Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tell me something nice

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Tell me something nice - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tell me something nice   Tell me something nice - Sivu 2 Icon_minitime21/3/2010, 12:29

Tytön hymy leveni, kun hän kuuli toisen pitävän hänen ideastaan. Mahtavaa! Ja sitten autoasioihin. Ja Brandin onneksi Nala ehdottikin, että he menisivät hänen autollaan, mikä passasi Brandille paremmin kuin loistavasti.
"Mennään vaan", hän totesi hieman helpottuneena.
Mikäli Nailah olisi tiennyt millainen kuski Brandi oli, tyttö olisi ennemmin sanonut 'mennään mun autolla', kuin esittänyt kysymyksen kyseisestä aiheesta. Sillä Brandi todellakin oli surkea, mutta ehkä Nailahin ei sitä ihan vielä tarvitsisi tietää. Ja brunette ei edes halunnut kuvitella millaisessa hädässä hän olisi ollut, jos olisi joutunut ajamaan keskustaan ihan uusi tuttavuus kyydissään. Ensinnäkin, hänen olisi pitänyt keskustella samaan aikaan kuin ajoi. Toiseksi, hänen olisi pitänyt yrittää muistaa kaikki liikennesäännöt ja olisihan se kiva, että kaksikko olisi vielä päässyt ehjänä kaupoille. Niin, sellainen kuski Brandi oli.

Myyjäasiassa tyttö oli ihan samaa mieltä.
"Niinpä. Kyllä mä ainakin haluan, että mulle sanotaan suoraa, jos joku vaate näyttää ihan hirveältä mun päällä. Nolaa vaan ittensä ostamalla jotain sellaista, mikä ei sovi yhtään", hän puheli samalla kun lähti kulkemaan Nalan vierellä kohti ulko-ovea.
Hassua, että tällaisesta aiheesta oli näinkin helppo puhua tytön kanssa, jonka oli tavannut vasta hetki sitten. Jostain syystä tummalle tytölle vain oli luontevaa puhua näistä asioista, ihan kuin puhuisi vanhallekin tutulle, niinkin kliseiseltä kuin se kuulostikin.
"Ja kuule. Asun tässä ihan matkan varrella, niin voidaanko pysähtyä siinä, kun haluisin heittää nää caprit hittoon?" tyttö kysäisi vielä toiselta hieman varovasti, "jos siitä on liikaa vaivaa, niin voin mä näilläkin yrittää sinnitellä."
Mustat housut olivat vähän liian hiostavat tällä säällä. Kaupoissa niillä tulisi entistäkin kuumempi. Hieman enemmän olisi tytön ehkä pitänyt ajatella aamulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sibby
Parittaja 2010
Sibby

Viestien lukumäärä : 2298
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Tell me something nice   Tell me something nice - Sivu 2 Icon_minitime23/3/2010, 02:55

Nalaa ilostutti entisestään se, ettei heidän nyt tarvinnut mennä eri autoilla. Hän pääsisi ajamaan pinkillä unelmallaan, jota kyllä osasi ajaa hyvin, aina niin kauan kuin jaksoi kunnolla keskittyä itse ajamiseen eikä siihen mitä kauppojen näyteikkunoissa saattaisi näkyä. Ja jos Mario näkyisi, niin se olisi kyllä silloin kolarin vaara, joten nyt oli parempi että komistus pysyisi jossain piilossa.
Nailah ei enää jaksanut pohtia kuinka hyvin tuli Brandin kanssa juttuun. Ei asialla sinänsä ollut edes väliä, ystäviä ja kavereita, varsinkin sellaisia jotka rakastivat shoppailua, ei koskaan voinut olla liikaa. Nalan päivä oli suoraan sanottuna saanut uutta hehkua Brandin takia. Hän ei kyllä ollut aamulla osannut kuvitellakaan, että lähtisi jonkun muun kuin erittäin hyvän kaverinsa kanssa kaupoille. Brandista oli kyllä kovaa vauhtia tulossa kunnon ystävä, siltä ainakin vaikutti. Sitä vaihtoehtoa, että toinen oli joku pyrkyri, Nala ei edes ajatellut. Eihän niin voinut edes olla.

"Kyllä se sopii," Nailah sanoi, kun Brandi ilmoitti haluavansa vaihtaa jotain muuta ylleen. Hänhän voisi ehkäpä ehdottaa tytölle jotain, mikä saisi tämän näyttämään lähes yhtä hyvältä kuin hän. Niin, Nala piti itseään kauneimpana, vaikka tottakai Brandilla oli ulkonäköä. Nala ei vain halunnut ajatellakaan sellaista, että joku muu oli häntä kauniimpi, vaikka tiesikin, että moni sitä oikeasti oli.
"Meillähän on koko päivä aikaa, paitsi jos sulla on jotain tärkeetä luvassa," Nala sanoi ja avasi sitten ulko-oven, jonka luo he jo olivat päässeet.

//Jatketaanko sitten kenties keskustassa tai ostarilla, vai jätetäänkö ostosreissu kokonaan pelaamatta?//
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tell me something nice   Tell me something nice - Sivu 2 Icon_minitime24/3/2010, 06:49

Hymy Brandin kasvoilla ei lakannut, kun hän kuuli Nalan vastauksen hänen pyyntöönsä.
"Hienoa", hän totesikin innostuneena.
Oli todellakin mukava päästä kuluttamaan rahaa kaupungille, eikä seurassakaan ollut mitään valittamista. Päinvastoin, rikas lapsi halusi mielellään tutustua uuteen tuttavuuteensa paremmin. Ja todellakin, koko päivähän heillä olisi aikaa.
"Ei mulla mitään ihmeellistä ole luvassa tälle päivälle", hän kertoikin toiselle samalla kun suuntasi ulos ovesta, jonka Nala oli avannut hihii.

[[Mulle ainakin passaa pikku ostosreissu mukavasti. Ja koska olen mukava, annan sulle kunnian tehdä alotuksen ihan kumpaan paikkaan vaan. :>]]
Sibby
Parittaja 2010
Sibby

Viestien lukumäärä : 2298
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Tell me something nice   Tell me something nice - Sivu 2 Icon_minitime25/3/2010, 04:15

//Selvä! En sitten viitsi enää tähän vastailla, vaan alottelen johonkin jonkun. Tän voi siis laittaa lukkoon :)//
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tell me something nice   Tell me something nice - Sivu 2 Icon_minitime

Tell me something nice
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Nice evening with nice people
» nice day is it?
» Well, It was nice to meet you too
» when you're nice it's just a pose
» nice movienight

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa