|
| Dirty little bastard (K-18) | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 23/9/2009, 13:23 | |
| Jupiter nauroi heleästi jopa kikattaen Tobyn törkeälle kysymykselle. "Sä voit tulla ihan koska vain tahdot, nätti, poika kuiskasi hiljaa toisen korvaan käheällä äänellä näykäten korvanlehteä kevyesti. Tobyn Ter päästäisi mielellään sisälle pieneen luolaansa. tai ei sitä pieneksi voinut sanoa, hänen huoneensa oli suorastaan omakotitalon kokoinen. Makuuhuone, keittiönurkkaus, olohuone, kylpyhuone porealtaineen, vessa... Ja se kokonaisuus oli täytetty kaikella sekavalla romulla. Pääasiassa taidetarpeilla.
Kaulan tappaminen keskeytettiin Jupiterin käsien tähden, toisen punaiset kasvot olivat uskomattoman kauniit... Jumala, tuo poika ol ivain hetki sitten nainut häntä ja näytti (tuntui myös) olevan jälleen kovana. Että Jupiter oli hyvä... "Ehkä kiusaankin, ja ei voi vastustaa, koska mä olen täydellinen, ettäs tiedät", Jupiter nauroi. Toby veti Jupiterin rajuun suudelmaan ja ilmaisi panetuksensa ääneen. Jupiter kiskoi itseään vain hieman kauemmas. "Hei, eikö se mennyt niin, että se on mun vuoro nyt!", poika protestoi. Hänenkin miehuutensa oli ottanut lisää mittaa ja kovuutta, Tobyn vika. Tuon rajumman kohtelun vika. Huomenna paikat tulisivat olemaan todella jumissa ja kipeinä.
Jupiter painoi kaikin voimin Tobya vasten hiekkaa suudellen tuota, näykkien ja suudelle. Hellät taiteilijan pitkäsormiset kädet seikkalivat toisen kropalla häpeilemättä mitään. | |
| | | Mawwi
Viestien lukumäärä : 1568 Join date : 27.05.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Hml
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 23/9/2009, 13:42 | |
| "Mä tiedän että sä olet täydellinen", Toby sanoi hiljaa ja ujosti. Hänen silmissään paloi kiihko, voi miten hän tahtoikaan tuntea tuon pojan itsessään. Ja muutenkin, hän tahtoi päästä tuon lähelle. Seksiä, läheisyyttä ja Jupiter. Tällä hetkellä Tobyn mielessä ei pyörinyt mikään muu. "Niiin... Sun vuoro, mmh, meinaakos laiheliini ottaa mut väkisin, vai kuinka?" Toby virnisti ja kiusoitteli. Kyllä hän tiesi että nyt oli Jupiterin vuoro, hän vain tahtoi että poika oikein hyökkäisi hänen kimppuunsa. Kiusoittelulla yleensä sai kenet vain käyttämään voimaa.
Ja näin kävi nytkin, kuten Toby oli toivonutkin. Jupiter painoi Tobyn hiekkaan ja kävi kiinni, mikä sai nuorukaisen elimen innostumaan ja ponkaisemaan jälleen kunnolla ylös. Toby nautti, huokaili syvään ja inahteli jokaisesta pienestä nautinnollisesta kosketuksesta. "Mmmhh, poikahan osaa, näytä mulle mitä sä osaat..." Toby kuiskaili ja toivoi, että Jupiter todella näyttäisi hänelle. | |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 23/9/2009, 13:53 | |
| "En mä osaa ottaa väkisin, mä olen vain kokematon", Jupiter inahti säälittävällä äänellä, suurin osa siitä vain teennäistä näyttelyä. Tottase kuitenkin oli. "Mä osaan kietoa pikkusormeni ympärille ja jotenkuten dominoida, mutta mulla ei ole kovinkaan paljoa kokemusta kenenkään panemisesta", Jupiter henkäisi suudelmiensä väliin. Hampaineen tuo karkasi kaulalle, puri kunnolla ja anteeksi pyytäen suuteli kohtaa. "Mulla ei ole enää kumeja", poika huokaisi hiljaa.
Toby pyysi Jupiteria näyttämään mitä osasi. tahallaan yllytti, ilkeä. Jupiter tarttui toita ranteista vieden tuon kädet pään yli ja suuteli. Voimakkaasti, aggressiivisesti ja taas hellän rauhallisesti, näykki. Puraisi hivenen kovempaa toisen alahuulta. Jupiter suorastaan innostui yllyttämisestä. Poika liikautti lantiotaan kiusallaan vasten toisen omaa, nousi hieman istuvampaan asentoon ja painoi yhä toista ranteista vasten maata. "Toby on nyt kilttipoika, eikö?", Jupiter kähisi hymyillen nätisti. "Onko sulla enää kumeja?" | |
| | | Mawwi
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 23/9/2009, 14:23 | |
| "Ai et osaa? No, nythän sulla olis tässä hyvä tilaisuus opetella..." Toby vihjaili. "Mä olen tässä sua varten." Jupiter karkasi Tobyn kaulalle, mikä sai pojan inahtelemaan jälleen nautinnosta. Miten se tuntuikin kerta kerran jälkeen aina yhtä hyvälle, ellei paremmallekin?
Tobyn yllyttäminen tuntui tehoavan Jupiteriin, ainakin toisen liikkeistä ja sanoista päätellen. "Toby saattaa olla kiltti poika, jos sitä vähän opettaa ja käskee olemaan kiltisti... Tai sitten ei", poika vastasi virnuillen ja iski silmää. Noh, ei hän todellakaan kiltti poika ollut, mutta saattoi hetken leikkiä kilttiä, jos toinen vain hallitsisi hetken. Silloin hän kyllä tottelisi. "Ja kumeja pitää aina olla muutama mukana, jos vaikka sattuu törmäämään johonkin pantavaan poikaan sattumalta", Toby vastasi. "Lompakossa, taskussa."
Toby odotti, nytkö hän tosiaan saisi kokea tuon pojan sisällään, vaikka vasta he olivat tehneet sen toisin päin? Upeaa, tosissaan, upeaa. | |
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 23/9/2009, 14:36 | |
| Jupiter pudisti pienesti päätään. Toby kertoi olevansa tässä juuri häntä varten, mikä irrotti pienen iloisen naurahduksen. Toby siinä niin lähellä, hänen allaan ja hänen alistettavanaan tuntui hetki hetkeltä vain paremmalta idealta. Ehkä siitä vielä tulisikin jotain jos tarpeeksi yrittäisi.
"Vai niin", Jupiter hymähti. "Toby on nyt kiltisti, ettei Terin tarvitse alkaa kiristämään", poika ilmoitti kasvoillaan jopa hivenen kieroutunut ilme. Jupiterin sormet pyöräyttivät hyppysissään suortuvaa Tobyn hiuksista. "Toby on kiltti poika, niin se saa palkinnon", poika hymysi suudellen toisen huulia. Hänen ei tarvinnut pakottaa, kun kykeni kiristämään. Olihan se hieman ilkeää, mutta se oli sivuseikka. Toby kertoi lompakosta, taskusta löytyvän kortsuja, joten tuumasta toimeen Jupiter nousi niitä hakemaan. Hetken pengottuaan löysikin etsimänsä palaten takaisin ja kierähtäen takaisin Tobyn vatsalle iskien huulille. Suudellen ja puraisten.
Poika siirtyi toisen jalkojen väliin haaroja levittäen ja puki kumin ylleen. Kiusallaankaan hän ei toista valmistellut, vaan työntyi hitaasti sisään. Tuntui oudolta, huumaavan jännittyneeltä samanaikaisesti uskomattoman himon ja hyvänolon tunteen kanssa. Jos oli taivas Jupiter oli nyt lähellä sitä olotilaa, mikä taivaassakin vallitsi. | |
| | | Mawwi
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 23/9/2009, 14:47 | |
| Kiristämään? Toby tuumi. Vai sille linjalle oli poika lähdössä. Olisi ollut kiva tietää, millä toinen olisi kiristänyt, mutta toisaalta Toby ei halunnut riskeerata sitä mitä oli tulossa... Vähän toista oli kuitenkin kiusattava. "Palkinnon? Oohh..." Toby hämmästeli liioitellusti, nappasi äkkiä Jupiteria kädestä kiinni ja puraisi toista hellästi ranteesta. "Ihan kiltti poika olen", hän tokaisi oikein kiltisti hymyillen päästettyään irti.
Ja Jupiter alkoikin heti kaivaa kortsuja esiin. Tobyn lantio liikahteli jo nyt mielihyvästä, kun hän tiesi mitä oli tulossa. Voi kyllä, tee se, poika. Tee se kunnolla. Kun Jupiter sitten istahti taas Tobyn päälle ja näykkäisi, Toby maukaisi mielihyvästä ja kärsimättömyydestä, tulisi nyt jo eikä aikailisi! Toby oli ehtinyt odottaa tätä jo liian pitkään. Edellisestä kerrastakin oli jo aikaa...
Mutta niin nopeata ja valmistelematonta sisäänkäyntiä Toby ei ollut ennakoinut. Noin vain Ter tunkeutui hänen sisäänsä, hitaasti mutta varmasti. Tobyn silmät laajenivat ihmetyksestä, mutta samalla ne sulkeutuivat ja hän ähkäisi kivun ja nautinnonsekaisella äänellä. Kyllä nyt kelpasi olla tässä, kun toinen alkoi ottaa häntä noinkin itsevarmasti! "Sä tunnut niin hyvältä...." Toby kuiskasi varovasti ja tukisti hiuksiaan, kuin olisi pitänyt päästään kiinni ettei se lähtisi onnesta lentoon. | |
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 24/9/2009, 04:59 | |
| Jupiter ynisi jotain käsittämätöntä toisen purressa hänen rannettaan. Ei noin tuhmille pojille olisi saanut antaa mitään. Ja mitä tekikään Jupiter? Sitä tuskin oli kovinkaan hankalaa arvata. Vinkki: kaikkea muuta kuin mitä terve järki olisi käskenyt. Jupiterpa ei sellaista omistanut.
Toby näytti säikähtäneeltä maatessaaon osin (tavallaan) Jupiterin sylissä tuon itsensä oleessi polvillaan hiekalla. Ei Toby ainakaan valittanut, joten Ter alkoi olla jo varmenmpi tekemisistään. Mikä ei muuttanut sitä pientä tosiseikkaa, että Jupiter ei ollut se, joka usein toisia alisti. Hän nautti huomattavasti enemmän alistumisesta. "Itse tunnut", poika kähähti toisen sanoille. Ei Jupiter osaansa kyennyt valittamaan vaan sulki silmänsä tasaista liikettä keskeyttämättä ynisten hiljaa. | |
| | | Mawwi
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 25/9/2009, 04:59 | |
| Tässä oli niin hyvä olla. Jupiter oli lämmin ja lempeä. Vaikka aluksi Toby oli luullut Jupiterin olevan se, joka alistaa, nyt Toby viimein ymmärsi että hän oli käsittänyt väärin. Mutta ei se paha ollut, ei lainkaan. Tobysta oli mukavaa olla jonkun kanssa näin, jonkun, joka ei nyt ollut humalassa ja liian raju. Toby oli kuitenkin kärsimätön. "Nopeammin, jooko, nopeammin, tahdon sinut syvemmälle!" poika ähki. Toinen näytti siinä päällä niin hyvältä, ettei Toby malttanut odottaa. Hän kurotti käsiään Jupiteria kohti, otti häntä niskasta kiinni ja tukisti hellästi, samalla katsoen poikaa intensiivisesti silmiin. | |
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) 25/9/2009, 12:05 | |
| Toby yllytti häntä. Nopeammin, nopeammin. Jupiter kiristi tahtia parhaansa mukaan ja jotenkuten siinä onnistui. Jotenkin avuton olo, poika kun oli tottunut käyttämään lantioliikkeitä vain tehdäkseen työnnöistä vastapuolelle nautinnollisempia. No, parhaansa kun yritti niin saisi riittää. Toby ähki tahtovansa Jupiterin syvemmälle ja poika totteli työntyen voimalla niin syvään kuin vain pystyi.
Jupiterin huulilta karkasi nautinnollista huokailua. Julmaa... Hän huomasi ajatelleensa miten hyvältä olisi tuntunut vastaan ottaa tuollainen työntö. Niin, ehkä alistetun rooli oli kuitenkin se Jupiterin oma. Työnnöt jatkuivat, Toby tukisti ja katsoi silmiin. Oi, Ter kävi jo lähellä purkautumista pelkän katseen voimasta. Intensiiviset silmät suunnattuna Jupiterin puhtaan vihreisiin, tummuneisiin ja kiihkoisiin silmiin. Kädet tarttuivat tiukemmin kiinni Tobyn vyötäröön ja Jupiter kiristi tahtia huokaillen huulet raollaan. Hän ei kestäisi enää kauaa... Toby saisi ottaa hänet vielä toistamiseen tämän jälkeen, jos vain kestäisi siihen.
//ei oo edenny pitkään aikaan, että varmaan ihan hyvä lopetella? kiitos seurasta! | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Dirty little bastard (K-18) | |
| |
| | | | Dirty little bastard (K-18) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |