|
| I don't wanna be stuck in the past | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rare
Viestien lukumäärä : 886 Join date : 14.06.2009
| Aihe: I don't wanna be stuck in the past 29/8/2010, 11:17 | |
| // Mel ja tyttönen, kiitos! :--) (tää on nyt vähän tällanen)
Elijah Thornin sijainti olisi voinut olla jokin muu kuin koulun lähellä oleva katu. Pieni lappunen nimeltä lukujärjestys olisi halunnut pojan istuvan matematiikan opettajan rouva Hamshiren paahtavan katseen alla. Yllätyksettömästi uni oli vienyt voiton aamutunneista ja äiti oli kiireellä lähtenyt kuskaamaan myöhästynyttä. Hän oli pyytänyt jäädä hieman kauempana pois, koska voisi yhtä hyvin kävellä loppumatka ja saada raikasta ilmaa ja liikuntaa. Oikeasti poika ei halunnut ehtiä meneillä olevalle tunnille, vaan siirtää koululle saapumista vielä lisää. Taskussa oleva kännykkä kaivettiin kirkkaaseen päivänvaloon, kun poltetun tupakan tumppi oli juuri ehditty tiputettu kadulle. Kellon aika merkitsi sitä, että seuraavan tunnin alkuun olisi puoli tuntia eli hyvin aikaa.
Nostaessaan katseensa, eteen oli ilmestynyt tyttö, joka käveli samaan suuntaan kun hänkin. Lyhyen tytön selkää tuijotettiin ja hymyiltiin pienesti. Ei mitenkään pahannäköinen ollut ainakaan tästä suunnasta. Yhtäkkiä hymy tyrehtyi, kävelytyylissä oli jotain tuttua. Elijah muisti valokuvan, jonka takia hänen mieleensä oli jäänyt erityinen ajatus. Muutama päivä sitten, perhe tuttujen ollessa vierailulla äidille oli tullut hinku esitellä perhe-albumia. Joukossa oli kuva, jonka ei olisi pitänyt olla siellä, ainakaan enää. Kuvan siellä oleminen oli turhaa, mutta äiti oli kai sen halunnut säilyttää. Ja sille naiselle albumi oli erityistä ominaisuutta, johon kukaan ei saanut kajota. Elijahilla ei ollut mahdollisuutta hävittää kuvaa. Hassua, vaikka kuvaa ei oltu nähty sen illan jälkeen, sen pelkkä olemassaolo häiritsi ja toi pintaan vanhoja muistoja.
Rikas pentu, jolla oli päällään mustat housut ja kengät sekä valkoinen t-paita, ei voinut irrottaa katsettaan edessä olevasta selästä. Ihan kuin kuvan näkeminen ja aikojen muistelu olisi tiputtanut toisen hänen eteensä. No, he olivat koulun lähettyvillä, joten miksipä he eivät olisi siellä nähneet. Elijah nopeutti askeliaan, mikä saattoi olla suuri virhe. Edellisestä kerrasta oli aikaa, eikä yhtään tiennyt millainen vastaanotto tulisi. Joku sama meno jatkuisi, tai sitten ei. "Aya?" sanottiin, ja nimi tuntui melkein vieraalta. Poika oli tullut toisen vierelle ja näki kasvot, jotka eivät olleet muuttuneet juurikaan. | |
| | | Mel
Viestien lukumäärä : 646 Join date : 16.06.2010 Ikä : 35
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 29/8/2010, 11:47 | |
| [Tamtidamdam <3 Ayan kuteet] Aya oli hyvällä tuulella(vielä). Kerrankin hän oli herännyt ajoissa, eikä kouluun ollut tullut kiire. Vaatekaappiin oli tosin pitänyt suunnilleen sukeltaa, että oltiin saatu asukokonaisuus suhteellisen siedettäväksi. No,Okei hame olisi voinut olla pidempikin, mutta mitäs siitä, koulun pojilla olisi epäilemättä mukava päivä.. Aya vilkaisi vielä nopeasti peiliin ja hymyili tyytyväisenä. Sitten loikittiin keittiöön ja vilkaistiin jääkaappiin... Lina oli ilmeisesti täyttänyt kaapin, sillä kerrankin siellä oli muonaa... Kaapista napattiin vanukas ja se lusikoitiin nopeasti naamaan. Sitten kipaistiin vessaan pesemään hampaat ja pakkeloimaan vähän naamaa.. Ei liikaa, mutta vähän kuitenkin. Pitihän sitä kuitenkin näyttää pennulta, vaikka ei kauheana klikkiin tuntenutkaan kuuluvansa. Tai no.. Jotkut klikin tytöistä vain olivat niiiin ärsyttäviä... Mutta olihan noita mukaviakin ihmisiä. "Lina mä lähden kouluun" Tyttö huudahti viimein ja kipaisi taloudenhoitajan ohi sellaisella vauhdilla, että naisparka oli jäädä jalkoihin. Ayan vanhemmat asuivat edelleen Lontoon tietämillä, joten Lina oli Ayan 'vahti'. Linassa oli kuitenkin se hyvä puoli, että nainen antoi Ayan tehdä kutakuinkin kaikkea mitä tuo halusi. Ei kytännyt liikaa. Koululle lähdettiin kävelemään iloiselle tuulella. Muutama vanhempi miehenalku vislasi kuuluvasti, mutta tyttönen ei jaksanut tuollaisesta välittää... Jos aikuisetkin olisivat noin lapsellisia niin.. Aivan sama. "Huomenta" oranssipää tervehti iloisesti muutamaa lähistöllä käppäilevää nörttiä. Raukat olivat saada halvauksen, joten Aya ei voinut olla tirskahtamatta. Tänään ei mikään voisi pilata hänen päiväänsä..Ei vai... Samassa joku kutsui häntä nimeltä. Aya käännähti hymy kasvoilleen jumittuneena, mutta tämäkin hymy kuoli suhteellisen nopealla temmolla. Kasvoille vaihdettiin ilkeä, välinpitämätön ja mahdollisimman kylmä ilme. "Pitäskö mun tuntee sut" Tiuskaistiin ja käännyttiin jatkamaan matkaa. Miksi oi miksi hänen ainoa hyvä aamunsa pilattiin näin julmasti.. Hemmetin hemmetti. "Jos kuitenkin ns.tunnen sut voit painua samantien helvettiin. Tai vaikka hypätä rekan alle.. Se olis kunnon viihdettä" Aya jatkoi ja jatkoi vielä niskojen nakkelua. Hiukset lennähtivät olalta toiselle ja punapää toivoi toisen painuvan jonnekkin mahdollisimman pitkälle. Äsken tervehdityt nörtit olivat kalvenneet ja suunnilleen juosseet karkuun kaksikkoa. Ehkä niin oli parasta. Aya nimittäin koki suurta halua heittää Elijahia jollain mahdollisimman kulmikkaalla ja painavalla. "Ihan tosi Elijah meillä ei ole mitää puhuttavaa, joten voit painua sinne mistä tulitki" Sattui, vieläkin... Vaikka olihan siitä aikaa, kun nämä kaksi olivat pari olleet. Huvittavaa kyllä (pitkä ja pätkä). Mutta ero ei ollut ollut Ayan vika, joten sattuminen kai oli ihan laillista.. Aya marssi eteenpäin kuin olisi tarponut upottavassa suossa. Sen verran pitkällä askeleella toinen marssiskeli. Koulun portit näkyivät jo ja koulussa Elijah olisi helppo harhauttaa. Lyhyet ihmiset nimittäin sulautuivat suuriin väkijoukkoihin mukavan helposti.. | |
| | | Rare
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 29/8/2010, 13:11 | |
| Kun Ayan vierellä oli, tunsi helposti olevansa voimakkaampi osapuoli. Sanat ja asenne korvasivat kuitenkin fyysisen pienuuden. Ayan tämänkertainen asenne ei ollut ollenkaan vieras. Jatkoivatko he suoraan siitä mihin olivat sittemmin jääneet? "No hei vaan. Näköjään sä kohtelet tuntemattomia samalla tavalla kuin ennenkin, kun ne rekkakuolemat ei oo yhtään vähentyny", Elijahin tokaisi, toimien samalla tavoin kuin ennenkin. Vastaten toisen piikittelyyn. Vaaleahiuksisen miehenalun asenteesta pystyi sanomaan sen, ettei poika ollut nöyrä eikä häntä koipien välissä ainakaan tällä hetkellä. Tytön ääni sai aivot palaamaan siihen vanhaan, erittäin ärsyyntyneeseen mielentilaan, jossa ei voinut olla mukava. Alkusoinnut puhumisjutusta alkoi ilmoittaa turhuutta, sillä he olivat pärjänneet puhumattakin erittäin hyvin. Jatkaneet elämäänsä ja niin edelleen, mutta se juttu oli aina olemassa. Jotenkin pentu toivoi saavansa asiat kuntoon, vaikkei tiennyt mitä hyötyä siitä olisi.
"Eikö meillä oo muka mitään puhuttavaa, vaikka mä en ees muista millon me oltais juteltu", naurahdettiin ja edelleen kuljettiin toisen vierellä rennosti, vaikka Ai olisikin halunnut häätää hänet pois. "Sä et taida edelleenkään tykätä musta." Eikö toista yhtään kiinnostanut puhua? Hän taisi olla edelleen se kusipää joka ei ollut edes pyytänyt anteeksi, mutta silti. Kai nyt jutut pystyi unohtamaan? Elijah jäi hieman jälkeen kun matka jatkui nopeampaa vauhtia. Lyhyen hameen jatkona oli sääret joita ei voinut olla vilkaisematta, poika kun oli ja oli myös poika, joka oli tuntenut nuo kyseiset hyvin. Olisi ollut helpompaa, jos toinen olisi jossain välissä muuttunut rumemmaksi, sillä niin hänen ei olisi tarvinnut kirota sitä mitä oli päästänyt menemään. Thorn ei ollut koskaan syyttänyt suoraan tapahtuneesta, eikä ainakaan ääneen.
Toinen käveli oikein urakalla päästäkseen hänestä eroon. "No, onko sulla poikaystävää?" Elijah kysyi, siirtyen taas enempi toisen rinnalle. Aihe ei ehkä ollut parhain ensimmäiseksi aiheeksi, mutta hän oli asiasta kiinnostunut. Eron jälkeenhän pojalla oli ollut tarve hieman pilata tytön suhteen alut ja oli ollut hieman liian kiinnostunut kenen kanssa Aya kulki. Elijah vilkaisi koulun portille, uskoen näkevänsä jonkun heebon odottamassa. Tosin kunnon poikaystävä olisi vienyt tyttönsä autolla... Siinäpä arvostelun aihe, jos se mies ilmestyisikin esiin. Eihän hän enää niin menettelisi tekisi, eihän? "Tai mitä sulle muuten kuuluu, onko keskiarvo tipahtunut ehkä kasiin?" Elijah muisti Ain olleen perfektionisti, jota hän ei ollut koskaan oikein käsittänyt. | |
| | | Mel
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 30/8/2010, 00:43 | |
| 'Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi.. VITTU sata viiskytkaheksan.. Eikö toi ääliö tajua häipyä. Okei sataan laskeminen olisi voinut olla hyvä idea, jos kyseessä ei olisi ollut neiti tuittupää. Ayahan tunnetusti ei kyennyt laskemaan rauhallisesti sataan ilman, että hermot menivät. Varsinkin jos perässä käveleskeli ah-niin-ihana exä.
"Mulla ei ainakaan ole sulle mitään sanottavaa.. Tai oikeastaan" Aya pysähtyi kuin seinään ja meinasi jäädä perässä harppovan Elin alle, joka oli juuri aloittanut randomin keskustelun. Aya olisi vain halunnut tukkia toisen turvan ja paeta maanalle. "Sinä, oi kusipää voit painua helvettiin.." Mairea, herttainen hymy kasvoille, niin vaikutettiin kiltiltä, vaikka sanat olivatkin ilkeät. Hetken aikaa toista tuijoteltuaan Aya puuskaisi syvään ja jatkoi kävelyään. Miksei Elijah vain voinut jättää häntä rauhaan. Varsinkin, kun suurimman osan ajasta poika oli itse ollut Ayalle ilkeä.(Ayassahan ei ollut vikaa). Aya pyöritteli silmiään kuunnellessaan tuon puhetta ja ainoastaan yksi asia jyskytti tyttösen mielessä. Miksi hemmetissä El häntä nyt yhtäkkiä stalkkeroi? Ja miksi nyt oltiin niin ystävällistä.. Vitsi jätkät osasivat olla raivostuttavia.
Viimein Aya pysähtyi ja kääntyi tuijottamaan Eliä. Toinen ei ollut muuttunut lainkaan.. Edelleen sekaiset vaaleat hiukset, pitkänhuiskea ja erittäin hottis vartalo, sekä tietenkin ne ihanat silmät. Silmät, jotka joskus olivat saaneet Ayan polvet notkahtamaan. Edelleenkin niissä silmissä oli sitä jotain, vaikkakin nykyään Aya fantasioi MUSTASTA silmästä ajatellessaan Elin silmiä. Mutta kuitenkin.. Näin läheltä katsottuna.. Ne olivat edelleenkin upeat..
"Elijah.. Mitä vittua sä haluat? Puhua jotain ihan randomia.. Okei.. Mulla ei ole juuri nyt jätkäkaveria, koska mä en ole sellainen tyttö joka ei pärjäis ilman ja ei, mun keskiarvo ei ole laskenut.. Tyytyväinen. Miksi helvetissä sä multa sitäpaitsi kyselet näitä asioita.. Menisit kysymään Biancalta. " Viimeisten sanojen kohdalla piti kääntää toiselle selkä, että pystyttiin estämään liiallinen liikuttuminen. Surullisuus korvattiin kuitenkin äkkiä uudella kimpaantumisella. "Miksi sua edes kiinnostaa mun poikaystävät? Yleensä sä kuitenkin tyydyt vain dissaamaan niitä.. " Koulun kello soi jossain etäällä ja Aya kirosi kovaan ääneen. Tietenkin hänellä oli matematiikkaa ensimmäisenä, eli hän ei pääsisi enää sisälle luokkaan. "Katso nyt. Sun takia mä missaan matematiikan tunnin.. SUN TAKIA.." | |
| | | Rare
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 30/8/2010, 05:28 | |
| Nopea käänteissään Aya oli myös nyt, kun yhtäkkiä rivakka kävely lopetettiin seinään. Toisiin ajatuksiin oli tultu, kun wnsiksi ei kuulemma ollut mitään asiaa, mutta sitten... Hän vastasi toisen hymyyn, jonka sai sanottavan jälkeen. "Unohtuiko et sä sanoit ton saman vähän aikaa sitten?" Eipä taidettu huomata, ettei sanoja oltu kuuleviin korviinsa otettu. Samalla tyylillä voisi jatkaa, mutta tässä hän seisoi ja aikoi seistä siihen asti kunnes halusi itse lähteä.
Elijahin yhtäkkinen kontaktinotto näytti olevan tytöstä hämmentävää. Pojasta itsestäkin oli outoa olla taas tekemisissän Ain kanssa, silti hän piti siitä. "Joo, puhua vaikka." Tärkeää asiaa ei miespuoliselta ehkä kuultaisi, mutta saattaisi hän mainita valokuvasta. Muutama nyökkäys hymyillen, tietenkin poikaa ilahdutti kuulla ettei kukaan pörränyt hunajapurkin ympärillä. Toisaalta olisi tehnyt mieli puhutella jotain tärkeilevää heppua, jollaista tyttö olisi varmasti tapaillut. Ja sitten. Kuinkahan monta minuuttia oli ehtinyt kulua ilman seuraavaa aihetta? Bianca McIntoshia, joka toi myös vahvasti mieleen edelliset kohtaamiset. "Mun ei tarvitse mennä kysymään siltä näitä juttuja, koska mä tiedän jo. Me kun puhutaan Biancan kanssa paljon useammin", selvennettiin itsestäänselvyytenä, antaen vielä vääristyvää kuvaa. Hän tiesi jo etukäteen ettei aihe ollut toiselle mieluinen, selänkääntäminen vahvisti asiaa, joten pakko siitä oli jotain sanoa. Kerrotusta saattoi päätellä että he kaksi olivat ystäviä, jotka puhuivat säännöllisin väliajoin tekemisistään. Oikeasti poika ei pitänyt suurempaa yhteyttä pikku cheerleaderiin, koska siihen ei ollut halua eikä tarvetta. Mutta oli totta, että Ayan kanssa oli puhuttu harvemmin. Kenen syytä se taas oli ollut?
"C'moon, haluan vain tietää mitä vanhalle ystävälle kuuluu", tokaistiin kuin kaikki heidän välillään olisi selvää ja he edelleenkin olisivat ystäviä. "Ja niin, totta kai mä dissaan niitä koska sulla on hiton huono maku", rikas pentu huudahti, sillä erilaisten pohjanoteerausten kyljessä Aya oli jaksanut kulkea. Elijahin korviin kantautui myös tuttu ääni, mutta hän ei alkanut yhtään hätäillä. Koulupäivästä tulisi tänään erittäin lyhyt, jos hän edes seuraavaksi tunniksi pääsisi perille. Eli kohautti olkiaan, toisen syyttäessä häntä. "Ei se oo niin paha juttu, yksi tunti vaan." Hän oli tottunut olemaan syyttelyn kohteena, joten tämä oli pientä. Hän katsoi tutkistelevasti ympärilleen. "Nähtävästi meille tarjoutui jutella hieman lisää." Elijah oli innoissaan tilaisuudesta, siirtyen katselemaan punahiuksista hymyillen. "Löysin yhen valokuvan meistä, se tais olla se yksi uusi vuosi", poika kertoi ja alkoi kaivaa taskustaan askia, "muistatko?" Kullatut muistot oli pakko vetää soppaan mukaan.
| |
| | | Mel
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 30/8/2010, 06:10 | |
| "Vai puhut sä Biancan kanssa useammin. No onneksi olkoon vaan. Voisit nytkin mennä keskustelemaan sen vampin kanssa, niin ei tarvitsisi minua kiusata." Aya kimpaantui aiheesta ihan totaalisesti. Hemmetti miten jätkät oli niin säälittäviä ja lankes niihin cheerleeder kanoihin kerta toisensa jälkeen. Varsinkin kun Biancallakin oli aivojen tilalla jotain ihan muuta... Tyttö oli Ayan mielestä tyhmä kuin saapas ja silti jätkät kuolasivat sen perään. Säälittävää. "Ihan oikeasti El. Mee viihdyttään sitä kanaas, mä en nyt jaksa"
Hetken aikaa hengiteltyään Aya kuitenkin tyytyi kuuntelemaan toisen puheita. Samakait se.. Luokkaankaan ei päästy enää, joten sama viettää tunti tuon ääliön kanssa. Varsinkin kun tässä avautui ihan uusia vittuilu mahdollisuuksia. Ja Ayahan tunnetusti rakasti vittuilua ja oli tässä taitolajissa vielä suhteellisen hyvä. Tyttö siirtyi nojaamaan läheiseen tiiliseinään ja tuijotti Eliä. Hetki oltiin ihan hiljaa ja leikittiin pinkillä kieikorulla. "Ihan vaan tiedoks.. Mä en laske sua mun ystäväksi.. "Punapää kuittasi ja laittoi kädet lantiolleen, näyttäen tietenkin hyvin päättäväiseltä. 'C'moon Aya.. Ehkä se jättää sut rauhaan jos hetken aikaa juttelet sen kanssa ihan rauhallisesti.. Vain yks tunti.. Viimein kasvot sitten pehmenivätkin hivenen. "Mulla ei ole huono maku miesten suhteen.. Sä vaan et ole päässy musta yli.. " Aya sanoi hiljaa ja hymyili herttaisesti. Mistä hän tiesi, vaikka El olisikin jo painanut hänet unholaan, mutta silti oli pakko päästä kuittailemaan. Sitäpaitsi itse se oli aloittanut tämän.. Väkisin tunkenut juttusille.
Aya kohotti kulmiaan hivenen hämillään, kun toinen alkoi jauhaa jostain valokuvasta. Olihan hänellä itselläänkin ollut kasa valokuvia, mutta ne oli leikelty, poltettu tai revitty kappaleiksi silloin aikoinaan. "No toivottavasti se oli edes hyvä kuva.. " Hmm.. Uusi vuosi, joo.. Kyllähän Aya moisen muisti. Liiankin hyvin itseasiassa. "Miks sulla on se? Teidän mutsi vissiin säilyttänyt sen.. " Aya sanoi hymähtäen. Elijahin äiti oli aina pitänyt Ayasta, tiedä sitten mistä syystä. Samassa toinen tajusi Elin polttavan. Suuta maiskautettiin paheksuvasti ja vilkaistiin syöpäkäärylettä. "Et sitten vieläkään ole nakannut vesilintua noilla syöpäkääryleillä" Inhoava katse. Okei, nyt tulivat muistot mieleen punapäällekkin. Nimittäin samasta asiasta oli motkotettu Elille aika monesti. Punapää virnisti pienesti ja pudisteli sitten päätään. "Etkö sä tajua et ne haisee.. Ja toisekseen ne tappaa sut." No mitäpä se Ayalle enää kuului. | |
| | | Rare
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 30/8/2010, 07:59 | |
| "Eipä Beetä ole just nyt näkyvillä, joten kai mä voin sit aikaa sun kanssa viettää." Ayan reaktio kyseisestä ihmisestä oli hyvin nähtävissä. Edelleen tyttö ihannoi toista tyttöä kuin ennenkin. "Ja hei, enhän mä mä sua kiusaa", kiistettiin. Oliko se nyt vaikea uskoa hänestä jotain muuta? "Aya, älä nyt nättiä tyttöä viitsi kanaksi kutsua", rikaspentu sanoi, päätään pyörittäen ja nauraen. Ei, ei, ulkonäössä ei ollut mitään vikaa mutta kaikki astonilaiset tiesivät millainen ihminen oli kyseessä.
"Ehkä mä en oo sun ystävä vaan elämäsi rakkaus", poika vihjaili varmaan sävyyn. Elijah piti itseään hyvänä, parempana ja parhaana. Kumpa kaikki olisivat tajunneet sen. Ja Ayankin huono miesmaku alkoi vasta hänen jälkeensä, muussa ei olisi järkeä. "Niinkö luulet", Thorn nosti kulmakarvojaan tytön mielipiteelle, ettei 1,48 metrisestä oltu päästy yli. Perää ajatuksessa taisi olla, mutta Elijah oli enemmänkin vielä edelleen ärsyyntynyt koko erosta. Ei se juttu ollut niin iso, että erota olisi kannattanut. Pystyi sanomaan, että miten tyttö oli kehdannutkin. Siitä asti pelehtemistä Biancan kanssa on vain suurenneltu, tarkoituksena närkästyttää. "Entäs mites sun kohdalla, ootko päässy musta yli vai tekiskö vielä mieli?" Elijah hymyili isosti, lähestyen tummahiuksista hieman. Nosti kättään ja vei sen Ayan kasvojen sivulle. Kosketti muutamalla sormella posken pehmoista ja sileää ihoa, päästi käden tippumaan alas.
Elijah kohautti hartioitaan, kai se ihan hyvä kuva oli. "Juuri niin", tyttö oli arvannut aivan oikein. Sen säilyttäminen tuntui silkalta ärsyttämiseltä, mutta sen luontoinen ihminen äiti ei ollut. Elijah vilkaisi sormissaan olevaa tupakkaa, ei tapa ollut mihinkään kadonnut. "Ei tää haju mua haittaa ja kyllähän me joskus kuollaan kuitenkin", puolusteltiin samalla tavalla kuin ennenkin, puhaltaen hetken päästä savuja ulos. "Se kahden viikon tauko sillon kerran on edelleen pisin", poika palautti mieleensä. "Sä olit kyllä tosi vittumainen kun katkasit kolmen askin tupakat", jatkettiin muistellen enemmänkin kauhulla. Lyhythiuksinen vilkaisi toista ajatellen, että tämä luonnistui melko hyvin. "Mehän keskustellaan kuin tavalliset ihmiset", Eli mietti ääneen. "Ehkä susta on sittenkin tullu normaali, etkä oo enää mikään mielenvikanen joka raivoaa täysin turhasta", nyt naurahdettiin melko suureen ääneen. Hän nojasi selällään seinään toista katsellen. "Sillä se on aika rasittavaa kun on hullu exä", tuumattiin lopuksi. | |
| | | Mel
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 30/8/2010, 10:39 | |
| Aya hymähti. Ehkä joskus taannoin hän oli todella kuvitellut Elijahin olevan 'se oikea', mutta tuo asenne oli karissut jo aikoja sitten. Tällä hetkellä Elin itsevarma 'olen paras' asenne vain oksetti punapäätä. Hetken aikaa Aya jopa pohti mitä helvettiä oli Elissä nähnyt. Samassa blondi oli kuitenkin koskettanut toisen poskea ja vaikka punapää oli kuinka yrittänyt olla reagoimatta.... Oli Elijahin kosketus saanut tytön värähtämään. Tässä vaiheessa mielessä oli suhteellisen pitkä kirosanalitania. "Mä olen päässyt susta yli.. Ja kuten olet varmaan huomannut, mun miesmaku on nykyään hivenen erilainen." Aya tuhahti ja loi katseensa hetkeksi maahan. Kuinka täydellistä olisikaan ollut, kun olisi nyt voinut syöksyä jonkun tutun pahiksen syliin tai jtn.. Olisi voinut iskeä Elijahille luun kurkkuun niin täydellisen upeasti, ettei mitään järkeä. Nyt kuitenkin oltiin tässä ikävässä tilanteessa.. "Ja sitäpaitsi, vaikken olisi päässyt sustan yli, en olis niin masokisti, että eksyisin sun kainaloos uudestaan"
Tupakkatapahtuman muistelo sai Ayan virnistämään leveästi. Toki hän muisti moisen tapauksen, olihan se yksi hänen parhaita kujeitaan. "Se oli huippua.. Tekisin sen uudestaanki" Sanojen päälle naurahdettiin kevyesti. Kädet laskettiin rentona sivuille ja katse pidettiin vaaleahiuksisessa kundissa. Toisen sanat saivat Ayan irvistämään. "Kai mä osaan keskustella, mut tähän asti mä en vaan ole halunnut keskustella sun kanssa.. Ei sillä et mä aikosin tän tavaksi ottaa.. " "Mä olen suoraansanoen aika täynnä tätä tilannetta.. Mä olen päässyt sun yli ja vaikka mua edelleen ottaa kaaliin se blondi bimbo ja sinä nii.. Kyl mä kykenen sun kanssa keskusteleen.. Jos sä mun dissaamisen, haukkumisen yms.. " Joo, ei enää turhaa haukkumista, paskanpuhumista tai muuta.. Ei huorittelua ei mitään.. Tosin Ayahan aukoisi Beelle päätä edelleenkin.. Sehän oli päivän selvää.
Hetkeen Aya ei sanonut mitään tuijotti vain tietä. Oli vaikea seistä siinä Elijahin kanssa, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tunteet, kaikki ne olivat kuitenkin edelleen punapään mielessä. Kuinka paljon hän olikaan tuota pitkänhuiskeaa nuorukaista rakastanut, sitten vihannut, surrut ja mitä kaikkea. Päiväkirjan sivuille oli vuodatettu jos minkälaista tunnettilaa.. Ei.. Aya ei ollut enää rikki.. Saadessaan ajatuksensa takaisin kuriin katse käännettiin päätäväisenä takaisin blondiin. "Mä tunnen sut El.. Miksi sä tulit jutteleen mulle? Mitä sä haluat? Jos sä haluat, että mä olen jotenkin sun kaveri taas tai jtn....." Aya tuijotti toista vaativasti ja toivoi toisen myös vastaavan rehellisesti. Kaksikko oli kuitenkin jo mukavan aikaa vältellyt toisiaan, joten.... Punapään mielessä oli taas tuhat ja miljoona asiaa. Teknisesti hänen pieni mielensä halusi edelleen heitellä Eliä mädillä kananmunilla, mutta netissä olleet vihanhallinta ohjeet olivat neuvoneet päästämään vihasta irti.. Nämä asiat Aya voisi todellakin painaa päähänsä.. | |
| | | Rare
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 31/8/2010, 09:15 | |
| Elijah otti vastaan tiedon, että hänestä oli päästy yli neutraalisti. Nyt se oli vihdoin sanottu ääneen, ja melko varmasti sitä oltiin tarkoitettu. Tai sitten kaikki oli vain pelkkää hienoa huijausta. Punahiuksisen kasvoja jäätiin tuijottamaan, olisiko voinut olla näin. Miksipä sitä ei olisi halunnut kuulla entisen haikailevan vielä perään? Huvittunut ilme saapui kasvoille muuttuneen miesmaun suhteen. Maku, joka oli edelleenkin kehittynyt täysin kieroon, mutta toinen näytti olevan siitä melkeimpä ylpeä. Paras juttu kuitenkin oli, ettei häntä verrattu niihin. Seuraavaa lausahdusta saatiin ihmetellä. Ayako masokisti hänen kanssaan? Elijah pudisti päätänsä, eleestä saattoi päätellä ettei oltu samaa mieltä. Se eräs juttu oli polttanut kaikki mukavatkin jutut tieltään. Oli kohtuutonta antaa hänestä niin huono kuva, kun ei mikään pahoinpitelijä sentään ollut kyseessä. Elijah halusi tivata toiselta lisää, ehkä nainen tiputtaisi vielä jotain katkeria lausuntoja. "Mistä sä muuten tiedät et mä en ole esimerkiksi muuttunut?" heitettiin pienen virnistyksen kera.
Edelleen tyttönen oli ylpeä tempustaan tuhota rahanarvoista tavaraa mitään säästämättä. Ja vielä uudestaan! No ei ainakaan kun hän olisi lähettyvillä. Siitä lähtien oli opettu pitämään asioita mahdollisimman kaukana tytöstä. Eli kuunteli selitystä miksi ei oltu puhuttu ja miltä tilanne tuntui nyt, tupakan palaessa loppuun. Poika nyökkäsi myös välillä, ehkä sotakirves oli sittenkin helppo heittää ojaan. Rikas pentu ei voinut olla miettimättä, näkisikö Aya mielessään hänet ja bimbon blondin yhdessä... Sitä, millainen kuva Ayalla oli, olisi hyvinkin voinut tiedustella, sillä pojalla oli siitä erittäin hatarat muistikuvat. Oli tietenkin eräs toinenkin jonka kanssa siitä olisi voinut keskustella. Niin. Onneksi Elijah osasi pitää jotkut harvat kysymykset itsellään, sillä rikkaalta tytöltä olisi hyvinkin voinut lähteä jokin kunfu potku ties minne. Elijah oli kääntänyt katseensa ympäristöön.
"Niinhän sä tunnet", myönnettiin, savukkeen jämän joutuessa katukivetykselle ihmisten tallottavaksi. "Sä taidat edelleenkin tuntee mut parhaiten." Se kuulosti säälittävälle ja valokuvan nähtyään ajatus siitä, että jotain voisi olla vielä, samaten. Lisäten sen, että tyttö oli kaksi kertaa maininnut ylitsepääsemisen. Hän tuijotti tyhjästi eteensä miettien hyvää kysymystä, mitä oikein tahtoi. Selvästi Aya oli jatkanut elämäänsä ja jatkoi kokoajan, kun taas Elijah tunsi itsensä kahlituksi jostain syystä. Exän kanssa oli normaalia kilpailla, haluttiin näyttää että elämä ilman toista olisi jopa parempaa. Tyttö oli jossain mielessä saanut huiman etumatkan ja voittamassa, mitä Elijah ei pystynyt kuvitella. Hän yskäisi, työnsi itsensä pois seinästä. "Mä en totta puhuen ole muistellu meitä aikoihin, kunnes mä näin sen kuvan. Siitä tuntu olevan jotenkin tosi kauan." Hän tuijotti punahiuksista hetken ja tajusi tahtovansa sanoa, että kaipasi heitä. Ajatuksesta päästettiin nopeasti irti, sillä jos se sanottaisiin... Poika naurahti rennonoloisesti, palasi samalla tähän hetkeen. "Joo siis vois sitä kavereita yrittää olla tai edes väleissä, jos se jotenkin onnistuisi", käsi vedettiin hiusten läpi, ja ne jäivät hieman pystyyn. Elijah hymyili miltein tavallisesti, mutta oli silti tullut hieman hermostuneeksi. | |
| | | Mel
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 31/8/2010, 11:10 | |
| "Säkö muka muuttusit.. Tuskin" huvittunut ilme ja pään pudistelua. Ei Elijah muuttuisi, koska eihän nuorukainen nähnyt omissa toimissaan mitään vikaa. Tämä olikin yksi niitä syitä, jonka avulla Ai oli päässyt Elistä yli. Kun itselle oltiin hoettu tarpeeksi monta kertaa, ettei miekkonen muuttuisi.. No se meni viimein kalloon.. Alkuun oli ollut vaikea nähdä blondia edes koulussa, aina teki mieli vain juosta karkuun.. Siitä oltiin sentään edistytty..
Ai naputti jalallaan kevyesti maata. Punapää oli hiljalleen rentoutunut ja tottunut tilanteeseen, toisin kuin El. Alkuun tyttönen ei edes huomannut toisen hermostuneisuutta. Toinen oli kuitenkin myöntänyt, että Ai-pieni tunsi pojankoltiaisen paremmin kuin hyvin. Punapää nyökytteli toisen puheille, vaikka niihin ei sen kummemmin keskityttykkään. Kyllä aivot silti rekisteröivät toisen sanat. Katse haroi asfalttia, ei haluttu kohdata enää toisen katsetta.. Piti ensin saada aivot kunnolla järjestykseen.. Asfaltin tuijottaminen oli ehdottoman hyvä keino moiseen.. "Ymm.. Kyl me mun mielestä voitais yrittää olla kamui.. Just sen takia ko mä tunnen sut niin hyvin ja sä tunnet mut" Ai puheli hitaasti ja piti katseensa edelleen alhaalla. Olisihan jatkuvat riitelyt ihan turhia, vaikkakin niitä tulisi olemaan edelleen. "No mutta kamuseni.. Mitäs sulle kuuluu?" Viimein katse kohotettiin takaisin toiseen. Katse kiersi alkuun silmien ympärillä, pysähtymättä mihinkään. Elijahin piirteet olivat tismalleen samanlaiset kuin jonkin aikaa sitten.. Joskus nuo piirteet oli tutkittu tarkasti ja ne olivat painuneet mielen sopukoihin. Viimein katse pysähtyi silmiin ja punapään kasvoille nousi pienehkö puna. Helvetti.. Katse kuitenkin pidettiin toisessa ja hymyiltiin kevyesti, mutta hymy ei ulottunut silmiin saakka. Punapään mieli oli edelleen aika sekava. Pitäisikö hänen olla vihainen Elille, vai olisiko tämä kaveruusjuttu sittenkin ihan hyvä juttu.. Mutkikasta.
"Tuleppas ystäväiseni.. Lähdetään koulullepäin.. En halua missata seuraavaa tuntia.. " Aya sanoi hymyillen, tökkäsi kevyesti toisen mahaa ja käännähti kannoillaan. Hypähdellen tyttönen lähti etenemään kohti koulua. Leikkisää, Ai oli siis jo melkein sinut tilanteen kanssa.. Tosin hypähtely ei ehkä ollut kauhean järkevää asukokonaisuuden kanssa. No, tällaiset seikat eivät koskaan olleet kiinnostaneet Ayaa, jos perverssit välttämättä halusivat kyylätä niin siitä vaan... "Vieläkö sä hengaat samojen tyyppien kanssa, vai oletko vaihtanut kaveripiiriä?" Kysyttiin yllättäen ja katse käännettiin toiseen. Kyllähän hänkin oli joskus taannoin viettänyt aikaa Elin kavereiden kanssa, mutta nykyään hyvä jos tervehdittiin. "Vieläkö ne jätkät on yhtä idiootteja.. Muistuu mieleen kerrat ko ne kuolas jotain bimboa ja kehui sen kroppaa.. Ei ole ikävä niitä aikoja" Naurahdettiin huvittuneena. Pojat oli aina poikia ja sitärataa. No mutta silloin El oli sentään käyttäytynyt herrasmiesmäisesti, eikä ollut lähtenyt poikien juttuun mukaan.. Muistot toivat väkisin pienen punan poskille...
'Nyt Aya ryhdistäydyt, et sä ole tämmöinen ihkuttaja nössö.. GRAAH
| |
| | | Rare
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 2/9/2010, 09:29 | |
| Aya oli hyvin pessimisten sen suhteen ettei mitään muutosta olisi tapahtunut tai tulisi tapahtumaan. Poika ei alkanut puolustelemaan kysymystä, joka ei ollut omastakaan mielestä mahdollista eikä myöskään tarpeellista. Mutta ehkä hän vielä yllätäisi toisen..
Elijah ei vaalinut hyviä, läheisiä ystävyyssuhteita ja siinä että toinen suostui jonkinlaiseen kaveruteen ei ollut kuitenkaan aihetta juhlaan. Silti pitempi hymyili jokseenkin tyytyväisenoloisena. Hetken poika raapi käsivarttaan miettien mitä hänelle oikeastaan kuului. "Ukko otti auton avaimet taas, ei kannata kysyä miksi, koska en tiiä itsekään mitä oon tällä kertaa muka tehnyt". Elijah kertoi asian, joka tuli ensimmäisenä mieleen ja oli ajankohtaisin. Elijah ei huudellut natsi-isästään suuremmin, saattaen joskus tuon puuhista narista. Hän antoi mieluummin kuvan täydellisestä elämästä. Mutta Aya oli tässä asiassa poikkeus tai oli ollut. Alkuvaikeuksia lukuunottamatta punahiuksiselle oli kerrottu millainen isä Jacob oli vieraspäivällisen ulkopuolella. Perhe-elämän vaikeudet yhdistivät heitä ja toiselle oli helppo puhua juuri sen takia. Seuratessaan tytön ilmeitä, Eli tajusi, että oli paljon asioita joista hän olisi halunnut kertoa toiselle. Mutta ei ollut järkeä kerrata kaikkia sinä aikana tapahtuneita juttuja, kun he olivat olleet vihoisssaan. Sitä paitsi nyt Ai olisi kaveri. Vaaleahiuksinen katsoi hetken aikaa alaspäin, vatsaansa, johon oltiin tökkäisty. "Jos kerran haluat", todettiin suostuvaisena, ja lähdettiin perässä, riskialtistakin hyppelyä katseella seuraten. Paikalla ei ollut muita, joten tämä näky oli vain hänelle. Tullessaan vierelle, Elijahin käsi hipaisi toisen kättä. Oma käsi puristettiin nyrkkiin, sillä hänoli meinannut tarttua kädestä refleksinomaisesti. Poika otti hieman etäisyyttä toiseen. Se oli häirinnyt hänen kuulemistaan, sillä hetken aikaa mietittiin mitä toinen oli kysynytkään, pienellä viiveellä tuli kuitenkin vastaus. "Joo, suurin piirtein", kerrottiin kaveripiiristä kysyttäessä. "Yks haksahti johonkin nörttipimukkaan, jonka jälkeen sitä ei ole oikeastaan näkynyt. Ne kuulemma viihtyy siivouskomerossa", Elijah kertoi huvittuneena. "Ne on kyllä ihan omia itsejään edelleen", poika korjasi. Idiooteista ei voinut puhua, kuin ehkä muutaman kaverin kohdalla. "Ihme ettet päätyny sen yhden kanssa yhteen", Eli ihmetteli, marssi eteenpäin turvallisen matkan päässä. Eräs kaveriporukan hieman himmeämpi tähti, eli ei niin hyvännäköinen, tuntui olleen jatkuvasti Ayan perään. "Onko sulla muuten se kielikoru vielä? Se tyyppi olis ollut valmiina vetämään sun kanssa kielareita sen takia", naurahdettiin. Se oli yksi monista erityisistä seikoista aasialaistytössä, joka ei ollut miellyttänyt ainoastaan Thornia. | |
| | | Mel
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 5/9/2010, 06:30 | |
| Punapää vilkaisi toista pehmeästi ja muisti viimein toisen puhuneen isästään.. Yäk.. Isät olivat aihe josta punapää ei pitänyt... Tyttösen kasvoille tuli hivenen vaivautunut ilme, kun toinen alkoi puhua isästään. Ain oma isäsuhde oli vähintäänkin yhtä kieroutunut. Biologinen isä heilui edelleen japanissa, isäpuoli taas Englannissa.. Toisaalta isäpuolta ei kaivattu lainkaan, mokoma perverssi ukkeli oli vähintäänkin riesa. Mutsi uskoi kaiken mitä ukkeli sille tarinoi, ukkelin tarinat menivät jopa Ain omien yli.. Toisaalta Aya oli siinä onnekkaassa asemassa, että oli saanut itsekseen muutella toiselle mantereelle ja heilui nyt itsenäisemmin kuin koskaan. "Ai niin sori, en kommentoinu sun isäpuheitas... Mut kai sä olit sen mielestä ollut tuhma.. "Aya sanoi silmiään pyöräyttäen, sillä halusi toisen tietävän mitä mieltä oli asiasta. "Miksi ihmisen elämässä edes pitää olla isähahmo... Mä olen pärjännyt ihan hyvin ilman biologista isääni ja sitä perverssiä." Okei, kaikilla ei ollut yhtä kierot kuvaelmat kuin Ayalla.. "Kyllä se siitä Eli.. Jos ei muuten niin voit aina muuttaa mun luokse.. Lina nyt sais halvauksen, mutta tuskin se sua kadulle heittäs.. Iha sama.." Aya virnuili ja jatkoi tallusteluaan. Joo, kyllä Ayan kämppään vielä kolmaskin ihminen mahtuisi.... Mutta oli eriasia halusiko punapää exänsä hyppivän samassa asunnossa.. Koululla alkaisi lentää huhuja siinä määrin, että ne voisi keihästää talikolla..
Aya hypähteli edelleen, mutta ryhtyi kävelemään siinä vaiheessa kun toinen oli astellut vierelle.. Elin käsi kosketti Ain omaa ja sai toisen värähtämään.. 'Ei tätä.. Aya pidä ittes kurissa.. Sä et halua sotkeentua Eliin uudestaa.. Sun pitää hommata mies' Okei, ajatukset saatiin kuriin ja toiselle virnistettiin vähän väkinäisesti. "Vai on sun kaveris yhtä ääliöitä edelleen.. Onnee.. Ja mitä pahaa siinon et tykkää nörteistä.. Suurin osa niistä on tosi söpöjä.. " Virnuilua Ayankin puolelta.. Okei tyttönen tosiaan tsiilgaili kaikkia sillä silmällä, mutta tietenkin turpa olisi hyvä pitää välillä kiinni.. "Ja se et joku haluaa mua, ei tarkota automaattisesti et mä haluisin niitä tai jotain.. Mua ei kiinnosta pätkääkään ykskään sun kavereista.. " Elin äskeisille sanoille oltiin revetty totaalisesti, mutta naurua yritettiin hillitä edes vähän... Ei kehdannut räkättää avoimesti keskellä katua, ainakaan isoon ääneen.. Tai no.. Ihan sama.. "Mut joo onhan mulla kielikoru.. Tämmönen kiva pinkki.. " Sanojen päälle näytettiin nätisti kieltä toiselle. Kielikorustaan Aya ei helpolla luopuisi, niin kiva se oli..... (Monessakin mielessä) "Ja kävin mä ottamassa tatuoinninkin tässä taannoin.. Alaselkään.. Mutsi sai halvauksen" Aya hymähti.. Milloinka punapää olisi vanhempiensa mielipiteistä ollut kiinnostunut.. Linalta tosin oli tullut vain paheksuvia mulkaisuja.. Siksi Lina olikin niin hyvä tyyppi, motkotti harvoin.
Matka jatkui hetken hiljaisuuden vallitessa.. Kouluun ei olisikaan matkaa enää pitkälti.. Mielessä toivottiin ettei porukkaa olisi pihalla, sillä punapää halusi vältellä juoruja.. "Toivottavasti kukaa ei ole pihalla." Sanottiin sitten ääneenkin, ehkä blondi tajuaisi jättää vähän väliä exäänsä.. "Heeei tästä päästäänkin sopivasti aiheeseen jota en muistanut udella.. Onko sulla sutinaa kenekään kanssa?" Leveä virnistys ja toista tökkäistiin uudelleen.. Heheheheh.. "Katokko sä kysyit mun miesjutuista niin mäkin saan kai kysyy sun naisjutuista.. "
| |
| | | Rare
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 12/9/2010, 08:15 | |
| Elijah nyökkäsi toisen kommentoidessa. Ei ollut ihme että mies luuli hänen tehneen jotakin, vaikka mitä ei oikeasti ollut tapahtunut. Tuo keksi mitä tahansa halutessaan vain tuntea hallitsevansa poikaansa jotenkin. Vaaleahiuksinen ei välittänyt jatkaa enää aiheesta, mikä tuntui saaneen samanlaisen vastaanoton tytöltäkin. Tuo miettikin miksi piti edes olla olemassa sen 'tittelin' edustaja. Poika tiesi että hänellä oli isä rahan takia. Oikeastaan tuo oli vain mies jolla oli rahaa. Isän määriteltä ei ehkä ihan täyttänyt vaatimuksia. Tyttö sai huomion kiinnitetyksi itseensä mainitessaan asumisjärjestelyistä. Se oli jotain täysin odottamatonta. Elijah olisi aikoja sitten lähtenyt kauas siitä talosta, mutta se ei ollut mahdollista, ainakaan vielä. Ja mitä Ayaan ja tuon huoltajaan Linaan tuli, kahden naisen kanssa asuminen ei ehkä ollut se unelmavaihtoehto jota kaivattiin. Mutta ehdotusta enemmänkin pidettiin pelleilynä kuin minään vakavasti otettavana. "Ja me varmaan nukuttais sitten samassa sängyssä?" Elijah kysyi, oivaltaen että ehkä koko tarjous koskikin kyseistä järjestelyä, joka kuulosti ainakin hänestä hyvältä.
Ayan mielipide nörteistä ei saanut kannatusta pojalta, se oli naurettava suorastaan. "Siinä on kaikkea pahaa, usko pois", todettiin leveästi hymyillen. Elijahille sopi, ettei toinen ajatellut pariutua kenenkään lähityypin kanssa, kerta ne olivat niin idiootteja. Se olisi ollut liian hyvä tapa ärsyttää häntä, kuten muutama muukin juttu. Kielikorun pysymisen johdosta hymyillyt hämmästyi toisen kertoessa hankkineensa hieman mustetta iholleen. Hän ei ollut tiennyt, että tyttö olisi joskus edes halunnut tatuoinnin. "Haluutko näyttää sitä?" hymyiltiin ja vilkuiltiin toisen selkää. Tyttö mainitsi toivovansa ettei ketään olisi pihalla, Elijah jäi portin kohdalle seisomaan katsellen pihaa jossa ei ollut vielä niin paljon porukkaa. "Sä et halua mennä tonne yhdessä?" kysyttiin käntäen katse toiseen. Poikakaan ei ehkä halunnut, sillä mitään sen suuntaista ei haluttu lähettää liikkeelle, että hän olisi edelleen kiinnostunut Aista. Vaikka niin taisi olla, ei muiden tarvinnut tietää siitä. Jokainen olisi tässä koulussa saanut pitää huolta vain omia asioitaan, mutta se oli huomattu olevan helvetin vaikeaa joillekin tapauksille. Eikä hän olisi jaksanut kuulla heidän asioitaan muiden suusta muokattuna. "Ehkä me nähdään joskus taas..." sanottiin neutraalisti ja toivottiin että he voisivat sitten jutella lisää. "Ja hei, onko sulla vielä se sama puhelinnumero?" Eli kysyi ennen kuin tyttö ehti karata. Kyllä, Elijahin puhelimen syövereistä löytyi edelleen tuon numero. | |
| | | Mel
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past 14/9/2010, 07:18 | |
| "Ei todella nukuttas samassa sängyssä.. Sä et oo ikinä osannu pitää käpälöitäs kurissa" Naurahdettiin hivenen väkinäisesti mutta kumminkin.. Oli se aina hyvä yrittää olla vitsikäs.
Aya vilkaisi toista hymyillen ja kohotti varovasti paitaansa. "Mulla oli aluksi lievästi ilmaisten ongelmana että millaisen tatuoinnin laitatan tonne... Mutta sitten tää teksti vain kolahti" Aya selitteli ja sipaisi alaselkäänsä hellästi. Teksti oli todella onnistunut Ayan mielestä, joten mikäs siinä. Äiti tosin oli tosin aukonut päätään tästäkin asiasta. "Mut joo semmonen se on" Paita laskettiin takaisin ja talsittiin taas normaalisti eteenpäin. Elin kanssa oli edelleen helppo puhua, mutta samalla alavatsassa tuntui epämiellyttävältä..
Eli totesi ilmiselviä asioita ääneen.. Ei, punapää ei halunnut tulla nähdyksi blondin jätkän kanssa, cheerleaderit alkaisivat välittömästi levittää juorujaan ympäri koulua.. "Joo en halua.. " Myönnettiin suoraan ja vilkaistiin irvistäen pihamaalle. Epämukava koulupäivä oli epäilemättä tiedossa. Punapää oli jo poistumassa takavasemmalle, mutta samassa Eli kysyi jotain ja Ayan piti töksähtää paikalleen. "Joo on mulla sama numero.. Mutta tota.. Jos sä tekstaat tai jotain nii laita et se viesti on sulta, koska mä olen kyllä poistanu sun numeron" Aya myönsi, mutta tuijotti koko puheen ajan asfalttia. No olikos se niin ihmeellistä, että pettäjäpoikakaverin numero oli deletoitu muistista. Ilmeisesti. "Mut nii on sama numero.. Mut mäpäs jatkan matkaa että kerkeän seuraavalle tunnille" Muutama askel, uusi pysähdys ja toiselle lähetettiin lentosuukko. Okei Aya sanoi yleensä aina tällätavalla heihei ystävilleen, mutta kenties sitä ei olisi tarvinnut tehdä tähän väliin.. Viimein punapää kuitenkin kääntyi ja lähti lompsimaan koululle, jättäen toisen taakseen. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: I don't wanna be stuck in the past | |
| |
| | | | I don't wanna be stuck in the past | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |