Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Ja mä elän vain kerran...

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

Viestien lukumäärä : 7478

Ja mä elän vain kerran... Empty
ViestiAihe: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime20/7/2009, 12:47

Pelikone ja poika joka syötti säälittä kolikoita sen uumeniin. Keskittynyt, viileä katse ruskeissa silmissä, savuava sätkä huulilla. Musta tukka roikkui likaisena, rasvaisena olkapäillä, osin myös silmillä. Käden liike, joka huitaisi hiuksia silmiltä ja iski saman tien nappia. Hedelmäpeli, voi kun suloista. Silmissä pojalla oli tummat kajalit, päällä nilkkapituinen musta nahkatakki.
Musta Ozzy Osbournen paita, ladyfit, napapituinen, revitty auki suuremmaksi kaula-aukoksi.
Mustat pitkävartiset maiharit, liian tiukat liituraitaiset pillit ja kevyt haara asento.

Ärsyttävä ääni, kone nieli kolikot jälleen. Ottihan se vähempikin päähän, Snakea otti, sen näki selvästi pojan kasvoista. Pahis potkaisi masiinaa murahtaen jotain epäselvää tumpaten sitten tupakkinsa sen kylkeen. Pitäkööt hyvänään, ei poika muutaman kolikon tähden vararikkoon ajautunut.
Snake otti muutaman askeleen nojautuen sitten läheiseen seinään. Ruskeiden silmien katse arvio paikalla olioita, ei. Ei se keskittynyt, haipui saman tien kauas, eikä Snake Lee nähnyt yhtikäs mitään.
Paitsi tietenkin ne kuvat, mitä mieli eteen toi.

Turhaantuneisuus nosti huulille syvän huokauksen, viimeisetkin savut karkasivat. Käsi ajautui taskuun kaivaen huulille uuden tupakan, korvan taa toisen, vielä Snake ei kumpaakaan sytyttänyt.

- korkkaan Snayen, vapaasti vaan seuraksi -
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime21/7/2009, 05:46

[[Minä tuon diiva-uhrilampaani alttarille :-D]]

Indigo Beau Rose hyppeli korukaupasta ulos kassit täynnä tavaraa, niin kuin aina. Hänellä oli tänään päällään punaiset dieselin pillifarkut, söpö printtipaita, ja jaloissaan valkoiset converset. Kaulassa roikkui jälleen uusia koruja, mutta tällä kertaa pojan tupeerattujen hiusten päällä ei ollut hattua. Oli ollut sen verran tuulinen päivä, eikä Indy halunnut uhrata yhtäkään ihanaa päähinettään tuulelle. Tänään poika oli pistänyt vain huulikorunsa, sopi paremmin asustukseen. Silmätkin olivat tänään siniset, ihanaisten piilolinssien ansiosta.

Poika asteli aurinkoisena seinän viereen, ja alkoi siihen nojaten naputtaa puhelintaan. Hetken napsuteltuaan tämä haistoi tupakan, ja nosti katseensa. Vastakkaiseen seinään nojasi häntä reilusti pidempi, mustahiuksinen poika kajaalit naamassaan.
Rose jäi katselemaan äijää kulmiensa alta. Jokin tässä tyypissä ei miellyttänyt häntä. Ehkä se oli tuo hiukan rähjäinen, välinpitämätön olemus? Tai sitten poika lähetti jotain erikoisia ärsytysaaltoja hänen suuntaansa.

Pienesti tuhahtaen transu käänsi katseensa takaisin puhelimeen, ja jatkoi naputtelua. Kyytiä ei ilmeisesti tulisi vähään aikaan, eikä indy jaksaisi nyt oikein kävelläkkään. Huokaisten poika valui seinään tukien istumaan, ja laski ostoskassit vierelleen. Istuma-asennosta käsin tämä jatkoi oudon hyypiön tutkailemista katseellaan.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime21/7/2009, 07:38

- jej! :'DD -

Poika nyppäisi korvan lehteään, ei suinkaan sitä jonka taakse tupakka oli asetettu, vaan toista. Ruskeissa silmissä paloi turhautunut katse, Ilme kertoi Snaken päänsisäisistä murha aikeista. Hän tarvitsi vain sopivat kohteen purkaa mielialaansa. Sitä mielialaa, jolla oli tunnetusti tapana heittelehtiä puolelta toiselle. Juuri tällä hetkellä poika kantoi mukanaan negatiivisesti varautunutta auraa. Voi sitä raukkaa, jonka tuo päättäisi valita uhrikseen.
Snaye antoi terävästi henkeä ulos nenänsä kautta ja iski huultensa väliin sijoitettuun tupakkaan tulen taskustaan kaivamallaan stendarilla.

Ensimmäiset henkoset vedettiin syvään, katse haki paikalle tekstaamaan osuneen blondin. Pieni virne, muutama seinästä irrottava askel.
Snake käveli suoraan tytön luo ja puhalsi savut tuohon päin kallistaen päätään.
"Sä ärsytät mua", Snake sihahti. Jos toinen olisi fiksu se karkaisi nyt.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime21/7/2009, 11:19

Poika mulkaisi toista, ja pisti kännykkänsä taskuun. Karhea ääni, jossa soi melkoisen epäkunnioittava sävy. Tyyppi oli pelottava, mutta tuollaista puhetta ylpeäluontoinen Indy ei pystynyt sietämään keneltäkään. Blondille tuli suorastaan vastustamaton halu sanoa jotain takaisin, ja sen hän teki. Hän hymyili vinosti toiselle, joka nyt järjettömän kokoisena kaartui hänen ylleen.
”Aha. Ja mitäs aiot tehdä asialle?”
Transu nosti leukaansa, ja katsoi toista koppavasti silmiin. Tätä ei haitannut yhtään se että tyyppi oli fyysisesti ylemmällä tasolla, päinvastoin, hänestä oli säälittävää että toinen tuli kettuilemaan ja kovistelemaan puolet pienemmälle kaverille. Rose teki kantansa erittäin selväksi sylkäisemällä päin toisen naamaa, joka oli edelleen kumartuneena savujen puhaltamisen jäljiltä.
”Hanki parempaa tekemistä kun pienempies kiusaaminen. Tuhkamuna!”
Poika kerjäsi verta nenästään. Varmana siitä ettei Snake kävisi häneen käsiksi julkisella paikalla, Indy kettuili tälle niin paljon kuin sielu sieti. Psyykkisellä tasolla poika pärjäisi vallan mainiosti tälle kusipäälle, mutta entä fyysinen?
Blondilla ei pahemmin ollut lihasta, ja lyhyempikin hän oli. rehellisessä tappelussa hän varmaankin saisi itsensä hengiltä, mutta tämä kuitenkin uskoi Snakella olevan edes sen verran harkintakykyä, ettei hän täällä alkaisi ketään pieksemään. Voitonriemuisena nuorukainen hymyili toiselle edelleen lattialla rentona istuen.

[[Haha : D Indy ei ole fiksu]]
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime22/7/2009, 02:15

- oivoi se on ihana x'D Snake taas on hieman skitsolla päällä(tai ehkä mä..?) ni arpia sai tulla? :> sano vaan jos tumppaus jälki häirii ni muoksin sen.. nisstä ku tuppaa jäämään arpia D: -

Snake tuhahti, toinen oli kaiken lisäksi vielä koppavan oloinen. Jeesus, sehän vain pahensi tilannettaan tuolla asenteella. Kumma muija. Sanoja Snake ei ensin tajunnut ollenkaan, se ääni oli jotain friikkiä. Snake naurahti, ei se tainnut mikään muija ollakaan? Aina vaan parani, ja sitten poika sisäisti itse sanat.
"Enköhän mä jotain keksi...", sävy oli ilkeä, pieni nopeasti katoava virne kaartui kertaalleen lävistetyille huulille, ja oli poissa.

Indy sylkäisi päin Snaken kasvoja, mustatukan silmät leimahtivat nyrkki sinkouytui kohti toisenkasvoja. Helvetti! Hän murtaisi nenän tuolta koppavalta paskiaiselta.
"Ai, onko sulla sitten parempia ehdotuksia, neitiseni? Puhut vaan, ei sulla oikeesti ideoita oo", Snake sähähti mulkoillen toista ilkeään sävyyn.
Toinen näytti ruipelolta, jopa huomattavasti hontelommalta kuin Snake itse. Eipä Snayekään pelkkää lihasta ollut, ei suinkaan.

Voiton riemuinen ilme toisen kasvoilla vitutti, Snake veti toisen käden omaansa ja viileästi Indya silmiin katsellen tumppasi tupakkansa transun ranteeseen.
Snake virnisti pirullisesti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime22/7/2009, 05:13

[[Kunhan luita ei murru eikä teräaseita käytetä niin kaikki on sallittua ; D]]

Lyönti tärähti Indya vasempaan poskeen. Kovan iskun voima lennätti pojan kyljelleen kovaan maahan, saaden luiseviin kyynärpäihin ikäviä naarmuja. Blondi oli juuri ja juuri saanut käännettyä päätään sen verran ettei sentään nenä mennyt. Poskea sen sijaan jomotti senkin edestä, ja huulesta vuosi runsaasti verta. Perkele tuon se saisi maksaa!

Transu ulvahti kivusta tupakan polttaessa toisen riistämää kättä. Kosto mielessään tämä pyörähti selälleen ja potkaisi toista sääreen niin kovaa kun jaksoi. Hän saikin itsensä irti toisen otteesta, ja kompuroiden juosten tämä könysi ostarin ulko-ovista pihalle. Huohottaen tämä lysähti ovien vieressä seisovien penkkien eteen. Ostarilla ei työpäivänä ollut juurikaan väkeä, ja vartijatkin taisivat olla ruoka-tauolla. Missä kaikki olivat?
Kylmä ilta-ilma kirveli Indyn keuhkoissa, kun tämä hönki sitä katkonaisesti sisäänsä. Oli pakko nousta ylös ennen kun toinen ehtisi perään!

Täristen poika nousi ylös yrittäen ottaa puisesta penkistä tukea. Tämä pyyhkäisi verestä tahriutuneita suupieliään, ja oli juuri lähtemässä uudelleen liikkeelle, kun kuuli liukuovien käyvän takanaan. Nopeasti tämä kääntyi niitä kohti, ja vain yksi ainoa lause nousi pintaan:
”Ei helvetti!”
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime24/7/2009, 08:25

- tämä selvä <'; -

Snake tuhahti, toinen oli jo nyt selällään. Mitä hän oli edes kerennyt tehdä? Lyödä kerran kasvoihin, tätä menoa tuo olisi muusia viidessä minuutissa.
Nyt se ulvahteli tupakan polttaessa merkkiä ranteeseen, mukavaa. Ja joku niinkin sadistinen tyyppi kuin Snake Lee vielä nautti siitä kun sai kuulla kivun äänet.
Potku sääreen sai Snayen ärähtämään, toinen olisi niin kuollut nyt...
Eihän Snayekään ihan immuuni kivulle ollut, vaikka olis saastaisesta narkkarista voinut muuta luulla.
Transu karkasi, Snake mulkaisi ja lähti perään.

Ulko-ovi liukui auki Snaken edessä ja poika naurahti. Olipa toinen nyt fiksu kun ei tuon kauemmas ollut lähtenyt. Seisoskella nyt siinä ulkona kuin ei mitään. Muutama harpattu askel ja Snake olikin jo kiinni blondin kutreissa. Naurahdus oli ivallinen, huvittunut.

"Jos olisit yhtään fiksumpi olisit vaan juossu karkuun. Typerys, jäädä nyt oikein odottamaan... Tosin, mitäpä se mua haittaa", Snaken ääni oli viileydestään huolimatta oikein itsetyytyväistä sorttia. Poika pyöräytti toista hiuksista toivoen, että tukko jäisi käteen mutta mitä vielä. Muutamankin heilautuksen jälkeen transu roikkui hiustensa jatkaana.

Turhautuneena Snake tiputti toisen asvaltille.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime26/7/2009, 11:39

Indyn ilme ei värähtänytkään toisen astellessa hänen luokseen. Tuollaisille tyypeille ei saanut näyttää pelkoa eikä kipua. Tämä kaveri näytti vieläpä omaavan hyvin sadistisen luonteen, joten pojan parkuminen saisi tämän vain innostumaan enemmän. Toisen kuitenkin tarttuessa tämän hiuksiin kiinni, ja alkaessa vääntämään niitä Indy ei voinut estää tärisemistä. Poika puri hammasta, ja sai pidettyä kivun aiheuttamat kyyneleet aisoissa edes siihen asti että sai sanottua jotain takaisin tuollesatunnaisesti ihmisiä hakkaavalle psykopaatille.
”Mä en pelkää sunlaisias! Sä olet kans yks pelle joka saa jotain tyytyväisyydentunnetta hakattuaan ihmisiä! Egoas sä vaan pönkität!”
Tämän jälkeen alkoi raivokas letistä riuhtominen. Laihat jalat pettivät transun alla, ja tämä jäi toisen riepoteltavaksi kuin pieni räsynukke.
Lopulta tehohoidon jälkeen poika rysähti maahan voimattomana. Vastaan haraaminen oli vienyt kaiken energian, mitä tähän aikaan päivästä oli enää jäljellä, ja nyt Indy makasikin maassa apaattinen ilme kasvoillaan, täristen, kivun kyyneleet valuen meikatuista silmäkulmista. Ranteet olivat naarmuilla, ja toisessa oli tupakalla tehty polttomerkki. Housujen polvet olivat kuluneet ja likaiset äsköisen riepottelun tuloksena, ja vaaleat hiuksen olivat aivan sekaisin kovasta käsittelystä.

Indigo jäi katselemaan asfalttista maata jota hänen irronneet hiustupsunsa nyt koristivat. Hän näki toisen mustat, pitkävartiset maiharit, ja kun hän hiukan käänsi päätään, näkyi myös ivallisesti hymyilevä naama. Rose veti syvään henkeä, ja yritti väristen nousta ylös. Tämä jäi kuitenkin jäi vain yritykseksi, sillä jonkin verran ylemmäs päästyään kylkeen iski tajuton kipu. Oliko Snake potkaissut häntä? Miten vaan, mutta tulos oli sama. Blondi rysähti jälleen maahan, ja alkoi yskiä samalla, kun yritti katkonaisesti saada murjottuun ruumiiseensa happea. Hiljaa mielessään Indy alkoi huutamaan apua, mutta huulille asti huuto ei kantanut. Vain pieni, käheä inahdus pääsi rikkomaan pimeällä kadulla vallitsevaa hiljaisuutta.
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime27/7/2009, 00:04

- pian pitää varmaan saada jo pelastaja paikalle? :'D otetaanko kolmas pelaaja hahmoineen, vaiko heitänkö jonkun omistani? <: En tosin osaa sanoa, kuka niistä mahtaisi mitään Snayen sekoiluille... -

Vai ei se pelännyt hänenlaisiaan? No, sille piti näyttää että syytä olisi! Mutta egon pönkittämisestä tässä ei toki ollut kysymys, kuten blondi näytti luulevan. Kyse oli yksinkertaisesti siitä, että Snake Leellä oli tylsää ja ärsytti. Pitihän ne aggressiot johonkin purkaa, ja hän purki ne tuohon sekasikiöön josta ei tosiaan osannut sanoa oliko se tyttö vai poika. Varmaan henkisesti jotain muuta kuin ruumiillisesti.
Ilkeämielisyys kuvastui mustatukkaisen kasvoilta, kun tuo katsoi itsetyytyväiseen sävyyn blondia maassa. Tuosta saisi irti vielä vaikka mitä.

Toinen yritti nousta ja todellakin Snake iski toista kengänkärjellään kylkeen. Ei liiallisella väkivallalla, mutta jonkinmoisella voimalla kuitenkin.
Naureskellen Snake istui toisen seuraksi maahan ja leikitteli vaaleilla hiuksilla niitä suuremmin repimättä. Pian tuo kuitenkin tarrasi tukkoon ja kiskaisi Indyn päätä niin, että sai kasvot lähemmäs omiaan.
"Mulla on välillä aika aggressiivinen olo", poika totesi hymyillen pirullisesti. Sanat tuli lausuttua kuin parhaimpaankin keskustelu sävyyn.

Sanojensa päätteeksi Snaye painoi transupoitsun kasvoja vasten asvalttia ja naureskeli. Kädellään tuo teki pienen liikkeen jättääkseen edes pienet jäljet kasvoihin. Muisto, hauskaa ja vieläpä eeerittäin kypsää.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime27/7/2009, 01:44

[Minä voin käydä mainostelemassa : D Kyllä (kai?) joku on valmis Indyn pelastamaan xD]

Indy jo luuli että Snake oli saanut tarpeekseen, mutta mitä vielä. Poika tarrasi blondin kutreista kiinni jälleen, ja roikotti toisen päätä jälleen ilmassa. Transu näki vain toisen ilkeästi virnuilevat kasvot. Hän haistoi tupakan toisen hengityksessä tämän alkaessa puhumaan motiiveistaan. Rose oli liian paskana sanoakseen mitään takaisin, mutta kun pää painettiin takaisin asfalttiin, ja vielä hinkattiinkin siihen, pääsi kivulias inahdus taas hänen huuliltaan.

Indy ei enää jaksanut pistää vastaan. Tärinä oli loppunut, ja nyt poika makasi entistä apaattisempana asfalttisella päällysteellä. Huulesta oli jälleen alkanut vuotaa verta, ja nyt poskessakin oli tihkuva haava. Silmämeikkiin sekoittuneet tummat kyyneleet tipahtelivat maahan, kastellen asfaltin pojan posken alta. Tämä liikutti pienesti paria vasemman kätensä sormea, mutta sekin sattui.

Poika makasi mahallaan kovalla pinalla raskaasti hengittäen. Tässäkö se nyt sitten oli? Jos tuo kaveri jatkaisi hänen hakkaamistaan vielä hetken pidempään niin kyllä siinä henki menisi. Olisiko hän sitten se poika joka kuoli ostarin edessä saamiinsa vammoihin? Lööpit olisivat täynnä kertomuksista, jotka kertoivat hänen viimeisistä hetkistään.
Kornit ajatukset saivat Indigon naurahtamaan itselleen. Hänestähän tulisi melkein yhtä kuuluisa kuin Michael Jacksonista. Mutta, vaikka kuinka houkuttelevaa se olisikin, Indyllä ei ollut aikomustakaan kuolla täällä. Tuskin tuokaan tyyppi olisi häntä heti tappamassa. Pahikseltahan se näytti, mutta tuskin se hänen takiaan linnaan olisi menossa. Pieni hymy karehti Rosen kasvoille, vaikka sen vääntäminen sattui.
lilco
Foorumin ylläpitäjä
lilco

Viestien lukumäärä : 4239
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime27/7/2009, 02:19

//tittidii, pelastava... prinsessa saapuu. tosi kökkö ja kaikkea, mut kiireessä kirjotin xD mun jälkeeni järjestys chaos, kimusume, mä.//

Candice Fisher oli pummannut isäpapaltaan kyydin keskustaan. Tyttö ei nimittäin jaksanut roikkua kotonaan koko aikaa, kuuntelemassa äitinsä pajatusta ja kaikkea muuta yhtä rasittavaa. Tosin eipä tämä kaupunkikaan sen parempi vaihtoehto ollut, Candy nimittäin ei ollut mikään paras suunnistaja.

Ainut tuttu asia San Diegossa oli ostari, jolla tyttö oli pari kertaa ehtinyt käymäänkin. Ei mikään maailman paras hengauspaikka jos ei sattunut olemaan erityisen shoppaavaa laatua, mutta no can do. Siinä rentoon malliin kävellessään ja poltellessaan (huono tapa tuo tupakointi), Kalifornian auringossa t-paidassa ja Ray Banin kekeissä tyttö näytti aika normaalilta muijalta, joka arveli että tulisi taas niin turha reissu ja että pitäisi varmaan hommata jotain fiksua tekemistä tässä kaupungissa. Ostaria lähestyessään Candice tosin joutui muuttamaan hieman mieltään. Mitä helvettiä tuolla tapahtui? Joku tummahiuksinen jätkä hakkasi jotain muijaa. Ja hakkasikin aika helvetin pahasti. Normaalioloissa Candy olisi luultavasti kääntynyt ympäri, sillä hän kyllä tiesi että oli parempi olla sotkeutumatta muiden ongelmiin, mutta tylsistyneenä tyttönä hän jatkoi kulkuaan kaksikkoa - ja ostaria - kohden.

Saapuessaan lähemmäs Candice totesi että tuo mustahiuksinen oli ihan varmasti joku helvetin psykopaatti. Eikö se nähnyt miten paskassa kunnossa tuo blondi jo oli? Oikeasti. Jenkit...
"Sä taidatkin olla kovaa poikaa?" Candy heitti halveksuvaan sävyyn, jääden oman turvallisuutensa takia seisomaan hieman kauemmas kaksikosta. "Hakkaat heikompias..."
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime30/7/2009, 10:42

- pahoillani pienestä ikuisuudesta~ -

Snake ei nähnyt mitään syytä toisen hymyyn. Ei se tosissaan voinut hymyillä, kun sitä oli hakattu aiemmin, eikä mitenkään lievästi ilmaistuna. Mustatukan toinen kulma kohosi hieman, kasvoilla kareili hieman yllättynyt hymy. No, kai tuosta blondista johonkin oli. Outo tyyppi. No, kaikesta huolimatta Snaye ei voinut olla istumatta toisen päälle ja nappaamatta tupakkaa korvansa takaa pistäen palamaan. Hän oli jo selvästi rauhoittunut, mikä nyt ei tarkoittanut sitä, että hän rupeaisi keskustelemaan mukavia juttuja uhrinsa kanssa. Saatuaan tupakkaansa tulta ja vedettyään savua keuhkoihin Snake nosti toista yksikätisesti ylös lyöden vielä kertaalleen kasvoihin. Sitten tuo virnisti pahansuovasti. Huomio kääntyi riitaa haastavaan ääneen. Naisääneen, tai kai tuo toinen tyttö vielä oli? No, muija kun muija.

"Helvetin kovaa", Snake sähähti teräksisellä äänellä, tummiin silmiin oli syttynyt taas kiihko. Mielihalu hakata ja pistää paikkoja remonttiin. se tuntui iskevän useinkin... Harvemmin kännissä tai aineissa, yleensä täysin selvinpäin... No, Snaken kesytti vain pullo viinaa tai hyvä trippi.
"Niin, kuka sä olitkaan?", Snake kysäisi jopa hieman halveksivaan sävyyn haastaen lyhyt tukkaista tyttöä katseellaan. "Ihan vain sillä, että millähän helvetin oikeudella sä moralisoit mun tekemisiäni, hä?"
Snake näytti syttyneeltä, tuo poltteli nautiskellen tupakkaansa lyömättä tällä kertaa ketään. antaa nyt tuon blondin transunkin hiukan aikaa kerätä voimiaan vastaiskuun. Sisukkaalta se vaikutti, jos ei muulta.
Savut puhallettiin tytön kasvoille, huulille kaartui kissamainen hymy, samainen jonka myös Mila taitoi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime1/8/2009, 12:44

-Jeij, Indy on pelastettu! :-D-

Indy luuli jo toisen tepastelleen matkoihinsa, mutta väärässähän poika oli tälläkin kertaa. Toinen istahti hänen päälleen. Hengittäminen kävi vielä vaikeammaksi, mutta transu puri rohkeasti hammasta, eikä inahtanutkaan. Toisen kuitenkin noustessa Rosen ranne mukanaan ja vetäessään tätä rupiin Indigo ei oikein voinut olla ulvahtamatta samalla kun lensi jälleen selälleen kovaan asfalttiin. Tällä kertaa pikkuinen löi päänsäkin melko kovaa, ja silmissä pimeni. Joitakin satunnaisia ääniä tämä kuitenkin kuuli, ja tajusikin, ettei toinen kuulunut tälle sekopäälle joka satunnaisesti hakkasi ihmisiä.

Parin pienen hetken jälkeen blondi alkoi availla jo silmiään heikosti. Päässä jyskytti, ja nenästäkin tuntui vuotavan verta. Tällä kertaa Snake oli osunut siihen mihin oli pitänytkin. Hitaasti Indy kurottautui tärisevin käsin koskemaan takaraivoaan. Hienoa. Sormenpäät olivat tahriutuneet vereen, ja transu alkoi jo voida pahoin. Rose nousi rauhallisesti istumaan, ja yritti saada päätään selväksi. Hän nosti katseensa Snakeen, jonka vieressä oli tällä kertaa joku muu. Tuon lyhyttukkaisen neitokaisen äänen hän oli ilmeisesti kuullut hetki sitten. Nyt kaksikon välillä kuitenkin näytti olevan hiukan epämiellyttävää kipinää, ja Indy ei voinut olla sekaantumatta. Hän ei todellakaan halunnut että joku muukin saisi itsensä lihatiskille tänään.
”Hei anna sen olla.”
Beau repi itsensä pystyyn. Tämä huojui aikalailla, eikä jatkuva nenäverenvuoto auttanut asiaa yhtään vaikka Indy sitä yrittikin hiljentää pyyhkäisemällä kuonoansa aika-ajoin. Tupeerattu tukka oli latistunut, takkuinen, ja takaa verinenkin. Punaiset pillifarkut olivat polvista kuluneet ja likaiset, ja printtipaidassa oli mahan kohdalla ikävä kengästä tullut tahra. Hiukan vertakin paidan rinnuksilla oli, mutta ei se kyllä yleisnäkymää paljoa parantanut.
lilco
Foorumin ylläpitäjä
lilco

Viestien lukumäärä : 4239
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime2/8/2009, 00:43

Jaa-a, niinpä, milläköhän oikeudella Candice oli nokkansa tähän väliin työntänyt. Hän ei oikein tiennyt. Urhoolliseksi ja heikompiaan puolustavaksi tyttöä kun ei oikein voinut kehua... päätään pudistellen Candy kaivoi taskustaan uuden tupakan ja pisti sen palamaan, silmäillen tuota mustahiuksista jätkää halveksivasti aurinkolasiensa takaa. Katse kääntyi sitten siihen blondiin, joka oli ihme ja kumma seisomassa omilla jaloillaan. Candsin kulmat kohosivat hiukan hämmästyneesti.

"Ootko miten paskassa kunnossa?" tyttö heitti blondille neutraaliin sävyyn. Candice ei jaksanut tuhlata aikaansa vastaamalla sille sekopäiselle jätkälle, häntä huoletti tuon blondin kunto enemmän. Ja ei, se ei häntä huolettanut lähimmäisen rakkauden takia. Candy pelkäsi enemmänkin joutuvansa sekaantumaan tähän juttuun jotenkin, kuten vaikka soittamalla ambulanssin ja kertomalla mitä oli nähnyt.

Voi vittujen kevät, Cands ajatteli. Pitikin tunkea väliin.

//AAAH lyhyt o__o saan alemmuuskomplekseja !//
Chaos
Hahmohyväksyjä
Chaos

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime2/8/2009, 09:32

- lilco, ei mtään syytä. Äläkä edes yritä väittää vastaan <,x -

Snake ei enää hymyillyt, tuijotteli vain. Hän tiedosti, että hakattu poika vuoti verta. Hän tiedosti olevansa itse siihen syyllinen, hän ei potenut huonoa omatuntoa. Snaye ei vain ollut sellainen tyyppi joka katui tehtyä, jota ei enää kyetty muuttamaan tekemättömäksi. Harvemmin tuli edes tahdottua muuttaa mitään. Hänelle se tuntui olevan se ja sama, kaikessa inhimillisuuden puutteessaan.
Snake naurahti blondin sanoille. Se. Voi kuinka somaa! No, eipä Snake puuttunut siihen, aina mieluummin se kuin yltiö korostettu hän. Sitä paitsi oli ihan normaalia puhua tuolla tavalla. Se vain sattui huvittamaan poikaa. Tiedä sitten minkä kumman takia.

Tytön mulkoilu ei näyttänyt vaikuttavan viileään olemukseen millään tapaa, joskin huvittuneen virneen teki mieli nousta huulille. Snake ei kuitenkaan antanut tapahtua mitään sellaista. Tyttö kysyi blondilta tuon kuntoa, Snaye vilkaisi mainittuun blondiin. Näytti aika paskalta. Pojan olisi pitänyt potea huonoa omatuntoa, kyllä tuo sen tiesi. Miksi hän sitten ei tehnyt niin? No, sitä hän vuorostaan ei tiennyt.

"Et sä kuole. Sen kun soitat poliisille, jos huvittaa", Snake analysoi Indyn kunnon ja virnisti pirullisesti. häntä ne naurettavat koppalakit eivät pelottaneet. Snake kykenisi kyllä istumaan jonkin aikaa, kunhan aggressiot saisi purkaa johonkin... Mielellään johonkin muuhun, siis. Snake kun ei ollut mitään itsensä viiltelijä tyyppiä. Hän oli oikeastaan inhottavan typerä kovis, jonka pitäisi saada harrastaa muutakin mieleistä kun muiden hakkaamista. Eipä harrastanut, se oli hinta, joka nistin oli määrä maksaa. Heroiini tappaa, tai sitten likainen neula... Tai jossei tapa niin koituu pidemmällä aikavälillä kuolemaksi.. Kehittyy aidsiksi... No, snake eläisi miten tykkäisi sitten siihen asti kuin aikaa annettiin...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime8/8/2009, 01:11

-Anteeksi että kesti :>-

Blondi naurahti tuntemattoman kysymykselle, ja pudisti hiukan päätään, vaikka sitä särkikin aivan jumalattomasti.
”Miltä näyttää?”
Kunnossa? Poika oli kaikkea muuta kuin kunnossa. Hänhän vuoti verta kaikkialta mistä kuvitella saattoi. Luulisi että neiti olisi edes huojuvaisesta olemuksesta tajunnut, ettei hän kovinkaan kauaa pystyssä pysyisi. Jääräpäisenä luonteena Indigo ei kuitenkaan antautunut edes kivulle, ennen kuin taju lähti. Sankarillista, tai ihan helvetin tyhmää. Transu ei tiennyt lainkaan missä hänen rajansa kulki. Tai, oliko sitä ollenkaan? Han puskisi niin kauan eteenpäin kun pystyssä pysyisi.

Rose jäi tuijottamaan tummatukkaista poikaa hiljaa. Kummallekohan tuo oli äsköisen tarkoittanut? Kyllä Indy henkiin jäisi, mutta voisiko tuon äsköisen ymmärtää uhkauksena tytölle? Ajatus naisia hakkaavasta mielipuolesta sai blondin puremaan hampaitaan hiljaa. Tiesiköhän tuo äijä sanaa moraali? Jos Indigo olisi ollut koira, hän olisi murissut tuolle jätkälle, purrut tätä kovaa ja antanut raivotaudin mokomalle.

Ajatukset vaikuttivat transun ilmeeseen, ja tämä jäikin tuijottamaan Snakea kulmiensa alta jäätävästi. Jos tuo tyyppi kävisi toisen kimppuun hän ei enää sietäisi tätä. Hän hyökkäisi tuon niskaan ja purisi tältä korvan irti. Hiukan radikaalia, mutta ehkä kaikkein toimivinta, mitä Indyn häviäväisellä lihasmassalla pystyisi tekemään.
”Et koske siihen!”
Indy sähisi hampaidensa välistä. Nykyinen hyökkäävä olemus kyllä muistutti enemmän vihaista kissaa, kuin raivotautista koiraa. Ikävä kyllä nuorukainen omisti liian suuren egon liian pienessä ruumiissa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ja mä elän vain kerran...   Ja mä elän vain kerran... Icon_minitime

Ja mä elän vain kerran...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rakastan sua vain niin kovin paljon etten muuta tee kuin aattelen vain sua
» Myöhässä, taas kerran..
» Hulluuteen tällaiseen kerta kerran jälkeen mukaan meen (k-18)
» Cried in vain, tried to end the pain
» Ja luulen, todellisuus on vain unta...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: San Diego :: Keskusta :: Ostoskeskus-
Siirry: