|
| Sunny day (sovittu) | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Sunny day (sovittu) 14/7/2009, 11:21 | |
| //Rankku tänne Jayn kanssa!//
Aurinko paistoi pilvettömällä taivaalla, valkoinen hiekkaranta jatkui loputtomiin ja bikini tyttöjä käveli huolettomasti varpaat hiekassa, kunnes huomasivat uimahousuiset jätkät ja alkoivat kikattamaan. Lokit kirkuivat taivaalla ja meren suolainen tuoksu toi mieleen lapsuuden muistoja. Ja tätä kaikkea katsoi tyttö, jolla oli huivi päässään, hellemekko päällään ja aurinkolasit. Reppu oli selässä, ja se sisälti virvoke juomia ja pari palasta leipää ja muuta kivaa, eihän hän yksin olisi rannalla. Siellä oli myös hänen sinivalkea pyyhe. Kädessään tyttö kantoi sandaaleja, jotka hän oli juuri ottanut jaloistaan ja nyt hän tunsi kuuman hiekan jalkojen alla. Otettiin askeleita vapaaseen paikkaan ja sitten alettiin linnottautumaan. Pyyhe kaivettiin repusta, ja laitettiin hiekalle ja reppu lensi pyyhkeen viereen. Sitten Niki otti huivin päästään ja musta hellemekko lähti kanssa pois päältä, paljastaen alta punaiset bikinit, jotka näyttivät sopivan tytölle miten parhaiten!
Niki istahti pyyhkeelle, ottaen vesipullon repusta ja hörpäten siitä. "missä olet Jay?" kuiskattiin pienesti ja kaivettiin känny repusta. Anna oli taas laittanut viestiä. "missä olet? mennäänkö ostoksille?". Se oli kolmas samanlainen viesti viidentoista minuutin sisällä. Tympääntyneenä Niki heitti kännyn reppuun, nauttien aurinkosta, joka hyväili hänen ihoaan. Hän ei jaksanut nyt välittää kavereistaan, jotka olivat ainakin tusinan kertaa tehneet hänelle oharit jonkun jätkän kanssa. Nyt hän ei edes lupautuisi minnekkään, koska kavereiden välttämiselle oli eräs syy: Jay, jonka hän oli tavannut eilen ja jolta hän oli saanut suudelman! Huomaamattaan Niki nosti sormensa huulilleen, hymyillen sitten säteilevästi, ennenkuin kellahti pyyhkeen päälle, kädet niskan taakse ja aurinkolasin peittämät silmät taivasta kohti.
//koeta selvitä alotuksesta // |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 19/7/2009, 11:33 | |
| //En selviä =(//
Auringon paahteessa käveli Jay, tuli vähän myöhään mutta saapui kuitenkin, vaikka yleensä tulee ajallaan. Käveli rannalla päällään vaalean&tummansiniset uimahousut, tummansiniset rantasandaalit ja aurinkolasit. Kantoi olallaan niken urheilukassiaan jossa kuljetti kaikenlaista tarpeellista rannalle. Kaivoi kännykkänsä esille ja vilkaisi kelloa, ei tullut turhan myöhään. Sitten huomasi laittaneensa kännykän äänettömälle ja siihen oli yritetty soittaa kaksi kertaa, mutta sulki puhelimen ainahan voisi soittaa takaisin myöhemmin joten laittoi puhelimen takaisin kassiin.
Huomasi että Niki olisi juuri edessä, tosin ei ollut varma kun aurinko häikäisi ja kun vihdoin näki kunnolla, Niki näytti erilaiselta kuin viimeksi. Oli jo jonkin aikaa ajatellut eilistä, ei saanut sitä päästään niin vain. Kävelee hiljaisin mutta nopein askelin Nikin taakse sanoen hiljaa ''Terve.'' Tullessaan aivan taakse. Istahti toisen vierelle, mutta ei aivan iholle, ihan kuin täällä ei olisi tarpeeksi kuuma muutenkin. Tiiraili hetken aikaa Nikiä kunnes keksi jotain sanottavaakin. ''Hei sähän näytät upeelta.'' Katsoi hetken aikaa Nikiä silmiin mutta käänsi katseensa välillä veteen, ettei vaikuttaisi hölmöltä.
//vähän lyhyttä vielä mulla mut kyl se siitä paranee :D// |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 20/7/2009, 09:37 | |
| //selvisit sittenkin! Hallelujaah! //
Niki otti aurinkoa, eikä välittänyt vaikka poika oli myöhässä pari minuuttia. Hän ei asiasta naputtaisi, ei ollut tapana tehdä niin. Pari muksua juoksi pallon perässä Nikin edestä ja kirkuivat sillä tavalla, että tyttö irvisti tuskasta. Ehkä pitäisi siirtyä? Ei, koska lasten vanemmat hieman topuuttelivat muksuja, ja nämä alkoivat murjottaen tekemään hiekkalinnaa ja katsoivat välillä palloa kaihoisasti. Niki huomasi säälivänsä lapsia, mutta parempi näin: tärykalvot eivät menisi piloille. Niki nousi kyynärpäidensä varaan ja katseli merelle, missä lapset opettelivat uimaan ja juoksivat pieniä aaltoja karkuun. Ja rantavahti keikisteli bikini tyttöjen edessä. Naurettavaa. Tämänhän pitäisi tähystellä hukkuvia tai jotain. Tuhahtaen Niki nousi istuma asentoon ja nosti aurinkolasit otsalleen.
Tuttun kuuloinen tervehdys säikäytti hieman tytön, koska se kuului ihan takaa, ja Niki hymyili nuorukaiselle, joka oli juuri saapunut. "moi" Niki sanoi ja virnisti. Jay näytti syötävältä sinisen sävyisessä uimahousuissaan ja seksikkäissä aurinkolaseissaan. Niki sai hetken aikaa katsella pojan litteää vatsaa, kunnes tämä sanoi hänen näyttävän hyvältä. "et säkään hullummalta näytä... pitää vahtia, että et kenenkään muun mukaan mene" Niki sanoi iskien silmää iloisesti, mutta sisäisesti toivoi, että Jay ei ainakaan näkyvästi kuolaisi bikini tyttöjen perään ja jättäisi häntä yksin rannalle. "kuis ne eiliset tylsät tunnit meni?" Niki sanoi vähän ajan kuluttua, aloitellen keskustelua. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 20/7/2009, 23:33 | |
| ''No mut enhän mä sua tänne yksin jättäis, ja jos ees menisin niin ei se vahtiminen auttas.'' Sanoo virnistäen. Mutta Jaylla oli jo vieressään bikini tyttö, kyllä se riittää tänään. ''No ne tunnit meni tylsästi, vähän niinkuin aina ne vois vaikka jättää välistä joskus. Olisi parempi jos olisit samoilla tunneilla, jaksais niitäkin sitten.'' Hymyili vielä perään ja kääntí katsettaan taas välillä merelle.
''No mut, ootko varma ettei isäs seurannut sua pesismailan kanssa tai laittanut sulle pippurisuihketta mun varalle?'' Naurahtaa vielä, Jay ei usko kenenkään menevän niin pitkälle. Jay tuli istumaan hieman lähemmäs Nikiä ja laittoi kätensä tuon kaulan ympäri ja antoi suukon poskelle. Ei ollut yhtään varma etenikö liian nopeasti Nikille. Sivelee sormellaan vielä tuon poskea ja katsoo Nikiä silmiin. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 23/7/2009, 10:32 | |
| "ei varmaan... mun kai pitää sitoa sut ihteeni" Niki sanoi hymyillen ja toivoi, että poika ei ottaisi hänen sanomistaan kaksimielisenä merkkinä iskeä kiinni. "näinköhän? sähän vain kiusaisit mua.. heittelisit kumin paloilla tai muuta mukavaa" Niki kiusasi hieman Jaytä, virnuili vielä sanojensa perään. Näinköhän hänkään keskittyisi, jos hän ja Jay olisivat samoilla tunneilla? Ehkä hieman, mutta katse saattais eksyä liiankin usein kyseiseen jätkään.
"joo, se laitto jotain super kirvelevää pippurisuihketta ja sähkö lamaannuttajan mun laukkuun... ja se itse kyttää mua tuolla puskassa" Niki sanoi nauraen. Hänestä oli mukavaa olla pojan seurassa. Sai vitsailla kaikesta, eikä olo ollut tukala. Niki ei laittanut pahakseen, kun Jay tuli lähemmäksi ja kietoi kätensä hänen kaulalleen. Niki värisi odotuksesta, ja sai huomata Jayn herrasmiesmäisen puolen, kun tämä antoi hellän poski suudelman. Pojan sivellessä hänen poskeaan, Niki laittoi kätensä pojan poskelle ja antoi suukon pojan huulille, kertoen, että pelkkiä poskisuudelmia ei vain tarvinnut antaa halutessa. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 23/7/2009, 14:18 | |
| ''Kyllä sä mut saat sitoa, ei mitään ongelmaa.'' Ajatukset harhailivatkin samaisesta asiasta mielikuvaan ympärille sidotuista naisista, ei kyllä Jay taida kokeilla. Kumipaloista tulikin mieleen moni muu asia mitä tunnilla oli tehnyt, ja niitä juttuja riitti. ''En taida kuminpaloja heitellä, viimeks ku lauottiin kumilenksui tuli aikamoinen puhuttelu.'' Sanoo virnuillen.
''Hei, mä en oo koskaan kokeellut miltä sähkö lamaannuttaja tuntuu, haluuks lainata?'' Hymyilee tuolle vähän virnuillenkin, oli aika varma ettei tuolla oikeasti ollut mitään sellaista mukana. Vastaa tuon suukkoon melkein heti, kuin olisi sitä jo odottanutkin. Ihmeekseen jopa viihtyy Nikin seurassa, normaalisti muut ovat niin kireitä että huomauttavat joka pienestä asiasta eikä voi olla rennosti. Hieroo tuon alaselkää ja antaa suukon huulille.
Ikävä kyllä tuntee pian selässään kun siihen lentää jalkapallo jonka joku oli heittänyt liian pitkälle, ihan kuin Jay olisi juuri nyt kaivannut jotakin tällaista. Kun pallon nakannut poika, suunnilleen Jayn ikäinen tuli hakemaan palloa nappasi sen maasta ja nakkasi sen niin kauas puskiin kuin pystyi, siitäpä kaksi jalkapalloa heitelleet innostuivat. ''Häivy siitä!'' Luulisi toisen ymmärtävän milloin ei tulisi ärsyttää toista. Ei jaksanut ruveta vänkäämään asiasta joten tönäisi poikaa jotta tuo lähtisi, mutta juuri siitä johtuen sai tuntea kyljessään potkun. ''Täs ei mee kauaa.'' Sanoo Nikille ja nousee itsevarmasti ylös iskien nyrkkinsä toisen naamaan, ja jo siitä iskusta oli veri naamalla. Ei jaksanut enää jatkaa, ja kun näytti että toinen oli lähdössä istui takaisin, jos vielä olisi jotain pelastettavaa tästä päivästä, mutta juuri kun pääsi istumaan toinen oli palannut iskemään polven naamaan, ei sitten voinut jättää sitä siihen ja sitten poika lähti kaverinsa luokse. Lensi iskun voimasta selälleen, naama verillä. ''Mee vittuun!'' Huusi vielä perään. Normaalisti olisi hakannut kunnolla verille mutta ei olisi viitsinyt muutenkaan.
Pyyhkäisee naamansa käteen ja katsoo vaihteeksi Nikiin, ei sentään täysin unohtanut toista, mitähän Nikikin ajattelee koko sotkusta. ''Hei anteeks, en kyl ihan näin tarkottanu käyvän. Ei kai tää pilannu koko päivää?''
//ja näin käy rauhallisen päivän aikana :D// |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 24/7/2009, 09:22 | |
| "tahdotko silkki nauhaa, köyttä vai käsiraudat?" Niki kysyi virnuillen ja nauroi perään. Hitsi, jos veli näkisi hänet nyt... se varmaan sekoaisi, koska pikku sisko heittää tuollaista pervoa läppää pojan kanssa! Ajatus hymyilytti tyttöä, mutta hän keskittyi Jayhyn, joka kertoi, että kumilenksujen heittelystä hän oli saanut puhuttelun. "minä en ole joutunut kertaakaan vielä puhutteluun... olen kai liian kiltti" Niki sanoi ja sipaisi hius suortuvan korvan taakse, ja mietti, pitäisiköhän joskus isä säikyttää jollakin itse tekemällä puhuttelu lapulla? Hän vain saisi kotiarestia pariksi päiväksi. Iskä ei jaksanut vihoitella pitkään.
"joo voin mä lainata, heti kun pääsen poliisi opistoon, valmistun ja saan sellasen... mut mun eräs kaveri sano, että sähkö lamaannuttaja kutittaa, en ole varma vitsailiko se, vai oliko sillä niin paksu nahka, että se ei tuntenut sitä kovin hyvin" Niki sanoi mietteliäänä. Suudelma oli hellä ja kesti hetken aikaa, jona aikana Jay kerkesi laittaa kätensä hänen alaselkään ja Nikin kädet eksyivät hetkeksi pojan kaulalle, kunnes poika hänen edessään tärähti hieman. Niki irrottautui ja huomasi, että pallo oli lentänyt heitä kohti.
Niki ei oikein tajunnut, mitä oli tapahtunut. Ensin Jay tönäisi toista, toinen potkaisi Jayta kylkeen. Jay kosti iskemällä nyrkkinsä toisen naamaan ja sitten toinen kosti vielä viimeisen kerran, upottamalla polvensa Jayn naamaan. Ihan hullua! Viimeisen iskun myötä, kun jay kaatui, Niki huudahti säikähtäneenä ja meni toisen viereen. "oletko sä kunnossa?" Niki kysyi ja pari muutakin oli tullut lähemmäksi nähtyään poikien tappelun. Mutta Jay oli huolissaan hänestä ja hänen päivästään. Niki helttyi hieman. Hän ei pitänyt väkivallasta, jossa toinen hakattiin henkihieveriin tai verille. Eri asia, jos tappelu olisi käyty kentällä tai jossain muualla, missä Niki olisi tottunut siihen. "ööh... et pilannut kokonaan... se olisi mennyt sitten pilalle, jos olisit joutunut sairaalaan hengitysputkiin" Niki sanoi, yrittäen hymyillä. Eräs nainen tuli kastetun paperin kanssa, ojentaen sen Nikille. "jos nenästä tulee verta, kannattaa laittaa pää alas päin ja painaa vuotokohtaa" nainen neuvoi, katsoi hieman säälivästi Nikiä, ennenkuin lähti, kuten muukin yleisö. Eräs mies kysyi, pitäisikö soittaa ambulanssi ja Niki kääntyi odottavasti Jayta kohti. Oliko tällä pahemmat haavat veren alla, eli tarvitaanko tikkejä tai muuta? |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 24/7/2009, 12:41 | |
| ''Kyllä ne käsiraudat kelpais, pitäispähän kiinni.'' Hymyili miettiessään kuka nyt oikeasti laittaisi itselleen käsiraudat. ''Enpä tiiä uskoisko sua kiltiks, Ties mitä pahaa oot tehny.'' Jay sanoi mukamas epäilevästi. Jay ei kyllä turhan kiltti ollut, mutta isäänsä ei saisi säikytettyä muulla tavoin kuin koulusta tai joukkueesta erottamisella.
''Jaa, luuleks et sust ois poliisiks?'' Naurahtaa kuin se olisi mahdotonkin ajatus. ''Mut mitä pahaa se sun kaveris oli tehny ku lamaannuttajasta on saanu? Mut mä on aika varma et se oli lelu ja joku kutitti.''
''Eenhän mä oo joutunut sairaalaan hetkeen.. tai siis koskaan.'' Oikeastaan oli ollut yllättävän monesti sairaalassa. Katsoi ympärille kerääntynyttä väkeä, ei oikeastaan ymmärrä miksi aina joku tulee ja puuttuu asiaan. ''En mä mitään ambulanssia tartte, pitää olla paljon vakavempaa sillon.'' Nousee paremmin istumaan ja vähän naamaan kertynyttä verta, ei ollut niin vakavaa että tikkejä olisi tarvittu, naama olisi murjottu kunnolla vain jos nenä olisi murskana. Oli aika varmaa että huomenna Jay murjoisi oikein kunnolla saman tyypin naaman, jos sen näkisi. ''Tai no kyl mä tartten sittenki jotain, nimittäin sut.'' Ei jaksanut välittää kohtauksesta sen enempää, niihin tottuu kun niitä tapahtuu usein. Laskee selkänsä makuulle katsoen Nikiä. Hieroo hieman Nikiä kädestä sanoen ''Ei sun musta tartte huolehtii, ei mulle ennenkään oo tapahtunu mitään turhan vakavaa.'' Ja tämähän kyllä riippui ihan kenen kulmasta katsoi, Jaylle murtuneet luutkin oli pikku juttu. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 25/7/2009, 04:07 | |
| "en tiedä, en ole kokenut käsirautoja... tai siis, en kyllä muitakaan sitomis välineitä!" Niki lisäsi ja naurahti perään. Johan olisi noloa, jos Jay luulisi hänen pitävän sitomis leikeistä ja muista pervoista jutuista. Hrr... "mä olen tosi konna... yöllä meen potkimaan mummoja ja pelottelen pikku lapsia" Niki sanoi käkättäen sitten ilkeästi. Pilke silmäkulmassa kertoi, että nauru ei ollut kaukana. Pari ohi kulkevaa oli katsonut tyttöä tämän käkätellessä ja tyttö toivoi, että nämä eivät soittaisi valkotakkisia hakemaan häntä.
"miksei? mä en pelkää et kynsi katkee tai saan mustan silmän!" Niki sanoi ja mutristi huulia. Toinen ajatteli selvästikkin, että hänestä ei olisi kytäksi. Ei hän pelännyt, että joku hakkaisi hänet tohjoksi, siinähän sitten kasvaisi viisammaksi ja olo olisi vahvempi, sairaala reissun jälkeen. Kai. Kun Niki kuuli Jayn kysymyksen, tyttö puri huultaan mietteliäänä. "oliko se humalassa mennyt rikkomaan kaupan ikkunoita? noh, kumminkin, joku oli kuulemma kutsunut poliisin rauhoittamaan tilanteen ja sitten ne oli sen mun kaverin rähjäämisen vuoksi joutunut käyttämään sähkölamaannuttajaa.. mä vähän luulen, että se oli niin humalassa, että se sähköpurkaus tuntui kutittavalta" Niki sanoi mietteliäänä. Hänen pitäisi vielä tarkistaa tämä kertomus joltain hänen kaverin kaverilta, joka on ollut mukana. Myöhemmin sitten.
Kun Jay vakuutteli, että ei tarvinnut ambulanssia, ne pari tyyppiä, jotka olivat jääneet vielä odottamaan Jayn vastausta, lähtivät hekin, jättäen heidät kahden. Jotkut vielä vilkkuilivat olkiensa yli, mutta muuten he olivat jälleen kahden. Pojan seuraavat sanat saivat tytön tutun pilkkeen kohoamaan silmiin ja hymyn huulille. "jaa jaa.. tässähän alkaa jo epäilemään, että tuo hakkaamis juttu oli teatteria, koska et näytä välittävän asiasta sen kummemmin? Vai oliko tarkoituksesi saada minut leikkimään hoitajaa?" Niki kysyi leikkisästi, ja kun poika oli asettunut selälleen, ja pyytänyt Nikiä olemaan huolehtimatta, tyttö nyökkäsi. "okei, mutta nyt handu eestä, niin mä saan vähän pestyä kasvojasi ja pääsen katsomaan vauroita" Niki sanoi ja alkoi hellästi pyyhkimään pojan kasvoja märällä paperilla, jonka hän oli saanut eräältä naiselta. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 25/7/2009, 10:21 | |
| ''Jaa mitä vikaa käsiraudois on? Mä ainakin oon käyttänyt niitä, vaan se tais olla poliisin toimesta..'' Mitähän jos toinen luulee Jayn puhuneen poliisi stripparista? No luultavasti niki ymmärtää mistä puhuu. ''Vai että konna? Sittenhän sä oot pahempi ku mä. Pitäs varmaan soittaa mielisairaalaan, ja kysyy onks tollanen nauru normaalia.'' Sanoo hymyillen.
''Ei konnasta tuu poliisia.'' Naurahtaa virnuillen. ''Pitäs löytää lähin kauppa ja baari niin voi koittaa kutittaaks se oikeesti.'' Ei tuo kyllä ollut uutta Jayn korville, monestikkin on humalasta rikottu toisten omaisuutta.
''Tietty se oli teatteria, mutta ei mitään ongelmaa jos on yksityynen hoitaja, vielä paree jos työskentelee ilman palkkaa.'' Ei Jay oikeasti mitään tuollaista esittäisi ei vain jaksa välittää enää joka pikku jutusta. ''Voit sä tulla syliinkin, jos se vaikka auttais mua.'' |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 27/7/2009, 11:27 | |
| Ilkikurinen virne nousee tytön kasvoille. "eihän niissä kai mitään muuta vikaa oo paitsi se, et ne taitaa olla epämukavat, ellei niissä ole pehmukkeita? ja mitenkäs sä olet joutunut poliisien kanssa tekemisiin?" Niki kysyi ja yritti tukahduttaa ajatuksen poliisinais stripparista, joka keikistelee Jayn edessä käsirautoja heilutellen. "hei! et sä pidä musta, jos sä saat selville, että oon karannut mielisairaalasta?" Niki sanoi ja siristi silmiään veikeästi. Vaikkakin, välillä tuntui, että voisikin mennä pariksi päiväksi pehmustettuun huoneeseen, ainakin hän olisi turvassa ylisuojelevalta veljeltään.
"jos joutuu tekemään yhdyskunta palveluu poliisien kanssa, niin mikäs siinä? tulihan niistäkin "kapinallisista" poliiseja poliisi-opisto leffoissa" Niki sanoi ja irvistää toiselle. Irvistää toisen kerran kuulessaan, että he voisivat kokeilla lamaannuttajaa, kunhan eka löytäisivät kaupan ja baarin. "kauppaan voin tulla mutta baariin en... ja olis kamalaa, jos iskä joutuis tulemaan maksamaan mut ulos sellistä... mähän olen sen kiltti pikku enkeli" Niki sanoi nyrpistäen söpösti nenäänsä. Iskä saisi varmaan halvauksen, jos joku poliisi laitokselta soittaisi ja kertoisi hänen olevan putkassa rettelöinnistä.
"kuka sano, et mä työskentelen ilman palkkaa? yksi suukko per puol tunti ois ihan hyvä" Niki sanoi ja nauraa hieman, kun toinen ehdottaa, että hän kipuaisi toisen syliin. "en taida uskaltaa... mähän saatan sitten kauheella huitomisella tehdä pahempaa tuhoa kuin se jätkä polvellaan" Niki kikatti. Hän elehti aika paljon käsillään, ja sai kaverilta huomautuksia siitä. Kerran hän oli huitaissut ravintolassa eräältä tarjoilijalta tarjottimen kädestä, mutta hänen onnekseen se oli ollut tyhjä. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 1/8/2009, 09:17 | |
| //Sori et kestää vastaukset ny, on tullu tehtyy kokopäivä työtä.//
''Jaa poliisien.. tais olla viimeks ku poliisit tuli visiitille ku naapurit valitti melusta kun meil oli jonkinlaaset bileet, en mä sit siit enempää tiiä ku et syytettyyn poliisien vastustamisesta tai jotain..'' Raapi vähän päätään mietiskellen että miten se oikeastaan olikaan. ''Jos olisit karannut mielisairaalasta en usko et kävisit kouluu ja silleen, ja kai mä voisin nakata sut takaasin mielisairaalaan palkkion toivossa, ei silleen rahan toivos mut muuten vaan.''
''Joo se onki leffa. Mut olihan siin seksikkäitä mimmejä siin elokuvas.'' Sanoo kiusallaan virnistäen. Jay ei oikeastaan usko että lamaannuttaja mitään muuta tekee kuin.. lamaannuttaa. ''Ekkö muka käy joka ilta iskemäs kundei baaris? No mut jos et tuu niin varo ettei kukaan vie mua sulta.'' Naurahtaa kiusallaan. ''Jaa enkeli? Pitääpä pukee sut joskus enkeliks ja laittaa kännis kadulle levittään jumalan sanaa.'' Naurahtaa jälleen kerran, voi että kun oli hauskaa.
''Voit sä saada vähän enemmänkin kuin yhen pusun, ja vähän etumaksuukin.'' Laittaa kätensä tuon lantiolle ja antaa suukon huulille. ''Ei tommonen pikku enkeli mua voi vahingoittaa, tulisit nyt.'' Jaylle kyllä on tullut selväksi että käsillä voi helpostikkin ilmaista tunteitaan.
Vie kättään Nikin reidellä nojautuen vähän tuota päin antaen pusun huulille. ''Suthan vois vaikka syödä, vähän mausteita mukaan.'' Hymyilee leveästi tuolle hetken aikaa.
//Ei ehi pitempää ja luovuus loppuu kesken muuten. Käytiin maatalousnäyttelyis ja näin Tarja Halosen xDD ja sit Wallanderin ja sain nimmarin siltä ja joltain toiselta tyypiltä. Sit sain nimmarin viel joltain urheilijalta jonka nimee en just ny muista. Toivottavasti en joutunu teeveeseen Tarjan takia :(// |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 2/8/2009, 11:57 | |
| //juuh, ei haittaa Vai et Tarja Halonen? Narisiko ääni kuten telkkarissa? xD //
"ootko sä bilehile joka tykkää mekastaa? ja vai että vastustelet pidätystä? entäs jos mä tekisin sen sulle? Ja ruumiin tarkastuksen?" Niki sanoi, sipaisi sormellaan pojan rintakehää ja naurahti sitten. "eihän sitä tiiä, et jos mä käyn vaan koulunkäytävillä reppu selässä? ethän sä oo nähny mun menevän luokkaan, vai mitä?" Niki sanoi silmää iskien ja nauraa lisää, kun Jay ehdottaa hänen viemistään takaisin mielisairaalaan palkkion toivossa. "en usko että sieltä palkkioo saa, vaikka veis sinne jonkun hullun takasi... kiitoksen ja lujan käden puristuksen ehkä" tyttö sanoi naurahtaen.
"vai että seksikkäät mimmit on leffassa parhaita? minusta se Mahoney oli tosi sexy" Niki sanoi ja mutristi huuliaan, yrittäen kiusata Jaytä. "luuletsä että mä oon joka ilta baarissa ja lähen jokaisen kundin mukaan? sori, mut joudun romuttamaan sun unelmas kertomalla, että mä en oo kertaakaan käyny baarissa, vaikka oon juonu... ja ei, edes sä et saa mua sinne, ainakaan vielä" Niki sanoi hymyillen. "Jumalan sanaa? okei, nyt se on todistettu, että sä oot kaheli... mistä meinasit hankkia enkeli puvun, ellei sulla itelläs oo jossain komeron perällä sellasta" Niki sanoi virnistäen ja nyrpisti iloisesti nenäänsä.
Niki kikatti, kun Jay lupasi etumaksua hänen "huolenpidosta", ja samalla hän nautti, kun pojan käsi eksyi hänen lanteilleen. Tyttö katsoi epäilevästi poikaa, mutta hymyili sitten. "jos lupaat sanoa heti, jos painoni ahdistaa sua?" Niki sanoi ja istuutui sivuttain toisen syliin. Pojan käsi oli eksynyt hänen reidelleen, mutta se ei haitannut tyttöä. "ketsuppia, sinappia ja jotain muutakin, vai?" kuiskattiin toisen huulia vasten, ennenkuin annettiin pojalle tulinen suudelma. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 3/8/2009, 01:37 | |
| //ei narissu vaikka veesti oli ihmisiä puvuissa sen ympärillä.//
''En kai mä mikään hile oo, ainakaan viimeks ollu ku tarkistin. Kyllä mut sä saat mut tarkastaa millon tahansa.'' Sehän olisi Jaylle melkeinpä unelmien täyttymys! ''Hei mistä sä tiiät etten oo nähny sun menevän luokkaan? Ei silleen et vakoilisin.'' Hymyilee vielä vihjailtuaan Nikin vakoilemisesta
''Ei siitä oo mihinkään. Se kouluttaja mimmi oli parempi.'' Sanoo vähän kuin kosto mielessä Naurahtaen. ''Enkö mä sitten saa sua minnekkään?'' Sanoo ollen muka masentunut. ''Kyllä multa enkeli puku löytyy, edellisen uhrin jäljiltä.'' Virnistää miettien oliko hänellä oikeasti mitään sellaista pukua? Eipä tainnut olla..
''Mä vannon kautta kiven ja kannon.'' Oi että Jaystä oli mukavaa taas vaihteeksi saada joku syliin. ''Voi ei! Nyt mä litistyn, en saa henkee.'' Sanoo nauraen esityksensä jälkeen, uskoipa toinen sitä tai ei. ''Kaikilla mausteilla.'' Sanoo hiljaa Nikin tulisen suudelman jälkeen ja antaa toisen pitäen toista tiukasti sylissään. Ottaa tuota pään takaa kiinni hellästi vasemmalla kädellään ja antaa pitkän suudelman huulille edellisten perään. Suutelee Nikin kaulaa ja siirtyy hiljalleen takaisin huulille. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 4/8/2009, 04:08 | |
| //no höh xD //
"no sen mä vähän arvasinkin" Niki sanoi virnuillen, kun toiselle kävi enemmän kuin mielellään, että hän tarkastaisi. Tai ainakin äänensävystä päätellen tämä sopisi toiselle. Niki ei voinut olla naurahtamatta. "koska sitten sä oisit napannut mut jo vuoden aikasemmin, vai mitä?" Niki sanoi ja katsoi silmät sirrillään toista ja vieno hymy huulillaan. Toivottavasti toista ei ahdistaisi hänen pilailunsa liikaa, koska hän itse nautti Jayn seurasta, ehkä vähän liikaakin, jos heistä ei sitten tulisikaan mitään.
"se isorintanen blondi? miehen logiikkaa pitää häntä kauniina, koska rinnat löytyy" Niki "pahoitti mielensä" ja suipisti huuliaan murjottaakseen, mutta suupielten nykiminen ylöspäin paljasti hänet. "et... tai noh, ehkä jonnekkin kotibileisiin, mutta baariin, missä on on viinan huuruttamia, ikiteinejä ja pervo pappoja, ei kiitos" Niki sanoi päätään pudistaen ja nyrpisti nenäänsä, koska pelkkä ajatus vanhasta patusta, joka yrittäisi lähennellä, oli oksettava ja pelottava. "vai että uhrin? kuinkas monta uhria sulla on ollut ennen mua?" Niki kysyi kulma koholla, virne huulillaan.
Toisen esittäessä, toivottavasti, että hän oli liian painava, Jay sai hellän läimäsyn olkapäälle. "älä leiki, tai mä puren!" Niki sanoi hymyillen ja mietti, leikkisiköhän poika nyt tahallaan, että saisi häneltä puraisun? Vaikkakin, useakaan ei ottanut hänen "uhkailujaan" tosissaan. Niki virnisti toisen sanoessa, haluaisi hänet kaikilla mausteilla ja uppoutui suudelmaan ja Jayn tuoksuun, mikä tuntui ympäröivän hänet. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 4/8/2009, 12:16 | |
| ''Eiks se sit ollu pelkästään mun logiikka? No mut kerro asiantuntijana mikä on naisten logiikkaa? Hyvät rintalihakset niin kelpaa, eiks se oo sama asia?'' Tarkemmin ajateltuna, sehän oli täysin sama asia, mikä ne toisistaan erottaa? ''Mitä jos mä järjestän kotibileet ja kutsun sinne koko suvun? Sitten siellä olis samantyyppistä porukkaa ku baareis. Tai no ei ihan.. tai ei lähellekkään mutta iha sama.'' Mutta eipä sen kummemmin jayta ole vanhat mummot tullut lähentelemään, olisi varmaan mahtavaa kun toisella on tekaritkin. ''Ai monta uhriako? Mä taisin seota laskuis monta vuotta sitten.''
''Sä muuten olit oikeessa huitomisestas.'' Sanoo hymyillen läimäisyn saatuaan. ''Et sä mua pure, mä oon liian sitkeetä lihaa.'' Miettien samalla purisikohan tuo oikeasti, ei ainakaan Jay ottanut koko asiaa tosissaan, ehkäpä Niki halusikin purra poikaa? No jaa.
Havahtuu hetkeksi katsomaan ympärilleen taas, huomatakseen aika monen lähteneen, nopeasti se aika kuluu, mutta Jayllä ei ollut mihinkään kiire. ''Haluutko tehä jotain vai olla tässä?'' Kysyi yhtäkkiä, kumpikin kävisi hänelle, kysyikin lähinnä sen takia että aika oli mennyt nopeasti.
//ny saadaan tätä heitettyy eteenpäin, tuntu hetken aikaa et meinas jäädä paikoilleen :D// |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 8/8/2009, 04:31 | |
| "nyt sä heitit vaikean kysymyksen... hmm, noh, yleisesti naisten logiikka om, että jos mä sanon vaikkapa et "meidän pitää puhua", niin se tarkottaa, että nainen puhuu ja mies kuuntelee... tai ainakin mun äiti kerto sellasen naisen logiikka esimerkin, kun mä kysyin pienenä tota asiaa, kun iskä mutis jotain "se on taas tuota naisten logiikkaa". Pojan jatkaessa, Niki pudisti päätään hymyillen. Eihän se olisi niin helppoa tässä maailmassa, missä feministit ja sovinistit elää. "suvun? haluut sä et sun pappa tulee lähentelemään mua? ja kun mä luulin että sä pidät musta" Niki sanoi huulet törröllään ja hymyili sitten söpösti. "aah, niitä sun uhrejas on niinkin paljon? jos mä tästä hipsin kotiin, ennenkuin saat uuden uhrin" Niki sanoi irvistäen, mutat istui yhä pojan sylissä, kädet tämän kaulan ympärillä.
"kokeillaanko miten sitkeetä oot?" Niki sanoi leikkisästi ja äkki arvaamatta iski hampaansa pojan olkapäähän ja puri hellästi, irroittaen sitten, ja ihossa oli melkein näkyvät hampaan jäljet. "purenko vielä kovempaa? mutta oikeessa olit, oot sitkee" Niki sanoi nauraen ja pyyhki sitten olkapäätä, siltä varalta, että siihen olisi jäänyt hänen sylkeään ja kuolaa.
"mulle käy ihan mikä vain, kunhan et lemppaa mua mihinkään yksin, ellei sulla oo kiire jonnekkin?" Niki kysyi ja huomasi nyt, että monet olivat lähteneet. Tai ainakin lapsi perheet, pitihän pienokaiset viedä päiväunille tai syömään lounasta. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 8/8/2009, 14:30 | |
| Jayllä oli vaikeuksia pysyä Nikin perässä tuon selittäessä jotain naisten logiikasta, se varmaan onkin syy miksei aina ymmärrä naisia. ''Joku sais kirjoottaa kirjan naisten logiikasta, nimittäin mä en ymmärrä sanaakaan.'' Sanoo pudottuaan kärryiltä, no kyllä vähintäänkin sanan ymmärsi mutta vaikeaa se oli. ''Tietty mä susta pidän, enkä usko et se sua lähentelis ku se suuttuis jos kuulis mitä oon siitä vihjaillu.'' Jay sai taas todeta että Nikin hymyä oli vaikea vastustaa, hänestä ainakin.
Juuri kun Jay uskoi ettei toinen toteuttaisi uhkaustaan tunsi Nikin hampaat olkapäässään. ''Jos purisit yhtään kovempaa menis sulta hampaat äkkiä, mä oon aika varma siitä.'' Jay ei ollut yhtään varma kerjäsikö vain lisää, vai mitä.
''Eihän mul koskaan oo kiire mihinkää, tai no tosi harvoin. Mut haluisiks kävellä ympäriinsä ja kattoo jos sit keksittäis mihin lempataan sut?'' Nousikin heti varovaisesti ylös Niki sylissään. Antoi Nikin vapaaehtoisesti päättää kävelisikö itse . Lähti kävelemään rantaa pitkin Niki mukanaan niin että vesi tuli jalkoihin, mutta aina välillä katse kiinnittyi ohi juokseviin bikini tyttöihin.
Pysähtyi hetkeksi katsomaan hökkeliä jonka sisällä oli jonkinlainen kioski ja istumapaikkoja, ei ole koskaan vaivautunut käymään katsomassa paikkaa koska rannallehan tullaan auringon takia? |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 11/8/2009, 10:39 | |
| Niki vain kikatti, kun Jay kertoi, että ei pysynyt naisen logiikan perässä. Totta kai se oli vaikeaa, naisethan ovat sellaiset jutut tehnyt, ja nainen oli välillä mahdoton, mutta silti, se ei tehnyt miehistäkään viattomia. "tosta sais hyvän idean aikuisuuteen: kirjottaa kirja!" Niki sanoi ja kirjoitti hiekkaan: Naisen logiikka, mies- ymmärrä naista, kirjoittanut Niki O´Neil. Niki hymyili säteilevästi. Jay oli sanonut pitävänsä hänestä! Tai siis, kuulihan sitä joka päivä, mutta ei noin vakavalla äänellä.
"kerjäätsä lisää mun puremista?" Niki sanoi päätään kallistaen, siristäen epäilevästi silmiään, mutta päätti antaa asian olla, ja olla purematta toista. Ties vaikka toinen saisi vesikauhun tai jotain häneltä. Olisi tosi romanttista jos Jay saisi häneltä taudin. Uh!
"kävely ehto oli tosi hyvä, mutta se lemppaaminen voitais jättää tämän kerran?" Niki sanoi hymyillen ja kun toinen nousi seisomaan, otti hetkellisesti toisen niskan takaa kiinni, että ei putoaisi, mutta laski sitten jalkansa kuumottavalle hiekalle, ennenkuin vilvoittava vesi huuhtoi ne. Niki mietti, pitäisikö ottaa Jaytä kädestä kiinni vai ei, mutta päätti, että antaa tehdä pojan aloite. Eihän sitä tiennyt, jos Jay ei tykkäisi julkisista hellyyden osoituksista. Jayn katse kääntyi välillä ohi juokseviin tyttöihin, ja jos olisi katsonut sen jälkeen Nikiin, olisi saanut pahan mulkaisun osakseen. Vaikka heidän välillään oli hiljaisuus, heidän talsiessa eteenpäin, se ei ollut painostava, eikä häirinnyt Nikiä, niinkuin hiljaisuudet yleensä. Joskus vain ei sanoja tarvittu. |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 12/8/2009, 02:40 | |
| Miesten logiikka on tarpeeksi yksinkertaista ymmärtää, mutta ei silti viatonta. ''Hyvä idea! Alankin heti tekeen miesten logiikasta kirjaa, tulis ehkä sivun pitunen.'' Oli hyvä että Jay sai toisen hymyilemään, vaikka niin Niki teki melkein koko ajan.
''Joo, ei lempata sua vielä. Ens kerralla sitten.'' hetken käveltyään vilkaisi taas Nikiin, näemmä hän oli nähnyt Jayn vilkuilun mutta otti sitten Nikiä kädestä kiinni, osittain myös lepytyksenä, ties mitä tapahtuisi jos Niki suuttuisi, sen verran tiesi että naiset oli kekseliäitä kostamisessa. Käveli rauhallisesti hiljaisuudessa, siinä olisi toivonut ettei se koskaan loppuisi kunnes hiljaisuuden keskeytti huuto, ties mistä oli tullut?
//En itekkää tiiä tota viimestä // |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 14/8/2009, 02:43 | |
| "kyllä sä varmaan kaksi sivua saat, jos oikein pinnistät" Niki nauroi pojan vitsailulle. Toivottavasti toinen ei vain loukkaantuisi siitä. Nikillä oli jo sata ideaa, mitä hän voisi kirjoittaa kirjaan, jos joskus tilanne olisi sellainen, että hän alkaisi kirjoittamaan tanssimisen sijaan. Ja jos ei tuollainen "naisten logiikka"-kirja, niin ehkä joku romaani tai novelleita lehtiin? Ajatus oli kutkuttava, mutta edes kirjoittaminen ei ollut niin ihanaa kuin tanssiminen.
Niki näytti kieltä pojan sanoille. "vai että ens kerralla... jos oot hyvinkin tuhma, ehkä seuraavaa kertaa ei tule?" Niki sanoi pilke silmäkulmassa ja irvisti sitten leikkisästi. Toinen otti kädestä, mikä oli hellyyttävää ja söpöä, sen kaiken jälkeen, kun toinen oli töllistellyt tyttöjen perään. Aw... Mukavan hiljaisuuden katkaisi huuto, ja Niki tiiraili ympärilleen. Huutaja oli selvästikkin tyttö, mutta mistä ääni tuli? Niki katsahti merelle, ja näki tytön huitovan meri vettä. "hän hukkuu!" Niki parahti hädissään ja etsi katseellaan rantavahtia.
//hyvä huutaja? vai keksitäänkö joku parempi ja dramaattisempi möläyttelijä? // |
| | | lilco Foorumin ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 4239 Join date : 13.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Lepra City
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 11/10/2009, 00:33 | |
| //pelaaja hahmoineen poistui listoilta, pelin voi siis katsoa päättyneeksi jollet halua lopetusvuoroa tms. heittää.// | |
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) 11/10/2009, 08:22 | |
| // En taija... eli tämän sitten voi poistaa?/lukita // |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Sunny day (sovittu) | |
| |
| | | | Sunny day (sovittu) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |