"no höh... sehän ois tylsää, jos mä hillitsisin fantasioitani, missä sä oisit" poika sanoi pervoilevasti ja mutristi huuliaan, kun toinen torui hänen käyttämäänsä nimitystä tästä.
"hanipallo? pupuseni? kumpi olisi parempi hanipuppeli?" Casey kiusasi tahallaan ja irvisti sitten perään.
Demillä taisi tulla jo hätä, koska katseli jo olkansa yli lyhyvien aikojen välissä.
Mutta saipahan Casey tältä vielä naurut, sanoessaan, että tyttö ehtisi tehdä aamulla läksyt, ellei syö kuuden ruoan ateriaa. Tämä tuskin kyllä oli mahdollista. Kukaan ei voisi syödä aamulla kuin ehkä pari paahtoleipää tai kulhollisen muroja. Pelkkä ajatteleminen isosta ateriasta sai Caseyn huonovointiseksi.
"okei, siellä sitten" poika nyökkäsi.
Casey naurahtaa. Hänkö muka tekisi oharit? Yleensä ne oli tytöt, jotka tekivät hänelle oharit, ja sanoivat sitten "eihän Casey haitanut, että mä myöhästyn? ei ystävien pitäis möksähtää tollasesta, en mä ollut ku 2 tuntii myöhässä" tai jotain muuta vastaavaa.
"moro!" Casey huudahti tytön perään, kun tämä jo kiiruhti tunnille.
Casey taaseen katsoi selkänsä takana, näki opettajan tulevan ja alkoi maleksimaan muiden mukana ovelle, hörähtäen sitten nauramaan, kun kuulee erään luokkakaverin tökerön vitsin blondeista ja paviaaneista.
//haluutko sä tehä? ja pitääkö meidän nyt kirjottaa tänne LOPPU tai jotain, niin adminit voi lukita tän aiheen?//