Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Home sweet home

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime22/11/2009, 07:12

// Didi ja kaisu, Ja toi talon kuvaus on epäymmärrettävä.

Tom käänsi auton pihaan. Valkoinen kaksikerroksinen rivitalo-asunto lähellä satamaa oli Tomille unelma paikka. Talo oli juuri sopivan kokoinen. Pieni keittiö, pojalle juuri sopiva, valtaisa olohuone jättistereoineen ja taulutelevisioineen. Yläkerta oli oikeastaan pelkkä suuri huone, jossa tiloja oltiin eroteltu ohuilla verheilla ja hyllyköillä. Yläkerran wc/kylpyhuone oli avara ja tilava. Wctilat löytyivät "kulman" takaa. Sen uima-allas, jatkui parvekkeelle, josta oli merinäköala. Suuret ikkunat olivat takapihan puolella. Tielle oli talossa taas pienemmät ikkunat. Omalla tavallaan avara talo oli hyvinkin eksyttävä.

Tom sammutti moottorin ja hymyili Didille. "No niin. Tervetuloa vaan." Poika otti muovipussin, jossa ruuat olivat. Nälkä kurni vatsassa niin sietämättömästi että Tom olisi voinut syödä vaikka auton. Poika astui ulos ja kiersi avaamaan Didin puoleisen oven. Lähtiessään kohti ulko-oveä Tom hidasteli hieman. Pitihän Didiä odottaa.

Ovi avautui melkein suoraan olohuoneeseen ja Tom laski pussin viinikaapin päälle ennen kuin otti kengät pois jalastaan. Talossa näytti siistiltä. Hieno juttu, sillä aamusti oli ollut hieman sotkuista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaisu

Kaisu

Viestien lukumäärä : 1479
Ikä : 30

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime22/11/2009, 08:04

// täältä me tullaan. :)) //

Didi oli iloinen päästessään pois kaupungista, joka tuntui olevan täynnä porukkaa ja varmasti yksi jos toinenkin oli yhteyksissä johonkuhun Astonin juoruilijoihin, eli varmaan tälläkin hetkellä siellä puhuttiin koulun uudesta "parista", vaikka aihetta sille ei juuri ollut. Kiinalainen, josta he olivat hakeneet ruokansa, oli maineikas, ja Didi onneksi tiesi paikan, niin ei tarvinnut lähteä arvuuttelemaan mitä mikin ruoka oli.

Tyttö oli istunut lähes koko matkan kiinalaiselta Tomin asunnolle hiljaa, toivottavasti poika ei ollut pitänyt sitä loukkaavana eleenä!, sillä tyttö oli yrittänyt paikantaa minne he olivat menossa. Ja pian olikin selvinnyt, että he olivat menossa sataman lähellä sijaitsevalle, uudelle, asuinalueelle. Auto pysäytettiin ja Didi käänsi kasvonsa Tomiin päin. "Kiitos", tyttö sanoi suloisesti hymyillen. Didi oli jo avaamassa oveaan itse, mutta juuri sillä hetkellä Tom tuli ja avasi oven herrasmiesmäisesti. Tyttö hymyili hänelle ja otti laukun käteensä. Didi käveli Tomin kiinni ja kulki sitten toisen rinnalla tämän asunnolle, joka vaikutti jo ulkoa päin upealta.

Ovi avautui suureen ja avaraan olohuoneeseen, tai no ei aivan olohuoneeseen, mutta siitä näki olohuoneeseen. Kun Tom otti sitten kengät pois, päätti Didi seurata esimerkkiä ja otti kengät pois "kutistuen" samalla melko paljon. Tyttö käveli paljain jaloin olohuoneeseen laskien laukkunsa sohvan viereen. Tyttö katseli hymyillen ympärilleen. Toisella oli upea asunto, vaikkei tietenkään yhtä kalliisti kalustettu kuin Didillä. Tai niin tyttö ainakin arveli.

Didi käntyi sitten poikaan päin ja sanoi sitten: "Sulla on kyllä upee kämppä." Sanojen perään lisättiin vielä suloinen hymy. Tytön vatsa alkoi protestoimaan ja vaati ruokaa itselleen, Didi ei kuitenkaan siitä välittänyt, sillä hänhän oli vieras, eivät vieraat vaatineet tai edes ehdottaneet milloin syötäisiin ei ei.
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime23/11/2009, 10:15

Tom hymyili leveästi. "Kiitos." Kämppä oli ihana "Mut et sä ole vielä ihan kaikkea nähny." Poika lisäsi vielä ja sitten nyökkäsi päällään olohuoneen sohvaa. "Mennäänkö syömään. Mulla on ainakin hirvee nälkä." Poika otti muovi pussin. Hänellä ei ollut kunnollista ruokapäytöö ja sohvalla/sohvapöydällä Tom yleensä söikin.

"Mitä sä otat?" Tom kysyi levittäessään tavarat pöydälle ja hakiessaan vielä kaksi lautasta ja lasia. "Ja mitä juomista?" Poika vielä lisäsi alkaessa aukoa muovipurkkeja, joista lähti ihana tuoksu. Tomin teki mieli käydä kiinni ruokiin, mutta ojensi kohteliaasti lautasen toiselle "Ja niitä juomisia on esim. vesi, mehu, limsa yms. kaikkea vaan." Tom ei sanonut alkoholia, koska ei tiennyt miten Didi niihin suhtautui, vaikka tapana hänellä oli juoda jotain ruuan kanssa.
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime24/11/2009, 03:17

// muistutus tytön vaateparresta xDD //

"No sä saat sitten näyttää tätä mulle", tyttö sanoi hymyillen. Kierros toisen asunnossa olisi varmasti mielenkiintoinen, ja Didi odotti innolla myös sitä, miten kierros päättyisi. Tyttö hymyili toisen ehdotukselle syömisestä, Didi oli valmis syömään vaikka virtahevon, mutta kun toinen sitten ehdotti ostettujen ruokien syömistä, tyttö myöntyi ilomielin. "Kyllä mullekin ruoka jo kelpaa", Didi vastasi iloisesti astellen sirosti sohvalle, jättäen jakkunsa laukkunsa päälle, jolloin tytön päälle jäi vain keltainen mekko ja kaulakorut.

Tyttö käveli sohvapöydän luo ja haistoi hurmaantuneena ruokaa, joka tuoksui hyvälle. "Mä otan tuota katkarapu-merilevä-nuudeleita", tyttö sanoi tarkasteltuaan hetken ruokia, joita poika oli siinä avannut. Didi otti käsiinsä toisen tarjoaman lautasen, ja otti nuudeleita lautaselleensa. "Oisko sulla siideriä?" tyttö kysyi, hän ei niin mielellään juonut mitään väkevää luonaalla, mutta siideri meni helposti alas. Ja siideri oli yleensä parempaakin kuin limsa. Tyttö istuutui lautanen sylissään sohvalle. Didi kurotti ja nappasi myös puikot pöydältä. Hän ei kuitenkaan aloittanut vielä syömään, sillä olisi hyvin epäkohteliasta aloittaa ruokailu ennen isäntäväkeä, tässä tapauksessa Tomia.

Didi katseli hieman olohuoneesta näkyviä maisemiakin, ja tyttö huomasi ikkunoista yhden jos toisenkin luksusjahdin olevan "parikissa" lähisatamassa. Varmasti myös Tomin jahti. "Onko sun jahtisi tuolla satamassa?" tyttö kysyi sitten hymyillen Tomille.

Viimeinen muokkaaja, Kaisu pvm 25/11/2009, 06:47, muokattu 2 kertaa
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime25/11/2009, 06:05

//Eikö sushi oo japanilaista? Mä en tiedä.

"Kyllä" Tom sanoi kadoten keittiöön. Pieni keittiö(unohda noi tuolit : D ) oli pieni ja aika kätevä ruuan laittoon - jos osaisi laittaa ruokaa. Tom avasi jääkaapin kurkistaessaan sisään. Sieltä löytyikin yksi. Omenan makuinen kai kelpasi ja Tom palasi pullo mukanaan. Hänin voisi ottaa siideriä vaikka se ei hänen lemppariaan ollut.

Tom istuutui toisen viereen kaataen molempiin laseihin juomaa. Sen jälkeen Tom alkoi täyttää lautastaan. Tom otti kaikkea mitä esiltä löytyi ja otti haarukan ja veitsen. Puikoilla hän ei viitsinyt alkaa taiteilemaan. "Joo. On." Poika sanoi kääntäen katseensa myös ikkunasta avautuvaan satamaan. "Itse asiassa näkyy tänne. Tuo missä on amerikan lippu katolla." Se oli hyvä tuntomerkki, kun missään muissa ei ollut. "Musta se on oiva tuntomerkki. Paljonhan niitä saman näkösiä veneitä on."

Poika keskittyi syömään vähäksi aikaa, mutta sitten kohotti katseensa toiseen "Haluaisitko tulla joskus mukaan? Siis veneilemään." Tom kysyi kalastaessaan kananpalan suuhunsa.
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime25/11/2009, 07:02

// onhan se. :DD se syö nyt sitten nuudeleita //

Tyttö hymyili, kun toinen tuli takaisin keittiöstä. Ja siiderin kanssa. "Kiitos", tyttö sanoi, kun Tom kaatoi siideriä tämän lasiin. Didi katsoi tarkemmin siideriä ja huomasi sen olevan omenasiideriä, tyttö oli kyllä omenalle allerginen, mutta kuulemma siidereissä ja muissakin omenaa sisältävissä juomissa omenaa itseään oli minimaalisen vähän, ja että maku tuli omena-aromista, jolle tyttö ei ollut allerginen. Didi otti kulauksen siideriä, ennen kuin aloitti puikoilla taiteilemisen. Nuudeleita olikin hieman hankalampi syödä puikoilla, mutta tyttö oli päättänyt suoriutua siitä.

Didi etsi katseellaan jahtia, jossa oli USA:n lippu. Hetken katseltuaan muita jahteja, tyttö löysi Tomin jahdin, joka näytti kyllä paljon komeammalta kuin muut laivat. "Se on hyvä tuntomerkki, minustakin, vaikka en nyt niin tiedä tuosta jahtien samanlaisuudesta", Didi sanoi kääntäen katseensa Tomiin. "Mutta ehkä se johtuu siitä, että mä liikun harvemmin jahdeilla", tyttö myönsi kuitenkin. Ääneen hän ei sanonut, että tuli helposti merisairaaksi, sitä ei tarvinnut mainostaa, Didistä ainakaan.

Myös Didi söi ruokaansa keskittyneesti, johtuen ainakin siitä, ettei puikoilla pystynyt syömään kovinkaan nopeasti. Ainakaan jos ei ollut harjoitellut. Tyttö kohotti päätään, kun Tom esitti kysymyksensä. Veneilemään? Didi häkeltyi hieman ja joutui ottamaan siideriä, saadakseen ruokaansa alas yskimättä. Tyttö nosti sitten katseensa toiseen ja sanoi iloisesti: "Tietysti. Se olisi tosi ihanaa!" Didi ei vieläkään kehdannut kertoa tulevansa helposti merisairaaksi, mutta mitä toinen tekisi sillä tiedolla, kun tyttö vain ottaisi säännöllisesti lääkkeensä tuohon vaivaan, niin sillähän siitä päästäisiin.

Didi sai syötyä yllättävän nopeasti, mutta ei viitsinyt jäädä siihen vain istumaan. Tyttö nousi varovasti hymyillen Tomille. "Mä vien nää keittiöön", Didi sanoi kävellen keijukaismaisen kevyesti keittiöön jättäen astiat lavuaariin. Tyttö lähti sitten takaisin olohuoneeseen kävellen varoen lattialla, joka tuntui paljaiden jalkojen alla hyvin liukkaalta. Ja liukas se olikin tytön horjumisesta päätellen. Didi kuitenkin pääsi kunnialla sohvalle takaisin, vaikka olikin varmasti näyttänyt hyvin typerältä kävellessään. "Miten useesti sä siivoot, kun lattia on niin liukas, että meinaa kaatua?" Didi kysyi sitten hymyillen Tomille.
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime5/12/2009, 13:10

Tom hymyili leveästi "Mahtavaa." Olisi hienoa lähteä toisen kanssa merelle.

Poika nousi ylös toisen mukana ja jätti lautasensa myös keittiöön. Tom tarttui vaistomaisesti toista hartioilta ettei tämä kaatuisi. Poika naurahti heidän palatessa sohvalle "En minä. Täällä käy siivoja ja äiti." Tom haroi lyhyitä hiuksiaan "Oon oppinut jo kävelemään ilman kaatuilua ja sähän selvisit hienosti ekaksi kerraksi." Tom venytteli ja toimen käsi laskeutui söhvan selkänojalle tytön niskan taakse.

"Haluaisitko nähdä taloa enemmän?" Tom kysäisi. Didihän oli sanonut aiemmin että katselisi mielellään taloa enemmän ja Tom sitä mieluusti näytti.
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime6/12/2009, 08:53

Tyttö tunsi toisen kosketuksen olkapäillään. Kosketus ei tuntunut epämiellyttävältä, mutta silti pieni väristys kulki tytön ruumiin läpi. Pitkään aikaan kukaan ei ollut "suojellut" häntä. Tyttö hymyili toiselle kun he olivat päässeet takaisin istumaan. Äiti, vai niin, toinen tuli siis toimeen äitinsä kanssa, mikä on aina tosi hyvä juttu. 'Okei, Didi Chapple, mitä sä meinaat? Sä et turhaan kerää tuollaisia pikkutietoja, ellet ole kiinnostunut', ääni Didin päässä kuiski vihjailevaan sävyyn. Tyttö ravisteli päätään, muka korjaten hiuksiaan, vaikka ne kiinni olivatkin. "Mistä mä vähän arvasin, ette sä täällä itse siivoo?" tyttö kysyi muka yllättyneenä. "Mutta ei sen suuremmin väliä ole, siistiä kuitenkin on", Didi jatkoi hymyillen toiselle. Suloinen nauru pääsi irti toisen huulien välistä. Vai ekaksi kerraksi, tyttöhän tulisi ja kävelisi niillä niin kauan, ettei enää horjuisi. "Hyvä tasapaino ja näin", tyttö vastasi ja hymyili.

Samat ihanalta tuntuvat väristykset kulkivat uudestaan tytön ruumiin lävitse, kun Tom laski kätensä niin, että se kosketti Didin niskaa. Tyttö hymyili suloisesti. Mitäpä muutakaan, tuollaiset eleet olivat ihania, ja varsinkin kun kyseessä oli Tom Hill. 'Ja taas, ai ai ai..', ääni ilkkui. Didi ei kuitenkaan pannut sitä enää merkille vastatessaan toisen kysymykseen. "Jos sä haluat näyttää", tyttö vastasi suloisesti. Didi katselisi mielellään toisen taloa, jos vaikka siellä pitäisi liikkua piemässä tai näin. Ilkikurinen hymy käväisi tytön huulilla. Ääni pään sisällä oli näemmä ollut oikeassa, tyttö oli kiinnostunut toisesta. Aivan oikeasti.
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime12/12/2009, 02:22

Tom kohautti olkiaan "Äidin kanssa ollaan niin hyvissä väleissä että se suostuu joskus siivoomaan ja palkkasi tänne siistijän, joka käy tiistaisin ja perjantaisin sillon kun olen koulussa." Poika kertoili vain vaikka melkein arvasi että Didiä ei kiinnostanut asia varmaan yhtään.

Tom naurahti "No sitten mennään" Poika hypähti ylös ja kaappasi tytön syliinsä kuin kantolapsen ja naurahti taas leikkisästi. "Sä voit tulla joskus myöhemmin harjottelemaan kävelyä, vaikka onkin hyvä tasapaino ja näin" Tom matki tytön äsken lausumia sanoja ja jatkoi sitten "Mä taidan hoitaa sen sun puolestas." Didi oli kevyt että Tom jaksoi kantaa tyttö ikuisuuden. paitsi hän halusikin että Didi istuisi kuin pieni lapsi hänen sylissään tai olisi muuten vain vierellä. "No niin pikkuinen, mihin suuntaan taloa ensin?"

- viivästys. lyhyttä. lähetin kolme kertaa ja sitten ei enää kiinnostanu kirjottaa pitkää : ( ja sori jos siirryin liian nopeesti eteen päin näiden jutussa. -
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime13/12/2009, 08:56

// ei haittaa vaikka siirsit peliä eteenpäin, parempi vain, ettei jää jumiin. xDD eikä tuo lyhyys haittaa, varsinkin jos kerran useampaan otteeseen sitä koetit tänne laittaa.. :)) //

Tyttö hymyili toisen sanoille. "Mä siivoon aika paljon itsekin, mutta suursivouksiin palkkaan aina ammattilaiset. Ne saa parempaa jälkeä aikaan kuin minä", Didi vastasi nauraen. Hän oli siitä kummallinen, tai no kummallinen ja kummallinen, että siivosi itse lähes joka päivä tehden sellaista pientä, eikä jättänyt tavaroita kasaantumaan ja odottamaan sitä siivoojaa. Didi oli iloinen, että heillä kävi siivooja, sillä hänellä itsellään ei olisi ollut aikaa, eikä varmasti tarmoakaan, ryhtyä joka viikkoiseen suursiivoukseen, eli parempi laittaa ammattilainen asialle kuin tehdä itse jotain, joka voi pilata koko jutun.

Didi oli jo nousemassa ylös, kun Tom yht'äkkiä kaappasi hänet syliinsä. Tilanne tuli niin yllättävästi, että tytön huulien välistä karkasi pieni kirkaisua muistuttava huudahdus, mutta Didi sai sen onneksi pian kontrolliinsa, eikä enää "kiljunut". Tyttö hymyili toiselle. "Ootko sä aina yhtä ritarillinen kaikille tytöille, vai oonko mä poikkeus?" Didi kysyi hymyillen toiselle yhä. Tyttö koetti korjata asentoaan Tomin sylissä, mutta päätyi vain kiertämään kätensä toisen kaulan ympäri, jottei putoaisi. Mikä kyllä olisi erittäin epätodennäköistä, sillä Tom tuskin pudottaisi häntä.

Kun toinen sitten kysyi mihin päin taloa tyttö haluaisi, oli Didin mietittävä hetki asiaa. Sillä eihän hän tiennyt minkälainen toisen talo olisi. Mutta sitten tytöllä välähti. "Onko sulla yläkerrassa parveketta tai mitään? Ois kiva nähdä maisemia", Didi vastasi hymyillen suloisesti. 'Ilman takaa-ajatuksia, totta kai', tuo ääni tytön pään sisässä kuiski. Niin, eihän tytöllä tietenkään ollut minkään sortin takaa-ajatuksia, joita nyt oli toteuttamassa eihän nyt toki...
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime20/12/2009, 03:17

"Taitaapi olla poikkeus." Tom sanoi hymyillen ilkikurisesti. Ei hän yleensä tyttöjä kantanut. Usein tytöt vain juoksivat perässä vapaa ehtoisesti. Se oli joskus hyvinkin rasittavaa. Toivottavasti se loppuisi edes vähäksi aikaa, sillä kai JOKU oli edes huomannut hänet ja Didin.

Parveke? Kyllähän ylhäältä semmoinen löytyi. "löytyy." Poika lähti kulkemaan aulan poikki portaille. Hän hyräili jotain laulua itsekseen kiivetessään lasisia portaita ja suunnistaen lasioville, jotka olivat auki. Tom laski Didin maahan. "Tässä tämä parveke on." Parveke oli valkoinen kuten talo ja sen lasikaiteen alapuolella oli uima-allas ja terässi. Parveke oli melkein koko Tomin talonosan pituinen ja aika leveä. Siihen paistoi aurinko ja tom istahti yhteen aurinkotuoliinsa, joita oli yhteensä kolme.

"Mitä aijot jouluna puuhailla?" Tom kysyi siristäen hieman silmiään kun katsoi Didiä. Nyt sitten puhuttiin joulusta, kiinnostavaa.
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime21/12/2009, 05:45

Tyttö vastasi toisen ilkikuriseen hymyyn omallaan. Tosin suloisella hymyllään. "Kiva olla poikkeus", Didi sanoi sitten toiselle. "Koska MÄ en pitäis siitä jos mä en olis poikkeus sun lukuisissa naisissasi", tyttö jatkoi hymyillen valloittavasti. Niin, miten muuten hän saisi Tomin huomaamaan itsensä, ellei olisi poikkeava. Ja sillä tyttö tarkoitti poikkeavan hyvää, kaunista, rikasta ja ennen kaikkea poikkeuksellisen hyvää sängyssä.

Didi takertui toisen kaulaan hieman lujemmin, kun Tom lähti kuljettamaan häntä ylös, kohti parveketta. Jätkä hyräili jotain laulua, jota Didi ei kuitenkaan tunnistanut. Mutta mitäpä siitä, sillä Tom laski Didin alas ja neitokainen laskeutuikin toisen sylistä hyvin tyylikkäästi. Kerran tyylikäs, aina tyylikäs, oli tilanne mikä tahansa. Tyttö käveli sirosti toisen parvekkeelle nojaten sitten kaiteeseen. Merituuli ei ollut navakka, mutta se tuntui silti Didin yllä, hän kun oli jättänyt takkinsa alas ja seisoi parvekkeella yllään vain mekko. Didi kääntyi toisen puoleen ja sanoi: "Tää on kyllä tosi kaunis." Samalla tyttö heilautti kättään maiseman yllä. "Toki munkin kämpästäni näkyy vähän kaikkialle, mutta tää on jotenkin niin kaunista", tyttö henkäisi ja syventyi katsomaan tuota kaunista maisemaa. Tom saattoi pitää häntä sillä hetkellä hieman höpsönä, mutta Didi oli aina rakastanut kauniita maisemia.

"Jouluna, ei mulla pahemmin suunnitelmia ole. James tulee varmaan käymään ja Tricia sekä tietty Connie perheineen. Et suvun kanssa varmaan, mutta kyllä mulla on kavereillekin aikaa", tyttö sanoi ja vinkkasi silmää. "Entä sulla sitten?" tämä kysyi. Tyttö käveli toisen viereen ja pörrötti toisen tukkaa. Didi hymyili ja käveli sitten sirosti takaisin kaiteelle. Didi nosti käsiään ja avasi hiuksensa niin, että ne valahtivat kauniisti niskaan. Tyttö kääntyi ja hymyili toiselle syötävän suloisesti.
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime21/12/2009, 07:15

Tom hymyili nallekarhumaisesti toisen pörröttäessä tukkaa. "No mä lupasin mennä syömään päivällisen ja avaamaan paketit vanhempien luokse, mut muu onkin sitten auki, kun muuperhe lähtee joulukirkkoon." Tom naurahti ja nousi ylös "Mä en oikein tykkää kirkossa käynnistä." Tämä siirtyi toisen lähelle ja sipaisi Didin hiukset olkapään taakse.

"Mullakin on aikaa kavereille vaikka kuinka" Tom sanoi Didille ja hymyili toiselle takaisin ja kumartui hieman lähemmäs. "Varsinkin yhdelle tosi nätille tytölle." Poika jatkoi lausettaan ja katsoi sitten vakavana, mutta silmät tuikkien toisen kauniisiin silmiin. Miksi Tomin ajatukset menivät vain sekaisin kun toinen hymyili noin? Tom hymyili ja painoi huulensa toisen huulia vasten varovasti odottaen tulevaa.
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime22/12/2009, 05:34

"Joulukirkopssa käynti on just ihanaa!" tyttö huudahti toiselle. "Kaikki ne ihanat laulut ja läheiset... en mä jättäis sitä kyl väliin", Didi jatkoi nauraen. Okei, ei hänkään aina niin kovin mielellään kirkossa käynyt, mutta joulukirkko oli ehdoton perinne, eikä perinteistä luovuttu. Tyttö tunsi kun Tom sipaisi tämän hiukset niskan taakse aivan kunnolla. 'Mikä romanttinen hetki, awww..', ilkkui ääni tytön päässä.

Tytön jalat tuntuivat menevän turhan helposti spagetiksi Tomin ollessa lähellä. Kun toinen sitten kumartui vieläkin lähemmäs, Didin oli vaikea pitää itsensä pystyssä. Toinen oli uskomattoman komea. "Vai yhdelle tytölle? Saanks mä arvata kuka olis kyseessä?" Didi kysyi yrittäen pitää äänensä vakavana. Toki hän toivoi, ettei jätkällä oikeasti ollut muita tyttöjä, mutta mistä sitä koskaan tiesi. Varsinkin kun Tom oli hyvännäköinen!

Vain hetki tytön kysyttyä asiansa hän tunsi toisen huulet omillaan. Didi vastasi toisen suudelmaan nauttien samalla Tomista. Tyttö nosti kätensä toisen niskaan irroittaen samalla huulensa toisen omista, vaikka vaivalloiselta se tuntuikin. "Oikeesti, haluaisitko sä viettää joulun mun kanssa, ainakin pakollisten menojen jälkeen?" tyttö kysyi lähes kuiskaten, mutta hymyillen samalla toiselle.
Vieraili
Vierailija

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime22/12/2009, 08:04

Tom hymyili salaperäisesti toisen kysymyksen jälkeen ja laittoi toisen kätensä tytön olalle. "Pakollisten menojen jälkeen." Tom sanoi hiljaa katsoen toista pienen hymyn karen kera silmät tuikkien. Voi voi sitä tunnetilaa joka pyöri Tomin pään sisällä. "Vietetään pieni yhteinen joulu." Poika ehdotti silittäen toisen poskea. Oliko iskenyt halipula vai jotain?

"Mitä sä toivoisit joululahjaksi?" Tom kysyi toiselta. Hän mietti mistä tytöt tykkäävät. Korut varmaan ensin, sitten kai jotkut hyvät syömiset, sulkaa tai jokin semmoinen. Tom ei oikein tiennyt. Tuli mieleen vain suklaa, koska se oli Tomin herkkua "Tyykkäätkö muuten suklaasta?" Tom päätti vielä kysyä varmistukseksi, koska mukaan tulisi tietenkin suklaata.

// aahh ♥♥♥♥♥♥♥
Kaisu

Kaisu

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime23/12/2009, 06:50

// sinäpä sen sanoit :)) //

Tyttö hymyili toisen sanoille. Tietysti hän viettäisi joulun, ainakin osittain, Tomin kanssa. "Kuulostaa hyvältä", Didi sanoi katsoen toisen silmiin hymyillen suloisesti. Tuntui aika hassulta, että he olivat joutuneet, tai päätyneet, tuohon tilanteeseen niinkin nopeasti, sillä Didi ei ollut aikaisemmin huomannut mitään sellaisia viitteitä Tomin eleissä, että hän pitäisi Didistä. Mutta minkäs sille mahtoi, kun oli niin upea, etteivät jätkät voineet vastustaa? Tosin sillä hetkellä tytöstä tuntui, ettei hän saisi ajatella sillä tavalla. Piti olla iloinen, että Tom piti hänestä, mitään tuollaisia ei saanut ajatellakaan, ei toki. "Missä sä haluaisit viettää meidän pienen yhteisen joulumme?" tyttö kysyi sitten suloisesti.

Didin piti miettiä hetki, ennen kuin edes keksi mitä toivoisi joululahjaksi. Tomilta siis, perheeltä tulisi jokin hulppea yhteislahja, joka oli varjeltu salaisuus. "En muuta kuin aikaa sun kanssasi, ja pari suudelmaa", tyttö sanoi viekkaasti. "Tosin jälkimmäisen asian voisin ottaa lahjaksi jo nyt", tyttö jatkoi. Didi hymyili toiselle. "Suklaa on hyvää, mutta ei mitään markettisuklaata, iho menee pilalle niistä mössöistä", tyttö sanoi muka kauhistuen. "Mut joo, suklaa kuulostaa hyvältä."

Didi hyväili hieman toisen niskaa. Toinen oli jotenkin niin haluttava. Tyttö nousi sitten varpailleen ja painoi kiihkeän suudelman toisen vastustamattomille huulille. Tyttö hymyili toisen huulia vasten vetäen päätään hitusen pois, sillä hänellä oli asiaakin. "Oisko sulla mitään sitä vastaan, jos jatkettaisiin tätä tuolla sisällä? Sillä mä en haluais esitellä itseäni aivan näin julkisesti", tyttö sanoi yrittäen saada äänensä kuulostamaan, hmmmm...., seksikkäältä?
Sponsored content

Home sweet home Empty
ViestiAihe: Vs: Home sweet home   Home sweet home Icon_minitime

Home sweet home
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» home, this house is not a home !
» I'm home