, koska muija petti. Ja korsto oli hieman mustasukkaista ja omistushaluista tyyppiä, punapää tiesi sen kyllä.

"Mutta etköhän sä siltä pesää saa, komistus. Samanlainen jakorasia kun kaikki muutkin", Jamie ilmoitti leveän hymyn saattelemana. Ja mikä hän itse oli? No, se oli Mila joka pelasi, ei suinkaan jakanut.
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime19/10/2009, 09:09

+ "Oxkin seurusteli varsin onnellisena ja näytti typerältä" aawww XD ♥+

"Tietysti tuot tytöt mukaan myös, tai mä tuun hakemaan", Hyde sanoi iskien silmää, perhettä oli aina mukava nähdä, etenkin nyt kun hänen vanhempansa olivat olleet eronneita jo jonkun aikaa ja hän asui isänsä luona; äidin puoleista sukua tuntui näkevän harvemmin. Mutta onneksi hän oli nyt serkkujensa kanssa samassa koulussa, niin jos he eivät muuten näkisi niin ainakin kouluaikoina.

Kun Acidin kasvoille kohosi hymy, Dyon virnisti leveästi ikäänkuin tahtoen sanoa "mitä mä sanoin". Mutta hän ei kerennyt suutaan avata kun Mila jo läväytti äänekkään kommentin tämän neiti Hayesin naimisesta. Hyde katsahti serkkuunsa, eikä voinut estää kommentin aiheuttaman mielikuvan tulvahtamista päähänsä; hänen monesti tatuoitu, erilaisella tavalla kaunis serkkunsa ja tuo hehkeä diiva samassa sängyssä harrastamassa villiä lesb-... Ei hän tuollaisia saanut ajatella, mutta... Pojan silmiin oli jämähtänyt hetkeksi tyhjä katse joka oli suunnattu jonnekin "itse pääpahan" suuntaan.

Milan seuraavat sanat saivat itsetyytyväisen virneen kohoamaan Hyden huulille. Voi kunpa serkkurakas olisi oikeassa, luultavasti olikin sillä urheilija tunsi kyllä eri kermakakkujen suosituimmat koristeet ja siinä Jamie osui oikeaan. Diivaprinsessat pitivät hyvännäköisistä kuten hän, maineikkaista kuten hän, ja rikkaista kuten hän. Hyvä on, ehkä Hyde oli hivenen omahyväinen ja piti itseään välillä hiukan liiankin suuressa arvossa, mutta kuka sanoi että erinomainen itsetunto oli huono asia? Etenkin naisten kanssa hän pärjäsi loistavasti myöskin itsevarmuutensa takia.
"Ai, jos mä saan siltä pesää niin haluatko että otetaan sutkin mukaan, prinsessa?" Hyde vitsaili virnuillen, mutta pehmeästä katseesta näki että hän tosiaan vain pelleili. Ehkä sukurutsaukset eivät olleet ihan hänen lajiaan, vaikka serkkunsa kanssa voikin laillisesti mennä naimisiin ja vehdata mielin määrin eikä Milassakaan mitään vikaa ollut mutta... Ehkä ei kuitenkaan.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime19/10/2009, 10:38

Mila naureskeli Dyonille, ei suinkaan toisen sanoja epäillen. "Kyllä mä ne mukaan otan, ei huolta. Ajan vaikka itse isukin autolla, jos tarve vaatii", Jamie virnisti. Kaikkihan sen nyt tiesivät, että Leen sisaruksissa oli sellainen puoli, että mieluummin nuo moottoripyörällä ajoivat. Ainakin Mila ja Snake.
Serkkupoika virnuili tyytyväisenä punapään kehuista. ihan kuin ei olisi muka tiedostanut ulkomuotoaan... No, eiköhän Dyon Hyde sen tiennyt ja tiedostanut, eikä tuota varmastikkaan kehutkaan suuremmin haitanneet. Hyvä itsetunto siedettävissä annosteluissa oli ihan jees.
"Dyon pieni, mähän veisin sen kokonaan itselleni, etkä sä sais mitään", Jamie virnisti. "Mut tuskin sentään, tuolta ei taida naisille paljoakaan lohjeta. Noin seksin puoleen..."

"Varmasti irtoaa, jos tarpeeksi känniin juotat. Onhan se nähty ennenkin", blondi poika halkaisi virnistäen saaden osakseen mulkoilua vihreiltä kissansilmiltä. "Mä en itsekkään ollut sillon parhaimmillani. Eikä se narttu oloaan ainakaan aamulla valittanut. Pää kiinni, Acid", Mila tuhahti nojaten pöytään takanaan imien ahnaasti tupakkaani.
"Ja väitätkö sä, urheilijapoju, että Cherie Hayes olisi samaa luokkaa tusina bimbojen kanssa?", Mila haastoi leveän kissapeto virneensä kera. Kaapinkokoinen pudisteli hieman päätään. "Ei ole tullut kokeiltua", tuo tokaisi ja sai tatuoidun punapään nauramaan. "Kyllä säkin siltä helpommin saisit kun mä, ei suakaan rumaksi vois väittää!" Siihen nuorempi vain hymähti. Tiesihän tuo, että se oli ihan totta.

"No, montako sä olet jo kerennyt kaataa, serkkupoika?", Mila kysäisi vihreissä silmissään välähtäen puhdasta huvittuneisuutta. Hyde tuskin oli näppejään ihan erossa astonin naikkosista pitänyt...
noraliqueur

noraliqueur

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime21/10/2009, 07:28

"Hienoa että sä oot valmis uhrautumaan mun puolesta", Dyon sanoi virnistäen Milalle, kun toinen kertoi vaikka kuskaavansa Honeyn ja Applen autolla, serkkutyttö kun nähtiin useammin moottoripyörien selässä. Hän piti itsekin moottoripyöristä, mutta urheilijapojan sydän sykki kuitenkin nopeille, tyylikkäille urheiluautoille. Ja tietysti kaikille kauniille naisille jotka hän sai vietyä paikasta toiseen kaksipaikkaisilla autoillaan. Tosin, välillä mukaan tarttui useampi kuin yksi neito, ja silloin hän oli onnekas jos oli tajunnut lähteä jollakin viisipaikkaisista autoistaan. Kyllä, Hyde omisti useamman auton kuin vain yhden, mutta sellaista se rikkaan elämä oli; miksi vastustaa houkutuksia kun rahaa riitti?

"No älähän nyt innostu, Mila-chéri, tai mä alan kuvittelemaan ettet sä haluaiskaan villiä kolmen kimppaa mun ja tuon kaunottaren kanssa", Hyde sanoi esittäen järkyttynyttä hetken, mutta nauroi sitten. Kolmen kimppa sopi oikein hyvin, useammatkin tytöt kelpaisivat, mutta ei serkkuja kiitos vain. Tai muutakaan sukua.
"On se surullista, kun jotkut tytöt eivät ymmärrä mistä jäävät paitsi kun eivät ole kiinnostuneita muista tytöistä", poika huokaisi, olisi niin upeaa jos kaikki hänen tapaamansa naiset olisivat innoissaan ehdottamassa kimppakivaa... Mutta ei, monet vain vieroksuvat ajatusta harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa. Okei, ei hänkään kyllä muista miehistä ollut kiinnostunut.

Kun Mila ja Acid puhuivat jostakin Milan naistenkaadosta, lihaskimppu kuunteli toinen kulma koholla, ja siitä puhe siirtyi Cherie Hayesiin. Sitten tatuoitu serkkutyttö kysyi hänen kaatosaldoaan, ja Dyon virnisti. Hyvä on, kyllähän sai kellistettyä tyttöjä hyvinkin useasti, mutta toivottavasti siitä nyt ei aiheutuisi mitään kränää esimerkiksi muiden jätkien kanssa. Minkäs tummatukkainen sille mahtoi että oli vain niin mahtavan hyvännäköinen ja hurmaava tapaus, että naiset oikein hyökkäsivät hänen kimppuunsa.
"Noh, muutaman", jalkapalloilija sanoi vaatimattomasti olkiaan kohauttaen, vaikka luku oli enemmän kuin muutama. Tämän koulun kerma vain oli osoittautunut niin helpoksi, että hän hiukan innostui...
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu   Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu Icon_minitime

Kaikki muut saa luovuttaa, mut mä en paineen alla taivu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Keltaisenpunertavan taivaan alla
» Aina kaikki ei vain ole täydellistä vaikka siltä saattaa näyttää
» Kaikki valmiina esitykseen
» Aurinko paistaa ja kaikki on hyvin
» Kaikki loppui ennen kuin alkoikaan

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa