René kaivoi laukustaan avaimia haparoiden pimeässä oven kahvaa toisella kädellään. Miksi hän ei ollut älynnyt sytyttää valoa - vastausta ei René tiennyt. Napatessaan avaimet ja löytäessään lukon tyttö väänsä avainta ja ovi kilahti auki. Sulkiessaan sen perässään hän huomasi olon selvästi valoisemmaksi. No ikkunat olivat suuria. Sytyttäen valon ja potkaisten ruskeat nahkasaappaat jalastaan. René nappasi tulleen postin käteensä ja vilkaisi mainoksia. Yksi valkoinen kirjekuori oli lehtisten seassa ja René nappasi sen käteensä. Kävellessään olohuoneeseen tyttö repi kuorta auki. "Hyvä René Chapman" Alkoi mustalla printattu teksti. "Teemme kyselyä..." Enempää hän ei lukenut vaan viskasi kirjeen lehtikoriin.
René nappasi kännykkänsä ja tutki oliko saanut uusia viestejä. Ruskeat hiukset heilahtivat taakse. Tyttö ei ollut vieläkään tottunut niihin, mutta piti niistä enemmän kuin massa blondeista. Soitto pyyntö Haydeniltä. René painoi nopeasti vihreää luuria ja hyppäsi ylös ja käveli ikkunalle josta käupungin valot näkyivät Hiljainen tunnelma. "Hauden." Toisella puolella kuului tuttu ääni "Hayden! Ihana kuulla ääntäsi. Lähetit soitto pyynnön." René tuijotteli ulos purren samalla pikkurillin kynttään "Joo. Mietin voinko tulla käymään. Olen tässä lähellä. Voin tuoda jotain syömistä." Tytön kasvoille levisi hymy "Tottakai voit. Ja tuo ihmeessä. Muistat kai koodin?" "Muistan toki. Olen kymmenessä minuutissa paikalla. Nähdään pian" "Nähdään." Puhelu päättyi ja René laski kännykkänsä olohuoneen pöydälle ja naksautti televison auki. Jessica Alban kasvot kiepahtivat näkyviin. The Eye tuli juuri. René istahti katsomaan ja nosti jalkansa pöydälle haukotellen samalla.
Ovikello soi ja René pomppasi ylös. Kiiruhtaen ovelle ja aukaisten sen tytön kasvoille levisi iloinen hymy. "Hayden." Suudelma oli pitkä. Haydenin silmät tuikkivat, kun hän katsoi tyttöään "Mitä kuuluu?" "Tylsää. Paitsi nyt kun tulit." René hymyili ja silitti toisen poskea. "Mitä toit?" "Toin tuosta kebabbia näihin boxeihin ja sinulle yhden yllätyksen."
René katsoi ilahtuneena mustia miu miun avokkaita jotka Hayden oli tuonut. "Mistä arvasit että halusin juuri nämä?" Hayden hymyili leikkisästi "Kuulin kun isäsi ja sinä juttelitte eilen." René hämmästyi ja katsoi poikaa ihmeissään. "Mutte enhän minä eilen nähnyt sinua." Poika hymyili "Mutta minä näin sinut. Oletko tyytyväinen?" "Voi olen!" René suuteli poikaa. "Nyt syödään." Hayden veti pahvit eteensä ja ojensi toisen Renélle. "Tässä tuli haarukat ja veitset." Hän ojensi tytölle muoviset aterimet ja kävi käsiksi annokseen. René söi hiljalleen ja katsoi Haydeniä "Seurasiko ne sua?" Ne olivat paparazzit joita tuntui nyt olevan joka paikassa. "Jep. Ainahan." René hymyili. "Mä menen kouluun - ne seisoo portilla - mä tulen koulusta ne seisoo portilla. Simät räpsyy vieläkin." Hayden taputti Renétä. "Totut kyllä." Tyttö ei vastannut mitään vaan hymyili hennosti. Kai niihin tottuisi. Sitten joskus.
Syötyään Hayden venytteli ja tarttui kaukosäätimeen. Aloittaessaan kanava surffailun René nousi ja siivosi ruokien jäljet. Pysähtyen keittiöön ja kuunteli television ääniä sulkien silmänsä. Elämä oli muuttunut Haydenin tapaamisen jälkeen. Koulussa pidettiin enemmän ja lehdissä levisi kuvia heistä kahdesta. Hymy levisi tytön kasvoille. olihan se mukavaa nähdä kuva itsestään lehdessä: "Haydenin uusi kummpani" ja muita samanlaisia. Rene heitti pahvit roskikseen ja meni huoneeseensa. Samalla kuului pojan ääni "Mihin katosit?" "Olen makkarissa." Askeleet lähestyivät ja Hayden ilmestyi ovelle. "Minun pitää mennä. Vaikka on ilta olen lupautunut yhteen haastatteluun." René tuli vähän alakuloiseksi, mutta hymyili silti. "Ei se mitään. Nähdäänkö huomenna keskustassa?" Hayden nyökkäsi ja veti samalla nahkatakkia päälleen "Hei sitten!" "Hei!" Oven sulkeutuessa René polkaisi lattiaa Nyt ei ollut kivaa kun seurusteli rokkarin kanssa.
Kellon näyttäessä kymmentä René makasi sängyllään katsomassa tv:tä. Ilta ei ollut koin mukava - paitsi kun Hayden oli tunnin. Kuitenkin tämä lähti haastatteluun. Minkähän lehden. Sitten alkoi taas kanava pyörittely. Yhtäkkiä eteen pyörähti Haydenin kasvot "Tämä on ollut mukavaa ja levy julkaistaan viikon loppuna." Hymyilevä nainen ja kalju mies istuivat Haydeniä vastapäätä. "Missä se julkaistaan?" Kysyi mustahiuksinen hymyilevä nainen "The boxissa. Siellä esiinnymme ja pidämme muutenkin hauskaa. Lopuksi jaamme levyjä nimikirjoitusten kera - tottakai levy maksaa." Hayden vastasi ja katsoi nyt miestä joka alkoi puhua "Otatteko mukaan uuden tyttöystävänne René Chapmanin?" Hayden nyökkäsi "Tottakai jos hän tulee mukaan. Sitten nainen kääntyi kameraan päin "Nyt viihdeuutiset ja sen jälkeen haastattelumme jatkuu. Viihde uutisten tunnari alkoi soida ja illan uutis otsikot pyörivät: San Diegossa yökerho The Boxissa valmistellaan Hayden Jacksonin levyjulkaisu tilaisuutta, joihin odotetaan saapuvan paljon väkeä, mutta toimitusjohtaja George Morrison kertoo että tietty määrä ihmisiä pääse vain sisään kutsuvieraiden lisäksi. Harmaahapsinen mies pyörähti ruutuun "Me rajoitamme pääsevien määrää laulajan turvallisuuden vuoksi. Kutsuvieraat ohjataan toisesta ovesta sisään." Ruskeaan jakkuun ja vaaleanpunaiseen silkkikauluspaitaan pukeutunut nainen ilmestyi ruutuun. "Paris Hiltonin tuomioistuin on tehnyt päätöksen..." René haukotteli ja sulki näytön. Aivan sama mitä uutiset kertoivat. Ainakin Hayden oli tv haastattelussa ja seuraava aihe taisi olla hän itse. Tyttö sulki silmänsä ja nukahti päivävaatteissa pedatulle sängylle.