Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

me, coffee and you?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

me, coffee and you? Empty
ViestiAihe: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime4/3/2010, 09:48

/// VAPAA PELI, ketä vaan Ellsin kanssa kahville! ja anteeksi otsikon kökköys

Ellinor istuskeli yksin kahden hengen pöydässä, kaverinaan iso kahvi. Ells ei ollut jaksanut ensimmäisille tunneille herätä, joten oli koulun sijaan tullut jumittamaan kahvilaan. Seuraa tytöllä ei ollut, mutta eipä tuo pahemmin haitannutkaan kun musiikki pauhasi kahvilassa. Paikan omistaja hyräili musiikin tahtiin ja tanssahteli pöytiä pyyhkiessään, mikä toi kummasti kotoisan tunteen Ellsille. Tyttö teki kahviin pyörteen puisella sekoitustikulla ja antoi sitten tikun pyöriä pyörteen mukana. Skeittarin huulilta pääsi syvä huokaus kun mietti tilannetta kotona, Ells ja tämän äitinsä olivat tapelleet taas kerran ja tällä kertaa pikkuasioista. Nopeasti kuitenkin tyttö tunki nuo ajatukset kauas jonnekkin taakse.

Sini-harmaa-valko ruudullinen huppari oli aseteltu mustan ja kuluneen repun kanssa vastapäätä olevalla tuolille, lauta oli Ellsin jaloissa. Radiosta tuli tylsiä listaykkösiä ja muita loppuun kulutettuja biisejä. Lady GaGan Paparazzin jälkeen kajahti soimaan David Guettan Sexy Bitch. Ells pyöritteli päätään ja hörppäsi kahvistaan joka oli tytön harmiksi ehtinyt jo jäähtyä. Äidin kaapista valittu valkoinen toppi roikkui liian isona tytön hennon kropan päällä, samoin vanhat farkkusortsit. Jaloissaan Ellsillä oli punaiset, rähjäiset converset. Skeittari leikki pitkillä hiuksillaan kietoen niitä sormensa ympärille. Viimeinen hörppy kylmää kahvia ennenkuin tämä nousi ja huikkasi omistajalle käyvänsä tupakalla, mutta tulevansa vielä kolmannelle kupillisille. Omistaja nyökkäili tuttavallisesti ja Ells otti tupakan huuliensa väliin ja harppoi kotoisan kahvilan ovien läpi.

Ulkona oli yllättävän lämmin, aurinko paistoi melkein pilvettömältä taivaalta. Tosin pilvet liikkuivat lujaa, vaikkei tuulta tuntunutkaan ollenkaan. Ells sytytti tupakkansa ja veti ison henkosen tuota myrkkyä. Vaikka tyttö tiesi ettei eläisi yhtä kauan kun tämä imi näitä syöpäkääryleitä, se ei jaksanut tätä kuitenkaan motivoida tavan lopettamiseen. Seuraavan henkosen savut tyttö puhalsi pyöreinä renkaina, harmaina, symmetrisinä savurenkaina. Kadulla ei ollut mitään hälinää, kaikki olivat luultavimmin kouluissa tai töissä. Tuo seikka ei kuitenkaan Ellsiä häirinnyt, vaikka seura ei todellakaan olisi ollut haitaksi ylisosiaaliselle Ellsille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime4/3/2010, 11:57

//Noh, minä tungen Roxieineni tänne jos käy:) Mutta varoitan teksti voi olla TÖKKIVÄÄ!

Roxie oli tuhlannut aamupäivänsä tutustumalla kaupunkiin jättäen äidinkielen kaksoistunnin väliin. Eihän hänestä kuitenkaan olisi tulossa kirjailijaa joten mihin tyttö tarvitsisi äidinkieltä? Rox istuskeli keskustassa jonkun ostoskeskuksen ulkopuolella. Aurinko lämmitti mukavasti kasvoja eikä kadulla näkynyt ristin sieluakaan. Tumman liila toppi peitti tytön ylävartaloa kun taas alavartalon peitteeksi oli valittu ne iänikuiset microshortisit ja musta-liila raidalliset säärystimet maastokuviollisten conversejen kera. Tyttö olisi voinut istuskella siinä vaikka koko päivän, mutta pian ihanan rauhan rikkoivat ostoskeskuksesta tulevat urheilijakundit jotka olivat Roxin huonoksi onneksi päättäneet lintsata samaan aikaan Roxin kanssa. Jätkät jäivät naureskelemaan Roxin taakse ja tyttö oli jo vähällä nousta ylös ja sanoa heille suorat sanat, mutta kundien onneksi he alkoivat tekemään lähtöä.

Roxie oli juuri ottamassa rennon asennon kun tunsi selässään potkun. Joku niistä saamarin urheilijoista oli iskenyt kenkänsä tytön selkään. Muutaman sekunnin ajan tyttö kiitti korkeaa kipukynnystään, sillä herkempi tyttö olisi ruvennut itkemään, mutta pian tyttö olikin jo ylhäällä napit vastakkain urheilijoiden kanssa.
-Kuka vittu sä luulet olevas ku tollee tuut mua potkii? Saat kuule kiittää onnees et mul on ollu hyvä päivä, sil mä keksin vittu jotai sata keinoo tappaa sut! Ja jokasen niistä pystyisin toteuttaa ilman pientäkää omatunnon kolahdusta! Rox huusi pojille ehkä hieman liioitellen, sillä eihän tyttö keksinyt keinoja kuin vaan muutaman, mutta mitä merkitystä asialla olisi?
-Mä kuule oon sua ylempiarvone jote voit kuule iha suksii kuusee siitä pilaamast mun näkökenttää! vastasi ryhmän kookkain poika joka astui askeleen eteenpäin.
-Ehkä suksinki mut eka, kosto elää! tyttö huusi ja ohjasi napakan potkun pojan munille. Rox loi pikaisen katseen poikaan joka oli kääntynyt kivusta kaksin kerroin ja sitten muihin poikiin joiden hämmenys alkoi vähitellen muuttua suuttumukseksi. Rox pyörähti ympäri ja lähti juoksemaan katua pitkin niin lujaa kuin vain jaloistaan pääsi.

Jonkun pihan poikki ja aidan yli, sekä pikaisesti Dusty'sin eteen. Tyttö etsi katseellaan piilopaikkaa ja kuuli jo jätkien juoksuaskeleet. Pian he ylittäisivät aidan ja silloin Rox olisi pulassa. Tyttö huomasi skeittari tytön seisomassa tupakka kädessään Dustysin edessä. Rox harkitsi hetken ja juoksi sitten tytön luo piiloutuen hieman häntä lyhyemmän tytön selän taa.
-Älä jooko paljasta mua? Rox aneli ja kyykistyi hieman. Pian pojat tulivatkin jo katsellen ympärilleen ja ihme ja kumma he eivät huomanneet Roxia joka kyyristeli tuon ruskeahiuksisen skeittari tytön takana. Yhtä nopeasti kuin he olivat tulleetkin he myös roxin onneksi lähtivät. Rox pyörähti skeittari tytön eteen nousten samalla koko pituuteensa.
-Öhh moi? Rox sanoi hiukan vaivaantuneena, sillä olihan tyttö juuri äsken kyykistelyt tytön selän takana.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime4/3/2010, 12:18

Ells kuuli juoksuaskeleita vähän matkan päästä ja huomasi pian mustatukkaisen emotytön juoksevan kohti. Hiukan säpsähtäen Ells väisti, mutta päästi tuon selkänsä taakse kyykkimään. Tuo aneli ettei Ells paljastaisi häntä, paljastaisi? Ells näytti varmasti täydelliseltä kysymysmerkiltä kunnes huomasi joukon Astonin urheilijapoikia juoksentelemassa ja selvästi etsien jotakin. Ells tajusi poikien kohteen olevan emotyttö jota hän nyt piilotteli selkänsä takana, joten skeittari nojaili ja koetti peittää takanansa piileskelevää tyttöä kaikin tavoin, eihän ketään apua pyytänyttä jätetä pulaan, eihän?

"Öhh moi?" emotyttö tokaisi ja Ellsin kasvoille levisi ilkikurinen hymy. Vetäen viimeiset henkoset tupakastaan ennenkuin latisti sen tuhkakuppiin Ells vastasi tytölle. "No moi, mikäs tää tällänen välikohtaus oli? En oo ennen emoa piilotellut urheilijoilta" Ells sanoi ehkä vähän turhan piikikkääseen sävyyn, mutta pahaa tarkottamatta kuitenkin. Skeittari oli vieläkin hämillään tapahtuneesta, näin jänniä tupakkahetkiä ei olekkaan hetkeen ollut. Vähän naureskellen Ells muisteli kertaa jolloin lautaili tupakka suussa alamäkeä ja väisti tolppaa, muttei vihaista naista. Naiselle ei käynyt kuinkaan, mutta Ellsin tupakka teki sievoisen reijän tytön leukaan ja polvi kärsi vielä enemmän. Hiljaa nauraen kämmilleen Ells palautti itsensä tähän maailmaan ja odotteli selitystä kyykistelijältä, ehkä tapahtuneen takana olisi jokin pidempikin tarina.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime4/3/2010, 20:39

Nyt kun ensimmäinen vaara oli ohi, syntyi heti jo toinen vaara, sillä tuo tuntematon skeittari tyttö pyysi selitystä. Hetken Rox katseli tyttöä päästä varpaisiin harkiten vain sanovansa ''ei mitään'' ja lähtevänsä. Mutta Rox päätti, että tytön kuuluisi tietää miksi hän oli kyykistellyt tytön takana.
-Öh, joo siis mä olin tuol jossai istumas ja noi tuli sit se yks potkas mua selkää ja mä vähä tulistuin... Ja potkasin sitä sukukalleuksille ja siitähän se ei näköjää pitäny.. Rox vastasi näpräten nahka remmiä joka roikkui hänen kätensä ympärillä.

-Mikä muutes sun nimi o? Mä oon Roxie mut sano vaa Rox.. Rox seputti hieman vaivaantuneena ja kaivoi taskustaan desinfiointi ainetta. Roxin saatua pullon desinfiointi ainetta käteenäs tämä alkoi suihkuttelemaan sitä käsiinsä. Kuusi suihkautusta ei yhtään enempää tai vähempää. Rox katseli hieman ympärilleen miettien sopivaa palvelusta tytölle. Samassa hänen katseesna törmäsi Dusty'siin. ''Ei ei ei pakko olla joku toinenki keino hyvittää'' tyttö ajatteli hädissään ja etsi katseellaan jotain muuta paikkaa, muttei löytänyt.
- Öhh, saanks mä tarjota sulle vaik kahvin kiitokseks? Rox sanoi lopulta alistuneena ja muuttuen samantien punaiseksi, koska tajusi aloittavansa aina lauseensa älähdyksellä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime6/3/2010, 10:55

Skeittari naurahteli kun emotyttö antoi selityksen piileskelylleen. "Oikein toi oli" Ells vastasi ja naurahti vielä, kuvitellen itsensä samaan tilanteeseen. Itse hän olisi varmaan aloittanut kiivaan sanaharkan ja haukkunut joka ikisen jätkän siitä porukasta maanrakoon ja lopuksi tumpannut vielä tupakankin jonkun poskeen. Päätään hiukan pudistellen ajatuksilleen Ells katsahti takaisin emotyttöön joka nyt esitteli itsensä Roxiksi ja kysyi Ellsin nimeä. "Mä oon Ellinor, eli Ells" skeittari vastasi ja hymähti, toivoen tosiaan ettei hän kuulisi oikeaa nimeään toisen suusta, niin paljon kun itse inhosi sitä nimeä.

Toinen katseli ympärilleen hyvin pohtivan näköisenä ja pommitti Ellsiä seuraavalla kysymyksellä joka miellytti tyttöä suuresti, hän ei ollut ainakaan törmännyt tuppisuuhun. Öhh, saanks mä tarjota sulle vaik kahvin kiitokseks? emotyttö kysyi ja Ellsin kasvoille levisi ovela hymy, tytöllä itsellään kun alkoivat pennit loppua ja kahvia teki vielä mieli. "Mielihyvin!" tyttö tokaisi ehkä turhankin innokkaasti ottaen samalla askeleen ovea kohti. Ells avasi Dusty'sin ulko-oven ja jäi siihen odottamaan että toinenkin tulisi sisälle.

// pahottelen tekstin laatua x____x
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime8/3/2010, 01:58

Rox tutki katseellaan tyttöä joka esitteli itsensä Ellsiksi. Rox ei ollut nähnyt tyttöä koulussa, eikä liioin ollut törmännyt toiseen koulun ulkopuolella, joten hän oli varmaan uusi. Eihän Roxiekaan mitään pitkää aikaa ollut täällä, mutta kuvitteli silti tietävänsä ainakin naamalta kaikki oppilaat.
-Ootko uus täällä? Ku en kai oo nähny sua koulus, Rox tokaisi.

Roxin ehdotus kahvin tarjoamisesta otettiin innokkaasti vastaan, joten Rox käveli sisään Dusty'siin ovesta jota Ells piteli auki. Roxie käveli suoraan kassalle ja hymyili paikan omistajalle.
-Kaks kahvii ja tollane pulla, Rox sanoi omistajalle.
-Nii ja haluuksä jotai muuta ku ton kahvin? Hän jatkoi puhuen Ellsille.

//Sori lyhyt inspis vähä hukas-.-
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime9/3/2010, 05:11

Ootko uus täällä? Ku en kai oo nähny sua koulus Rox kysyi. Ells nyökkäili ja selitti että oli juuri vasta aloittanut Astonissa samalla kun emo tilasi. Tuon kysyessä jos Ells haluaa jotain kahvin lisäksi tyttö pudisti vain päätään ja kieltäytyi muusta. Eihän tässä nyt ahneiksi ruvettaisi, se oli yksi asia mikä äidin opeista oli pinttynyt syvälle tytön päähän.

Ells meni edeltä pöytään jossa oli aikaisemmin istunut ja siirsi hupparinsa ja reppunsa oman tuolinsa viereen jotta Rox mahtuisi istumaan. Lauta oli vaarallisesti edessä ja skeittari potkaisi sitä ja kirosi kömpelyyttään, varpaat kun olivat muutenkin jo kipeät. Skeittarityttö siirsi lautansa pöydän alle ja heilutteli kättään Roxille jotta tuo tietäisi mihin pöytään tulla. Nopeasti tytöllä kuitenkin välähti ettei emotyttö välttämättä saisi kahta kahvia ja pullaansa kannettua pöytään, joten Ells lähti ripein askelin tiskiä kohti. "Tarviiksä kantoapua?" Ells kysyi ja hymyili ystävällisesti tuolle.

// anteeks nyt tää pituus mut inspis jossain ihan hukassa Ellsin kanssa ;____;
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime18/3/2010, 10:49

Pian skeittari olikin jo kadonnut Roxien näköpiiristä ja huiskutteli jossain pöydässä Roxille. Rox taiteili hetken tavaroiden kanssa ja sai ne sitten kunnolla käsiinsä lähtien kohti pöytää, kunnes huomasi Ellsin edessään. Tyttö kysyi tarvitsiko Rox apua ja hetken mietittyään Rox vastasi ettei tarvinnut apua.
-Kyl mä nää tonne pöytään saan yksinki mut kiitti vaa ku kysyit, hän sanoi hymähtäen.

Pian kahvit olivatkin jo pöydässä ja Rox alkoi ryystää päivän ensimmäistä kahviaan. Rox haukkasi pullaansa ja risti jalkansa pöydän alla.
-Monettako luokkaa sä käyt? Mä käyn kolmatta, mutta tää luokka tullaan varmaa käymää uuestaa, sen verran lintsaamisia on tullut, tyttö tokaisi kuvitellen samalla äitinsä harmistuneen ilmeen, kun tämä saisi tietää asiasta.

//Hyi hyi töks töks ompas huonolaatuista tekstiä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime27/4/2010, 09:24

Vedän hahmoni pois pelistä, sillä vastauksen tulemisessa on mennyt yli kuukausi. Ilmoita jos vielä joskus haluat jatkaa peliä:)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: me, coffee and you?   me, coffee and you? Icon_minitime

me, coffee and you?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» coffee control
» Morning coffeé